• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

navn på draktene?

Started by motherfunker, December 29, 2006, 22:38:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

motherfunker

ser at man bruker navn bakpå draktene i RL. vet noen med sikkerhet om dette bare er i RL eller skal man begynne med dette i TL også?
quot;Fighting for freedom, is like fucking for virginity" -SAFT-

moffy_

I tippeligaen blir det nok bare chess og nummer bak på draktene desverre
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Ikognoti

Desverre?

Syns det er mye finere med bare Chess og nummer.

Chrisstah

kan jo hende navnene kommer på de nye draktene
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Stoffi

Quote from: "Ikognoti"Desverre?

Syns det er mye finere med bare Chess og nummer.


Så du vil heller at det skal stå Chess enn for eksempel Andresen og Haugen på ryggen?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Alexåsane

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Ikognoti"Desverre?

Syns det er mye finere med bare Chess og nummer.


Så du vil heller at det skal stå Chess enn for eksempel Andresen og Haugen på ryggen?


Vil heller at d skal stå Chess og Nr. enn Chess. Nr. og Andresen eller Haugen på ryggen
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nixon

Så lenge vi ikke er i den situasjon at én hovedsponsor er villig til å betale andre draktsponsorer ut så bør Brann prioritere penger fremfor estetikk.
Rød makt på Hansa

Ikognoti

Nixon, hvordan klarer du det?

Helt enig med deg.

Superjack

Skulle ønske Brann kunne spille uten sponsorer på draktene over hodet!

FC Barcelona YEAH!!!
Uten besudlede drakter med pengekreftene chess-piss, SpV griske jævler og andre suppekjøkken.
Brannsupporter.

olebrann3

syns chesslogoen e kul bakpå eg... Navn på draktene ville ikke vært tøft med de navnene vi har, Sæternes, Huseklepp, Bjarnason... Blir litt lange spør du meg

Klaus_Brann

Quote from: "olebrann3"syns chesslogoen e kul bakpå eg... Navn på draktene ville ikke vært tøft med de navnene vi har, Sæternes, Huseklepp, Bjarnason... Blir litt lange spør du meg


Hehe, du har ikke langt navn bakpå drakta før du heter Shaun Wright Phillips...Navnet hans danner nesten en fin fotball bakpå drakta.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

hanioslo

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "olebrann3"syns chesslogoen e kul bakpå eg... Navn på draktene ville ikke vært tøft med de navnene vi har, Sæternes, Huseklepp, Bjarnason... Blir litt lange spør du meg


Hehe, du har ikke langt navn bakpå drakta før du heter Shaun Wright Phillips...Navnet hans danner nesten en fin fotball bakpå drakta.


For ikke å glemme alle draktryggers mareritt. Jan Vennegoor of Hesselink. Ikke ta meg på om det er feilstavet, men mannen har 3 bokstaver i fornavnet og verdens lengste etternavn. Da er det nok bedre med bare Jan på ryggen..

Hva skal en med navn på tyggen forresten? Er dere redd for at dere ikke kjenner igjen spilleren dere roper skjellsord etter?
trandlien ut av Bergen!

Erlend

og sÃ¥ har vi morten gamst pedersen som kom med den lure ideen Ã¥ ha gamst pÃ¥ landslagsdrakten.  Hva blir det neste? Gunnar pÃ¥ solskjær sin?

Mr_Soma

Quote from: "olebrann3"syns chesslogoen e kul bakpå eg... Navn på draktene ville ikke vært tøft med de navnene vi har, Sæternes, Huseklepp, Bjarnason... Blir litt lange spør du meg


skipper'n,puseklepp,ørn1 og 2, enkelt og greit.
godt nyttår folkens!

Ikognoti


naitsirk

QuoteSkulle ønske Brann kunne spille uten sponsorer på draktene over hodet!

FC Barcelona YEAH!!!
Uten besudlede drakter med pengekreftene chess-piss, SpV griske jævler og andre suppekjøkken.


no e da vel brann som er griske sidan dei får betalt for reklamen.
grunnen til at barcelona kan spela utan sponsor er pga av ca 100 000 medlemmer og ein like stor stadion.

Truls

Barcelona har da reklame på drakten, de har unicef. Forskjellen er at Barca sponser Unicef med 1,5% (mulig det er feil tall) av overskuddet etter kamper eller noe slikt.
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Klaus_Brann

Quote from: "Truls"Barcelona har da reklame på drakten, de har unicef. Forskjellen er at Barca sponser Unicef med 1,5% (mulig det er feil tall) av overskuddet etter kamper eller noe slikt.


Det har vært nevt tidligere, greit du kaller det reklame, men det er for en veledig organisasjon, IKKE et kommersielt foretag. En stor forskjell der.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Bygdetulling

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "olebrann3"syns chesslogoen e kul bakpå eg... Navn på draktene ville ikke vært tøft med de navnene vi har, Sæternes, Huseklepp, Bjarnason... Blir litt lange spør du meg


Hehe, du har ikke langt navn bakpå drakta før du heter Shaun Wright Phillips...Navnet hans danner nesten en fin fotball bakpå drakta.


Hva med Jan Vennegoor of Hesselink?
ngående alle skrivefeil i innlegget du nettopp har lest, kan jeg intet annet gjøre enn å beklage.

Chrisstah

Quote from: "Erlend"og sÃ¥ har vi morten gamst pedersen som kom med den lure ideen Ã¥ ha gamst pÃ¥ landslagsdrakten.  Hva blir det neste? Gunnar pÃ¥ solskjær sin?


gamst er vel etternavnet han? gunnar er jo mellomnavn;)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Erlend

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Erlend"og sÃ¥ har vi morten gamst pedersen som kom med den lure ideen Ã¥ ha gamst pÃ¥ landslagsdrakten.  Hva blir det neste? Gunnar pÃ¥ solskjær sin?


gamst er vel etternavnet han? gunnar er jo mellomnavn;)


gamst er mellomnavnet.  Morten gamst pedersen, med mindre gamst er en del av etternavnet

Chrisstah

Quote from: "Erlend"
Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Erlend"og sÃ¥ har vi morten gamst pedersen som kom med den lure ideen Ã¥ ha gamst pÃ¥ landslagsdrakten.  Hva blir det neste? Gunnar pÃ¥ solskjær sin?


gamst er vel etternavnet han? gunnar er jo mellomnavn;)


gamst er mellomnavnet.  Morten gamst pedersen, med mindre gamst er en del av etternavnet


det er nok etternavn fra både mor og far! og ikke noe mellomnavn!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

tippetuppen

for en latterlig diskusjon det ble ut av ingenting.. Har dokka ikkje annet å finne på.
E det så nøye då

Klaus_Brann

Selvfølgelig ikke!Det er laaang foppalpause, fra Brann. Og da trenge man noen teite, meningsløse diskusjoner:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

TrulsVikane

Quote from: "Superjack"Skulle ønske Brann kunne spille uten sponsorer på draktene over hodet!

FC Barcelona YEAH!!!
Uten besudlede drakter med pengekreftene chess-piss, SpV griske jævler og andre suppekjøkken.


Trosje eg sjønte den helt, men vil no like vell si at det er STOR forsjell på det økonomiske i Barca og Brann, selv om spillerene er sånn noenlunde like...^^

Ellers må eg bare si at navn bakpå draktene vil se helt jævli ut! Ja til Chess!! Se no bare på RL og UEFA-Cup draktene. Blir nesten flau av å se på de!
kte lidenskap har et navn: BRANN

TrulsVikane

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "olebrann3"syns chesslogoen e kul bakpå eg... Navn på draktene ville ikke vært tøft med de navnene vi har, Sæternes, Huseklepp, Bjarnason... Blir litt lange spør du meg


skipper'n,puseklepp,ørn1 og 2, enkelt og greit.
godt nyttår folkens!

Bytt Skipper`n med Bambi^^
kte lidenskap har et navn: BRANN

BRANN gutten fra Os!

bare ikke navnet kommer under nummeret.

sånn at de bli f.eks

CHESS
8
Andresen

det ser så sykt stygt ut!
RANN<3

Erlend

Quote from: "BRANN gutten fra Os!"bare ikke navnet kommer under nummeret.

sånn at de bli f.eks

CHESS
8
Andresen

det ser så sykt stygt ut!


Enig bÃ¥de sÃ¥nn og motsatt ser helt jævlig ut.  Bedre med bare sponsor eller bare navn

Fotballjent'n=)

Nei, ikke navn på draktene! Det holder med Chess og nummeret=)
ølv betyr ikke en skitt!:)

Corran

Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Ikognoti"Desverre?

Syns det er mye finere med bare Chess og nummer.


Så du vil heller at det skal stå Chess enn for eksempel Andresen og Haugen på ryggen?


Vil heller at d skal stå Chess og Nr. enn Chess. Nr. og Andresen eller Haugen på ryggen


eg synes ikke at alle spillerene skal ha Andresen eller Haugen på ryggen. Blir litt teit om Oppdal står i mål med Haugen på ryggen.
Kan fort bli litt forvirrenden for de nøytrale tv titterene
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: "Corran"
Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Ikognoti"Desverre?

Syns det er mye finere med bare Chess og nummer.


Så du vil heller at det skal stå Chess enn for eksempel Andresen og Haugen på ryggen?


Vil heller at d skal stå Chess og Nr. enn Chess. Nr. og Andresen eller Haugen på ryggen


eg synes ikke at alle spillerene skal ha Andresen eller Haugen på ryggen. Blir litt teit om Oppdal står i mål med Haugen på ryggen.
Kan fort bli litt forvirrenden for de nøytrale tv titterene


Hehe, jeg er helt enig. Da er det bedre at det står Chess på ryggen:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Quote from: "Corran"
Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Ikognoti"Desverre?

Syns det er mye finere med bare Chess og nummer.


Så du vil heller at det skal stå Chess enn for eksempel Andresen og Haugen på ryggen?


Vil heller at d skal stå Chess og Nr. enn Chess. Nr. og Andresen eller Haugen på ryggen


eg synes ikke at alle spillerene skal ha Andresen eller Haugen på ryggen. Blir litt teit om Oppdal står i mål med Haugen på ryggen.
Kan fort bli litt forvirrenden for de nøytrale tv titterene



Skal vi begynne å bry oss om nøytrale tv-tittere nå? Nei, jeg er for Andresen eller Haugen på alle draktene. Og da mener jeg selvfølgelig at det skal stå hele setningen: "Andresen eller Haugen" .
Tiocfaidh ár lá

Corran

Hvis det står "Andresen eller Haugen" på alle drakter i stedenfor Chess e eg med
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

enavgutta

Stygge Chesslogoen... var ikke mulig å få kjøpt den uten, latterlig.

Go Up