• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Løv-Ham - Brann

Started by Nixon, January 25, 2007, 23:21:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Rød makt på Hansa

Mr_Soma

Skal bli deilig å få fart på sakene... endelig slutt på tørrjokkingen med håpløse diskusjonstemaer og annet dill.
Nå får vi se guttene i aksjon og gitt en helhetslig vurdering uten å måtte lese disse døve liveoppdateringene fra ba/bt.

La oss slippe en ny fadese mot løvene.
Kjør over pakket!

Chrisstah

kanskje litt offtopic men er det noe fiendlihet mellom løv ham og Brann ?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Mr_Soma

vi går vel for seier kjære deg? ser ingen grunn til å være snill med lillebror... alvorlig talt.

smaalanda

Dette er jo en perfekt plass til å prøve ut en del sanger, kanskje presantere noen av medlemme i sanggruppen og ikke minst lage bra steming. Akustikken (sikkert feil skrevet) er jo deilig inne i en sånn hall.
KMO!!!

slang

Quote from: "Nixon"Kampen spilles i Vestlandshallen lørdag 2. februar klokken 18.00.

Fredag 2. februar tenker jeg.
ansa 08

Nixon

Quote from: "slang"
Quote from: "Nixon"Kampen spilles i Vestlandshallen lørdag 2. februar klokken 18.00.

Fredag 2. februar tenker jeg.


Selvsagt er det fredag!:)
Rød makt på Hansa

Christian

melder BT i dag at han har en del grunntrening å ta igjen. Klassisk tilfelle av for lang juleferie. Han får vel gjerne sjansen, men blir nok maks en omgang tipper eg.

Ellers får vi håpe Helstad kommer seg fort over strekken og kan fortsette utviklingen av vårt nye superspisspar i lag med Sæternes.

slang

Noen som vet hva billettene koster og hvor man får kjøpt de.

Står ingenting her: http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5201

Skjønner at kampen ikke er gratis når jeg leser dette: http://www.ba.no/forbruker_guider/konkurranse/article2551925.ece
ansa 08

DJ_ADG

blir vel den vanlige 100lappen som pleier å være på treningskamper
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Brannmus

Blir ikke sjanse til å se unge Tijan vise seg frem. Han er fortsatt opptatt i Afrika..

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5202

Klaus_Brann

Quote from: "slang"Noen som vet hva billettene koster og hvor man får kjøpt de.

Står ingenting her: http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5201

Skjønner at kampen ikke er gratis når jeg leser dette: http://www.ba.no/forbruker_guider/konkurranse/article2551925.ece


De koster 100 for voksne og 50 for barn..Kjøp i døra, det blir ikke utsolgt, vet ikke om de selges på forhånd i det hele tatt..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Rød makt på Hansa

positiv

Martin Andresen blir 30 år i dag...


gratulerer med dagen
ødt blod på HANSA

Northside

Noe steder på nette folk kan se kampen? gidder ikke bevege meg 10min for å se den kampen for 100kr.

Har ikke problemer med penger for tiden, men gjør det av prinsipp. Er lei av at vi alltid har de dyreste billettene i landet!

Første gang eg dropper en hjemmekamp på 3år, tok faktisk så lang tid før eg lærte.

Nixon

Nå er det vel Løv-Ham som er hjemmelag og setter billettprisen i dag.
Tenk på det som en sjanse til å støtte Bergen sitt nummer to lag med noen kroner...

Ellers skjønner jeg ikke helt logikken her hvis man kaller seg Brannsupporter og har anledning til å gå på kampen. Det er snakk om den eneste treningskampen innendørs i vinter. Neste treningskamp i Bergen er ikke før i april. Og da er ikke 100 kroner mye penger for den eneste Brannopplevelsen vi får i Bergen i vinter.
Rød makt på Hansa

Northside

100kr er ikke mye penger, men 100kr er mye penger for en kjedelig kamp i vestlandshallen uten mange av "stjernene".

Rasmus_brann

Quote from: "Nixon"Nå er det vel Løv-Ham som er hjemmelag og setter billettprisen i dag.
Tenk på det som en sjanse til å støtte Bergen sitt nummer to lag med noen kroner...

Ellers skjønner jeg ikke helt logikken her hvis man kaller seg Brannsupporter og har anledning til å gå på kampen. Det er snakk om den eneste treningskampen innendørs i vinter. Neste treningskamp i Bergen er ikke før i april. Og da er ikke 100 kroner mye penger for den eneste Brannopplevelsen vi får i Bergen i vinter.


Opplevelse og opplevelse:P Og billettprisen på tidligere treningskamper har vel som nå vært 100,-så det er vel ikke løv-ham sin feil....  Skippet også kampen i dag, hadde vel ganske så lite av muligheter til å skaffe penger. Kunne jo skippet mat, røyk eller øl i helgen, så eg valgte å la vær. Vil ikke si eg e mindre supporter av den grunn. Ble vel ikke all verdens sambafotball heller.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Mobben

Ikkje den beste kampen eg har sett fra Brann akkurat, men 1. omgangen var no brukbar. Gashi var etter min mening BB til han måtte ut, og Sæternes virket piggere enn på lenge!

Og syns ikkje det er for mye å betale 100 kr for å se en treningskamp! Nett passe det.

naitsirk

treningskamper bør ikkje koste meir enn maks 50 kroner.
student billettane på stadion er faktisk billigare enn dagens pris.og då med lang viktigare kamper

JohnSheridan

Kan noen som var der gi en oppsumering av hvordan hver enkelt spiller spilte?

Brannmus

For å komme oss vekk fra temaet om billettpriser, så tenkte jeg det kunne vært greit å diskutere kampen kanskje..

Syntes første omgangen var grei, men det sprutet ikke virkelig av Brannlaget. Jeg syntes vi manglet mye organisasjon, som gjorde at vi egentlig ikke produserte de største sjansene.

Midtbanen var den jeg trodde kom til å vise seg frem i denne kampen. Den er inntakt og rimelig fri fra skader. Forsvar og angrep var preget i denne kampen, så kan ikke være for streng med dem egentlig. Men midtbanen skuffet meg litt. Syntes Gashi viste noen gode takter i første omgangen, og Huseklepp produserte en god del på begge kanter faktisk. Viste meget fin fart og noterte seg for to målgivende pasninger. Syntes ikke Andresen dominerte kampen spesielt. Kanskje for mye bursdagskake i magen? Vaagan Moen imponerte meg ikke nevneverdig heller. Syntes ikke han utfordret og kom til innlegg i like stor grad som Huseklepp gjorde.

Ellers, så er det litt skremmende at vi stiller med Haugen og Sæternes som stoppere. Skulle vi først hente inn spillere for å sitte på benken, så burde vi hentet inn en eller annen lokal stopper og gitt han sjansen. Bedre det nesten, om planen ikke erå bruke spillerne i disse løsingene utover sesongen.

Noe heldig resultat, men fortjent seier vil jeg si. De to største sjansene til Løv-Ham kom på store feil fra Brann. Utover det, så skapte de lite. Brann mangler en del samspill, og jeg ble ikke overbevist om at Sæternes/Ludde er den beste kombinasjonen på topp.

Folkehelten Migen, gjorde lite ut av seg. Han pushet vel grensen for rødt kort, i en treningskamp, så intensiteten er der i hvert fall. Men klarte å skape lite på egenhånd.

Nixon

Det som gledet mest var det faktum at spillere som Sæternes og Andresen spiller 90 minutter på kunstgress tidlig i februar. Det har vel ikke skjedd så lenge de har vært i Brann. Også veldig positivt at TFL ser ut til å være helt skadefri.

Monkam synes jeg spiller godt defensivt som høyreback. Han er aggressiv og bryter godt, og er så kjapp i beina at det er vanskelig å komme rundt han. Men han bør jobbe med pasninger. Mange tilsynelatende enkle pasninger går rett til motstanderen.

Ellers skuffet PVM mest utfra forventningene. Veldig lite involvert, og samspillet med Guntveit var nærmest fraværende.

Migen holder ikke nivået. Men det visste jeg fra før...
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: "Brannmus"Ellers, så er det litt skremmende at vi stiller med Haugen og Sæternes som stoppere. Skulle vi først hente inn spillere for å sitte på benken, så burde vi hentet inn en eller annen lokal stopper og gitt han sjansen.


Hadde Brann hentet inn lokale spillere som satt på benken? Hvis du tenker på Spurkeland er han fortsatt Brannspiller. Og skal bl.a. være med Brann til La Manga nå i februar.
Rød makt på Hansa

Sogningen

At passningsspillet til Monkam var lite kvalitet over er en ting. På motsatt side slet Guntveit med det samme. En må kunne forvente at en klarer å treffe en med spiller 10 meter unna når en spiller på topp nivå...
Ellers glad for at Bengt virker å være på hugget igjen. Er sikker på at han har veldig mye å bidra med for oss i kommende sesong.

Brannmus

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Brannmus"Ellers, så er det litt skremmende at vi stiller med Haugen og Sæternes som stoppere. Skulle vi først hente inn spillere for å sitte på benken, så burde vi hentet inn en eller annen lokal stopper og gitt han sjansen.


Hadde Brann hentet inn lokale spillere som satt på benken? Hvis du tenker på Spurkeland er han fortsatt Brannspiller. Og skal bl.a. være med Brann til La Manga nå i februar.

Brann hadde inne til kampen Spurkeland, som du korrekt sier er Brannspiller, de hadde inne Emil Rieber-Mohn, som vel også er Brannspiller (men i Hovding nå?) også hadde de inne en ung reservekeeper. Mener han spilte for Tertnes. Ikke sikker på navnet, men tror ikke han var Brannspiller. Folk får rette meg om jeg tar feil.

olebrann3

Sikker på det ikke var Udjus som var keeper?

Brannmus

Quote from: "olebrann3"Sikker på det ikke var Udjus som var keeper?

Nei, det var definitvt ikke Udjus. Ung, lyslugg som sikkert ikke var eldre enn 16-17 år. Men som sagt, fikk ikke med meg navnet.. Og nei, det var ikke Steffen Haraldsen, for dem som skulle tro det..

dudo

En 15(!)-åring fra Tertnes. Vidar ett-eller-annet?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Marek

Quote from: "Nixon"Det som gledet mest var det faktum at spillere som Sæternes og Andresen spiller 90 minutter på kunstgress tidlig i februar. Det har vel ikke skjedd så lenge de har vært i Brann. Også veldig positivt at TFL ser ut til å være helt skadefri.

Monkam synes jeg spiller godt defensivt som høyreback. Han er aggressiv og bryter godt, og er så kjapp i beina at det er vanskelig å komme rundt han. Men han bør jobbe med pasninger. Mange tilsynelatende enkle pasninger går rett til motstanderen.

Ellers skuffet PVM mest utfra forventningene. Veldig lite involvert, og samspillet med Guntveit var nærmest fraværende.

Migen holder ikke nivået. Men det visste jeg fra før...


Så Migen fortsetter der han slapp i RL? Synes det er dårlige nyheter, men kanskje TFL kan overraske i år, vil nok få en del kamper på topp i år.

Monkam som back høres litt spennende ut.
ons Ivar skal hem...

vebo

Tiocfaidh ár lá

Go Up