• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvor er de nå? Tidligere Brannspillere

Started by Kruxleiven, January 13, 2007, 02:47:41 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

osoerli

https://www.ba.no/sport/fotball/sk-brann/ibrahima-dram-signerte-sin-forste-proffkontrakt-med-brann-hosten-2013-siden-har-ganske-mye-gatt-galt/s/5-8-873457

Kva skjedde med Drame? Får ikkje lest saken, men han var vel rett og slett ikkje så god som den youtube-søkande speideren trudde.  Litt rart sidan han var på fleire treningsopphald med klubben året før han vart signert.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!


Finfin respons

Bjørnar tok han.
Skadeproblemet i ankelen oppstod på en slik måte at han ikke lenger har visum i Norge og kontrakt med Hønefoss for å fullføre nye behandlinger og få ut noen skruer, samtidig som han ikke akkurat tjener penger i hjemlandet. Så hele eventyret har vist seg å bli et sorgens kapittel for den unge spilleren.
Kanskje.

Corran

Han fikk 2 brudd i leggen etter taklingen.
Og han er i Norge nå på et turistvisum på 90 dager og som de har forhåpninger kan bli forlenget for forsikringen hans som spiller varer til april eller noe sånt neste år og da er det mer enn nok tid til å få ut skruer og den behandlingen som gjenstår via forsikringen hans.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Jeg kan melde at Trond Egil Soltvedt er i ferd med å få samme frisyre som i 1993.
Tren på langskudd



Gulløl

January 04, 2019, 16:52:41 PM #207 Last Edit: January 04, 2019, 17:01:48 PM by Gulløl
Kim Ojo er blitt 30 år og snakker fremdeles mye om moren. Fint han har det bra men google oversettelsen slår litt uheldig ut her. Ellers ikke et kløyva ord om Inter Milan i dette intervjuet, der har han tapt seg, viktig å holde på drømmene sine ; ) . Nå står han på listen til den rumenske klubb Dinamo Bucuresti som en eventuell forsterkning. Ble løst fra kontrakten med Lyngby i slutten av august i fjor.

https://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/povestea-nigerianului-dorit-de-dinamo-n-a-mai-inscris-de-13-luni-si-isi-pacalea-mama-in-copilarie-si-a-dat-seama-dupa-3-ani-556677.html
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Gå av.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kagain

SCmelk? Jeg må tilstå at min kjennskap til tysk og østerriksk fotball på lavere nivå ikke er den beste, men regner med at SC Melk ligger ganske langt ned i divisjonene...

Lasaron

Radlinger er fast på benken i Bundesliga nå. Heltne er tilbake igjen i startelleveren i Horsens. Kaptein?
Tren på langskudd


Kagain

Her må Brann kjenne sin besøkelsestid. Kjøp han nå! Vi trenger flere småskadde trøbbelmakere...

Billy Elliott

På ferie i betydelig varmere strøk. Nettopp lest ferdig Kvisvik-boken av den fortreffelige Austevoll-forfatteren Kjartan Bjånesøy.

Boken gjorde meg både glad og trist. Glad for alle de fantastiske minnene og den tversgjennom fantastiske personen og entertaineren Kvisvik var og er. Trist fordi Kvisvik og hans tid virker så fryktelig, fryktelig langt unna akkurat nå.

Begynner på Charlie Miller-boken snart. Må bare se maling tørke direkte overført fra Stadion til den lokale strandbaren først. Skål.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

Emil Hansson er på vei til Hannover 96, ifølge BT.

Radlinger storspilte og holdt nullen mot Fulham i serieåpningen i Championship på lørdag.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Lasaron

Trond Fredrik Ludvigsen er treneren til Austevoll i 5. divisjon.
Tren på langskudd

Spelaren

Tenkte at en tråd med "Hvor er de nå? Tidligere publikummere" hadde vært morsomt.
Gå av.

Nixon

Jeg vet ikke hvor de er til daglig, men på søndag kommer de gamle heltene Scharner og Olofinjana til å være på Stadion. Det blir sikkert magisk når de blir presentert i pausen for halvtomme tribuner og vi ligger under med ett par mål...
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: Nixon on October 04, 2019, 06:05:51 AMJeg vet ikke hvor de er til daglig, men på søndag kommer de gamle heltene Scharner og Olofinjana til å være på Stadion. Det blir sikkert magisk når de blir presentert i pausen for halvtomme tribuner og vi ligger under med ett par mål...

[Lyden av fem tusen vottepar som klapper dvaskt]
Gå av.

Morkel

Quote from: Nixon on October 04, 2019, 06:05:51 AMJeg vet ikke hvor de er til daglig

Scharner spiller for den Østerriske femtedivisjonsklubben som Tine burde sponse, SC Melk. Olofinjana er trener på akadamilaget til Wolverhampton.

Finfin respons

Hvor er de nå?
Tidligere skjeletter i Brann-skapene.
Kanskje.

Lasaron

Tren på langskudd

krakra

Kanskje Brann forsøker å lokke Scharner tilbake når han først er på besøk? Han er jo i sin beste (Brann)alder

Spelaren

Ganske pen scoring av Kristoffer Larsen borte mot Ranheim. Vender opp, skjærer innover og dundrer ballen i lengste.
Gå av.

krakra

Scharner og Seyi ikke veldig imponert over Brann.

Finfin respons

Trond Fredrik Ludviksen er et trenergeni på Austevoll. Treneren etter Landro?
Kanskje.

Lasaron

Tren på langskudd

Superjack

Quote from: krakra on October 06, 2019, 20:01:03 PMScharner og Seyi ikke veldig imponert over Brann.

Finnes det noen som er imponert over Brann om dagen?
Brannsupporter.

Eivind

Vår nye trenerduo som gjestet stadion i går? ;)

Kagain

Ikke vet jeg, men jeg må si at jeg nesten vurderte å bli rørt da jeg så Scharner sin tweet med et bilde fra Bergen og overskriften "Back home in Bergen".

Det skulle forøvrig bli veldig sært men artig å se Ola fra Fana og Fussballgott som trenerduo. Snakk om uprøvde folk...

Belfort

Scharner fillerister Brann i intervju på BT i dag(Abo sak)
Både spillestil, feighet, restriksjoner til media er han inne på.
LAN er selvfølgelig uenig

Kagain

Tydelig at Scharner fremdeles har et hjerte for klubben. Ikke overraskende at LAN er uenig med konklusjonene hans. Ikke bare fordi at det er LAN, heller. Her kommer en kar uten noen større trenerkarriere og sparker han det gjør vondest, i spillestilen hans. En spillestil som har gitt opprykk og cupseier og annet for flere klubber.

Gulløl

October 15, 2019, 12:36:40 PM #233 Last Edit: October 15, 2019, 12:41:07 PM by Gulløl
I serien "spisser som blir gode/outstanding når de forlater Brann". Nå er det han Kjell. Bør nevnes selv om det er på  tredjenivå.
Lenge siden en spiss på Brann har fått en 7-er  ; )
Klipp:
Henrik Kjelsrud Johansen var outstanding i snuopersjonen mot Stjørdals/Blink. Spissen får 7 på spillerbørsen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Quote from: Gulløl on October 15, 2019, 12:36:40 PMI serien "spisser som blir gode/outstanding når de forlater Brann". Nå er det han Kjell. Bør nevnes selv om det er på  tredjenivå.
Lenge siden en spiss på Brann har fått en 7-er  ; )
Klipp:
Henrik Kjelsrud Johansen var outstanding i snuopersjonen mot Stjørdals/Blink. Spissen får 7 på spillerbørsen.


Han hadde jeg allerede glemt. Morro hvor lite spennende den mannen var som spiller i Brann.

Egentlig den perfekte LAN spiss.
Brannsupporter.

Lasaron

Han har 10 mål på 10 kamper. Ikke overraskende. Han var jo stadig god for Brann 2 og i tidlige cupkamper. Klarer han å leve av fotballen på det nivået, passer det perfekt for ham.
Tren på langskudd


Lasaron

Hva har skjedd med Haldor Stenevik? Skadet?
Tren på langskudd

Lasaron

Vår tidligere helt, Runar Normann, er tilbake i manesjen. Han er tatt ut på landslaget, faktisk. I følge Eurosport. Spillet på Rostov gjør han også....
Tren på langskudd

Pelle

Lars Arne Nilsen er utdannet sykepleier og har tidligere jobbet på sykehus. Nå trør han til for å hjelpe storsamfunnet i kampen mot korona-viruset.

- Jeg har meldt meg som frivillig om de skulle få behov for meg. Jeg er jo gammel sykepleier og selv om jeg er rusten er jeg disponibel om det trengs.

https://www.tv2.no/a/11308679
"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

- Pelle

Gulløl

Quote from: Pelle on March 18, 2020, 14:14:26 PMLars Arne Nilsen er utdannet sykepleier og har tidligere jobbet på sykehus. Nå trør han til for å hjelpe storsamfunnet i kampen mot korona-viruset.

- Jeg har meldt meg som frivillig om de skulle få behov for meg. Jeg er jo gammel sykepleier og selv om jeg er rusten er jeg disponibel om det trengs.

https://www.tv2.no/a/11308679
Her snakker vi om Kong Gud  : )
Honnør til han og alle andre som melder seg for å gjøre en innsats.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kagain


Lasaron

Ikkje verst, for ein som er så gammal.
Tren på langskudd

Finfin respons

På min aller første sykkelhjelm står ikke navnet mitt med svart tusj. Der står GUNNAR NOREBØ KAJ ESKELINEN ARIL STAVRUM.
Hvor er DE nå?
Hvor er hjelmen nå??
Kanskje.

Balleflass

Raymond Kvisvik er deltaker hos Kompani Lauritzen på TV 2, og ligger foreløpig greit an.

Sidelinjen


Superjack

Savner tiden da det var slike spillere som Super-Raymond på Brannlaget.
Brannsupporter.

Gulløl

Piotr er blitt eiendomsutvikler. Såg vi den komme, kjør diskusjon ?

Han har i tillegg tilbud fra selveste Chojnowianka Chojnow på nivå 4 i polsk fotball der han både skal få spilletid, trenerjobb for juniorlaget og lede klubbens keeperakademi.

Dette er dagens gladsak i BA under fanen SK-BRANN.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kagain

Quote from: Gulløl on May 27, 2020, 10:06:33 AMPiotr er blitt eiendomsutvikler. Såg vi den komme, kjør diskusjon ?

Han har i tillegg tilbud fra selveste Chojnowianka Chojnow på nivå 4 i polsk fotball der han både skal få spilletid, trenerjobb for juniorlaget og lede klubbens keeperakademi.

Dette er dagens gladsak i BA under fanen SK-BRANN.

Jeg skal feire dette med polske pierogier til middag. Verdens beste keeper/keepertrener/keeperakademileder/eiendomsutvikler?


Go Up