• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd OB-Brann. Kun 48 dager til.

Started by Bossmann, January 08, 2007, 21:49:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Corran

Tror ikke det blir noen MA denne kampen. Tror ikke han kommer til å spille i RL før i sluttspillet.
Tror det kommer inn en av afrikanerene i stedenfor
Er også usikker på Helge
Kanskje vi får to afrikanere sentralt Eller så blir det to spisser (eller ludvigsen) og gashi ned i sentral midtbane
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

sydnes76

Alltid bra med en kamptråd, men den kom kanskje litt på feil sted? - Ellers positivt av deg! - Skal på kampen selv.

Endring: Der er den kommet over på rett sted ja! Glimrings...

sydnes76

Quote from: "Bossmann"


Tror dette blir laget forresten:

              HÃ¥kon
Bjørn- �rn II-Bjørnson-Ramiro
           Monkam-Helge
    Huseklepp-Gashi- PVM
               Tosse

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

sydnes76

Noen som vet hvor fansen samler seg i København? Regner med de fleste er i køben før og evt. etter kamp. Skal selv dra ned fredagen til Køben og toger til odense på søndagen.

blahblah

Mange som skal dit? har selv bestillt tur.

sydnes76

Quote from: "blahblah"Mange som skal dit? har selv bestillt tur.


Vet ikke hvor mange man kan håpe på, men det er i allefall billig og enkelt med fly til Køben. Og alltid gøy på tur dit! Håper den kommer en god gjeng slik at det blir litt synging osv...

Optimistisk tips med 100??

Paalaalaal

har lyst å ta meg en tur, men har ingen kamerater som er med... hmmm..


Northside

hva koster det for tog til København og har noen en rutetabell, link? Langt fra togstasjonen til flyplassen... Hadde vært artig med en liten tur ned :)

sydnes76

Quote from: "NorthsideFCDH"hva koster det for tog til København og har noen en rutetabell, link? Langt fra togstasjonen til flyplassen... Hadde vært artig med en liten tur ned :)


Det er ikke langt fra togstasjonen til flyplassen, 20 min kanskje? - Det går i allefall mange avganger til og fra, pluss at det er billig. Jeg ville heller tatt fly med norwegian eller sas enn å dra med tog hele veien, tror ikke det er noe å spare...

sydnes76

Quote from: "Bossmann"



Meget bra Bossmann! Jeg hadde ikke forventet annet enn at du skulle på kamp. Kanskje vi kan møtes i køben og sprette noen bayer. Kan bli bra stemning på toget til odense!

Er og helt enig i at kampen er et must om man har  tid, penger og digger Brann og københavn! Uansett hva man synes om RL sÃ¥ skal vi støtte Brann nÃ¥r de spiller obligatorisk.

Northside

Quote from: "sydnes76"
Quote from: "NorthsideFCDH"hva koster det for tog til København og har noen en rutetabell, link? Langt fra togstasjonen til flyplassen... Hadde vært artig med en liten tur ned :)


Det er ikke langt fra togstasjonen til flyplassen, 20 min kanskje? - Det går i allefall mange avganger til og fra, pluss at det er billig. Jeg ville heller tatt fly med norwegian eller sas enn å dra med tog hele veien, tror ikke det er noe å spare...


dårlig formulert. Tar fly til Køben. Leitet litt, billigste var 1500kr t/r Bergen -Køben (SAS). toget koster (dsb.dk) visst 214 uansett når du reiser, dvs 428 t/r København - Odense.
Hotell koster ca 300-500kr i begge byene, men Køben er sikkert best å overnatte i, kan tenke meg de fleste fra Bergen gjør det.

Maks 4000,- for hele turen med lommepenger og en liten kvote, ikke så gale det :)

sydnes76

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "sydnes76"
Quote from: "NorthsideFCDH"hva koster det for tog til København og har noen en rutetabell, link? Langt fra togstasjonen til flyplassen... Hadde vært artig med en liten tur ned :)


Det er ikke langt fra togstasjonen til flyplassen, 20 min kanskje? - Det går i allefall mange avganger til og fra, pluss at det er billig. Jeg ville heller tatt fly med norwegian eller sas enn å dra med tog hele veien, tror ikke det er noe å spare...


dårlig formulert. Tar fly til Køben. Leitet litt, billigste var 1500kr t/r Bergen -Køben (SAS). toget koster (dsb.dk) visst 214 uansett når du reiser, dvs 428 t/r København - Odense.
Hotell koster ca 300-500kr i begge byene, men Køben er sikkert best å overnatte i, kan tenke meg de fleste fra Bergen gjør det.

Maks 4000,- for hele turen med lommepenger og en liten kvote, ikke så gale det :)


Burde skjønt hva du mente :) - Vi velger å bo i København ettersom byen er mye fetere. Vi kjøpte hotell i 3 netter til 3000 kr. for to pers. Bor på Vesterbrogade, helt sentralt og meget kvalitativt hotell.

Nixon

Kamptidspunktet er fortsatt ikke satt opp. Den spilles høyst sannsynlig klokken 16.00, da rekker man fly hjem til Bergen på kvelden. Men det er som sagt ikke helt sikkert.
Rød makt på Hansa

sydnes76

Quote from: "Nixon"Kamptidspunktet er fortsatt ikke satt opp. Den spilles høyst sannsynlig klokken 16.00, da rekker man fly hjem til Bergen på kvelden. Men det er som sagt ikke helt sikkert.


Ahh...Allerede ordnet fri mandagen :)

Bossmann

Quote from: "sydnes76"
Quote from: "Bossmann"



Meget bra Bossmann! Jeg hadde ikke forventet annet enn at du skulle på kamp. Kanskje vi kan møtes i køben og sprette noen bayer. Kan bli bra stemning på toget til odense!

Er og helt enig i at kampen er et must om man har  tid, penger og digger Brann og københavn! Uansett hva man synes om RL sÃ¥ skal vi støtte Brann nÃ¥r de spiller obligatorisk.


Det er jeg lett med på. Gøy å synge på tog!! Nesten litt cupfinalestemning.

sydnes76

Quote from: "Bossmann"
Quote from: "sydnes76"
Quote from: "Bossmann"



Meget bra Bossmann! Jeg hadde ikke forventet annet enn at du skulle på kamp. Kanskje vi kan møtes i køben og sprette noen bayer. Kan bli bra stemning på toget til odense!

Er og helt enig i at kampen er et must om man har  tid, penger og digger Brann og københavn! Uansett hva man synes om RL sÃ¥ skal vi støtte Brann nÃ¥r de spiller obligatorisk.


Det er jeg lett med på. Gøy å synge på tog!! Nesten litt cupfinalestemning.



Hahaha, selv om det kun blir oss to pluss noen danske piger?

vebo

Quote from: "sydnes76"
Quote from: "Bossmann"


Tror dette blir laget forresten:

              HÃ¥kon
Bjørn- �rn II-Bjørnson-Ramiro
           Monkam-Helge
    Huseklepp-Gashi- PVM
               Tosse



Hvorfor ikke Bakke, blir han ikke klar?

Jeg er alltid skeptisk til å bruke nye spillere i første kampen, liker heller å bytte de inn. Erlend er da heller ingen dårlig spiller. ...men jeg spiller da også litt for mye FM :)
Tiocfaidh ár lá

Northside

Dette blir vel egentlig en kamp for de som ikke spiller så ofte ellers og nye spillere... Vi er jo allerede videre :)

Ellers så sendte jeg mail til RL om kamptidspunktet, ingen der som kunne svare meg på når endelig kamptidspunkt ville bli klart, men de håpte svaret var rett rundt hjørnet og de beklaget at vi må vente så lenge før vi får vite slike ting. Bare synd de aldri lærer...

sydnes76

Quote from: "NorthsideFCDH"Dette blir vel egentlig en kamp for de som ikke spiller så ofte ellers og nye spillere... Vi er jo allerede videre :)

Ellers så sendte jeg mail til RL om kamptidspunktet, ingen der som kunne svare meg på når endelig kamptidspunkt ville bli klart, men de håpte svaret var rett rundt hjørnet og de beklaget at vi må vente så lenge før vi får vite slike ting. Bare synd de aldri lærer...


Enig i det, men kamptidspunkt er vel ikke akkurat noe å stole på i tippeliga heller. RL får mye pes, kanskje i overkant mye.

Ang. laget har du nok rett. Håper uansett at vi får se Tijan og Ramiro en omgang i allefall..

Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH"Ellers så sendte jeg mail til RL om kamptidspunktet, ingen der som kunne svare meg på når endelig kamptidspunkt ville bli klart, men de håpte svaret var rett rundt hjørnet og de beklaget at vi må vente så lenge før vi får vite slike ting. Bare synd de aldri lærer...


Det skulle komme i ettermiddag eller i morgen. Så da blir det forhåpentligvis i morgen...

Ellers er det ikke RL sin feil etter det jeg har forstått. Det er TV-selskapene som ikke får fingeren ut.
Rød makt på Hansa

sydnes76

Noen som vet noe om hvor mange tilskuere Odense har hatt i RL?

Har Odense noe gode spillere? Jeg vet at Ophaug er der og at Aas var der tidligere. Jeg hadde ikke anledning til å se kampen i Bergen, så det hadde vært fett med litt input om danskene før vi setter oss på flyet!
Jaja, det er jo lenge til ennå, men men...

Give me some knowledge!

Speedy

Hadde et par spillere jeg har hørt om før utenom Ophaug, men husker de ikke. Eller, husker Tobias Grahn, den svenske "playboyen".
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

sydnes76

Quote from: "Speedy"Hadde et par spillere jeg har hørt om før utenom Ophaug, men husker de ikke. Eller, husker Tobias Grahn, den svenske "playboyen".


hahaha spiller han der ja. Genialt, gleder meg til å se han bli rundspilt...Følte alltid han passet i VIF.. Eller mest av alt så kunne han dratt til Molde :)

Brannmus

Vet ikke om det har vært oppe allerede, men så det ikke når jeg skumleste igjennom her.

Kan denne unge Tijan spille i denne kampen, eller?

Alzheimer/Silverspurs

Grahn er faktisk ikkje så værst etter det eg har forstått og er stjernespelaren på laget. Litt som med Andresen her at "uten han så taper laget".

Han ER Ob sitt angrep rett og slett, og for å sette det litt på spissen, grunnen til at dei kvalifiserte seg til UEFA-cup gruppespelet.

Verda er ikkje det den ein gong var med andre ord :lol:

Bossmann

Quote from: "Brannmus"Vet ikke om det har vært oppe allerede, men så det ikke når jeg skumleste igjennom her.

Kan denne unge Tijan spille i denne kampen, eller?


De har jo skrytt han opp i skyene og sier han er veldig god. Så lenge han får arbeidstillatelse og er skadefri så er det vel ingen grunn for at han ikke skal få prøve seg?

Noen som vet om det er noen "skjær i sjøen" for at overgangen skal være helt klar? Det har vært litt stille på den fronten i det siste.

-------------------------------------------------------------------------------
1, 2, 3, på det fjerde skal det skje. bergen by skal brenne på ny.

sydnes76

Quote from: "Bossmann"
Quote from: "Brannmus"Vet ikke om det har vært oppe allerede, men så det ikke når jeg skumleste igjennom her.

Kan denne unge Tijan spille i denne kampen, eller?


De har jo skrytt han opp i skyene og sier han er veldig god. Så lenge han får arbeidstillatelse og er skadefri så er det vel ingen grunn for at han ikke skal få prøve seg?

Noen som vet om det er noen "skjær i sjøen" for at overgangen skal være helt klar? Det har vært litt stille på den fronten i det siste.

-------------------------------------------------------------------------------
1, 2, 3, på det fjerde skal det skje. bergen by skal brenne på ny.


HÃ¥per alt er i orden og at han kan spille mot Odense. Jeg er spent men samtidig forsiktig optimist.

sydnes76

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Grahn er faktisk ikkje så værst etter det eg har forstått og er stjernespelaren på laget. Litt som med Andresen her at "uten han så taper laget".

Han ER Ob sitt angrep rett og slett, og for å sette det litt på spissen, grunnen til at dei kvalifiserte seg til UEFA-cup gruppespelet.

Verda er ikkje det den ein gong var med andre ord :lol:


Nei den verda står ikkje stille eit sekund! - Men tror nok Grahn er like mye playboy likevel, at han er god kan godt være. Men noe kjennskap til noen andre spillere?

Erlend


sydnes76

Quote from: "Erlend"tijan spiller ikke.  Skal forberde seg til ungdomsmesterskapet i afrika. kommer tilbake før de andre er hjemme igjen.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5173&brann=3bc9e7e496909cdfd7645a4ebc8022a1



Han kan vel spille mot Odense likevel? Eller varer det så lenge?

sydnes76

Quote from: "Erlend"mislykket innlegg sorry


Hehe, lett å ta feil Erlend. Da satser vi på Tijan på plass. Kanskje har vi enda en ny spiller på banen i den kampen ;)

På Kanariøyene får vi klare oss uten supertalentet vårt.

Bossmann

Quote from: "sydnes76"Noen som vet noe om hvor mange tilskuere Odense har hatt i RL?

Har Odense noe gode spillere? Jeg vet at Ophaug er der og at Aas var der tidligere. Jeg hadde ikke anledning til å se kampen i Bergen, så det hadde vært fett med litt input om danskene før vi setter oss på flyet!
Jaja, det er jo lenge til ennå, men men...

Give me some knowledge!


Sjekk http://www.ob.dk/      

Går man inn på spillertroppen så ser vi at de også har tidligere Man U og Viking spiller Mads Timm. Legg også merke til vingen Johan Absalonsen. Han er meget bra. Morten Fevang er der også.

Bra hjemmeside forøvrig.

sydnes76

Quote from: "Bossmann"
Quote from: "sydnes76"Noen som vet noe om hvor mange tilskuere Odense har hatt i RL?

Har Odense noe gode spillere? Jeg vet at Ophaug er der og at Aas var der tidligere. Jeg hadde ikke anledning til å se kampen i Bergen, så det hadde vært fett med litt input om danskene før vi setter oss på flyet!
Jaja, det er jo lenge til ennå, men men...

Give me some knowledge!


Sjekk http://www.ob.dk/      

Går man inn på spillertroppen så ser vi at de også har tidligere Man U og Viking spiller Mads Timm. Legg også merke til vingen Johan Absalonsen. Han er meget bra. Morten Fevang er der også.

Bra hjemmeside forøvrig.


Kjedelig stadion. Tilskuerpladser i alt: 15.761 - HÃ¥pte de hadde litt flere bilder.

sydnes76

Quote from: "Nixon"
Quote from: "NorthsideFCDH"Ellers så sendte jeg mail til RL om kamptidspunktet, ingen der som kunne svare meg på når endelig kamptidspunkt ville bli klart, men de håpte svaret var rett rundt hjørnet og de beklaget at vi må vente så lenge før vi får vite slike ting. Bare synd de aldri lærer...


Det skulle komme i ettermiddag eller i morgen. Så da blir det forhåpentligvis i morgen...

Ellers er det ikke RL sin feil etter det jeg har forstått. Det er TV-selskapene som ikke får fingeren ut.



Brann sin siste kamp i gruppetspillet i Royal League. Kampstart satt til kl. 16:00

Bossmann

Kult at det ble 16.00. Da kan folk komme seg hjem igjen samme dagen. Link?

sydnes76

Quote from: "Bossmann"Kult at det ble 16.00. Da kan folk komme seg hjem igjen samme dagen. Link?



Ja det passer bra, selv om eg blir en natt til uansett.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5169

Northside

Quote from: "sydnes76"
Quote from: "Bossmann"Kult at det ble 16.00. Da kan folk komme seg hjem igjen samme dagen. Link?



Ja det passer bra, selv om eg blir en natt til uansett.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5169


så det vil si at endelig kamptidspunkt er 16:00? Var ikke bestemt i går i følge RL.

ps:
bilder av odense fans finner du her:
http://z6.invisionfree.com/UltrasTifosi/index.php?showtopic=332

Ryktene sier at Odense ikke akkurat har de beste supporterne i Danmark....

sydnes76

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "sydnes76"
Quote from: "Bossmann"Kult at det ble 16.00. Da kan folk komme seg hjem igjen samme dagen. Link?



Ja det passer bra, selv om eg blir en natt til uansett.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5169


så det vil si at endelig kamptidspunkt er 16:00? Var ikke bestemt i går i følge RL.

ps:
bilder av odense fans finner du her:
http://z6.invisionfree.com/UltrasTifosi/index.php?showtopic=332

Ryktene sier at Odense ikke akkurat har de beste supporterne i Danmark....


Hey Northside, takk for bilder. Vet ikke om kamptidspunktet er bestemt, så det bare på Brann sin side.
Hele fiona park virker litt grå og supporterne likeså....satser på ryktene dine stemmer, vi får lage liv!

Erlend

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "sydnes76"
Quote from: "Bossmann"Kult at det ble 16.00. Da kan folk komme seg hjem igjen samme dagen. Link?



Ja det passer bra, selv om eg blir en natt til uansett.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5169


så det vil si at endelig kamptidspunkt er 16:00? Var ikke bestemt i går i følge RL.

ps:
bilder av odense fans finner du her:
http://z6.invisionfree.com/UltrasTifosi/index.php?showtopic=332

Ryktene sier at Odense ikke akkurat har de beste supporterne i Danmark....


Ikke særlig imponert av TIFOEN nei.  Ganske lite oppfinsom og ganske liten dimensjon pÃ¥ det

Nixon

Kampen begynner klokken 15.00.
Og det ser ikke ut til at TVNorge skal vise den.
Rød makt på Hansa

bulldog

tvn har ikke endelig bestemt om de skal vise den eller ikke. om de skal hive ut de elendige amerikanske seriene fra 80-tallet til fordel for ob -brann.
bulldog

sydnes76

Quote from: "Nixon"Kampen begynner klokken 15.00.
Og det ser ikke ut til at TVNorge skal vise den.


Håper flere folk drar nedover da. Skjønner jo at de ikke skal vise den, sikkert ikke den mest spennende sistekampen i gruppespillet...Tidspunktet er helt greit, så lenge togene korresponderer fra København (Noe de 100% gjør, bare Norge som stinker på kollektivtrafikken)

Erlend

Quote from: "bulldog"tvn har ikke endelig bestemt om de skal vise den eller ikke. om de skal hive ut de elendige amerikanske seriene fra 80-tallet til fordel for ob -brann.


Når de avbryter en kamp for Heia Tufte, tviler jeg på at de fjerner de eldgamle seriene sine som dagdrivere har fulgt med på i årevis

Marek

Quote from: "Erlend"Når de avbryter en kamp for Heia Tufte, tviler jeg på at de fjerner de eldgamle seriene sine som dagdrivere har fulgt med på i årevis


TVN kommer aldri til å vike fra såpeoperaene og onsdagsfilmene sine!
ons Ivar skal hem...

Nixon

Det var kun 44.000 seere som så Helsingborg - Brann før jul. Og da koster det vel mer enn det smaker for TVNorge. Pluss at det kanskje blir et spørsmål om teknisk materiell da kampen klokken 17.00 mellom FCK og Hammarby fra Parken skal vises på tv.

Men såvidt jeg husker var det lenge uklart om Helsingborg-kampen skulle vises på tv. Så det helt sikkert ikke avklart.
Rød makt på Hansa

paf

Quote from: "Nixon"Det var kun 44.000 seere som så Helsingborg - Brann før jul. Og da koster det vel mer enn det smaker for TVNorge. Pluss at det kanskje blir et spørsmål om teknisk materiell da kampen klokken 17.00 mellom FCK og Hammarby fra Parken skal vises på tv.

Men såvidt jeg husker var det lenge uklart om Helsingborg-kampen skulle vises på tv. Så det helt sikkert ikke avklart.

44.000 er da fortsatt vesentlig mer enn det en gjennomsnittlig kamp fra Premier League drar, for ikke å snakke om kampene fra La Liga, etc. Så jeg vil tro at sjansene er rimelig gode...

Nixon

Quote from: "paf"
Quote from: "Nixon"Det var kun 44.000 seere som så Helsingborg - Brann før jul. Og da koster det vel mer enn det smaker for TVNorge. Pluss at det kanskje blir et spørsmål om teknisk materiell da kampen klokken 17.00 mellom FCK og Hammarby fra Parken skal vises på tv.

Men såvidt jeg husker var det lenge uklart om Helsingborg-kampen skulle vises på tv. Så det helt sikkert ikke avklart.

44.000 er da fortsatt vesentlig mer enn det en gjennomsnittlig kamp fra Premier League drar, for ikke å snakke om kampene fra La Liga, etc. Så jeg vil tro at sjansene er rimelig gode...


Jeg håper jo at du har rett, at de viser kampen. Men 44.000 seere er meget dårlig for TVNorge. Man kan ikke sammenligne en riksdekkende reklamefinansiert tv-stasjon med en betal-kanal med mye mindre dekningsgrad. Faktum er at en mye større prosentdel av de som har tilgang på sportskanalene til Canal+ ser på PL, enn ved tilsvarende seertall hos TVNorge. Og de som ikke ser på hos Canal+ har allerede betalt gjennom abonnementet. Mens annonsørene til TVNorge betaler etter seertallene.

Canal+ sender jo kanskje 5-7 kamper direkte i løpet av en helg, mens TVNorge har denne ene kampen som nok er ganske kostbar å produsere. Da satser man alt på ett kort og trenger gode seertall.
Rød makt på Hansa

Go Up