• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Scenario 2007

Started by Mr_Soma, February 07, 2007, 16:33:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mr_Soma

Pesimisten
Optimisten...
Noen som vil prøve seg på den?

Chrisstah

interesant teori! haha
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Northside

Sorry, planen din gikk rett i dass, Osterøy har faktisk ferge også.
Du vil kanskje si sterk vind hadde stoppet den, men der tar du feil!
Den var åpen når broen ble stengt pga "dansing med biler på" og fergen gikk selv om et helikopter suste i vannet utenfor kaien...

Ingenting stopper den blå lille fergen, det burde du visst :wink:

Corran

Quote from: "Mr_Soma"Pesimisten



Optimisten...
Noen som vil prøve seg på den?


Aftenposten 19.11.2007:
Ringnes står klar med krisehjelp til Bergen
Og gull festen går inn i sin 3 uke i Bergen. Polet og Hansa melder om tomme hyller, fat og tanker. Ringnes står klar med 15 trailere for å kjøre over til Bergen
:-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Mr_Soma

Quote from: "NorthsideFCDH"Sorry, planen din gikk rett i dass, Osterøy har faktisk ferge også.
Du vil kanskje si sterk vind hadde stoppet den, men der tar du feil!
Den var åpen når broen ble stengt pga "dansing med biler på" og fergen gikk selv om et helikopter suste i vannet utenfor kaien...

Ingenting stopper den blå lille fergen, det burde du visst :wink:


Mjelde har vannskrekk, så han nektet plent.

Erlend

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "NorthsideFCDH"Sorry, planen din gikk rett i dass, Osterøy har faktisk ferge også.
Du vil kanskje si sterk vind hadde stoppet den, men der tar du feil!
Den var åpen når broen ble stengt pga "dansing med biler på" og fergen gikk selv om et helikopter suste i vannet utenfor kaien...

Ingenting stopper den blå lille fergen, det burde du visst :wink:


Mjelde har vannskrekk, så han nektet plent.


Og dessuten foretrekker han å ro.

SKBMiller

Quote from: "Mr_Soma"Pesimisten

10. april er det klart for Stabæk med Andresen som dirigent mot et tynt Brann lag. Sæternes fikk strekk på flyet,Gashi ble tatt i Fløyfjellstunellen uken før og sitter inne,PVM mistet hodet i siste treningskamp og taklet både dommer og linjemenn i en og samme takling og soner karantene, Bakke sitter på venterommet til Andresens nålmann i Tønsberg, og Mjelde sitter stucked på Osterøy fordi broen ble stengt pga sterk vind.
Hjem reiser de rødkledde med 0-6 i sekken, og 3 skadde spillere.

Resten av vårsesongen blir en eneste stor parodi, Florvåg fikk tilbake de fire 16'åringene som er med på å slå ut Brann i 2.runde i cupen,RBH blir sykemeldt på ubestemt tid grunnet fuglevirus og Mjelde sitter fortsatt fast på Osterøy med sterk vind og høye bølger. Hørte jeg klimaendringer?

Bjørn Dahl med magen ser seg lei på alle problemene og gir Mjelde fyken. Bakke blir løst fra kontrakten og Sæternes må legge opp fordi musklene bare blir større og større, mens Huseklepp blir innkalt til førstegangstjeneste etter å ha prøvd å dimme på ugyldig grunnlag.


genialt

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

C@Bøe_79

Quote from: "Corran"
Quote from: "Mr_Soma"Pesimisten



Optimisten...
Noen som vil prøve seg på den?


Aftenposten 19.11.2007:
Ringnes står klar med krisehjelp til Bergen
Og gull festen går inn i sin 3 uke i Bergen. Polet og Hansa melder om tomme hyller, fat og tanker. Ringnes står klar med 15 trailere for å kjøre over til Bergen
:-)


Hadde heller drukket fra toalettskålen på Fotballpuben enn Ringnes
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Lurkin

Quote from: "C@Bøe_79"Hadde heller drukket fra toalettskålen på Fotballpuben enn Ringnes


Haha.

Kan informere at Huseklepp har gyldig grunn til å dimme fra militæret fordi han spiller toppfotball. Og Gashi ville nok ikke blitt sperret umiddelbart hvis han ikke tok med seg en hoveddommer og to linjemenn i en og samme takling, han også..

..men interessant.
Berømte Brann fra Bergen

Mr_Soma

Skriver under på den... får håpe at optimismen tar overhånd.

monzilla

Huseklepp har vært i militæret, var på samme kompani som han på rektrutten.

2rB

Quote from: "Corran"
Quote from: "Mr_Soma"Pesimisten



Optimisten...
Noen som vil prøve seg på den?


Aftenposten 19.11.2007:
Ringnes står klar med krisehjelp til Bergen
Og gull festen går inn i sin 3 uke i Bergen. Polet og Hansa melder om tomme hyller, fat og tanker. Ringnes står klar med 15 trailere for å kjøre over til Bergen
:-)

NÃ¥ fikk hvertfall eg ledd litt i dag... Bra tenkt.

Kom forresten til å tenke på sangen «Tenk om...» fra Bergens-CDen. Husker ikkje kem som har den i farten.

Uansett - har vært med på leveranseproblemer med Hansa før, men da var det tomflasker som var mangelvare, ikkje ølet... Husker at det vart slik at dei butikkene som Hansa fikk pant av, var dei som fikk øl...
Men - det var avsporing...

*huff* Er det på tide å bestille flybillett til Tromsø, eller er det i overkant optimistisk ?
Eller er det pesimistisk - mtp at me allerede har vunnet serien ?

paf

Quote from: "2rB"
Kom forresten til å tenke på sangen «Tenk om...» fra Bergens-CDen. Husker ikkje kem som har den i farten.

Tenk så leit... med Radiofantomene

Mr_Soma

Om alt skulle "klaffe" på den pesimistiske måten så kan det se stygt ut.
Men jeg regner med at det blir 2 signeringer innen april, og at vi feier over Stabæk på Nadderud med Andresen i rødt.

Franky

sjansen at vi feier over stabæk på nadderu e vel heller liten.. men tipper vi vinner 2-1 som sist...

Kararay

Quote from: "paf"
Quote from: "2rB"
Kom forresten til å tenke på sangen «Tenk om...» fra Bergens-CDen. Husker ikkje kem som har den i farten.

Tenk så leit... med Radiofantomene


Tenker på feil sang du PAF. (for en gangs skyld)

er vel heller den som er på CD'en 30 Bergensviser (Bergensiana)
kor sangen heter Tenk om puddefjorden var av øl.... osv...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Mr_Soma

Ingen som har troen på optimisten ?
Jeg tror jeg begir meg ut på den om vi har trønderne i senk i neste kamp.

For kampen i går var oppløftende.

De må få Andresen til å signere, Monkam må få prøve seg, Sæternes må få dradd inn klippekortet og TFL ser ut til å være frisk.
Guntveit og Dahl ser ut til å ha funnet hverandre på høyrekanten.

Lovende!

Go Up