• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Udjus

Started by Ã?, February 17, 2007, 18:40:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ã?

Nå må vi ta det rolig i forhold til Udjus.
En veldig uheldig debut i dag. Stakkars mann, han har tydeligvis fått problemer med nervene etter en uheldig start på kampen. .

Det blir ikke bedre av at alle hudfletter ham fra første stund.
La oss gi ham flere sjanser, ingen er tjent med at han mister all selvtillitt.

Marek

Udjus er den eneste som har en god unskyldning i KR kampen.
ons Ivar skal hem...

K1980

Mannen slipper forhåpentligvis aldri til på første laget uansett da vi har Torbjørnsen som backup for Håkon... :twisted:

Mr_Soma

Så når Opdal pådrar seg en lyskestrekk i juni så skal vi bare dra Thorbjørnsen opp fra Krohnsminde ?

Chrisstah

det er nok en grunn til at Brann signerte han, alle kan ha en dårli dag på jobben!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Ricky

Kan jo også hende at det er en grunn for at 2.divisjonslaget FK Tønsberg slapp ham til 3.divisjonslaget FK Arendal for bare syv måneder siden.

runarnormann

Saa ikke kampen, saa kan ikke kommentere om spillet til Udjus.  Det er uansett for tidlig aa avskrive en keeper etter en daarlig kamp.  Tenk paa hvordan Opdal var for bare et par aar siden.  Gi Udjus tid, saa viser han nok at det bor en topp keeper i ham.
egenden Alf Dahl

Mobben

Eg va nok en av de som va litt for hard på avtrekkeren i kamptråden til KR-kampen. Er klar for å gi han en ny sjanse, og det som skjedde helt i starten av kampen påvirket nok Udjus kampen ut tror eg. I tillegg hadde han faktisk svært lite å gjøre på, noe som ikkje hjelper på når det først kommer et skudd. Kamptrening mangler han vel òg, hvertfall fra dette nivået.

Men eg står for at han kunne avverget hvertfall 3 av målene.

palla

la oss no ikkje gløyma kva som skjedde når håkon starta si brann karriere

KillerMiller

Quote from: "palla"la oss no ikkje gløyma kva som skjedde når håkon starta si brann karriere



Enig..   Var ikkje glad nÃ¥r Rønningen stakk og vi endte opp med HÃ¥kon, men no er jo han frelseren sjøl!

kven veit? opdal har jo ambisjoner om å reise til utlandet ? Kanskje Udjus kan bli god?

Men for all del. Heller Torbjørnsen enn Udjus..
K Brann- Bergens stolthet!

Chrisstah

Quote from: "KillerMiller"
Quote from: "palla"la oss no ikkje gløyma kva som skjedde når håkon starta si brann karriere



Enig..   Var ikkje glad nÃ¥r Rønningen stakk og vi endte opp med HÃ¥kon, men no er jo han frelseren sjøl!

kven veit? opdal har jo ambisjoner om å reise til utlandet ? Kanskje Udjus kan bli god?

Men for all del. Heller Torbjørnsen enn Udjus..


opdal har 5 års kontrakt, håper han holder seg til den og litt til.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

K1980

Quote from: "Mr_Soma"Så når Opdal pådrar seg en lyskestrekk i juni så skal vi bare dra Thorbjørnsen opp fra Krohnsminde ?


Tipper Brann tenker seg litt bedre om før de slipper Torbjørnsen nå...

weirus

SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

SittingOleBull

Ble det for mange vodka og (ud)jus fra baren kvelden før?..

Belfort

Denne Udjus er jo i ferd med og bli Bergens svar på Mr.Bean. Alt han gjør blir bare tull.

Superjack

Tenker det er disse signalene MA setter pris pÃ¥ nÃ¥r det gjelder satsingen til Brann. vi har en 15 Ã¥r gammel reservekeeper.  :)
Brannsupporter.

naitsirk

nå er jo ikkje udjus reservekeeper. det er thorbjørnsen.
i tillegg er han heller ikkje noko unggutt, 24 år.

dudo

En sannhet med modifikasjoner, Thorbjørnsen forsvinner vel til Løv-Ham i neste uke, om jeg ikke husker feil?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Thorbjørnsen er i praksis Løvhamspiller. Og ærlig talt synest jeg det er nok mobbing av Udjus nå. Er virkelig forumets medlemmer så små at de har behov for å drive på slik?

weirus

hadde fyren bare kunnet knyte en skolisse så skulle jeg ikke sagt noe....
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

tormi

Det er da åpenbart at Brann kommer til å inkludere en klausul på Thorbjørnsen, dersom Opdahl blir langtidsskadet så blir han hentet tilbake.

Udjus er hentet inn - ikke som er statter for Opdahl men for Thorbjørnsen slik at han får matchtrening og vi dermed har en bedre reservekeeper.

Så lenge ikke Brann kan gi sine spillere spilletid på A-laget er dette den beste løsningen.

Tror nok både Opdahl, Udjus og Thobjørnsen er klar over rekkefølgen på ting.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Nixon

Quote from: "tormi"Det er da åpenbart at Brann kommer til å inkludere en klausul på Thorbjørnsen, dersom Opdahl blir langtidsskadet så blir han hentet tilbake.


Etter det jeg har forstått er det reglene rundt dette som gjenstår før Brann sender Thorbjørnsen til LøvHam. Brann vil ha helt klarhet i reglene slik at de ikke går på en blemme hvis Opdal blir skadet.
Rød makt på Hansa

2rB

Ja - var snakk om dette at forbundet tolka reglene slik at spillere ikke kunne hentes tilbake fra lån før overgangsvinduet åpner.

Dette liker selvsagt ikke dei store klubbene - og heller ikkje spillerene…

Så me får krysse fingrene - for ingenting hadde vært bedre enn at Thorbjørnsen hadde fått litt 1. div. erfaring.

Go Up