• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mjelde må gå anno 2007

Started by Mr_Soma, February 17, 2007, 17:45:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Mjelde er blant de tolv trenerene som er tilbudt PROlisens. Dette er i følge NFF er absolutt krav fra 2010. Mjelde selv er usikker på om han får tid til å ta lisensen. 250 timer med kurs for en eliteserietrener med familie kan bli mye. Det blir uansett en god indikasjon på hvordan Mjelde ser på fremtiden sin. Tar han ikke kurset tror jeg ikke han har planer om å sitte som trener mer enn ut nåværende kontrakt.

Marek

Quote from: "tronn"Skulle vært veldig artig å høre hvem MIM-haterne heller ville ha som trener. Stort sett kommer det kun klaging på MIM, men lite konstruktivt om hvem Brann burde ansette i stedet. Er det flere i styret de mener burde gå? De siste 30 årene har Brann vært plaget av uenighet i styret, trenere som har fått fyken etter to tap på kjappen og kjøp av middels gode nasjonale spillere. De siste årene har vi hatt kontinuitet i styret, kontiunitet i trener-team. Det virker som om trener-teamet og styret arbeider på lag. Er det virkelig noen som ønsker seg tilbake til de "gode gamle dager"?
Ta en titt på historien. Sir Alex Ferguson hadde ikke suksess med en gang han heller.


Så du mener at enhver trener aldri bør fjernes fordi om man sitter lenge nok så vil de oppnå suksess?
Og POL virket jo ikke like fornøyd som deg med alt som skjer på ledelse- og trener-siden.
ons Ivar skal hem...

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: "Marek"
Quote from: "tronn"Skulle vært veldig artig å høre hvem MIM-haterne heller ville ha som trener. Stort sett kommer det kun klaging på MIM, men lite konstruktivt om hvem Brann burde ansette i stedet. Er det flere i styret de mener burde gå? De siste 30 årene har Brann vært plaget av uenighet i styret, trenere som har fått fyken etter to tap på kjappen og kjøp av middels gode nasjonale spillere. De siste årene har vi hatt kontinuitet i styret, kontiunitet i trener-team. Det virker som om trener-teamet og styret arbeider på lag. Er det virkelig noen som ønsker seg tilbake til de "gode gamle dager"?
Ta en titt på historien. Sir Alex Ferguson hadde ikke suksess med en gang han heller.


Så du mener at enhver trener aldri bør fjernes fordi om man sitter lenge nok så vil de oppnå suksess?
Og POL virket jo ikke like fornøyd som deg med alt som skjer på ledelse- og trener-siden.


For de som har fulgt med BRANN i mer enn de siste 3-4 sesongene vet at tingene var verre før. Trenger ikke gå lengre tilbake enn til -80 tallet for å skjønne det. Da kjørte vi heis frem til 1987. Kranglingen og vaklngen fortsatte et stykke ut på -90 tallet, før vi vel var godt etablert i eliten (vi har jo ikkje vært nede siden 1987, selv om det har vært nære noen ganger). No e den jobben gjort. Så kom Mjelde og vi har fått smake litt på gull (i cupen) og noen medaljer (og gullkamp!) i serien. Monsen bygger stein på stein....Snart tar vi siste steget og første gull siden 1963 - og Mjelde e mannen som skal føre skuten i havn.
RANN - FOR ALLTID


Willy Wonka

Quote from: "Marek"
Quote from: "tronn"Skulle vært veldig artig å høre hvem MIM-haterne heller ville ha som trener. Stort sett kommer det kun klaging på MIM, men lite konstruktivt om hvem Brann burde ansette i stedet. Er det flere i styret de mener burde gå? De siste 30 årene har Brann vært plaget av uenighet i styret, trenere som har fått fyken etter to tap på kjappen og kjøp av middels gode nasjonale spillere. De siste årene har vi hatt kontinuitet i styret, kontiunitet i trener-team. Det virker som om trener-teamet og styret arbeider på lag. Er det virkelig noen som ønsker seg tilbake til de "gode gamle dager"?
Ta en titt på historien. Sir Alex Ferguson hadde ikke suksess med en gang han heller.


Så du mener at enhver trener aldri bør fjernes fordi om man sitter lenge nok så vil de oppnå suksess?
Og POL virket jo ikke like fornøyd som deg med alt som skjer på ledelse- og trener-siden.


Jeg tror nok heller POL sin besluttning har bakgrunn i at han så hvor mye penger han så fløt rundt alle disse agentene. Tror han så sine oppgaver vokse ham over hodet og valgte å begrense de med å bli "agent".

Pondan

POL ville ha Rekdal som trener, han ville ikke fortsette når MIM fikk ny kontrakt, derfor gikk han..

Superjack

Skulle Mjelde få foten tror jeg nok Reka er høyt på listen over aktuelle kandidater, men som med Mjelde så føler jeg at han har akkurat de samme taktiske svakhetene. I tillegg er han en mann som synest 1-0 seiere er fantastiske greier.

Mjelde vil iallefall ha ett sprudlende og underholdende lag på stadion. :)

Jeg ser bare en mann som jeg ville hatt som trener i Brann om Mjelde måtte gå (jeg håper jeg tar feil og at Mjelde leder laget til ett overlegent serie og cupgull i år) og det er Sollied.
Brannsupporter.

tronn

Quote from: "Marek"
Quote from: "tronn"Skulle vært veldig artig å høre hvem MIM-haterne heller ville ha som trener. Stort sett kommer det kun klaging på MIM, men lite konstruktivt om hvem Brann burde ansette i stedet. Er det flere i styret de mener burde gå? De siste 30 årene har Brann vært plaget av uenighet i styret, trenere som har fått fyken etter to tap på kjappen og kjøp av middels gode nasjonale spillere. De siste årene har vi hatt kontinuitet i styret, kontiunitet i trener-team. Det virker som om trener-teamet og styret arbeider på lag. Er det virkelig noen som ønsker seg tilbake til de "gode gamle dager"?
Ta en titt på historien. Sir Alex Ferguson hadde ikke suksess med en gang han heller.


Så du mener at enhver trener aldri bør fjernes fordi om man sitter lenge nok så vil de oppnå suksess?
Og POL virket jo ikke like fornøyd som deg med alt som skjer på ledelse- og trener-siden.


Selvfølgelig ikke. Men jeg mener at Mjelde uten tvil er ett av de største trenertalentene i Norge. Jeg tror det vil være en stor tabbe av Brann å sparke MIM nå. Hold på han, og la han utvikle seg, så er jeg helt sikker på at det blir knallbra. Talenter må få tid til å utvikle seg, både når det gjelder spillere og trenere.

naitsirk

QuoteMarek skrev:
tronn skrev:
Skulle vært veldig artig å høre hvem MIM-haterne heller ville ha som trener. Stort sett kommer det kun klaging på MIM, men lite konstruktivt om hvem Brann burde ansette i stedet. Er det flere i styret de mener burde gå? De siste 30 årene har Brann vært plaget av uenighet i styret, trenere som har fått fyken etter to tap på kjappen og kjøp av middels gode nasjonale spillere. De siste årene har vi hatt kontinuitet i styret, kontiunitet i trener-team. Det virker som om trener-teamet og styret arbeider på lag. Er det virkelig noen som ønsker seg tilbake til de "gode gamle dager"?
Ta en titt på historien. Sir Alex Ferguson hadde ikke suksess med en gang han heller.


Så du mener at enhver trener aldri bør fjernes fordi om man sitter lenge nok så vil de oppnå suksess?
Og POL virket jo ikke like fornøyd som deg med alt som skjer på ledelse- og trener-siden.


Selvfølgelig ikke. Men jeg mener at Mjelde uten tvil er ett av de største trenertalentene i Norge. Jeg tror det vil være en stor tabbe av Brann å sparke MIM nå. Hold på han, og la han utvikle seg, så er jeg helt sikker på at det blir knallbra. Talenter må få tid til å utvikle seg, både når det gjelder spillere og trenere.


så dvs at når POL ikkje er nøgd med MIM, så har han rett.
kva faen er POL? ein gammal spelar som var "agent" i 3 år. Hadde uttalelsen kome ifrå Nils Arne Eggen/Drillo, så hadde eg nok tatt det meir seriøst

Willy Wonka

Quote from: "Pondan"POL ville ha Rekdal som trener, han ville ikke fortsette når MIM fikk ny kontrakt, derfor gikk han..


Og det har du hørt av en som kjenner en som kjenner en som kjenner en...eller har du lest i noe du har skrevet selv?

Pondan

Det er ikke lest, men har hørt det fra kilder. Men alt i alt så stemmer jo det nesten, han dro jo pga Mjelde ble.

Willy Wonka

Quote from: "Pondan"Det er ikke lest, men har hørt det fra kilder. Men alt i alt så stemmer jo det nesten, han dro jo pga Mjelde ble.


Det jeg har lest er at han sa opp sin stilling fordi han følte han ikke hadde innfridd da Brann ikke tok gull. Mjelde tok sin del av ansvaret for det, men det er det vel tross alt mange som bør.

Mjelde har til nå vist at han er dykrig til å lære av seine feil, noe som ga seg utslag i en vesentlig styrking av det medisinske apparat forrige sesong.

Jeg er spent på hva han får til i år.
Jeg er også hellig overbevist om at Mjelde stiller vel så sterke krav til seg selv som de fleste her inne gjør. Er ikke Brann i gullstriden i år, takker nok Mjelde for seg.

Xminator

POL sluttet fordi det er mer penger i å være agent. Verre er det ikke.

naitsirk

QuoteDet jeg har lest er at han sa opp sin stilling fordi han følte han ikke hadde innfridd da Brann ikke tok gull. Mjelde tok sin del av ansvaret for det, men det er det vel tross alt mange som bør.


dette er feil. POL har sjølv sagt at han tok besluttninga om å slutte før gullkampen var over.

tronn

Quote from: "dudo"Det er selvsagt én soleklar kandidat; Trond Sollid. Jeg hadde gladelig ofret Mjelde for han, og irriterer meg ukentlig over at vi ikke fikk tak i han for noen år siden.


Trond Sollid har vel ganske krt utttalt at han er uaktuell som trener for et norskt lag. Han satser utenlands.
Når det gjelder Reka, så er jeg veldig glad han ikke er trener i Brann. Er stort sett bråk rundt ham, og det er det siste vi trenger i Brann. Dessuten kan jeg vel ikke se at han har hatt så mye større suksess enn MIM. Var bare litt heldigere med timing i forhold til Rosenborg. Hadde RBK hatt en like dårlig sesong i fjor som det de hadde når VIF tok gull, så hadde gullet vært i Bergen nå.

dudo

Joda, Sollied har sagt at han satser utenlands, men meg bekjent går han fortsatt arbeidsledig etter å ha fått fyken i Hellas. Om han er ledig i vinter er det bare å ta en telefon, så konsentrerer vi oss om Mjelde i mellomtiden.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Mr_Soma

Sollied har mye større ambisjoner enn å bli trener i en bakgårdsliga som TL.

Han er et hett navn ute i Europa, og kommer garantert til å bli trener for ett nytt kjent lag i sommer.

dudo

Ja, er han det? Olympiakos gikk kraftig på stumpen i CL i år, så stjernen hans er nok dalende. Ikke at jeg tror han kommer til Norge med det første, men om Mjelde hadde forsvunnet håper jeg Brann hadde satt alle kluter til på å hente Sollied til å bygge den neste nordiske storklubben.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

jako

Quote from: "Xminator"POL sluttet fordi det er mer penger i å være agent. Verre er det ikke.


Det er ikke helt riktig. Grunnen til at han sluttet var at han mente at Mjelde ikke burde får fornyet kontrakt.

Jeg har i all fall en veldig god kilde på akkurat det, hva har du?
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Belfort

Sollied hadde vært helt fantastisk. Den mannen har så mye vinnerkultur i seg at det er helt sykt. Trist og tenke på at han var aktuell tilbake i 2000 ,men i følge rykter jeg ikke vil gjenta og risikere forfølgelse fra Sollied,valgt Brann og gå for Teitur.

Selvfølgelig gikk POL pga av Mjelde,det vet hele Bergen

sydnes76

Quote from: "tronn"Skulle vært veldig artig å høre hvem MIM-haterne heller ville ha som trener. Stort sett kommer det kun klaging på MIM, men lite konstruktivt om hvem Brann burde ansette i stedet. Er det flere i styret de mener burde gå? De siste 30 årene har Brann vært plaget av uenighet i styret, trenere som har fått fyken etter to tap på kjappen og kjøp av middels gode nasjonale spillere. De siste årene har vi hatt kontinuitet i styret, kontiunitet i trener-team. Det virker som om trener-teamet og styret arbeider på lag. Er det virkelig noen som ønsker seg tilbake til de "gode gamle dager"?
Ta en titt på historien. Sir Alex Ferguson hadde ikke suksess med en gang han heller.


De som vil bli kvitt Mjelde og heller se Brann slite er de samme som vil klage og syte over neste trener etter 6 måneder.

Marek

Quote from: "jako"
Quote from: "Xminator"POL sluttet fordi det er mer penger i å være agent. Verre er det ikke.


Det er ikke helt riktig. Grunnen til at han sluttet var at han mente at Mjelde ikke burde får fornyet kontrakt.

Jeg har i all fall en veldig god kilde på akkurat det, hva har du?


Er dette slik Xminator håper det er eller noe slik det er?
ons Ivar skal hem...

steinbygger

Quote from: "Belfort"Sollied hadde vært helt fantastisk. Den mannen har så mye vinnerkultur i seg at det er helt sykt. Trist og tenke på at han var aktuell tilbake i 2000 ,men i følge rykter jeg ikke vil gjenta og risikere forfølgelse fra Sollied,valgt Brann og gå for Teitur.

Selvfølgelig gikk POL pga av Mjelde,det vet hele Bergen


De ryktene skal vistnok også stemme. Tror ikke det er så mange klubber som vil ansette Sollid etter det han gjorde når han var trener i Glimt

jako

Quote from: "steinbygger"


Hoff er den siste man bør høre på i en slik sammenheng. Fotball er ofte basert på mange myter. Etter min mening er vinnerkultur en slik myte.

Tror nok det er langt mer nærliggende å tro at våre spillere ikke var godt nok trent. Under Høgmo knyttet Rosenborg til seg bånd med en høyere ekspertrise på fysisk trening, noe som nok er en klart medvirkende årsak til at de sto distansen så godt i fjor høst. Og hvis det stemmer at spillere som Sæternes, Sigurdsson og Andresen ikke fikk trent noe særlig utenom kampene er det jammen ikke rart Brann ikke holdt følge med RBK på høsten.

Idrettsfolk er eksperter til å finne på alskens unnskyldninger på at de ikke får det til. Vinnerkultur er så definitivt en av de tingene slik jeg ser det.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

tronn

Quote from: "jako"
Quote from: "Xminator"POL sluttet fordi det er mer penger i å være agent. Verre er det ikke.


Det er ikke helt riktig. Grunnen til at han sluttet var at han mente at Mjelde ikke burde får fornyet kontrakt.

Jeg har i all fall en veldig god kilde på akkurat det, hva har du?


Det blir litt håpløst å diskutere dette med deg så lenge du ikke kan stå frem med denne kilden din. Jeg også kan påstå at POL sluttet var fordi han mente at MIM ikke fill LANG NOK kontrakt. Dette har jeg også fra en meget sikker kilde, men kan dessverre ikke si hvem dette er.

Scally

Quote
Det blir litt håpløst å diskutere dette med deg så lenge du ikke kan stå frem med denne kilden din. Jeg også kan påstå at POL sluttet var fordi han mente at MIM ikke fill LANG NOK kontrakt. Dette har jeg også fra en meget sikker kilde, men kan dessverre ikke si hvem dette er.


hehe blir jo like håpløst å si det da når ikke du kan si kilden din :)

tronn

Quote from: "Scally"
Quote
Det blir litt håpløst å diskutere dette med deg så lenge du ikke kan stå frem med denne kilden din. Jeg også kan påstå at POL sluttet var fordi han mente at MIM ikke fill LANG NOK kontrakt. Dette har jeg også fra en meget sikker kilde, men kan dessverre ikke si hvem dette er.


hehe blir jo like håpløst å si det da når ikke du kan si kilden din :)


Dette var ironi. Jeg har selvfølgelig ingen kilde.

runarnormann

Quote from: steinbygger
Quote from: "Belfort"

De ryktene skal vistnok også stemme. Tror ikke det er så mange klubber som vil ansette Sollid etter det han gjorde når han var trener i Glimt


Nei det er klart.  Det er jo helt elendig aa ta et lag fra 2. divisjon til soelv i serien og gull i cupen paa tre sesonger.
egenden Alf Dahl

steinbygger

Quote from: runarnormann
Quote from: "steinbygger"
Quote from: "Belfort"

De ryktene skal vistnok også stemme. Tror ikke det er så mange klubber som vil ansette Sollid etter det han gjorde når han var trener i Glimt


Nei det er klart.  Det er jo helt elendig aa ta et lag fra 2. divisjon til soelv i serien og gull i cupen paa tre sesonger.


Det er ikke snakk om det sportslige, men hva han gjorde utenfor banen som er Sollid sitt problem.

runarnormann

Quote from: steinbygger
Quote from: "runarnormann"
Quote from: "steinbygger"
Quote from: "Belfort"

De ryktene skal vistnok også stemme. Tror ikke det er så mange klubber som vil ansette Sollid etter det han gjorde når han var trener i Glimt


Nei det er klart.  Det er jo helt elendig aa ta et lag fra 2. divisjon til soelv i serien og gull i cupen paa tre sesonger.


Det er ikke snakk om det sportslige, men hva han gjorde utenfor banen som er Sollid sitt problem.


Okei, hvis kriteriene skal vaere 'den snilleste gutten i klassen', saa har dere rett.  Vi maa beholde Mjelde.
egenden Alf Dahl

steinbygger

Quote from: runarnormann
Quote from: "steinbygger"
Quote from: "runarnormann"
Quote from: "steinbygger"
Quote from: "Belfort"

De ryktene skal vistnok også stemme. Tror ikke det er så mange klubber som vil ansette Sollid etter det han gjorde når han var trener i Glimt


Nei det er klart.  Det er jo helt elendig aa ta et lag fra 2. divisjon til soelv i serien og gull i cupen paa tre sesonger.


Det er ikke snakk om det sportslige, men hva han gjorde utenfor banen som er Sollid sitt problem.


Okei, hvis kriteriene skal vaere 'den snilleste gutten i klassen', saa har dere rett.  Vi maa beholde Mjelde.


jeg tror svaret på dette er at vi har hatt en Soltvedt/Thoresen sak i Brann og det for holde. Er ikke snakk om å være snillest i klassen, men å ha normal folkeskikk. Dessuten så var ikke dette er forsvar av Mjelde, men mer ett innlegg om at jeg kan styre min begeistring for Sollid

Marek

Quote from: "steinbygger"Det er ikke snakk om det sportslige, men hva han gjorde utenfor banen som er Sollid sitt problem.


Hva er det han har gjort?
ons Ivar skal hem...

Mr_Soma

Quote from: "dudo"Ja, er han det? Olympiakos gikk kraftig på stumpen i CL i år, så stjernen hans er nok dalende. Ikke at jeg tror han kommer til Norge med det første, men om Mjelde hadde forsvunnet håper jeg Brann hadde satt alle kluter til på å hente Sollied til å bygge den neste nordiske storklubben.


Du kan ikke kreve all verden av ett lag som ikke er seedet i trekkningen til CL-gruppene.
Sollied gjorde sakene sine i ligaen, og jeg står fortsatt på det at han kommer til å ta over ett nytt kjent lag i Europa. Snakker vi noen Hansa imot dudo?

Xminator

Norge kommer ikke til EM, Hareide går, Solli blir landslagssjef, Hareide blir trener for RBK. Det mest spennende denne sesongen er om Tørum sykemelder seg, går av "familiære årsaker" eller rett og slett får sparken :)

Botch

Tror faktisk sjansen er større for at Hareide tar over Brann enn rbk.

Og for min egen del er han faktisk den eneste treneren jeg kunne tenke meg å få til Brann.

Nå kommer naturligvis hylekoret til å si at Hareide er en udugelig medietosk av en trener. Men det å være landskagstrener for norge er en utakknemlig jobb. Vi har piss dårlige landslagsspillere. De eneste som holder nivået internasjonalt er Carew, Riise, Gamst og Myhre.

Hareide er en god klubbtrener, og ville nok kunne gjøre bra ting for Brann.

Tror det ligger i kortene at han tar over når Mjelde en gang gir seg.

Im awaiting the FLAMES!

dudo

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "dudo"Ja, er han det? Olympiakos gikk kraftig på stumpen i CL i år, så stjernen hans er nok dalende. Ikke at jeg tror han kommer til Norge med det første, men om Mjelde hadde forsvunnet håper jeg Brann hadde satt alle kluter til på å hente Sollied til å bygge den neste nordiske storklubben.


Du kan ikke kreve all verden av ett lag som ikke er seedet i trekkningen til CL-gruppene.
Sollied gjorde sakene sine i ligaen, og jeg står fortsatt på det at han kommer til å ta over ett nytt kjent lag i Europa. Snakker vi noen Hansa imot dudo?


Overhodet ikke! :-D
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tormi

Skjønner ikke hvorfor folk hater Hareide. Altså jeg skjønner det når han trente RBK men han er helt klart en trener som kunne gjort gode ting i Brann. Inntil videre holder jeg fast ved Mjelde selv, men trenerkapasiter som Sollied og Hareide er definitivt folk jeg kunne tenke meg på stadon om Mjelde gir seg.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Corran

Hareide og Sollied er vel de eneste trenerene i Norge som er gode nok for Brann.
Så om MIM skulle gi seg så ser jeg bare disse to som arvtagere, men de er vel begge mest lysten på utlandet
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

monzilla

Dårligere enn sølv i år så må Mjelde gå, Han kan få bli dersom vi tar sølv på den betingelsen at et eller annet lag har rekordsesong, feks hvis RBK tar 70 poeng. Da hjelper det ikke at vi tar 60. Tar vi ikke gullet i år tar vi det aldri under Mjelde. Så enkelt er det.

Botch

Quote from: "monzilla"Dårligere enn sølv i år så må Mjelde gå, Han kan få bli dersom vi tar sølv på den betingelsen at et eller annet lag har rekordsesong, feks hvis RBK tar 70 poeng. Da hjelper det ikke at vi tar 60. Tar vi ikke gullet i år tar vi det aldri under Mjelde. Så enkelt er det.


Og logikken bak din geniale konklusjon er?

Marek

Quote from: "tormi"Skjønner ikke hvorfor folk hater Hareide. Altså jeg skjønner det når han trente RBK men han er helt klart en trener som kunne gjort gode ting i Brann. Inntil videre holder jeg fast ved Mjelde selv, men trenerkapasiter som Sollied og Hareide er definitivt folk jeg kunne tenke meg på stadon om Mjelde gir seg.


Har aldri kritisert Hareide for hans ferdigheter som trener. Fyren har vunnet seriegull i Norge, Sverige og Danmark. Da er vel man vel ganske god.
Men dette synes jeg er den mest kvalmende og falske fyren innen fotball!
Og måten han har forlatt klubbene sine på stinker lang lang vei!
Men, om vi var garantert gull om han kom til Brann så kanskje. Men fyren gjør meg uvel.
Sollied har jeg ingeting imot
Hva er det han skal ha gjort utenfor banen som skal være så ille?
ons Ivar skal hem...

steinbygger

Quote from: "Marek"
Hva er det han skal ha gjort utenfor banen som skal være så ille?


Jeg ønsker ikke å si det direkte, men jeg regner med at de fleste her inne vet hvorfor Soltvedt fikk sparken i Brann og Sollid gjorde det samme ovenfor en av spillerene som Soltvedt gjorde ovenfor Thoresen

Marek

Quote from: "steinbygger"
Quote from: "Marek"
Hva er det han skal ha gjort utenfor banen som skal være så ille?


Jeg ønsker ikke å si det direkte, men jeg regner med at de fleste her inne vet hvorfor Soltvedt fikk sparken i Brann og Sollid gjorde det samme ovenfor en av spillerene som Soltvedt gjorde ovenfor Thoresen


Da er jeg med.
Men det samme gjorde vel også Hareide når han måtte forlate Molde?
ons Ivar skal hem...

naitsirk

jepp.
nær slektning av daniel berg hestad er stikkordet

Marek

Da har vi hørt det samme.
Fine folk dette.
Uansett, Sollied vil jeg ha, Hareide vil jeg ikke ha!
ons Ivar skal hem...

Corran

Quote from: "monzilla"Dårligere enn sølv i år så må Mjelde gå, Han kan få bli dersom vi tar sølv på den betingelsen at et eller annet lag har rekordsesong, feks hvis RBK tar 70 poeng. Da hjelper det ikke at vi tar 60. Tar vi ikke gullet i år tar vi det aldri under Mjelde. Så enkelt er det.

Så hvis du mener det du skriver så mener du altså at MIM kan bli om vi ikke er med i gullkampen helt inn, men hvis vi ligger og kniver om gullet til siste runde og ikke får det så må han få sparken?

Genialt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Belfort

Tror dessverre Sollied vil bli svært aktuell for det norske landslaget ut over våren. Skulle så gjerne sett han som Brann trener.

SK Fire

Quote from: "Marek"
Quote from: "steinbygger"
Quote from: "Marek"
Hva er det han skal ha gjort utenfor banen som skal være så ille?


Jeg ønsker ikke å si det direkte, men jeg regner med at de fleste her inne vet hvorfor Soltvedt fikk sparken i Brann og Sollid gjorde det samme ovenfor en av spillerene som Soltvedt gjorde ovenfor Thoresen


Da er jeg med.
Men det samme gjorde vel også Hareide når han måtte forlate Molde?


Lå med damen hans?

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Marek

Svin er de hele gjengen!
Velvel, slike svin som dette har neppe MIM på skogen.
ons Ivar skal hem...

Go Up