• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mjelde må gå anno 2007

Started by Mr_Soma, February 17, 2007, 17:45:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

lusken

D går mot "mjelde må gå" banner mot Tromsø

Janki

Ja fordi vi ligger på 2.plass???

Skjerpe seg!

steinbygger

Quote from: "Xminator"3 poeng mot Tromsø og Brann er på de 2 poengen i snitt som var målet før sesongen. Det er tross alt bare oss og Stabæk som har akkurat det innenfor rekkevidde før 13. serierunde.


Jepp og i tillegg er vi ferdig med de "sikre" tapene (rbk, lyn og viking borte) Har bare TIL borte som også pleier å være sikkert tap. Poengmessig er vi der vi skal være frem mot sommeren, er ferdig med de verste bortekampene, er ingen tvil om at vi har mer å gå på spillemessig, men med tanke på poeng så tror jeg at de fleste her inne hadde vært fornøyd med 26 poeng til sommerferien (gitt at vi slår TIL) før serien startet.

Texas

har nettopp sett rbk tape i dag. I går klarte lsk klarte så vidt å slå et start mannskap bestående av 10 mann. Dette er to lag som har omtrent like god spillerstall som det vi har, men som ligger bak oss på tabellen. Greit nok, Mjelde burde kanskje fått litt mer ut av laget, men vi er ikke det eneste laget som ikke spiller god fotball for tiden. Jeg har også vært litt skeptisk til Mjelde, men jeg ser ikke vitsen med å sparke ham uten at vi vet at vi kan hente en bedre erstatter.

Candyman

Quote from: "Janki"Ja fordi vi ligger på 2.plass???

Skjerpe seg!

Enig. Men er jo godt å se at dere i "Mjelde må gå" gjengen akkurat nå er en plass på tabellen ifra RBK's fantastiske tankegang. De sparket treneren når de vant serien. Vi skal sparke vår når vi ligger på andre.

Og når vi ledet tabellen så det sang i fjor, så var det spillerne som var gode, og når vi ikke fikk gull så var det Mjelde som var dårlig?

Virker som om folk glemmer at andre spillere kan være bedre i virkeligheten, enn våre er på papiret. TL er knallhard, og dersom noen av dere mener treneren er det viktigste, så gjerne for meg. Spillerne kommer alltid til å være viktigere. Alltid. Jeg kunne ikke tatt med meg 10 kompiser og vunnet Premier League selv om Sir Alex trente oss i 100 år. Men jeg kunne vært trener og vunnet TL med mannskapet hans. Uten tvil.

Ja, jeg hadde gjerne sett at vi fikk Trond Sollied, men når valget er Mjelde, galehvalen til fula, en sinnsyk tysker eller lignenede, så ja, Mjelde!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Candyman

Quote from: "Texas"har nettopp sett rbk tape i dag. I går klarte lsk klarte så vidt å slå et start mannskap bestående av 10 mann. Dette er to lag som har omtrent like god spillerstall som det vi har, men som ligger bak oss på tabellen. Greit nok, Mjelde burde kanskje fått litt mer ut av laget, men vi er ikke det eneste laget som ikke spiller god fotball for tiden. Jeg har også vært litt skeptisk til Mjelde, men jeg ser ikke vitsen med å sparke ham uten at vi vet at vi kan hente en bedre erstatter.

Helt forbanna enig.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Alzheimer/Silverspurs

Skal dog seiast at i dag hadde RBK ballen det meste av tida, og skapte flest sjansar, men Lyn var som alltid effektive.

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: "Candyman"
Quote from: "Janki"Ja fordi vi ligger på 2.plass???

Skjerpe seg!

Enig. Men er jo godt å se at dere i "Mjelde må gå" gjengen akkurat nå er en plass på tabellen ifra RBK's fantastiske tankegang. De sparket treneren når de vant serien. Vi skal sparke vår når vi ligger på andre.

Og når vi ledet tabellen så det sang i fjor, så var det spillerne som var gode, og når vi ikke fikk gull så var det Mjelde som var dårlig?

Virker som om folk glemmer at andre spillere kan være bedre i virkeligheten, enn våre er på papiret. TL er knallhard, og dersom noen av dere mener treneren er det viktigste, så gjerne for meg. Spillerne kommer alltid til å være viktigere. Alltid. Jeg kunne ikke tatt med meg 10 kompiser og vunnet Premier League selv om Sir Alex trente oss i 100 år. Men jeg kunne vært trener og vunnet TL med mannskapet hans. Uten tvil.

Ja, jeg hadde gjerne sett at vi fikk Trond Sollied, men når valget er Mjelde, galehvalen til fula, en sinnsyk tysker eller lignenede, så ja, Mjelde!


Men poenget er vel at treneren er den som skal ta ut "det lille ekstra". Ferguson har evnen til å sette sammen det beste laget og få spillerene til å fungere sammen. Det er jo ikke sånn at Fergusons motstandere ikke har gode spillere de også...Når det er så tett må man være best i alle ledd ikke "bare" ha de beste spillerene. Det er klart at spillerene er viktig, men man skal ikke undervurdere trenerens rolle. Jeg tror ikke det er tilfeldig at Ferguson har ledet laget til så mange titler. Den beste norske parallellen er vel Nils A Eggen. Tror ikke det bare var pga spillerene rbk var så suverene i Norge når de vant gull 13 år på rad.

Forøvrig tror jeg at også jeg kunne ledet BRANN til seier over deg og kompisene dine :-)
RANN - FOR ALLTID

Nixon

Quote from: "monzilla"Brann har ikke kartlagt trenermarkedet, ihvertfall ikke offentlig


Ryktene (selvsagt ubekreftede...) sier at klubben jobbet ganske aktivt i fjor høst. Så aktivt at kontrakten var klar til å underskrives. Men så sa styret nei i siste sekund og satset nye år på Mjelde. Og da gikk POL.
Rød makt på Hansa

Marek

Quote from: "Candyman"TL er knallhard, og dersom noen av dere mener treneren er det viktigste, så gjerne for meg. Spillerne kommer alltid til å være viktigere. Alltid. Jeg kunne ikke tatt med meg 10 kompiser og vunnet Premier League selv om Sir Alex trente oss i 100 år. Men jeg kunne vært trener og vunnet TL med mannskapet hans. Uten tvil.


Men du hadde aldri vunnet PL med mannskapet hans. Uten tvil!

Treneren er den viktigste brikken.
ons Ivar skal hem...

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: "steinbygger"
Quote from: "Xminator"3 poeng mot Tromsø og Brann er på de 2 poengen i snitt som var målet før sesongen. Det er tross alt bare oss og Stabæk som har akkurat det innenfor rekkevidde før 13. serierunde.


Jepp og i tillegg er vi ferdig med de "sikre" tapene (rbk, lyn og viking borte) Har bare TIL borte som også pleier å være sikkert tap. Poengmessig er vi der vi skal være frem mot sommeren, er ferdig med de verste bortekampene, er ingen tvil om at vi har mer å gå på spillemessig, men med tanke på poeng så tror jeg at de fleste her inne hadde vært fornøyd med 26 poeng til sommerferien (gitt at vi slår TIL) før serien startet.


Vi er faktisk helt likt med fjoråret om man "bytter ut" Molde og Ham - Kam kampene med Aalesund og Godset (litt uheldig med utseende på tabellen under, men den leses slik: Kamp, 2007 reusltat, poeng 2007, 2006 resultat, poeng 2006):

                  2007        Poeng        2006       Poeng
Stab-Brann   0-1   3   1-2   3
Brann-Gods   3-1   3   2-1   3
Brann-ViF      4-1   3   3-1           3
Rbk-Brann      3-0   0   0-0           1
Brann-Start   2-2   1   0-1   0
SFK-Brann      2-3   3   2-3           3
Brann-FFK      2-2   1   3-1           3
Odd-Brann      0-2   3   1-3           3
Brann-LSK      3-1   1   1-1           1
Lyn-Brann      6-0   0   2-0           0
Brann-AaFK   2-1   3   2-1   3
Viking-Brann   3-1   0   5-0   0
Sum poeng      23      23

Så - hvis vi fortsetter i dette sporet ender det vel som i fjor....
RANN - FOR ALLTID

Candyman

Quote from: "Marek"
Quote from: "Candyman"TL er knallhard, og dersom noen av dere mener treneren er det viktigste, så gjerne for meg. Spillerne kommer alltid til å være viktigere. Alltid. Jeg kunne ikke tatt med meg 10 kompiser og vunnet Premier League selv om Sir Alex trente oss i 100 år. Men jeg kunne vært trener og vunnet TL med mannskapet hans. Uten tvil.


Men du hadde aldri vunnet PL med mannskapet hans. Uten tvil!

Treneren er den viktigste brikken.

Aldri i livet. Han er kanskje den 12 eller 13 mann. Altså godt under 10%.

Som BRANN - FOR ALLTID skrev noen innlegg før her: Treneren skal ta ut det lille ekstra.

Og om han er for dårlig til det så vipper det kanskje av og til i feil favør. Og om det er tilfelle, så javel. Det kan jeg diskutere med deg Marek. Men at treneren er viktigst? Nei, da er til og med Hr. Midtbanegeneral Andresen viktigere!

Og BRANN - FOR ALLTID: Ja, forøvrig er jeg enig i at du hadde ledet Brann til seier over meg og kompisene. Selv om du hadde hatt ti styrepils på fottiken først. Men vi hadde ikke gitt oss uten kamp ;-)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Fabregas

Treneren er faktisk veldig veldig viktig. Om Mjelde bør gå er jeg veldig usikker. Han er ikke noen fantastisk trener men heller ikke veldig dårlig. Om vi ikke tar medalje i år så bør noen andre få prøve seg, hvis vi tar medalje men ikke den vi alle vil ha synest jeg også han bør fortsette. Kontinuitet er utrolig viktig og kanskje Branns stall er best men RBK, LSK, Stabæk og Viking har alle bra elvere og også ganske bra backup. Når det er så tett så kan marginer avgjøre, og DET kan ikke Mjelde ta skylden for.

lekestuee

kan ikkje mjelde bare innse at han gjør en for dårlig jobb å trekke seg?

benny

Sett alle ressurser inn på å finne en god midtstopper nå i sommeferien. En som kan sjefe og ta kommandoen der bak og som samtidig innehar ekstremkvaliteter(hurtighet/duellstyrke). Til nå har vi brukt klart mest ressurser på å forsterke angrepet og midtbanen. Det er på tide å bruke de midlene som trengs for å bygge et respektabelt forsvar også.Hardball har jo allerede stilt midler til disposisjon og Brann bør greie å hoste opp en god slump penger de også. Vi betalte ca 10 mill for Vaagan Moen og bør bruke en tilsvarende sum, om ikke mere, for å finne den spilleren vi trenger. Fikser vi dette har vi en god mulighet på gullet i år.

Fabregas

Quote from: "benny"Sett alle ressurser inn på å finne en god midtstopper nå i sommeferien. En som kan sjefe og ta kommandoen der bak og som samtidig innehar ekstremkvaliteter(hurtighet/duellstyrke). Til nå har vi brukt klart mest ressurser på å forsterke angrepet og midtbanen. Det er på tide å bruke de midlene som trengs for å bygge et respektabelt forsvar også.Hardball har jo allerede stilt midler til disposisjon og Brann bør greie å hoste opp en god slump penger de også. Vi betalte ca 10 mill for Vaagan Moen og bør bruke en tilsvarende sum, om ikke mere, for å finne den spilleren vi trenger. Fikser vi dette har vi en god mulighet på gullet i år.


Helt enig, en klassestopper ala Pelle Nilsson vile forsterket laget voldsomt. Han er og "spillende" og kan dermed fint spile vsa Sigurdsson. Jeg tror ikke Bjarnason eller Bjørnsson er god nok, i glimt er begge veldig gode men når de gjør feil som i kampene mot hhv Lyn og Viking blir det vanskelig for resten av forsvaret. Og Mjelde: Gi disse fire tillit fast, bak må en ha kontuinitet: Guntveit-Sigurdsson-Bjarnason-Hanstveit/Corrales. Veldig vanskelig å se hvem som skal spille VB, begge har allerede vært elendig i enkelte kamper. Det Hanstveit gjør mot SF og Corrales mot Viking er sinnsykt pinlig, en skulle tro at en slapp sånt når en har såpass hard konkurranse.

Xminator

La Corrales og Hanstveit spille annenhver kamp. Kanskje kommer vi inn i rytmen der vi treffer de gode kampen for de to :p

Stoffi

Jeg tror Andresen har innsett hvilken dårlig trener Mjelde er, og vil rett og slett avvente for å se om det er noe håp med ham som trener, eller om Brann sparker mjelde.
Andresen ser det gode laget til Brann, men hvorfor nøler han med å signere? Jeg tipper det har med at Mjelde er en for dårlig trener.

Kontinuitet er ikke lenger et argument for at Mjelde skal fortsette, Mjelde har hatt kontinuitet så det holder. Hvor mange Branntrenere har sittet lenger enn Mjelde?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

olebrann3

vi skulle kontaktet solid når han var ledig... Ellers må det være å få inn en stor en fra utlandet..(helst england). Som bare vil en ting ut i europa... Noe man må vinne serien for å klare!

Falkman

Quote from: "Stoffi"


du mener  ikkje seriøst at du vil ha Semb eller Drillo??..isåfall faller jo  argumentet med at at vi ikkje har spilt underholdende nok  denne sesongen fullstendig på steingrunn

Candyman

Quote from: "Stoffi"

Nils Arne og Drillo. Håper jeg aldri ser noen av disse på stadion. VIl heller ha ti sølvmedaljer enn gull med Nils Arne. Fy faen, da skulle vi fått hørt på bartepakke ta æren for gullet i de neste 100 årene. Semb suger jo bigtime, og Høgmo er jo forferdelig. Men for all del, du kommer jo med forslag, så kjør på... Noen flere?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Ricky

Quote from: "BRANN - FOR ALLTID"Vi er faktisk helt likt med fjoråret om man "bytter ut" Molde og Ham - Kam kampene med Aalesund og Godset (litt uheldig med utseende på tabellen under, men den leses slik: Kamp, 2007 reusltat, poeng 2007, 2006 resultat, poeng 2006):

                  2007        Poeng        2006       Poeng

Stab-Brann   0-1   3   1-2   3
Brann-Gods   3-1   3   2-1   3
Brann-ViF      4-1   3   3-1           3
Rbk-Brann      3-0   0   0-0           1
Brann-Start   2-2   1   0-1   0
SFK-Brann      2-3   3   2-3           3
Brann-FFK      2-2   1   3-1           3
Odd-Brann      0-2   3   1-3           3
Brann-LSK      3-1   1   1-1           1
Lyn-Brann      6-0   0   2-0           0
Brann-AaFK   2-1   3   2-1   3
Viking-Brann   3-1   0   5-0   0
Sum poeng      23      23

Så - hvis vi fortsetter i dette sporet ender det vel som i fjor....




Rosenborg på sin side har allerede tapt seks poeng i forhold til sine tilsvarende kamper i fjor, altså et halvt poeng pr runde. De er dermed i rute til 40 poeng. De kan riktignok endre hele bildet ved å snike til seg poeng hjemme mot Aalesund på mandag, men hvorfor ta sorgene på forskudd.. :)

Candyman

10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Baunebob

Tingen er bare at de fleste trodde vel dette skulle ta slutt med det laget vi fikk. Landslagsklasse i alle ledd. Spillere ble hentet inn i søkk og kav. Hele Bergen trodde det jo skulle snu.

Og når vi i tillegg kjørte over alt i vår sesongen ifjor. Folk var jo overbevist om at det hadde snudd. Dog :

Brann er og blir Brann.

Stoffi

Quote from: "Falkman"
Quote from: "Stoffi"


du mener  ikkje seriøst at du vil ha Semb eller Drillo??..isåfall faller jo  argumentet med at at vi ikkje har spilt underholdende nok  denne sesongen fullstendig på steingrunn



Drillo blir nok kanskje litt kjedelig ja, men Semb hadde jeg ikke hatt noe imot. Mannen er en gud på fotballkunnskaper, og det blir feil å dømme ham etter hva han gjorde med landslaget. Landslaget kommer til å spille kjedelig, dårlig fotball uansett hvem som trener de, bare se hvordan det har gått med Hareide.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

vebo

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Falkman"
Quote from: "Stoffi"


du mener  ikkje seriøst at du vil ha Semb eller Drillo??..isåfall faller jo  argumentet med at at vi ikkje har spilt underholdende nok  denne sesongen fullstendig på steingrunn



Drillo blir nok kanskje litt kjedelig ja, men Semb hadde jeg ikke hatt noe imot. Mannen er en gud på fotballkunnskaper, og det blir feil å dømme ham etter hva han gjorde med landslaget. Landslaget kommer til å spille kjedelig, dårlig fotball uansett hvem som trener de, bare se hvordan det har gått med Hareide.


La oss ikke glemme at han tok landslaget til EM.
Tiocfaidh ár lá

dudo

Eller første sesongen hans som landslagstrener. Da var vi best i Europa eller noe i den dur.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Ricky

Quote from: "Baunebob"Tingen er bare at de fleste trodde vel dette skulle ta slutt med det laget vi fikk. Landslagsklasse i alle ledd. Spillere ble hentet inn i søkk og kav. Hele Bergen trodde det jo skulle snu.

Og når vi i tillegg kjørte over alt i vår sesongen ifjor. Folk var jo overbevist om at det hadde snudd. Dog :

Brann er og blir Brann.



Skal ikke glemme at det samme har skjedd hos nesten alle andre lag også. Selv "småttis'ene" har jo landslagsspillere i alle ledd.
Tror ikke det er så veldig mange Brannspillere som ville gått rett inn på laget til Stabæk, Rosenborg, Lillestrøm, Viking etc.

grei

Stemmer det. Folk har en tendens til å undervurdere de andre lagene. Gull til Brann hadde ikke vært noen selvfølge om vi hadde hatt en aldri så god trener. Det er masse gode spillere hos Viking, RBK, LSK og Stabæk også, det eneste leddet vi er best i er keeperplassen. At vi ligger kun to poeng fra toppen etter en såpass "mislykket" vårsesong er jo nærmest et mirakel.

Nesten

eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

KenFeltZ


Candyman

Syns å huske noen dra frem Anders Grönhagen i FFK som ett kupp som ny trener. Jaja, de sier vel ikke det samme i dag. Hadde han trent oss og dette skjedde så ville han også blitt stemplet som udugelig.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

KenFeltZ

Quote from: "Candyman"Syns å huske noen dra frem Anders Grönhagen i FFK som ett kupp som ny trener. Jaja, de sier vel ikke det samme i dag. Hadde han trent oss og dette skjedde så ville han også blitt stemplet som udugelig.


Herregud, man er jo ikke en dårlig trener fordi om man får ett dårlig resultat en gang i ny og ne. Grønhagen gjør en veldig bra jobb med ett begrenset FFK lag som blant annet mistet Brenne før denne sesongen. Til og med Manchester United ryker en gang i ny og ne. Blant annet sist sesong da de røk ut av cupen mot Southend. Det betyr hverken at Ferguson er en dårlig trener eller fortjener sparken av den grunn. Jeg håper for din del at jeg misforstod innlegget ditt.......

Candyman

Quote from: "KenFeltZ"
Quote from: "Candyman"Syns å huske noen dra frem Anders Grönhagen i FFK som ett kupp som ny trener. Jaja, de sier vel ikke det samme i dag. Hadde han trent oss og dette skjedde så ville han også blitt stemplet som udugelig.


Herregud, man er jo ikke en dårlig trener fordi om man får ett dårlig resultat en gang i ny og ne. Grønhagen gjør en veldig bra jobb med ett begrenset FFK lag som blant annet mistet Brenne før denne sesongen. Til og med Manchester United ryker en gang i ny og ne. Blant annet sist sesong da de røk ut av cupen mot Southend. Det betyr hverken at Ferguson er en dårlig trener eller fortjener sparken av den grunn. Jeg håper for din del at jeg misforstod innlegget ditt.......

Nei, du misforsto ikke. Det var ironisk... Men du kan være jævla sikker på at om han hadde trent oss og vi hadde fått ett sånt resultat mot en 2.div klubb, så hadde "Anders må gå 2007" tråden ikke vært langt unna...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Leffen

hans backe er en type jeg alltid har likt. men vet ikke hva han driver med nå.
semb er heller ikke dumt. han fikk ufortjent mye kritikk. han fikk tross alt (også) norge til å prestere over evne. og det er bare å ta en titt på tv2 sine sendinger for å skjønne at han har peiling på sporten.
dag-eilev fagermo er den i tippeligaen jeg helst skulle sett som ny brann-trener. han har gjort mye bra med godset, selv om de svinger veldig i prestasjonene.

men listen over folk vi ikke ønsker oss er jo milevis lenger. etter å ha blitt kjent med RBH, er jeg redd for hvem han kan ansette hvis mjelde fyker. er så jævla opptatt av lokal tilhørighet, at han sikkert kommer til å tilby både kenneth storvik, trond egil soltvedt og vidar bahus jobben. hei-hå.

mjelde er helt midt på treet. vi komer aldri til å oppnå store ting med han, men han leder laget på en OK måte. det er ikke godt nok for SK brann. vi trenger den beste.

Xminator

Quoteog det er bare å ta en titt på tv2 sine sendinger for å skjønne at han har peiling på sporten.


Snakker vi om samme Idol-Semb nå? Han har sikkert peiling på det fotballtaktiske, men det er forskjell på å ta ut 20 formspillere annenhver måned og holde en spillergruppe på 22 spillere fornøyd og i form gjennom en hel sesong. "Andre egenskaper" er mye viktigere for en klubbtrener. Og der stiller Mjelde sterkt.

grei

Jeg må le når jeg ser hva folk foreslår som ny trener i Brann her. Semb, Drillo, til og med Magnus Johansson...det er nesten så man blir glad for at vi faktisk har Mjelde.

eriksen_30

Capello ser ut til å være ledig på markede no...

runarnormann

Quote from: "eriksen_30"Capello ser ut til å være ledig på markede no...


Ja og ryktene vil ha det til at Madrid snuser paa Mjelde...
egenden Alf Dahl

KenFeltZ

Ifølge mine kilder har Magnus Johansson ett sterkt ønske om å ta over Brann etter Mjelde. Grøss og gru er mine første tanker på akkurat den biten. Mjelde lever nok på litt lånt tid nå men jeg velger før at han fortsetter noen år til istedet å få Johansson som trener. Han klarte som kjent ikke å håndtere ett Bryne lag i problemer og det oppstod masse interne stridigheter der.

På generelt grunnlag så vi jeg tro at ett stort antall skandiviske trenere kunne tenkt seg å trene Brann. Brann er en av skandinavias største utfordringer trenermessig og jeg vil påstå den største sovende "giganten". Vi kunne jo dratt med f.eks. IFK Gøteborg i denne sammenhengen men det er ikke så alt for mange år siden de hadde en storhetstid mens vi må helt tilbake til 63. Nei, en dyktig trener vil vi ha store muligheter å få når Mjelde en gang går av hvis vi klarer å opprettholde de store ressursene vi har den dag idag. Brann er det perfekte utgangspunkt på generelt grunnlag for en trener som vil ha suksess.

Det mange glemmer er jo at det blir mer og mer vanlig å kjøpe fri trenere fra sine kontrakter.

Stoffi

Quote from: "grei"Jeg må le når jeg ser hva folk foreslår som ny trener i Brann her. Semb, Drillo, til og med Magnus Johansson...det er nesten så man blir glad for at vi faktisk har Mjelde.



Så siden DU ikke ser noen bedre alternativer, så skal vi beholde Mjelde? Regner med at du har store, alt-vitende kunnskaper om trenermarkedet som vi andre ikke har?

Er det noen som kan peke på hva som er så galt med Semb? Mannen er et vandrende fotballeksikon, og har virkelig god greie på fotball. Han har også vært norsk landslagstrener, og fikk laget til å prestere over evne, og var også u21 trener, og gudene må vite hva han gjorde før det.

Det finnes nok mange kandidater som vi ikke vet om her, og Mjelde bør gå.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Texas

Quote from: Stoffi
Quote from: "grei"

Er det noen som kan peke på hva som er så galt med Semb? Mannen er et vandrende fotballeksikon,


så fordi en person vet hvem som spilte venstreback på Hull City i 1978 er han automatisk en genial trener???

Vet at eg redigerte innlegget ditt :)

Men sa ikke Semb opp pga av dårlige resultater, eller husker jeg helt feil?

grei


Stoffi

Quote from: "grei"Sølv med feiende flott angrepsfotball? Heller det enn gull med antifotball a la Drillo.




Du om det. Jeg tar gjerne et stk gull med kjedelig fotball, men jeg tar ikke 10 gull på rad med kjedelig fotball. :)

Men det finnes da mange andre trenere, og sist jeg sjekket, er det ikke vi som skal finne den nye treneren, og dermed blir vel egentlig denne "hvilken trener skal vi velge"-debatten helt uvesentlig. Mjelde duger ikke, ferdig med det. Da må han sparkes, og klubbapparatet har ansvaret med å finne en bedre trener, noe jeg tror de greier bedre enn oss. (Vel, jeg håper ihvertfall det)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

TheWiseMan

Skal jeg gi alle vi Brann supportere ett tips?

Vi burde støtte Mjelde inntil videre, sånn at han føler at han har vår støtte! Visst vi hele tiden skal klage på Mjelde og taktikken, så blir fokuset på helt feil plass..Vi burde støtte Mjelde, sånn at han føler at han har støtte fra oss supportere! Då blir det mye lettere for han å jobbe med laget, ta ut laget, og gjøre laget bedre! Visst vi hele tiden skal klage over laguttaket og taktikken, så blir det aldri bedre..

Så jeg håper vi kan støtte Mjelde videre sånn at han kan få konsentrere seg om det han skal!

Det er ikke vi som skal vurdere om Mjelde skal bli sparket, det er sportsdiektøren..

KenFeltZ

QuoteDet er ikke vi som skal vurdere om Mjelde skal bli sparket, det er sportsdiektøren..



I såfall må vi sparke sportsdirektøren også  :D


runarnormann

Quote from: "grei"Sølv med feiende flott angrepsfotball? Heller det enn gull med antifotball a la Drillo.



Det spilles jo ikke akkurat samba-fotball med Mjelde.
egenden Alf Dahl

Stoffi

Quote from: "TheWiseMan"Skal jeg gi alle vi Brann supportere ett tips?

Vi burde støtte Mjelde inntil videre, sånn at han føler at han har vår støtte! Visst vi hele tiden skal klage på Mjelde og taktikken, så blir fokuset på helt feil plass..Vi burde støtte Mjelde, sånn at han føler at han har støtte fra oss supportere! Då blir det mye lettere for han å jobbe med laget, ta ut laget, og gjøre laget bedre! Visst vi hele tiden skal klage over laguttaket og taktikken, så blir det aldri bedre..

Så jeg håper vi kan støtte Mjelde videre sånn at han kan få konsentrere seg om det han skal!

Det er ikke vi som skal vurdere om Mjelde skal bli sparket, det er sportsdiektøren..
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up