Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/bataluser/public_html/forum/Sources/Subs.php on line 4296
Kjære admin - Page 3
  • Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kjære admin

Started by abe78, December 17, 2006, 12:36:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Gjentar spm. Mitt. Er det mulig/eller fungerer det allerede? Hadde vært veldig greit å slippe å bytte til dataen når man ligger på sofaen;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Utmedsnolken

Quote from: Klaus_Brann on February 25, 2012, 19:21:10 PM
Gjentar spm. Mitt. Er det mulig/eller fungerer det allerede? Hadde vært veldig greit å slippe å bytte til dataen når man ligger på sofaen;)


More: open in safari muliggjør vel det? (selv om det kronglete)
"og der snubler Sæternes igjen"

Klaus_Brann

Litt tungvint er det jo, så jeg håpte man i det herrens teknoloiske 2012 kunne fikset det slik at det var direktelink, men man må kanskje overleve med det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

Er det ikkje snart på tide å bytta ut fjorårets tabell med årets, på bataljonen.no?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Nå har i alle fall jeg lest de nyhetene dere linker til fra Brann nok ganger til at dere kan bytte de ut:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Tifo-gruppen

Jobber med å få endret både tabell og nyhets feed, men ingenting skal være enkelt i disse ferietider. Når det gjelder tabellen så er det et evig mas for de bytter kontaktpersoner hvert år. Håper på en snarlig løsning.

M
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Sindre32

Quote from: Klaus_Brann on August 02, 2012, 15:34:22 PM
Nå har i alle fall jeg lest de nyhetene dere linker til fra Brann nok ganger til at dere kan bytte de ut:)


Selv leste jeg saken fra 2010 om at Thioune ble skadet dagen før med stor interesse.

BBBTore

Quote from: Sindre32 on August 03, 2012, 09:55:07 AM
Quote from: Klaus_Brann on August 02, 2012, 15:34:22 PM
Nå har i alle fall jeg lest de nyhetene dere linker til fra Brann nok ganger til at dere kan bytte de ut:)


Selv leste jeg saken fra 2010 om at Thioune ble skadet dagen før med stor interesse.


Når det gjelder feeden fra brann.no så har visst ikke Perform som har designet sidene til norsk toppfotball laget dette enda. Det kommer visst etterhvert, men inntil videre blir man nok nødt til å fortsette å klikke på de gamle linkene!  :)
Mvh
Tore Veiby
Bataljonen

Sindre32

Quote from: BBBTore on August 03, 2012, 10:08:51 AM
Quote from: Sindre32 on August 03, 2012, 09:55:07 AM
Quote from: Klaus_Brann on August 02, 2012, 15:34:22 PM
Nå har i alle fall jeg lest de nyhetene dere linker til fra Brann nok ganger til at dere kan bytte de ut:)


Selv leste jeg saken fra 2010 om at Thioune ble skadet dagen før med stor interesse.


Når det gjelder feeden fra brann.no så har visst ikke Perform som har designet sidene til norsk toppfotball laget dette enda. Det kommer visst etterhvert, men inntil videre blir man nok nødt til å fortsette å klikke på de gamle linkene!  :)


Ah, var snakk om en egen feed for Bataljonen i forrige innlegg, ja? Jeg krysskoblet nok litt der. Uansett helt talentløst å lansere ny design på Branns (og de andre klubbenes) sider før det er helt klart. Idiotopplegg.

vebo

Hvorfor kommer det "leisegsmiley" i stedenfor fotball ved siden av uleste tråder?
Tiocfaidh ár lá

kabelmann

Et lokalt problem hos deg? Fotballer her i gården, så kanskje du skal ta en omstart av nettleser/refresh av siden/tømming av cache?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

vebo

August 09, 2012, 16:57:26 PM #111 Last Edit: August 09, 2012, 17:06:30 PM by vebo
Du snakker gresk.

Edit: men det hjalp. Takk!
Tiocfaidh ár lá

Nixon

Såvidt jeg se har det forsvunnet en haug med innlegg nå nettopp. Siste innlegg nå på forumet (i skrivende stund) ble skrevet litt før klokken ni i går kveld. Og det har vel vært en del innlegg etter dette.
Rød makt på Hansa

Tom C

June 25, 2013, 12:30:21 PM #113 Last Edit: June 25, 2013, 12:32:21 PM by Tom C
Jeg skrev et innlegg om det samme, som forsvant i dragsuget det også.

Men nå ser det ihvertfall ut som om det går an å legge inn innlegg igjen, men det mangler fremdeles alt som er  skrevet siden i går kveld...

Litt kjedelig dersom det bare gikk tapt i det sorte hullet. Jeg som hadde startet kamptråd og alt... ;)
Aldri mer Obos....

Klaus_Brann

Kjære, dere.
Er det bare jeg som får denne vanskelige splitten på Brann.no?
Det er ikke umulig å lese svart på grått, men hvis skjermen lenes bittelitt mer tilbake er det rimelig umulig.[IMG]http://i61.tinypic.com/2saian8.png[/img]
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Go Up