• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Forslag til nye sanger

Started by Chrisstah, January 12, 2007, 01:41:00 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Chrisstah

January 12, 2007, 01:41:00 AM Last Edit: January 24, 2009, 08:48:08 AM by Tore Larsen
vet det er mange tråder rundt omkring men bedre å prøve samle alt i en!
alle som har kommet med forslag før eller har nye forslag til sangruppen kan vel legge de inn her så det blir lettere for de å finne frem!
eller hvis dere har noen forslag til melodier så er det bare å slenge de inn med link.
har noen forlslag selv, vet eg ikke e noen stor låtskriver men prøver likevel:)

mel:niagara fossen
rosenborg og engen lillestrøm og lyn ka e det mot laget i fra Bergen by

mel:kanskje kommer kongen
se på Eirk Bakke
på midtbanen til Brann
han kjører over pakket
ja Bakke e vår mann

mel:tenk om puddefjorden hadde vært av øl
isje norge vi e Bergen vi e Brann
isje norge vi e Bergen vi e Brann
vi skal vise hele verden
vi e Brann vi e fra Bergen
isje norge vi e Bergen vi e Brann

mel: jens jacob johan johansen
Trond Fredrik Ludvig Ludvigsen
spellar på Brann
hver gang han e på tur
mot motstanderen sitt bur
blir det mål av Trond Fredrik Ludvigsen

så noen hadde prøvd en text på anne madame for noen måneder siden husker ikke helt hvordan den gikk, tror den gikk ca sånn:

kem som skal spelle på stadion i dag
åååååååå sportsklubben Brann

Vi banker bønder i hele vårt land
ååååååååå sportsklubben Brann
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

smaalanda

Denne sangen må fram i lyset en gang for alle.

MARTIN ANDRESEN (Melodi: fraglene)

Andresen er vår mann,
kriger hele dagen lang.
Han er godt i gang, (klapp klapp)
for vårt SK Brann! (klapp klapp)
for vårt SK Brann! (klapp klapp)
KMO!!!

fettnok

mange bra sanger chrisstah!
men på eirik bakke foreslår jeg følgende endring
mel:kanskje kommer kongen
se på Eirk Bakke
HAN på midtbanen til Brann
han kjører over pakket
ja EIRIK Bakke e vår mann

kan kanskje legge til ett BAKKE!  rop etter sangen?

vet ikke om det blir bedre, men føler det blir mer flyt da. men det er opp til dere å avgjøre.
ette går aaaaaldri bra!

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Brannfrelst

Quote from: "smaalanda"Denne sangen må fram i lyset en gang for alle.

MARTIN ANDRESEN (Melodi: fraglene)

Andresen er vår mann,
kriger hele dagen lang.
Han er godt i gang, (klapp klapp)
for vårt SK Brann! (klapp klapp)
for vårt SK Brann! (klapp klapp)


Greit nok at det er en bra sang,men ser for meg at denne kommer til å gå i et vanvittig tempo.
Ellers er det mange bra sanger som må frem i lyset her ja.
2.10.07-Gullet kom hem!

DJ_ADG

I den forje Den12.mann står det en sang tekst fra et blad fra 1996. kansje vi skal forsøke den sangen på nytt;
(Mel; She'll Be Coming 'Round the Mountain(Roger Helland sangen))
Du skal få min gammle Brann drakt når eg dør
den gang Brann tar seriegull, men ikkje før
For no é vi stor og mektig
som i nitten treogseksti.
De skal få min gammle Brann drakt når eg dør
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Brann_ruler86

Melodi: Mighty Quinn (Refrenget)
( http://www.youtube.com/watch?v=0RKdpt7TpTE )

Syng alle mann
Syng alt du kan
Vår sjel og vårt hjerte står i SK Brann

Syng alle mann
Syng alt du kan
For Brann og for Bergen
Vi e' SK Brann

Kom på en litt annerledes tekst her hin dagen:

Syng alle mann
Syng heia Brann
Når vi går på stadion gir vi alt vi kan


Mange måter disse linjene kan kombineres på, men her er ihvertfall noe å jobbe med. Syns ihvertfall at melodien er utrolig kul, fengende og enkel å lære.
GÃ¥ ta banen!

slang

Etter å ha kikket igjennom side opp og side ned med sangforslag synes jeg ikke denne holdt mål. Er mange bedre.

Men fortsett med arbeidet! Heller et mindre godt forslag enn intet forslag!
ansa 08

mr-bolstad

syns sangen var skambra! forstår ikke hva som ikke var bra der..men nå kom det fra en person som syns "flytte til drammen" sangen er kjempe...
get land, Eget Landslag.
Brann!!

skb!

Vi har en hel del bergensviser som hadde fungert utmerket på Stadion, og mange er også nevnt over. Bedre med slike enn importerte, de har sjel og "lokal forankring" :D . Hva med denne teksten:

Mel: Bauekorpsgutten

Vi e brann
Vi e brann
Brann ifra bergen e vi
Vi kommer og tar deg
Så løp hem og gjøm deg
Men likavel slepp du skje fri

For vi e brann
Vi e brann
Brann ifra bergen e vi
Vi knuser de heme
Vi gruser de borte
Også vinner vi serien igjen

DJ_ADG

Quote from: "skb!"Vi har en hel del bergensviser som hadde fungert utmerket på Stadion, og mange er også nevnt over. Bedre med slike enn importerte, de har sjel og "lokal forankring" :D . Hva med denne teksten:


Fint forsalg, men personelig liker eg bedre versjonen som ligger på Bataljonen sinn sang side;
Melodi Bauekorpsgutten:

(Mel: Bauekorpsgutten)
Eg har gått på stadion helt fra eg var bare en snåttagutt
Der har eg sett fotball sett laget briljeret, de vinner jo kampen tilslutt
Men tapene kom, og eg måtte jo då komme meg skuffet hjem.
Eg bante på det: dokkar skal nok få se at eg ska komme engang igjen.
Stol på det, stol på det, for eg e en Sk Brann gutt.
De kan nok begynne te gje meg på trynet
men eg skal nok greie å slå de tilslutt
Stol på det, stol på det, for eg e en Sk Brann gutt.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Erlend

syns  bør endre andreverset pÃ¥ den "no ser eg rødt, no ser eg hvitt", synes det høres litt dumt med "kom igjen sÃ¥ synger vi" og sÃ¥ blir det stille. Vi kan for eksempel bare endre det til "sÃ¥ kom igjen vÃ¥rt SK brann".  enkelt og  greit

skip

Jeg synes vi bør droppe hele denne " no ser eg rødt" sangen. Får assosiasjoner til miniputt 97 (fysj og fy!). Synes sangen nesten er på nivå med "shalala" og "oleole".

Forøvrig intet dumt forslag fra Skb!, blir mer trykket på denne sangen enn det opprinnelige forslaget tenker jeg.

krøvel vellevold

Quote from: "skip"Jeg synes vi bør droppe hele denne " no ser eg rødt" sangen.  .
Legg ned hele klubben!

skip

Quote from: krøvel vellevold
Quote from: skipJeg synes vi bør droppe hele denne " no ser eg rødt" sangen.  .


Enig i det. Feks i RL har det virket som at enkelte har følt en voldsom trang til å synge denne sangen så og si hele tiden. Irriterende!

stormde

melodi rule britania

HÃ¥kon Opdal vi e stolt av deg i Brann.
NÃ¥r du spiller blir det poeng til Brann.
eg drakk den skål,som Ulrikken meg skjenkte

branngutten16

Bra detta, likte spezz den Eirik bakke sangen :) Ja vi burde legge sangene her, blir lettere det.. 8)

Quote from: "Chrisstah"vet det er mange tråder rundt omkring men bedre å prøve samle alt i en!
alle som har kommet med forslag før eller har nye forslag til sangruppen kan vel legge de inn her så det blir lettere for de å finne frem!
eller hvis dere har noen forslag til melodier så er det bare å slenge de inn med link.
har noen forlslag selv, vet eg ikke e noen stor låtskriver men prøver likevel:)

mel:niagara fossen
rosenborg og engen lillestrøm og lyn ka e det mot laget i fra Bergen by

mel:kanskje kommer kongen
se på Eirk Bakke
på midtbanen til Brann
han kjører over pakket
ja Bakke e vår mann

mel:tenk om puddefjorden hadde vært av øl
isje norge vi e Bergen vi e Brann
isje norge vi e Bergen vi e Brann
vi skal vise hele verden
vi e Brann vi e fra Bergen
isje norge vi e Bergen vi e Brann

mel: jens jacob johan johansen
Trond Fredrik Ludvig Ludvigsen
spellar på Brann
hver gang han e på tur
mot motstanderen sitt bur
blir det mål av Trond Fredrik Ludvigsen

så noen hadde prøvd en text på anne madame for noen måneder siden husker ikke helt hvordan den gikk, tror den gikk ca sånn:

kem som skal spelle på stadion i dag
åååååååå sportsklubben Brann

Vi banker bønder i hele vårt land
ååååååååå sportsklubben Brann
ristoffer Berger:)

TrulsVikane

Veldig mangen sanger, men for å få folk til å synge kan man jo dele ut et hefte med de fleste sangene, og at noen melder seg til å starte disse sangene!
kte lidenskap har et navn: BRANN

DJ_ADG

Quote from: "TrulsVikane"Veldig mangen sanger, men for å få folk til å synge kan man jo dele ut et hefte med de fleste sangene, og at noen melder seg til å starte disse sangene!


vi tok opp en del fosjelige forslag på Sangmøtet.

Lyd fil med sang og snagtekst på nettet i dagene før kamp.
Utdeling av sang på kamp dag.

Kansje en av de vitkige tingene var å innføre en, kansje to sanger omgangen, blir det flere enn det pr kamp blir det vanskelig å få de sikkelig innført.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Chrisstah

Quote from: "TrulsVikane"Veldig mangen sanger, men for å få folk til å synge kan man jo dele ut et hefte med de fleste sangene, og at noen melder seg til å starte disse sangene!


er det ikke her sanggruppen kommer inn?
forøvrig enig om at vi bare må prøve innføre noen om gangen!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Speedy

Den største tabben sanggruppen kan gjøre er å prøve med for mye nye sanger på en gang, da blir det bare rot og ingen henger seg på noen sanger.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

skb!

Tro faktisk det er viktig at det ikke blir for mange sanger. Mange sanger = dårligere trøkk når man synger (ofte). I tillegg blir det vanskeligere for "den vanlige tilskuer" å henge seg på, de blir rett og slett for mange sanger å lære seg.

Falken

Forslag:

Sang til Huseklepp. United fans kjenner nok denne. Fant desverre ikke lydklipp.

Orgnial:
Andy Cole, Andy Cole,
Andy, Andy Cole.
He gets the ball and scores a goal,
Andy, Andy Cole.
What a goal, what a goal,
From Andy, Andy Cole,
He gets the ball and scores a goal,
Andy, Andy Cole.

Huseklepp (klapp klapp), Huseklepp (klapp klapp)
Erik Huseklepp
Han skårer mål for SK Brann
Erik Huseklepp
For et mål (klapp klapp), for et mål (klapp klapp)
Erik Huseklepp
Han skårer mål for Sk Brann
ERIK HUSEKLEPP!

Rimer ikke da, men vil fungere
Må jo ikke klappe, men tror det vil bli lettere hvis det gjøres.
Synspunkter?

DJ_ADG

Quote from: "Falken"F
Sang til Huseklepp. United fans kjenner nok denne. Fant desverre ikke l


Thomas Lund Thomas Lund

tror Brann supportere kan den melidoen godt, kansje du ikkje kom på den med engang, personelig synnes eg det e best med orginal melodi navn/og eventuelt gammel Brann sang med samme melodi og ikkje bruke andre lags snager som eksempler

Huseklepp sangen e fin den, men scorrer mål synnes eg personelig kansje blir feil for en som ikkje scorer så mye mål og ikkje en gang e spiss.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Falken

Ok. Kan ikke huske at Lund har hatt denne.
Uansett, fant lydklipp.

http://odeo.com/audio/2500233/play

Cole sin sang er fra 1:38---->

ps: Huseklepp kommer til å bøtte inn mål i år :)

DJ_ADG

Quote from: "Falken"Ok. Kan ikke huske at Lund har hatt denne.
Uansett, fant lydklipp.


bra med lyd klipp og her e Thomas teksten;

Thomas Lund Thomas Lund
Thomas Lund Thomas Lund
Han ha'kkje hår og scorrer mål
Thomas Lund Thomas Lund
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

littaventype

Vi brukte jo den melodien til Frank Strandli ogsÃ¥.  Frankieboy osv osv teksten avr vel lik som Andy Cole sangen om jeg ikke tar helt feil. Good old days gitt.

Bataljonen

Quote from: "Speedy"Den største tabben sanggruppen kan gjøre er å prøve med for mye nye sanger på en gang, da blir det bare rot og ingen henger seg på noen sanger.


Det som er viktig for sanggruppen ved innføring av sanger er at man klarer å innføre disse skikkelig slik at de sitter. En tanke og ide er å trykke opp KUN sangen som skal innføres på ark og dele ut ved inngang hvor derretter sanggruppen fyrer igang sangen flere ganger ila kampen slik at man kan lære seg sangen.

I tillegg vil den nye sangen spilles inn, lagt ut på nettet med tekst og melodi og informasjon om at sangen blir innført på en gitt kamp.

Dette kan være en ide å gjøre.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Speedy

Quote from: "Falken"Forslag:

Huseklepp (klapp klapp), Huseklepp (klapp klapp)
Erik Huseklepp
Han skårer mål for SK Brann
Erik Huseklepp
For et mål (klapp klapp), for et mål (klapp klapp)
Erik Huseklepp
Han skårer mål for Sk Brann
ERIK HUSEKLEPP!

Rimer ikke da, men vil fungere
Må jo ikke klappe, men tror det vil bli lettere hvis det gjøres.
Synspunkter?


Bra melodi og lett å holde riktig tempo med den takten, så blir den innført, tror jeg "T'en" slipper å tenke på å få ned tempoet. Jeg ville ha droppet klappingen, synes det blir mer flyt i sangen da.

Ville egentlig bare gjort sangen så enkel som dette:
Huseklepp , Huseklepp
Erik Huseklepp
Han skårer mål for SK Brann
Erik Huseklepp
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

weirus

SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Chrisstah

en ting til og, e at man ikke kan klappe når vi roper heia Brann blir 3 rop så dauer ropet ut i klapping
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Brannesen

Har hørt på kamper fra tyskland, nederland og frankrike at speaker sier navnet til målscorer tre ganger og publikum er med på etternavnet hver gang. Og etter tredje gangen sier speaker første ordet ,eller de første ordene, i en sang slik at alle begynner samtidig.

Hadde vært tøft og få Hanøy til å gjøre dette da...Torsten HELSTAD Torstein HELSTAD Torstein HELSTAD...BYEN E BERGEN osv
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

Northside

Har fått med meg speaker gjør dette i Norge også. Håper for all del det ALDRI skjer her i Bergen!

Holder med at Hanøy sier fornavnet, resten av jubelen og stemningen fikser vi fint selv.

Scally

Quote from: "NorthsideFCDH"Har fått med meg speaker gjør dette i Norge også. Håper for all del det ALDRI skjer her i Bergen!

Holder med at Hanøy sier fornavnet, resten av jubelen og stemningen fikser vi fint selv.


De fleste har vel hørt speakeren på Ullevål når Enga scorer, helt forjævlig å høre på.

Brann_ruler86

Hva er det egentlig speakeren på Ullevåll sier når Enga scorer? Har aldri klart å få det med meg på tv...

Forøvrig enig i at det er helt forferdelig å høre på...
GÃ¥ ta banen!

Speedy

Han leser opp assist, når det ble mål og lignende møl, latterlig. Takk gud for at jeg bare har opplevd gode speakere på stadion (les hanøy og bøe)
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

krøvel vellevold

Quote from: "Brann_ruler86"Hva er det egentlig speakeren på Ullevåll sier når Enga scorer? Har aldri klart å få det med meg på tv...

Forøvrig enig i at det er helt forferdelig å høre på...


Først tar det jo nesten 10 minutter før han sier noe i det hele tatt. (Sikkert fått instruks fra Klanen om å ikke ødelegge autopilot-faktene deres etter scoring). Så sier han "bla bla bla målscorer Hovi Magi Kuvi". Klanen svarer "øy!". Speaker: "Assist: Kari Skari Skiri Muri" Klanen svarer: "øy!"." "Tid: 23:40" Klanen svarer "øy!". Speaker: "Takk skal dere ha!". Klanen svarer "øy!". Speaker: "En gang til". Klanen svarer: "øy!". Speaker: "Enda en gang!" Klanen svarer: "øy!". Speaker: "Det holder nå!". På autopilot dette, som det meste med Klanen.
Legg ned hele klubben!

skb!

Jepp, la merke til dette mot VIF i år. Måtte vi aldri oppleve noe lignende på Stadion. Syns det er greit slik man har det på stadion nå i forhold til speaker, eneste minus er dette evige gnålet om brannbrødet m.m.

Chrisstah

Quote from: "skb!"Jepp, la merke til dette mot VIF i år. Måtte vi aldri oppleve noe lignende på Stadion. Syns det er greit slik man har det på stadion nå i forhold til speaker, eneste minus er dette evige gnålet om brannbrødet m.m.


husker da speakeren alltid sa 1000 kroner fra fotoknudsen til målscorer
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Brannfrelst

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "skb!"Jepp, la merke til dette mot VIF i år. Måtte vi aldri oppleve noe lignende på Stadion. Syns det er greit slik man har det på stadion nå i forhold til speaker, eneste minus er dette evige gnålet om brannbrødet m.m.


husker da speakeren alltid sa 1000 kroner fra fotoknudsen til målscorer

Var det ikke 2000 da??
2.10.07-Gullet kom hem!

krøvel vellevold

Quote from: "skb!"Jepp, la merke til dette mot VIF i år. Måtte vi aldri oppleve noe lignende på Stadion. Syns det er greit slik man har det på stadion nå i forhold til speaker, eneste minus er dette evige gnålet om brannbrødet m.m.


Til speakerens forsvar skal det sies at dette (reklamen) er noe han er pålagt å si. Det er ikke noe han selv finner på at han skal tyte om.
Legg ned hele klubben!

skb!

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "skb!"Jepp, la merke til dette mot VIF i år. Måtte vi aldri oppleve noe lignende på Stadion. Syns det er greit slik man har det på stadion nå i forhold til speaker, eneste minus er dette evige gnålet om brannbrødet m.m.


Til speakerens forsvar skal det sies at dette (reklamen) er noe han er pålagt å si. Det er ikke noe han selv finner på at han skal tyte om.


Selvsagt, det er ikke Hanøy jeg angriper her. Jeg vil bare slippe å høre disse reklamene, men det blir det nok aldri virkelighet, firmaer vil vel bare betale mer for slik reklame i fremtiden.

Utmedsnolken

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "skb!"Jepp, la merke til dette mot VIF i år. Måtte vi aldri oppleve noe lignende på Stadion. Syns det er greit slik man har det på stadion nå i forhold til speaker, eneste minus er dette evige gnålet om brannbrødet m.m.


husker da speakeren alltid sa 1000 kroner fra fotoknudsen til målscorer

Var det ikke 2000 da??


Inflasjon vet du. Gikk opp til 2000 helt på slutten.
"og der snubler Sæternes igjen"

Bataljonen

Hva har dette med sanggruppen å gjøre ??
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

skb!

Quote from: "DJ_ADG"noen nye og noen gammle sanger;

Først noen gamle som bør innigjen;
(Mel; Wild Rover)
Vi é Brann fra Bergen!
Brann fra Bergen é vi!
Vi é verdens beste lag!
Det vet jo alle i dag


Støtter forslaget om at denne må frem i lyset igjen. Melodien holder så abslolutt mål, den er lett å synge, samtidig som det blir trøkk.

Men er det bare jeg som reagerer litt på teksten her?? Spesielt dette "det vet jo alle i dag" høres bare tåpelig ut i mine ører. Kunne det være mulig å gjøre en endring på teksten?

smaalanda

Støtter forslaget om at denne må frem i lyset igjen. Melodien holder så abslolutt mål, den er lett å synge, samtidig som det blir trøkk.

Men er det bare jeg som reagerer litt på teksten her?? Spesielt dette "det vet jo alle i dag" høres bare tåpelig ut i mine ører. Kunne det være mulig å gjøre en endring på teksten?[/quote]

Vi é Brann fra Bergen!
Brann fra Bergen é vi!
Vi é verdens beste lag!
Vi leker oss idag

Kanskje litt kort den siste men vist du drar ordene litt ut kan det gå, var ikke all verden men kom på det i farten. Enig med deg i at den trenger en ny slutt.
KMO!!!

Brann_ruler86

Hva med å bruke melodien til "Forever blowing bubbles" som West Ham fansen synger? ( http://www.youtube.com/watch?v=KwAynmQA4Fk ) Det er jo en råtøff melodi med mye trøkk i. Kreativiteten er dessverre på et bunnivå for meg for øyeblikket, men jeg kom ihvertfall på et par linjer som kanskje kan brukes:

[...... markerer de linjene jeg ikke kom på noe]

Vi e Brann fra Bergen
.........
I rødt og hvitt
står laget mitt
Stolte mann med gull i blikk.
Rosenborg skal brenne
VÃ¥lerenga med
...........
..........

Tekstforslaget er ikke mye å skryte av, men jeg tror melodien kan være verdt å jobbe med. Det er mange kreative sjeler her på forumet.
GÃ¥ ta banen!

DJ_ADG

Quote from: "Brann_ruler86"
Vi e Brann fra Bergen
.........
I rødt og hvitt
står laget mitt
Stolte mann med gull i blikk.
Rosenborg skal brenne
VÃ¥lerenga med
...........
..........


bra forslagg her e kansje noen linjer som kan passe;

Vi e Brann fra Bergen
Brann fra Bergen by
I rødt og hvitt
står laget mitt
Stolte mann med gull i blikk.
Rosenborg skal brenne
Vålerenga dø
Vi e Brann fra Bergen
PÃ¥ vei til seriegull
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

tintin

Hvis bt starter " vi e berømte brann fra bergen...", så kan de synge seg ferdige (2 ganger feks) og til slutt rope HANSA!!, så kan Hansa ta over og motsatt, bare et forslag, kunne blitt bra. I tillegg har eg tenkt på en sang, uten at eg har tekst, de musikalske dvergene har en sang som heter, god morgen fredriksen, passer godt å synge feks Trond Fredrik Ludvigsen i stedet, og litt til selvfølgelig:)

paf

Quote from: "tintin"I tillegg har eg tenkt på en sang, uten at eg har tekst, de musikalske dvergene har en sang som heter, god morgen fredriksen, passer godt å synge feks Trond Fredrik Ludvigsen i stedet, og litt til selvfølgelig:)

Må vi gjenta oss selv hele tiden? Denne ble da sunget (så godt som uforandret) til Roar Fredriksen da han var i laget.

Go Up