• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Forslag til nye sanger

Started by Chrisstah, January 12, 2007, 01:41:00 AM

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Go Down

David

Problemet med Finne-sangen (og Jimmi-sangen i sin tid) er at den bare er et kjent refreng som gjentas uten avveksling. Det skraper sikkert ikke alle, men jeg får mild OCD-kløe av sånt.

Dette er også en av grunnene til at Ruben-sangen fungerer.

Lasaron

Går det an å få trøkk i den Amadeus-sangen? Den tyske?
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Corran

Quote from: Lasaron on August 10, 2024, 08:41:15 AMGår det an å få trøkk i den Amadeus-sangen? Den tyske?
Mener du Rock me amadeus av Falcao fra 1985?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Frans123

En skam at vår beste spiller de siste to årene, Felix, ikke har en egen sang?

Raske forslag;
Melodi: Se min kjole
Se vår Felix, danser rundt på midten.
Alt det han tar i det blir godt som gull
Det er fordi han elsker Brann og Bergen
Og fordi at Bergen elsker han

Åhh, Felix Horn Myhre (Kevin de Bruyne sangen)

Melodi: Svante Samuelson sangen
Se på Felix, han ofrer alt for Brann
Felix Myhre er en hedersmann.

Osv osv

kabelmann

En Felix-sang burde helt klart basert seg på noe Rickrolling.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Simen

November 15, 2024, 21:14:56 PM #1606 Last Edit: November 15, 2024, 21:42:02 PM by Simen
Går det ann å få trøkk i denne her fra Ajax?

Her kommer super brann
Vi e de beste i Norges land
Vi koker på tribunen
Ingen kan stoppe oss

Woooo wooo wooooo ingen kan stoppe oss

https://vm.tiktok.com/ZGdFuEwTF/

Dickens

Quote from: Simen on November 15, 2024, 21:14:56 PMGår det ann å få trøkk i denne her fra Ajax?

Her kommer super brann
Vi e de beste i Norges land
Vi koker på tribunen
Ingen kan stoppe oss

Woooo wooo wooooo ingen kan stoppe oss

https://vm.tiktok.com/ZGdFuEwTF/

Dette spetakkelet av en LSK-sang har ingenting på Stadion eller med Brann generelt å gjøre. Har hørt at du/dere har forsøkt å starte den og det høres helt j... ut. Er så langt fra det Brann står for sangmessig.

Corran

Eg holdt på å skrive noe lignende men tenkte jeg skulle la vær å være han sure men støtter det 100%
Så videoen og føler en er på håndball i kroatia
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Dickens

Quote from: Corran on November 18, 2024, 22:14:27 PMEg holdt på å skrive noe lignende men tenkte jeg skulle la vær å være han sure men støtter det 100%
Så videoen og føler en er på håndball i kroatia

Der er ikke meningen å være kjip og "han sure fyren". Men slike ting som dette må det slås ned på umiddelbart og være tydelig på hvordan det skal være på Stadion. Blir som om det skulle blitt spilt Vinskvetten på Garage.

SannBrannMann

Hei!

Må si jeg gleder meg veldig til kamp søndag og håper inderlig på at dette ikke blir Hornelands siste kamp. Jeg synes uansett at Horneland ikke har fått noen skikkelig hyllest type sang og mener at han i aller høyeste grad bør få det på søndag. Om vi ikke har noe så kanskje det kunne vært laget en basert på en kjent melodi?
Her er mitt forslag, basert på republikken til champions league melodien: (noe i den duren og gjerne med en annen tekst, men viktig å få trøkk på Horneland!

HORNELAND! SUPERMANN!     
FØDT FOR BERGEN, FØDT FOR BRANN!     
HORNELAND! GIR ALT HAN KAN! -     
KANSKJE EN DAG VIL HAN DØ FOR BRANN     
HORNELAND VIL VI ALLTID HA.     
HORNELAND DU FÅR ALDRI DRA!     

Lasaron

Go Up