• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kjære admin

Started by abe78, December 17, 2006, 12:36:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

abe78

Kan vi få en slutt på "størrelse på stadion"-debatten i ulike tråder? Dette har foregått så lenge nå at hele temaet er utdebattert. Det meste dreier seg nå om mobbing og usakligheter.

Utbyggingen av stadion er av de mer spennende sakene i vinter og mange liker å følge denne. Dette gjelder ikke minst de som har tilhold i utlandet. Det er derfor meget synd at diskusjonen forsøples av et par hoder som bare er ute etter å lage kvalme.

Den siste tiden har forumet sklidd kraftig ut og er nå på det nærmeste uinteressant.
.og husk!

steinbygger

i og med at tråden heter kjære admin så kaster jeg meg på.

Kjære admin, på førstesiden så ligger Brann sine siste kamper, jeg blir dårlig hvis jeg skal se Viking-Brann 5-0 lyse mot med helt til April. Kan ikke dere legge inn RL resultatene slik at vi slipper å bli påminnet om denne dagen hvor vi i flere måneder hadde planlagt å ta i mot gullet og sende Viking ned i 1 div

Utmedsnolken

Kjære admin vet du hvorfor jeg ikke klarer å logge meg på med opera lenger? Alt går strålende i IE, men i Opera kommer jeg ikke forbi passordsiden...
"og der snubler Sæternes igjen"

xTaTic

Quote from: "Utmedsnolken"Kjære admin vet du hvorfor jeg ikke klarer å logge meg på med opera lenger? Alt går strålende i IE, men i Opera kommer jeg ikke forbi passordsiden...


Tror feilen ligger i en cookie eller noe slikt.
Jeg opplevde det samme på maskinen jeg bruker på jobben (surfer i arbeidstiden jeg? ALDRI!)
NÃ¥r jeg slettet alle cookies fungerte det neste gang jeg skulle logge meg inn!

mvh. en som ikke er admin

Corran

Quote from: "Utmedsnolken"Kjære admin vet du hvorfor jeg ikke klarer å logge meg på med opera lenger? Alt går strålende i IE, men i Opera kommer jeg ikke forbi passordsiden...


Aldri hatt noen problemer her inne med opera så forslaget om cookies kan være verdt et forsøk
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

SKBMiller

jeg bruker opra og opplever at jeg er logget av ca hver 5. gang jeg går inn på siden selvom jeg har på "alltid være pålogget!

Corran

Quote from: "SKBMiller"jeg bruker opra og opplever at jeg er logget av ca hver 5. gang jeg går inn på siden selvom jeg har på "alltid være pålogget!

Det er automatisk sletting/behandling av cookies tror eg. Sjekk avanserte innstillinger
Men eg bare synser.
Hos meg husket den aldri "alltid være pålogget" men etter eg reinstallerte opera har jeg ikke problemet
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Quote from: "SKBMiller"jeg bruker opra og opplever at jeg er logget av ca hver 5. gang jeg går inn på siden selvom jeg har på "alltid være pålogget!


Jeg bruker Safari og opplever akkurat det samme med ujevne mellomrom. Det er noe som har kommet det siste året.
Rød makt på Hansa

Erlend

Quote from: "steinbygger"i og med at tråden heter kjære admin så kaster jeg meg på.

Kjære admin, på førstesiden så ligger Brann sine siste kamper, jeg blir dårlig hvis jeg skal se Viking-Brann 5-0 lyse mot med helt til April. Kan ikke dere legge inn RL resultatene slik at vi slipper å bli påminnet om denne dagen hvor vi i flere måneder hadde planlagt å ta i mot gullet og sende Viking ned i 1 div


Nå har de fått inn en julenisse som ønsker oss god jul. Hjalp en del, nå er vikingkampen nederst på siden

thesevs

Bruker denne tråden i stedet for å opprette en som heter "oppdatering av bilder"...

mitt spørsmÃ¥l er: nÃ¥r kommer bildene av tifoen mot FFK  ???
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

BBB-Tony

Quote from: thesevs on April 02, 2008, 22:55:45 PM
Bruker denne tråden i stedet for å opprette en som heter "oppdatering av bilder"...

mitt spørsmÃ¥l er: nÃ¥r kommer bildene av tifoen mot FFK  ???


Skulle komme om ett par dager sa Thomas... Ett par dager kan være så mangt det! ;)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

thesevs

Quote from: tonynord on April 02, 2008, 23:10:24 PM
Quote from: thesevs on April 02, 2008, 22:55:45 PM
Bruker denne tråden i stedet for å opprette en som heter "oppdatering av bilder"...

mitt spørsmål er: når kommer bildene av tifoen mot FFK  ???


Skulle komme om ett par dager sa Thomas... Ett par dager kan være så mangt det! ;)


Takker for info! Er spent på resultatet. Fikk ikke med meg alt pga et stort flagg havnet midt i glaningen... :-d
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Tifo

Bildene kommer i kveld.  Tok noen dager før jeg selv fikk alle bildene, i tillegg har det vært minimalt med tid grunnet arbeidsdager pÃ¥ 12-14 timer....

Men bildene kommer nok i kveld. Det vil også bli tatt bilder på Aalesund-turen.

Om noen av dere andre tar bilder med ok kvalitet kan det sendes på mail til
Thomas (fulgt av) @bataljonen.no
Får jeg inn ok bilder kan jeg legge det ut også.

mvh
Thomas
.:Tifo-gruppen:.

GamleErik

Kommer tifo-bildet fra Brann-Everton på nett snart?

Satser på at du har fått videresendt bilde av siste kamps tifo fra tifo alfakrøll bataljonen dått no. Dersom du ikke har fått den send meg en e-post.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Tifo

Bildene fra Fredrikstad hjemme er nå publisert:
http://www.bataljonen.no/index.php?gallery=176

GamleErik:
Bildet du gav oss er også ankommet galleriet nå. Stor takk for et flott bilde!

Kan også opplyse om det at vil komme en egen kategori på forumet for bilder og filmer hvor dere medlemmer har muligheten til å laste opp egne bilder fra kamper, turen og ting som har med Brann å gjøre.

Knipser dere bilder med ok kvalitet er det også mulig å få det publisert på bataljonen.no dersom ønskelig. Bare send meg en mail eller pm.

mvh
Thomas
.:Tifo-gruppen:.

LandåsKongen

Kjære Admin

Hvorfor får ikke folk lov til å lage nye topicer på forumene?????
Dere driver å flytter innlegg inn i gamle tråder. Hvorfor??

Irriterene med tråder med 2-3000 innlegg...får jo ikke avsluttet en debatt i det hele tatt.

dette forumet har blitt dårlig med denne nye praksisen.

Markmus

Kjære Admin

Har du det bra i dag?
Ka du ve?

Stian

Quote from: LandåsKongen on April 15, 2008, 11:15:38 AM
Kjære Admin

Hvorfor får ikke folk lov til å lage nye topicer på forumene?????
Dere driver å flytter innlegg inn i gamle tråder. Hvorfor??

Irriterene med tråder med 2-3000 innlegg...får jo ikke avsluttet en debatt i det hele tatt.

dette forumet har blitt dårlig med denne nye praksisen.


Hva er poenget med en tråd som heter Håkon Opdal=Paul Robbinson der innholdet i posten kun handler om Håkon Opdal, når vi har en tråd om han? Tråden var heller ikke gammel, lå på side 2. Med den gamle praksisen ville din tråd blitt stengt med en henvisning til den andre tråden. Nå Blir heller innlegget flyttet til den eksisterende tråden slik at det blir en del av den pågående diskusjonen. Vi kommer ikke til å lete opp tråder fra som er hauggamle, men at vi finner frem en tråd som det sist ble postet i for et par uker siden, bør ikke være for gale.

Dersom det skal lages en "Håkon Opdal= Buffon" når han gjør en kanonkamp, og en "Håkon Opdal=Tabbe Håkon" etter en ny dårlig kamp så kan vi jo med hans varierende prestasjoner nå for tiden snart opprette et eget Håkon Opdal delforum...

Markmus: Bortsett fra en sår hals etter kampen i går, har jeg det bra! Takk som spør;)

Nixon

Men revurder gjerne den nye praksisen med to kamptråder. Ser fortsatt ikke poenget med å fylle opp forumet med unødvendig mange tråder når praksis ellers er (med rette) å begrense antall tråder.
Rød makt på Hansa

LandåsKongen

stian

jeg er helt uenig med deg. Jeg misliker at forumet har "få" tråder med 2-3000 innlegg i hver tråd.
Hvis jeg vil lage en tråd om at håkon opdal har blitt den nye pål robinson så mener jeg at jeg bør få lov til det, og slippe å "hoppe" inn i en opdal tråd som man diskuterer en annen ting rundt keeperen.
Og de som har noen meninger rundt det jeg skriver kan skrive, og etterhvert vil tråden synke og forsvinne.

Latterlig at dere skal styre så mye av det som skjer her på forumet

thesevs

Quote from: Nixon on April 15, 2008, 11:57:34 AM
Men revurder gjerne den nye praksisen med to kamptråder. Ser fortsatt ikke poenget med å fylle opp forumet med unødvendig mange tråder når praksis ellers er (med rette) å begrense antall tråder.


Disse trådene forsvinner jo etterhvert som tiden går. Må si det er enklere med 2 tråder enn 1 lang tråd med 4 sider taktikk og laguttak, 6 sider om hva som skjer, og med påfølgende 5 sider om kontroverser, spillerbørs og klaging. Om man ikke følger tråden fra starten vil man måtte klikke frem og tilbake for å se hvor "etter kampen" kommentarene kommer... enhver "interessant" diskusjon som man kommer med i den ene tråden kan lett videreføres i den andre. Dette blir nok en vanesak etterhvert....

Quote from: LandåsKongen on April 15, 2008, 12:28:24 PM
stian
jeg er helt uenig med deg. Jeg misliker at forumet har "få" tråder med 2-3000 innlegg i hver tråd.
Hvis jeg vil lage en tråd om at håkon opdal har blitt den nye pål robinson så mener jeg at jeg bør få lov til det, og slippe å "hoppe" inn i en opdal tråd som man diskuterer en annen ting rundt keeperen. Og de som har noen meninger rundt det jeg skriver kan skrive, og etterhvert vil tråden synke og forsvinne.

Latterlig at dere skal styre så mye av det som skjer her på forumet


Du kan vel ikke forvente at en trÃ¥d som heter "HÃ¥kon Opdal = Paul Robinson" kommer til Ã¥ ha sÃ¥ mange kommentarer. Den vil ikke være særlig aktuell i mer enn de 10  minuttene etter kampen hvor folk gjerne er litt frustrert. Det neste blir vel at en lager trÃ¥der som f.eks "Hassan fikk vondt i foten etter trening 15.04.08 kl.12:21". Joda, trÃ¥den forsvinner nÃ¥r folk har fÃ¥tt sagt sitt - men snakk om totalt meningsløs trÃ¥d. Vil du ikke tro at det er enklere Ã¥ ta denne "skaden" i Hassan-trÃ¥den
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

LandåsKongen

kanskje. Men en slik hassan tråd som du snakker om finnes ikke, og håkon opdals form er da svært aktuelt.
Uansett synes ikke jeg hverken du eller admin skal sette seg til herre over hva folk vil diskutere. slipp folket fri!

Og før du får skrevet det, JA, jeg mener selvsagt at admin skal stenge/sensurere tråder der regler blir brutt.


thesevs

Men det diskuteres jo i Håkon Opdal-tråden allerede. Det blir mange tråder om vi skal skille ut diverse tema omkring samme spiller. Jeg er på ingen måte "herre" på dette forumet selv om jeg titt og ofte "koser" meg med "fiffen" (les mod.) i blant. Er kun en enkel sjel fra dalen.

Når det gjelder utsagnet ditt: "slipp folket fri" - folk kan ikke stoles på! Da jeg var ung (kanskje naiv også) trodde jeg "frihet under ansvar" var noe som fungerte. Tiden har vist meg det motsatte. Folk flest klarer ikke å håndtere frihet - spesielt ikke på et forum som dette.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

krøvel vellevold

Hva er problemet med lange tråder? Det er mye mer tidsbesparende å skumme gjennom noen få tråder, enn å måtte klikke seg inn på en hel haug tråder! Og klikker du på ballen, så får du det første innlegget du ikke har lest. Hvilken rolle spiller det om det er 17000 innlegg lenger foran i tråden? Du trenger da ikke lese alle disse hver gang du åpner tråden!
Legg ned hele klubben!

BBB-Tony

Godt poeng der Krøvel. Jeg har hvertfall ingen problemer med å finne frem til det siste uleste innlegget i en tråd...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

olebrann3

ikke jeg heller og jeg leser alle innlegg som kommer vær dag, bedre med få tråder en mange.

LandåsKongen

vel, jeg er uenig med dere. Jeg liker ikke de lange trådene. Hvis noen har lyst til å lage en tråd så bør de få lage den. Interessen for tråden vil avgjøre om den har livets rett og ikke slik som nå, at det er mod som skal stenge, slette og flytte.
Det er et ønske om å styre debatten og det liker jeg ikke.

Stian

Så du mener at det bør være fritt frem for å opprette nye tråder? Så dersom "Huseklepp" tråden er øverst på side 1. så er det greit hvis en oppretter en tråd som heter: "Huseklepp e sååå skjønn" fordi hun vil uttrykke hvor pen hun synes Huseklepp er, og en annen oppretter en tråd som heter "Huseklepp er en overbetalt drittunge" for å uttrykke hvor missfornøyd han er med Huseklepp, mens tredjemann oppretter en tråd som heter "Hvem bryr seg om Huseklepp?" fordi han er totalt likegyldig til Huseklepp.

Tror de fleste forumbrukerne er enige om at litt kontroll må det være. Vi har i det siste prøvd å la flere tråder leve, og det vil vi fortsette med, men det er ikke noe poeng å ha flere tråder om samme sak.

LandåsKongen

LITT kontroll må det selvsagt være.
Men sånn som det er nå så er det jo umulig for folk å lage en tråd, og vi har tråder med 3000 innlegg. Blir 200 forskjellige diskusjoner i en tråd.
Det er min mening men det er tydelig at dere legger dere på en annen linje hvor dere flytter folks innlegg inn i gamle tråder osv. Dødskjipt.
Ser jo det at enkelte over skriver at de mener at folk flest ikke er til å stole på, eller vet sitt eget beste, sånn at mod må bestemme hvilke tråder vi skal starte og diskutere.

Stian

Kan forøvrig opplyse om at sålangt i april er det blitt opprettet 42 nye tråder, og kun et fåtall av disse er blitt stengt/flyttet inn i andre tråder. For å være helt ærlig synes jeg ikke dette vitner om for streng sensur..

thesevs

Kjære admin:

Er det tatt bilder i Tromsø-kampen? Eller var det ingen kamera tilstede så langt nord? ;D
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Stian

Vet Lene var til stede der, men vet ikke om hun har tatt noen bilder. Skal høre med hun.

Tifo

Kontoen krangler litt med meg om dagen, så det ble ingen tur på meg, dermed ingen bilder som jeg vet om.

Men, dersom noen tok bilder fra kampen og "livet" før kampen kan disse bildene sendes til thomas@ fulgt av: bataljonen.no

Dette med å sende meg bilder gjelder forøvrig på alle kamper, både nye og gamle.
.:Tifo-gruppen:.

thesevs

Hadde det vært en idé å legge ut en lydfil til de forskjellige sangene som står oppført på sangsiden? Det tror jeg kunne vært med på å øke folks kunnskap til de forskjellige sangene - ikke det at alle på stadion tar turen innom for å oppdatere seg, men det kan jo hjelpe på stemningen.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Stian

Det har vært planen fra starten av, og vil bli gjort også. Problemet er at vi for tiden har andre ting på nettsiden som må prioriteres.

thesevs

Quote from: Stian on May 17, 2008, 23:14:17 PM
Det har vært planen fra starten av, og vil bli gjort også. Problemet er at vi for tiden har andre ting på nettsiden som må prioriteres.


OK! Bra at dere har dette på tapetet!
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

BBB-Tony

Slutt å kødd med signaturen min admin! :P
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

thesevs

Hvor ble det av bildene fra B/G kampen? Har fotografen ferie?
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Tifo

Quote from: thesevs on July 11, 2008, 22:34:59 PM
Hvor ble det av bildene fra B/G kampen? Har fotografen ferie?


Ingen ferie her i gården. Kun litt ekstremt mye jobbing + mangel på nerding foran tastaturet gjør at bildene døyer litt.
Er vel noen bilder fra Valdres og Bodø som mangler. Ikke så mye som ble fotografert, men sikkert nok til å bruke opp litt mer kapasitet her på Bataljonen.
.:Tifo-gruppen:.

thesevs

Quote from: Tifo on July 13, 2008, 00:54:09 AM
Ingen ferie her i gården. Kun litt ekstremt mye jobbing + mangel på nerding foran tastaturet gjør at bildene døyer litt.
Er vel noen bilder fra Valdres og Bodø som mangler. Ikke så mye som ble fotografert, men sikkert nok til å bruke opp litt mer kapasitet her på Bataljonen.


Hvis Morten husker hva han sa tidligere, så ville eg bare legge til at at eg tar jobben. Eg irriterer meg grenseløst til tider.... gi meg jobben!
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

dudo

Presset i arbeidsmarkedet har nådd bataljonen.no!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bataljonen

July 13, 2008, 03:43:56 AM #41 Last Edit: July 13, 2008, 03:53:18 AM by Bataljonen
Quote from: thesevs on July 13, 2008, 02:22:26 AM
Quote from: Tifo on July 13, 2008, 00:54:09 AM
Ingen ferie her i gården. Kun litt ekstremt mye jobbing + mangel på nerding foran tastaturet gjør at bildene døyer litt.
Er vel noen bilder fra Valdres og Bodø som mangler. Ikke så mye som ble fotografert, men sikkert nok til å bruke opp litt mer kapasitet her på Bataljonen.




Hvis Morten husker hva han sa tidligere, så ville eg bare legge til at at eg tar jobben. Eg irriterer meg grenseløst til tider.... gi meg jobben!


Send en mail til webgruppen@ etterfulgt med bataljonen.no og du får fortere svar..
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Tifo-gruppen

Husker ikke hva jeg har sagt i akkurat dette tilfellet, men hvis du kan sende meg en mail å minne meg på det så skal vi nok finne en løsning på det.

Og hvis det finnes noen der ute som liker å ta bilder eller kjenner noen som liker å ta bilder så er det bare til å ta kontakt. Personen kommer gratis inn på kamp og får se kampen fra orkesterplass. Send en mail til talhaug@bataljonen.no.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Nightfox

Tja... jeg tar i alle fall med meg speilreflekskameraet mitt til Oslo, men jeg er så amatør at ingen kan måle seg.

thesevs

Quote from: Nightfox on July 13, 2008, 10:25:55 AM
Tja... jeg tar i alle fall med meg speilreflekskameraet mitt til Oslo, men jeg er så amatør at ingen kan måle seg.


Her er det vel "alle monner drar" så jo flere kamera tilstede jo bedre
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Tifo

Det er desverre ikke nok polakker på jobben om dagen, så det blir ingen tur til Oslo for min del. Hadde vært supert om noen tok på seg ansvaret med fotograferingen. Send en mail eller pm med bilder så skal jeg få publisert det.

.:Tifo-gruppen:.

Nightfox

og hvordan sender man en mail på noen og femti megabyte?

BojeN

Legg bildene inn på photobucket etc og send en link ;)
ojeN

Klaus_Brann

Eller send 10 mailer med 6 bilder i hver:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Shine

Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Go Up