• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettluka

Started by Brannfrelst, February 09, 2007, 16:37:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

Ser til min store forskrekkelse at Brann fortsatt bruker billettluka.no som billettleverandør. Var det ikke slik at de skulle skifte i år til en annen operatør?
2.10.07-Gullet kom hem!

cathrine.skb

Det va nå det de sa i fjor i sammenheng med Rosenborg kampen.. Men forandret mening?!
n by, et lag, HEIA BRANN!

dudo

Det var noe med en kontrakt som gjør at de må bruke dem ut året, om jeg ikke tar feil.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Erlend

Quote from: "dudo"Det var noe med en kontrakt som gjør at de må bruke dem ut året, om jeg ikke tar feil.


sannsynligvis, det er jo som oftest noe sånt

Memelli

Bli for guds skyld kvitt bilettluka! Makan til rot.

kabelmann

Så lenge jeg får sesongkortet mitt så gir jeg en god F i hele luka.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

vebo

Quote from: "kabelmann"Så lenge jeg får sesongkortet mitt så gir jeg en god F i hele luka.


Helt til du står i inngangen og datasystemet "iticket" er nede.
Tiocfaidh ár lá

kabelmann

Quote from: "vebo"Helt til du står i inngangen og datasystemet "iticket" er nede.

Nei, da får det faktisk holde med å vise kortet til vaktene. Antar de ikke har tenkt å holde tilbake tusenvis av folk pga datakræsj.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

TrulsVikane

Quote from: "kabelmann"Så lenge jeg får sesongkortet mitt så gir jeg en god F i hele luka.

Sitter her i spenning jeg å..fikk ikke fakturaen og ringte, fikk ytsettelse, men ikkje faen om eg stoler på de tullingene fra Bodø!
kte lidenskap har et navn: BRANN

2rB

Quote from: "TrulsVikane"
Quote from: "kabelmann"Så lenge jeg får sesongkortet mitt så gir jeg en god F i hele luka.

Sitter her i spenning jeg å..fikk ikke fakturaen og ringte, fikk ytsettelse, men ikkje faen om eg stoler på de tullingene fra Bodø!

Skriver under på den - men har vertfall fått rekningen min...
Utsendelse av kortene våre skjer vel i uke 13 om eg husker rett fra nyhet på Brann.no .

Go Up