• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Strømstad på vei?

Started by The Boss, December 26, 2006, 01:57:40 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Erlend

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "KennethS"
Quote from: "Remi"Enig. 4-5-1 bør nok være en taktikk vi må bruke. Sæternes fortjener benken hvis han ikke imponerer


4-2-3-1, 4-3-2-1 og 4-3-3 er jo omtrent det samme som 4-5-1, Som en eller annen kjent person sa en gang. Formasjoner er bare tall


ja de formasjonene som Brann aldri har behersket.


Ja men pÃ¥ de fleste forsøkene har de vel prøvd det midt i serien? nÃ¥ har de mÃ¥neder med trening og treningskamper pÃ¥ Ã¥ fÃ¥ drillet det inn.  Er enig i at vi bør droppe 4-5-1 pÃ¥ hjemmebane, men det kan bli nyttig hvis vi klarer Ã¥ variere formasjonen litt

Bruiser

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

TrulsVikane

Som Drillo sa: Det er ikke formasjonen som sier om en spiller def. ell off, men spillestilen!
kte lidenskap har et navn: BRANN

Bataljonen

Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Jay Tee

SÃ¥ Hassan El Fakiri pÃ¥ flesland pÃ¥ Onsdag..  tipper han ska besøke familie eller noe sann. men e lov og hÃ¥pe. hassan til brann! har vi plass til han?
eia brann

TrulsVikane

Quote from: "Jay Tee"SÃ¥ Hassan El Fakiri pÃ¥ flesland pÃ¥ Onsdag..  tipper han ska besøke familie eller noe sann. men e lov og hÃ¥pe. hassan til brann! har vi plass til han?
Han skrev for en stund siden under en kontrakt med stabæk
kte lidenskap har et navn: BRANN

Xminator

Tror du roter "litt" nå...

Nixon

Quote from: "TrulsVikane"
Quote from: "Jay Tee"SÃ¥ Hassan El Fakiri pÃ¥ flesland pÃ¥ Onsdag..  tipper han ska besøke familie eller noe sann. men e lov og hÃ¥pe. hassan til brann! har vi plass til han?
Han skrev for en stund siden under en kontrakt med stabæk


Hva? Skal si Stabæk er i siget med gamle Brannhelter. Først PFO. Og nå HEF. Og sistnevnte helt uten at noen medier har fått det med seg...;)
Rød makt på Hansa

vebo

Quote from: "Nixon"
Quote from: "TrulsVikane"
Quote from: "Jay Tee"SÃ¥ Hassan El Fakiri pÃ¥ flesland pÃ¥ Onsdag..  tipper han ska besøke familie eller noe sann. men e lov og hÃ¥pe. hassan til brann! har vi plass til han?
Han skrev for en stund siden under en kontrakt med stabæk


Hva? Skal si Stabæk er i siget med gamle Brannhelter. Først PFO. Og nå HEF. Og sistnevnte helt uten at noen medier har fått det med seg...;)


Om det til slutt  ogsÃ¥ blir Martin Andresen, er det vel bare Ã¥ vente pÃ¥ at Per Ove blir sportslig leder:)

Over til det mer seriøse hjørne. Hassan er hjertlig velkommen tilbake for min del. Spørs om han vil, og om vi har råd. Men jeg mener å ha fått med meg at han benker på gladbach for tiden. Han blir vel heller ikke ofte byttet inn. Tenk dere Azar og Hassan tilbake!
Tiocfaidh ár lá

KEO

F Strømstad? Er den spilleren sÃ¥ god som folk vil ha det til?  Jeg sÃ¥ en god del Start kamper i Ã¥r og feil prosenten pÃ¥ Strømstad sine pasninger var høy. At han er en spiller som kan utvikle seg i fremtiden er ikke tvil men jeg synest at han blir en spiller som er helt lik Ghasi og han har vi i troppen fra før av. Skal Brann svi av 20 mill sÃ¥ kan de fÃ¥ styrket begge sideback plassene og en brukbar spiss. Sentral midtbane har vi nok av.
Nu kør vi!

steinbygger

Quote from: "vebo"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "TrulsVikane"
Quote from: "Jay Tee"SÃ¥ Hassan El Fakiri pÃ¥ flesland pÃ¥ Onsdag..  tipper han ska besøke familie eller noe sann. men e lov og hÃ¥pe. hassan til brann! har vi plass til han?
Han skrev for en stund siden under en kontrakt med stabæk


Hva? Skal si Stabæk er i siget med gamle Brannhelter. Først PFO. Og nå HEF. Og sistnevnte helt uten at noen medier har fått det med seg...;)


Om det til slutt  ogsÃ¥ blir Martin Andresen, er det vel bare Ã¥ vente pÃ¥ at Per Ove blir sportslig leder:)

Over til det mer seriøse hjørne. Hassan er hjertlig velkommen tilbake for min del. Spørs om han vil, og om vi har råd. Men jeg mener å ha fått med meg at han benker på gladbach for tiden. Han blir vel heller ikke ofte byttet inn. Tenk dere Azar og Hassan tilbake!


Hva skal  vi med gamle helter som stort sett ikke har spillt de siste 3-4 Ã¥rene. Det er grenser pÃ¥ hvor lenge man skal leve pÃ¥ navnene sine og pÃ¥ gamle prestasjoner. Se bare pÃ¥ Flo og hva han leverte i enga.

krøvel vellevold

Quote from: "Jay Tee"SÃ¥ Hassan El Fakiri pÃ¥ flesland pÃ¥ Onsdag..  tipper han ska besøke familie eller noe sann. men e lov og hÃ¥pe. hassan til brann! har vi plass til han?


Som jeg sa for noen dager siden: Andresen til Stabæk, Hassan til Brann. Fra en til tider upålitelig kilde har jeg hørt det.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Jay Tee"SÃ¥ Hassan El Fakiri pÃ¥ flesland pÃ¥ Onsdag..  tipper han ska besøke familie eller noe sann. men e lov og hÃ¥pe. hassan til brann! har vi plass til han?


Som jeg sa for noen dager siden: Andresen til Stabæk, Hassan til Brann. Fra en til tider upålitelig kilde har jeg hørt det.


All den tid Andresen ikke har skrevet under er egentlig alt like sannsynlig. Det blir noen spennende uker nå etter nyttår.

Men at Hassan er i byen er ikke så overraskende. Han har jo både leilighet og tomt her i Bergen. Tipper at han har feiret jul her...
Rød makt på Hansa

dudo

I følge denne artikkelen foreligger det ikke bud på noen Startspillere for øyeblikket.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

sydnes76

Quote from: "KEO"F Strømstad? Er den spilleren sÃ¥ god som folk vil ha det til?  Jeg sÃ¥ en god del Start kamper i Ã¥r og feil prosenten pÃ¥ Strømstad sine pasninger var høy. At han er en spiller som kan utvikle seg i fremtiden er ikke tvil men jeg synest at han blir en spiller som er helt lik Ghasi og han har vi i troppen fra før av. Skal Brann svi av 20 mill sÃ¥ kan de fÃ¥ styrket begge sideback plassene og en brukbar spiss. Sentral midtbane har vi nok av.


Husker du slengte litt med leppene da jeg sa Strømstad var i Branns søkelys på Inge Andre Olsen tråden. Hva gjør denne tråden mer troverdig? Som sagt så er mine kilder sånn passe troverdig for min egen del og det er opp til deg hva du tror. Ellers synes jeg du har et godt poeng. Det er ikke snakk om 20 millioner, men 15 millioner, men det er alt for mye for en slik spiller. Sideback og spiss hadde vært bedre ja, til tross for at strømstad har hatt noen meget gode kamper som høyreving.

TrulsVikane

Hvis dette er sant, tror jeg neppe Brann blar opp 15-20 mill for han. Dette viser også Branns håndtering av IAO. Kommer strømstad til brann, blir det på lån
kte lidenskap har et navn: BRANN

sydnes76

Quote from: "TrulsVikane"Hvis dette er sant, tror jeg neppe Brann blar opp 15-20 mill for han. Dette viser også Branns håndtering av IAO. Kommer strømstad til brann, blir det på lån


Forskjell på de to. Hardball kommer i tilfelle til å stå for mesteparten av beløpet. IAO var jo for gammel til det.

Chrisstah

Quote from: "TrulsVikane"Hvis dette er sant, tror jeg neppe Brann blar opp 15-20 mill for han. Dette viser også Branns håndtering av IAO. Kommer strømstad til brann, blir det på lån


tror neppe start vil låne ut til en klubb i samme liga! hvis han kommer så tror jeg det blir kjøp! bør ikke ha for store forventninger siden rykte er såpass vagt!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Xminator

Hvor mye har egentlig Start å si i saken?

Luke Skywalker

Quote from: "KEO"F Strømstad? Er den spilleren sÃ¥ god som folk vil ha det til?  Jeg sÃ¥ en god del Start kamper i Ã¥r og feil prosenten pÃ¥ Strømstad sine pasninger var høy. At han er en spiller som kan utvikle seg i fremtiden er ikke tvil men jeg synest at han blir en spiller som er helt lik Ghasi og han har vi i troppen fra før av. Skal Brann svi av 20 mill sÃ¥ kan de fÃ¥ styrket begge sideback plassene og en brukbar spiss. Sentral midtbane har vi nok av.



ENIG
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Roald

Dagens VG: Strømstad avkrefter at han har noen tilbud å forholde seg til.
- Nei. Null og niks, sier han.
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

The Boss

Da virker det som om Strømstad ikke kommer til Brann. Hvem vet, kansje ble ikke partene enig? kansje ville de bare høre hva den andre parten hadde å si? Uansett, at det har vært kontakt/følere ute mellom Brann å Strømstad er det liten tvil om.

Brannmus

Quote from: "Roald"Dagens VG: Strømstad avkrefter at han har noen tilbud å forholde seg til.
- Nei. Null og niks, sier han.

Ingenting avklart ut i fra dette.. Fotballspillere kan være sleipe sånn sett. Om Brann ikke har kommet med et formelt bud, så kan de fortsatt være i dialog med begge parter og prøve å finne ut hva som trengs, før et evt bud legges frem for spilleren.

Eivind

Quote from: "Roald"Dagens VG: Strømstad avkrefter at han har noen tilbud å forholde seg til.
- Nei. Null og niks, sier han.


Dersom Brann var inne i bildet hadde vel uansett ikke Strømstad sagt noe om det til VG nå!

Fordelen nå som Start kvitter seg med Hæstad og Johnsen(forløpig bare lån) så er det jo ikke sikkert at Strømstad vil fortsette i en klubb som selger sine beste spillere. Da kan kanskje ett hardtsatsende Brann være ett bedre alternativ for han.

Spørsmålet er jo om den prislappen som Start sansynligvis forlanger gjenspeiler kvaliteten på spilleren.

Alexåsane

Quote from: "Eivind"
Quote from: "Roald"Dagens VG: Strømstad avkrefter at han har noen tilbud å forholde seg til.
- Nei. Null og niks, sier han.


Dersom Brann var inne i bildet hadde vel uansett ikke Strømstad sagt noe om det til VG nå!

Fordelen nå som Start kvitter seg med Hæstad og Johnsen(forløpig bare lån) så er det jo ikke sikkert at Strømstad vil fortsette i en klubb som selger sine beste spillere. Da kan kanskje ett hardtsatsende Brann være ett bedre alternativ for han.

Spørsmålet er jo om den prislappen som Start sansynligvis forlanger gjenspeiler kvaliteten på spilleren.


Men det er jo også en større sansynlighet at Start setter seg på bakbeina nå som de har mistet 2 stjerner. De vil nok nødig miste 3.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Xminator

Og igjen, hvor mye har egentlig Start å si i saken rundt stjernene sine? For meg virker dette å handle mer om spillerenes markedsverdi enn Starts sportslige fremtid.

dudo

Hvordan er forholdet mellom IK Start og investorene som eier spillerpoolen?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

monzilla

1) Hassan el Fakiri er muslim og feirer ikke jul
2) Helt latterlig at en to sider lang tråd er utspring i at fetteren til en forumbruker så strømstad og representanter fra brann på 1. juledag.

Jeg har gjennom mine kilder hørt at Strømstad ikke vil spille for en annen klubb en Start i Norge. Han var jo svært aktiv i menigheden lenge før han ble god!

Mr_Soma

Det er veldig presist Monzilla...
Strømstad er en sørlandsk utgave av juletreet Johnny fra Laksevaag som er fast inventar på SS hver kamp.
Han går ikke til andre klubber i Norge.

Men alt er jo relativt, om alle profilene stikker fra Start nå så må han tenke anderledes for å utvikle seg selv som spiller.

Hvis ikke er han like dum som han er liten.

Helginho


Xminator

Huseklepp var da fast inventar på Stadion også, men har jo pratet seg bort i tide og utide siden han scoret mot fredrikstad.

Jeg er også skeptisk til Strømstad-historien, men det er langt fra usannsynlig. De jobber jo åpenbart som pokker med å kvitte seg med profilene i Start, og om Andresen er på vei bort må han erstattes. Regner det som sannsynlig at historien rundt FCK holder vann.

Godt Nytt Brannår!!!

Ã?rnen

Disse Strømstad ryktene syntes jeg var såpass interessant at jeg sendte en mld til en god venn av Strømstad som jeg spiller 4.div sammen med. Han kunne bekrefte at det var noe i ryktene, men han tvilte likevel på at det ble noe av overgangen.

Det skjer vel noe i løpet av den nærmeste uken visst det skjer noe i det hele tatt.

Ã?rnen

Disse Strømstad ryktene syntes jeg var såpass interessant at jeg sendte en mld til en god venn av Strømstad som jeg spiller 4.div sammen med. Han kunne bekrefte at det var noe i ryktene, men han tvilte likevel på at det ble noe av overgangen.

Det skjer vel noe i løpet av den nærmeste uken visst det skjer noe i det hele tatt.

Superjack

Brannsupporter.

Xminator

Enkelt. De tre vil ikke skrive nye kontrakter, og eierene (ikke Start) har fått kalde føtter for investeringene sine. Det handler ikke om Starts sportslige fremtid, men om lommeboken til Soler.

TrulsVikane

kte lidenskap har et navn: BRANN

Nixon

I februar har enten Andresen skrevet under, eller så er han på vei ut. Alt kommer til å bli avgjort de neste ukene.

Forhåpentligvis kommer underskriften til Opdal til å utløse den ønskede dominoeffekten! Hvis ikke er det nok det siste vi har sett til Andresen og høyst sannsynlig også Sæternes. Uten at jeg begynner å grine av den grunn...
Rød makt på Hansa

TrulsVikane

Nixon: Ville heller hatt Andresen/Sæternes en noen andre..
kte lidenskap har et navn: BRANN

Marek

Quote from: "TrulsVikane"Nixon: Ville heller hatt Andresen/Sæternes en noen andre..


Skremmende at noen vil ha Sæternes framfor noen andre.

Om disse to vil gå så får de gå, enig i Nixon at vi ikke kan ligge våken om nettene av den grunn. Spørmålet er jo da hvorfor de går...
ons Ivar skal hem...

The Boss

Denne tråden omhandler verken Andresen eller Sæternes.. Skjerpings! :D Hilsen forumpolitiet

Nixon

Quote from: "The Boss"Denne tråden omhandler verken Andresen eller Sæternes.. Skjerpings! :D Hilsen forumpolitiet


Nei, du burde jo vite hva denne ytterst lite troverdige ryktetråden handler om. Har denne fetteren din nye opplysninger? Kanskje et navn på hvem fra Brann som var i Kristiansand 1. juledag? Såpass mye kan du vel dele med oss i disse juletider?
Rød makt på Hansa

Marek

Quote from: "Mr_Soma"Men alt er jo relativt, om alle profilene stikker fra Start nå så må han tenke anderledes for å utvikle seg selv som spiller.

Hvis ikke er han like dum som han er liten.


Dum? Er ikke det dette vi alltid etterlyser i en spiller? At man er lojal til klubben sin selv om den måtte ha noen downperioder?
ons Ivar skal hem...

Fotballjent'n=)

Om dette er mer enn bare et rykte, vil tiden vise. Men om Strømstad hadde kommet til Brann, hadde det vært fantastisk!
Skjønner om han heller vil til Brann enn å være i Start nå som både Marius Johnsen og Kristofer Hæstad er utlånt.

Uansett, så er dette et veldig spennende rykte, som jeg gjerne vil følge videre=) :D
ølv betyr ikke en skitt!:)

tintin

strømstad hadde vært kjekt, men tviler, stikker andresen får vi tilbake en sprudlende opplagt miller:)

TrulsVikane

kte lidenskap har et navn: BRANN

menigheden123

Quote from: "Xminator"Enkelt. De tre vil ikke skrive nye kontrakter, og eierene (ikke Start) har fått kalde føtter for investeringene sine. Det handler ikke om Starts sportslige fremtid, men om lommeboken til Soler.


Du har virkelig satt deg inn i dette ser jeg :lol:

Xminator

Du kan lolle deg i søvn hver dag fra nå til seriestart uten at Start får mer penger for Strømstad, Johnsen og Hæstad.

jako

Quote from: "Xminator"Enkelt. De tre vil ikke skrive nye kontrakter, og eierene (ikke Start) har fått kalde føtter for investeringene sine. Det handler ikke om Starts sportslige fremtid, men om lommeboken til Soler.


Tviler vel litt på at det er lommeboken til Soler det dreier seg om her, selv om det er lov å håpe :wink:

Men at det har med penger å gjøre er jeg ikke tvil om. De har to år igjen av en kotrakt de ikke vil forlenge. Dvs at de har et år å selge de på. Da er det ikke så dumt å sende de på utlån frem til sommeren. Lykkes de blir de garantert solgt til å bra pris. Dermed får Start midler til å hente inn erstattere og vel så det. Selv om det nok vil svekke dem på kort sikt så tror jeg det kan vise seg å være et lurt trekk sett i et lengre perspektiv.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

enavgutta

Helt utrolig at dvergen har fått kontrakt i England. Helt utrolig.

Xminator

QuoteBegge spillerne er i all hovedsak eid av lokale investorer i Kristiansand. Dersom de ble solgt til Wigan og Köln på direkten, ville ikke klubben sitte igjen med annet enn smuler


I følge VG er utleie den eneste måten for Start å skaffe seg penger for de to. Regner strengt tatt med det samme gjelder for Strømstad også. Så om det snakkes med Brann er det nok snakk om leie og andeler ved salg.

Go Up