• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Forslag til nye sanger

Started by Chrisstah, January 12, 2007, 01:41:00 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

RepublikkenBergen

https://www.ba.no/davy-wathne-dukker-opp-i-ny-cupfinale-lat/s/5-8-2250390

Begynner å bli flaut dette.. Om å gjøre å få litt spalteplass?

Corran

Dæven dette er ikkje bra
Håper ikkje noen av de 3 som har vært klipp fra i BA kommer seg med på cupfinaleshowet.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

SKBCPH

Herregud jeg savner Ove Thue :( Tror jeg holder meg til de gode gamle klassikerne. Dette er en personlig favoritt:

https://www.youtube.com/watch?v=PB9gaV-V0qE&list=PLKxdrfevHVQpnpsVUiWe-loCH5IDhWS8D&index=1
- Vi har den treneren vi har.

Corran

Det er og blir laget mye fælt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Kirk

May 12, 2023, 22:01:53 PM #1554 Last Edit: May 17, 2023, 08:23:50 AM by Kirk
Edit:

Abba: Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)

Finne, Finne, Finne
Finner målet i blinde
Som Nymarks Maradona så e Finne vår mann

Finne, Finne, Finne
Han gjør alt for å vinne
Kunne vært i Barcelona, men han spiller på Brann



Corran

Hadde sine øyeblikk, men kun en 2'er her som fyresegopp sang
og som supporter synge sang så blir det 1'er
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Erlend

Likte veldig godt gest+piddi sine sanger sist de ga ut noe men dettte må vel sies å være fryktelig tynne greier

Leffen

Tynn, tynn suppe den sangen. Skandaløse sin er ok. Men vi fikk altså ikke en skikkelig bra sang i år.

Lasaron

Kan vi nå slå fast at det ikke kom noen nye, bra Brannsanger i forbindelse med cupfinalen? Det er jo litt skuffende. Dette koket som det snakkes om, og oppleves, har altså ikke manifistert seg i dette.
Tren på langskudd

opplett

Ikke akkurat mange ukene å lage en god sang på, når det er sagt.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Frans123

Felix evt Finne sang
Sang: Will gregg is on fire

Finne i flammer og hele Bergen koker
Finne i flammer og hele Bergen koker
La la la...

Gi oss mer, Finne gi oss mer
Vi vil ha mer, Finne gi oss mer

Finne i flammer og hele Bergen koker


Leffen

Quote from: Frans123 on July 29, 2023, 07:39:04 AMFelix evt Finne sang
Sang: Will gregg is on fire

Finne i flammer og hele Bergen koker
Finne i flammer og hele Bergen koker
La la la...

Gi oss mer, Finne gi oss mer
Vi vil ha mer, Finne gi oss mer

Finne i flammer og hele Bergen koker



Finne har fått sin sang. Og det er laget en Ruben-sang på den melodien. "Ruben e skallet, bruker alltid sykkelhjelm" osv.

Frans123

PÃ¥ tide med en sang til Felix?
Raskt forslag
Melodi: Skilles Johanne (Sputnik)

Felix Horn Myhre
Ååå Felix Horn Myhre
Han spiller her til 2027


ChristianC????

November 21, 2023, 11:14:59 AM #1565 Last Edit: November 21, 2023, 11:41:16 AM by ChristianCBentzen
Mulig å prøvd denne ut på stadion
(Får ikke lagt videoen her så la den til i Google Disk)

https://drive.google.com/file/d/1KtrqNJjyLJT9T8AOT7VQVvd1ZniHky_J/view?usp=drivesdk

Hvor vi bytter teksten til:

VI ER BRANN
SK BRANN (Klapp,klapp,klapp)
SK BRANN (Klapp,klapp,klapp)
SK BRANN (Klapp,klapp,klapp)

(Kan bytte SK Brann ut med SPORTSKLUBBEN for å få bedre «klang», men SK Brann treffer litt mer)

Liker å bruke ordet «Vi» for å inkludere den 12 mann og samholdet mellom spillerne og fansen.

Eller blir den for lik
«Gi meg en B
B!
Gi meg en R
R! Osv» ?

Den korte teksten jeg foreslo SKAL lage høyere lyd på stadion enn den teksten jeg referer til over.

Hver gang jeg ser videoen får jeg faktisk frysninger, så å teste på stadion hadde vært en drøm.


ChristianC????

Feilpost X2 når eg ska redigere første innlegg...

Feiten fra Veiten

Al respekt til dere som går på stadion i dag og synger. Men jeg savner at enkeltspillere blir hyllet mer, her er noen forslag:




Og vi elsker børsten og børsten elsker oss
Og v
i elsker børsten og børsten elsker oss
x3

 En BÃ¥rd Finne
 Deet finns  kun en BÃ¥rd Finne
Det finns kun en BÃ¥rd Finne...
x5

Frydenbø: FINNE
Bt: FINNE
x10

Ã… SERRY SERRY
SERRY SERRY SERRY LARSEN
Ã… SHERRY SHERRY
SHERRY SHERRY LARSEN
X3

Palle Palle
Palle Palle en av oss
x10

Dyngen nummer 1
Norges Norges nummer 1
x10


Sivert e Brann
Sivert e Braaan
Siver Heltne
Sivert e Brann

X10

andreas1989

På Fjorden konserten på Kulturhuset i går ble det spontant sunget på en for meg iallfall ny sang om VIF sitt nedrykk? Noen som vet hvilken tekst det er snakk om?

Gulløl

April 02, 2024, 11:34:38 AM #1570 Last Edit: April 02, 2024, 11:37:12 AM by Gulløl
Rosenborg kampen 04 mai. Lenge siden den slagkraftige humoristiske Ivers-sangen runget som en bølge over Stadion tribunene.
https://www.youtube.com/watch?v=CWtE6-Pr6GU&ab_channel=BrannBataljonenBergen

Noen kreative sjeler klarer nok å lage en sang til Ole Sæther om hva han holder i hendene sine etter kamp ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Quote from: Gulløl on April 02, 2024, 11:34:38 AMRosenborg kampen 04 mai. Lenge siden den slagkraftige humoristiske Ivers-sangen runget som en bølge over Stadion tribunene.
https://www.youtube.com/watch?v=CWtE6-Pr6GU&ab_channel=BrannBataljonenBergen

Noen kreative sjeler klarer nok å lage en sang til Ole Sæther om hva han holder i hendene sine etter kamp ;)

Ja her håper eg noen er på og lager noe bra.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Helt uenig. Ikke gi den fyren noe oppmerksomhet!
Rød makt på Hansa

Corran

Litt humor må en ha når noen byr sånn på seg selv.
Synes han er en skikkelig klysete selvgod type, men vi trenger sånne for at ikke ES skal bli for grå og kjedelig.
Det finnes jo knapt noen spillere som byr på seg selv lengre.
Tenk på de som vokser opp nå og aldri har opplevd spillere som f.eks Kvisen og Milner
Fotballstjerner i dag byr på seg sjøl med å streike om de ikke blir solgt og ved å vise fram designer klær og dyre klokker
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Enig med Nixon.

Gøy med fargeklatter, men gir vi akkurat dette oppmerksomhet får vi mer av det. Det blir i lengden enda mindre sjarmerende enn å ha draktnummer 69.
Tren på langskudd

ACHTUNG

Hvordan går den "Løvstakken-sangen"? Den fungerte ganske så bra igår, men hørt bare noe sol over Løvstakken etter noe lalala i starten.

Optimist

Quote from: ACHTUNG on April 18, 2024, 15:30:14 PMHvordan går den "Løvstakken-sangen"? Den fungerte ganske så bra igår, men hørt bare noe sol over Løvstakken etter noe lalala i starten.

Tror den er slik:

Aldri glem kor vi kom ifra
Kor mørkt det var
Som på Vågens bunn
Men vi står alltid opp igjen
Se solen skinne over Løvstakken
Kokende idiot

Nixon

Quote from: Optimist on April 18, 2024, 15:49:55 PM
Quote from: ACHTUNG on April 18, 2024, 15:30:14 PMHvordan går den "Løvstakken-sangen"? Den fungerte ganske så bra igår, men hørt bare noe sol over Løvstakken etter noe lalala i starten.

Tror den er slik:

Aldri glem kor vi kom ifra
Kor mørkt det var
Som på Vågens bunn
Men vi står alltid opp igjen
Se solen skinne over Løvstakken

Nesten. Jeg er ganske sikker på at den er slik:

Aldri glem kor vi kom ifra
Kor mørkt det var
Som VÃ¥gens bunn
Men vi står alltid opp igjen
Se solen skinner over Løvstakken

Det er mange som synger "på" i tredje linje, mens andre gjør det ikke. Noe som gjør det litt rotete.
Rød makt på Hansa

ostraume

Den blir litt mumlete, men liker sangen. Kanskje det funker med litt tid.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

ACHTUNG

Er den egenkomponert? Hvilken sang er den sunge over evt?

opplett

Sway: https://youtu.be/J76ExFgg0Vs?feature=shared

Finnes i utallige cover-versjoner, vet ikke helt hvilken som er originalen.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Go Up