• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd OB-Brann. Kun 48 dager til.

Started by Bossmann, January 08, 2007, 21:49:53 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff


Kararay

hehe... nei faktisk ikkje... men eg får live oppdateringer på tlf....
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Kararay

Skuddforsøk 12-3
Skudd på mål 9-2
Corner 3-1
Frispark 5-2
Possesion 51-49

etter spilte 36 min
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Marek

ons Ivar skal hem...

Chrisstah

Quote from: "Marek"Bra mål av helstad?


Mål til Brann 2-1 Thorstein HelstadHelstad stjeler ballen. Drar seg fri i 16-meteren. legger ballen kontrollert i lengste hjørne fra åtte-ni meter. Vakkert mål Helstad.

sitat fra BA
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Kararay

men vi blir rævkjørt.... se på statistikken.... de har hatt 7 av de skuddene fra innenfor 16 meteren, og 6 av de på mål, to resultert i mål som vi vet...

Dette er for dårlig i en gruppefinale...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Chrisstah

QuoteDette er for dårlig i en gruppefinale


syns det er bra med en skikkelig gjennomkjøring før "alvoret" starter! har bare spilt 1 omgang! har 1 igjen=)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Kararay

Pause 2-1 og statistikken sier alt...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Chrisstah

OB går rett i angrep. Martin Borre finter rundt på høyrekanten og skyter fra litt skrått hold. Skuddet er veldig bra, men redningen fra Opdal er fantastisk.

bra vi har en kongekeeper bakerst!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Xminator

BTs utsendte ser ut til å ha vært på pub...

Belfort

Vi har blitt rundspilt, for håpe vår taktiske sterke trener kan gjøre noen disposisjoner som kan endre kampbildet

Mr_Soma

Quote from: "Belfort"Vi har blitt rundspilt, for håpe vår taktiske sterke trener kan gjøre noen disposisjoner som kan endre kampbildet


haha

Bolsen

46      Endringene fører til at Brann legger om til 4-4-2.
46      Guntveit erstatter Huseklepp.
46      Brann har foretatt to bytter: Memelli er inne for Haugen.
46      Kampen er i gang igjen.

Kararay

2-2 andresen

tror at en 4-4-2 formasjon er noe å satse på...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

gunkar

2-2 Martin A. En til så er vi der.
rann, Brann og bare Brann

Bataljonen

"Helt annet kampbilde i 2. omgang. Brann står høyere på banen i en 4-4-2-formasjon og har flere folk med seg fremover når de angriper."

Taktisk endring av Mjelde og det ga øyeblikkelig uttelling. Ja det må jeg si !
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

gunkar

rann, Brann og bare Brann

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

fortune

First is first, second is nothing

Chrisstah

Mål til OB Odense 3-2 Martin BorreFevang spiller fri Borre. Borre får ballen på 16-meteren, og Bjarnason klarer ikke å stanse ham og skuddet går i mål. Opdal er dekket og ser ikke utgangen på skuddet. Vertene er igjen i ledelsen.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

gunkar

rann, Brann og bare Brann

Kararay

Gunkar, regnet med du såg der siden du skrev like kjapt du og.. hehe..
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Kararay

Gunkar: har du sett på "shotplot" på den live siden? sett noe så flaut??
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Marek

Quote from: "Bataljonen""Helt annet kampbilde i 2. omgang. Brann står høyere på banen i en 4-4-2-formasjon og har flere folk med seg fremover når de angriper."

Taktisk endring av Mjelde og det ga øyeblikkelig uttelling. Ja det må jeg si !


Realy one for the books!
ons Ivar skal hem...

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Pondan

jaja, ingen viktig kamp.. Brann skjerpet seg, det er det viktigste..

Belfort

Da ble det tredje tapet på rad. Senere i dag får vi høre de vanlige Mjelde unnskyldningene. Lurer når forsterkningene kommer til Bergen. Er vel tvilsomt om det skjer så mye så lenge RBH prioriterer og slikke sol i Thailand.

Mr_Soma

Har hørt at et finnes mange villige unggutter der borte... uten at jeg vil utdype den noe mer.

Bolsen

Og eg som nettopp har sett Human Traffacking

Bossmann

Dette var relativt triste greier. Ca 25 stk bergensere på plass på en forblåst og kald øy for å heie på laget sitt. Brann var ikke med i det hele tatt fra start. Uinspirerte og likegyldige. De første 25 min var katastrofale. Fint mål av Tosse og Brann var litt mer med de siste 10 av første omgang. Huseklepp spilte til en 1-ener. Dårligst av alle. Håkon var god.

Bedre i andre omgang, fint mål av Martin, men alt i alt et fortjent tap.

-----------------------------------------------------------------------------------
1, 2 ,3 på det fjerde skal det skje. Bergen by skal brenne på ny.

olebrann3

er ikke vitsi å hente fra thailand vist det er det du sier, da sender UDI de hjem igjen

Marek

Quote from: "Bossmann"Huseklepp spilte til en 1-ener. DÃ¥rligst av alle.


JGS? Ja takk!
ons Ivar skal hem...

Pondan

jaja, her er no hans første unnskyldning..

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2608126.ece

Stakaaarr. noen treningskamper fucker vist alt opp..

Belfort

Ja tok ikke lang tid før unnskyldningen kom. Dette er Mjelde ekspert på. Hva om han er litt mer ekspert som fotballtrener...

Klaus_Brann

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Jay Tee"onsdagsfilmene pleier og være sterke.. ofte sanne historier.


Det kan bli sterke scener og sanne historier i Odense også. Ryktene sier at en håndfull av Guttene skal nedover på søndag. Ikke godt å si hva de kan finne på.

Hvis det da ikke blir som på Voss. Da snakker vi komikveld...:)


Oi oi, da frister det jo nesten å hive seg på turen.
Folk får komme med fulle referater fra turen, dette kan bli spennende.


Hmm, gikk det som det skulle der nede da???

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=152744
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Marek

Har the-missing-link-guttene fått reise på tur igjen?
ons Ivar skal hem...

Mr_Soma

QuoteVi klarte ikke å ta kampen helt alvorlig nok og er ikke så gode som vi burde være sier Mjelde


Utrolig selvmotsigende... det er vel for faen din oppgave Mjelde å få de til å se alvoret i kampen? Herlighet mann!

Klaus_Brann

Quote from: "Mr_Soma"
QuoteVi klarte ikke å ta kampen helt alvorlig nok og er ikke så gode som vi burde være sier Mjelde


Utrolig selvmotsigende... det er vel for faen din oppgave Mjelde å få de til å se alvoret i kampen? Herlighet mann!


Det gikk jo tydeligvis litt, men en personlig feil på slutten ødela, selv om det var en fortjent seier utifra rapportene. Helt utrolig hvor maksimalt negativt innstilt noen kan være i forhold til Mjelde.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Marek

Utrolig at folk blir lei av hans tåpelige unskyldninger og ansvarsfraskrivelser.
ons Ivar skal hem...

Mr_Soma

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Mr_Soma"
QuoteVi klarte ikke å ta kampen helt alvorlig nok og er ikke så gode som vi burde være sier Mjelde


Utrolig selvmotsigende... det er vel for faen din oppgave Mjelde å få de til å se alvoret i kampen? Herlighet mann!


Det gikk jo tydeligvis litt, men en personlig feil på slutten ødela, selv om det var en fortjent seier utifra rapportene. Helt utrolig hvor maksimalt negativt innstilt noen kan være i forhold til Mjelde.


Så du mener at slett innsats er akseptabelt? Mjelde vet så inderlig godt at den dagen han virkelig tørr å ta selvkritikk så er det på hodet og ræven ut av klubben, og noen stor fremtid som trener for en ny storklubb er bare å glemme. Rekdal,Rösler og Nordlie har alltid hatt baller nok til å si at de har gjort en blunder, eller ikke evnet til tider - selv om de kanskje til syvende og sist har måttet betale dyrt for det. Jeg sier ikke det at jeg har sympati med de tre nevnte,men ha LITT baller Mjelde, vær så snill!

Klaus_Brann

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Mr_Soma"
QuoteVi klarte ikke å ta kampen helt alvorlig nok og er ikke så gode som vi burde være sier Mjelde


Utrolig selvmotsigende... det er vel for faen din oppgave Mjelde å få de til å se alvoret i kampen? Herlighet mann!


Det gikk jo tydeligvis litt, men en personlig feil på slutten ødela, selv om det var en fortjent seier utifra rapportene. Helt utrolig hvor maksimalt negativt innstilt noen kan være i forhold til Mjelde.


Så du mener at slett innsats er akseptabelt? Mjelde vet så inderlig godt at den dagen han virkelig tørr å ta selvkritikk så er det på hodet og ræven ut av klubben, og noen stor fremtid som trener for en ny storklubb er bare å glemme. Rekdal,Rösler og Nordlie har alltid hatt baller nok til å si at de har gjort en blunder, eller ikke evnet til tider - selv om de kanskje til syvende og sist har måttet betale dyrt for det. Jeg sier ikke det at jeg har sympati med de tre nevnte,men ha LITT baller Mjelde, vær så snill!


Rekdal? "I orka`kje å reise rundt i landet for å bli pissa på".
Det jeg mener er at det er helt utrolig hvor konstant negative noen folk klarer å være mot Mjelde uansett om Brann vinner eller taper!
Vinner Brann så får ALDRI Mjelde ros fra en del slike folk, og det blir for dumt.
Da kan du sikkert svare at det er fordi han ikke bidro noe særlig uansett, at det var bra spillerprestasjoner osv, eller et dårlig lag vi møtte.
Gleder meg til den dagen hvor disse noen kan gi Mjelde skryt for noe i det hele tatt.
Folk skal få lov til å mene at han ikke er den rette mannen for jobben, men han sitter der helt til enten han eller klubben gjør noe med det, og da hadde det ikke skadet om man inne i mellom ikke bare slang dritt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Mr_Soma

Jeg har aldri "gått inn for å hate Mjelde", på ingen måte. Men ting har bygget seg opp over tid.
Vurderinger,uttalelser,disponeringer osv.

Han skal få applaus av meg den dagen han våger å ta ut en spiller som har vært piss elendig etter 30 min i 1 omgang.

Klaus_Brann

Quote from: "Mr_Soma"Jeg har aldri "gått inn for å hate Mjelde", på ingen måte. Men ting har bygget seg opp over tid.
Vurderinger,uttalelser,disponeringer osv.

Han skal få applaus av meg den dagen han våger å ta ut en spiller som har vært piss elendig etter 30 min i 1 omgang.


Håper han gjør dette med Andresen i 1 seriekamp da..Da tror jeg nok det hadde blitt applaus ja.
Hvor mange trenere gjør dette?Det er ikke veldig vanlig, og kanskje ikke alltid veldig lurt heller, i og med at spillere som Andresen, fint kan ha en dårlig omgang, for så å være banens beste i den andre.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

anders_flanderz

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Mr_Soma"Jeg har aldri "gått inn for å hate Mjelde", på ingen måte. Men ting har bygget seg opp over tid.
Vurderinger,uttalelser,disponeringer osv.

Han skal få applaus av meg den dagen han våger å ta ut en spiller som har vært piss elendig etter 30 min i 1 omgang.


Håper han gjør dette med Andresen i 1 seriekamp da..Da tror jeg nok det hadde blitt applaus ja.
Hvor mange trenere gjør dette?Det er ikke veldig vanlig, og kanskje ikke alltid veldig lurt heller, i og med at spillere som Andresen, fint kan ha en dårlig omgang, for så å være banens beste i den andre.


Vist dere tror at skottene klaget mye når de ble tatt av banen..tenk bare ka martin kommer til å si om han blir tatt av etter 30 min då????
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Klaus_Brann

Quote from: "anders_flanderz"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Mr_Soma"Jeg har aldri "gått inn for å hate Mjelde", på ingen måte. Men ting har bygget seg opp over tid.
Vurderinger,uttalelser,disponeringer osv.

Han skal få applaus av meg den dagen han våger å ta ut en spiller som har vært piss elendig etter 30 min i 1 omgang.


Håper han gjør dette med Andresen i 1 seriekamp da..Da tror jeg nok det hadde blitt applaus ja.
Hvor mange trenere gjør dette?Det er ikke veldig vanlig, og kanskje ikke alltid veldig lurt heller, i og med at spillere som Andresen, fint kan ha en dårlig omgang, for så å være banens beste i den andre.


Vist dere tror at skottene klaget mye når de ble tatt av banen..tenk bare ka martin kommer til å si om han blir tatt av etter 30 min då????


Hehe..Men jeg kan berolige deg med at det nok aldri kommer til å skje, noe jeg forøvrig syns er riktig, uansett hvilken spiller det gjelder.
Man kan rette opp mye på de resterende 60.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Chrisstah

Quote from: "Mr_Soma"Jeg har aldri "gått inn for å hate Mjelde", på ingen måte. Men ting har bygget seg opp over tid.
Vurderinger,uttalelser,disponeringer osv.

Han skal få applaus av meg den dagen han våger å ta ut en spiller som har vært piss elendig etter 30 min i 1 omgang.


dårlig minne? =)
sier bare lerkendal 2006 :)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

jako

Må si jeg begynner å bli mektig lei umotiverte Brannspillere nå. Kan virkelig ikke fatte hvorfor denne gjengen ikke har litt mer stolthet når de represneterer klubben vår.

Dett begynner å bli uholdbart. En ting er å bli pisset på av et islandsk bakgårdslag og et norsk juniorlag, men RL skal jo være en seriøs turnering oig da burde tenningen være på plass.

Er dette Mjelde sitt ansvar? Det virker i all fall som om han sliter med en umotivert spillergruppe.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Mr_Soma

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Mr_Soma"Jeg har aldri "gått inn for å hate Mjelde", på ingen måte. Men ting har bygget seg opp over tid.
Vurderinger,uttalelser,disponeringer osv.

Han skal få applaus av meg den dagen han våger å ta ut en spiller som har vært piss elendig etter 30 min i 1 omgang.


dårlig minne? =)
sier bare lerkendal 2006 :)


Da hadde ikke mannen noe valg. Da ble vi r*vkjørt så til de grader av trønderne... Det kunne godt skjedd litt oftere, sånn at resten av gruppen skjønner alvoret i det som foregår.

Er vel egentlig feil tråd å diskutere dette i.

Men noe er ihvertfall galt...

sydnes76

Noen som har billett fra denne kampen? Har en kompis som har den udugelige hobbyen det er å samle på brann tickets...

Go Up