• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvem skal vi hakke på nå?

Started by thomas007, December 11, 2006, 08:49:32 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

thomas007

I god Bataljonenånd må vi jo ha en spiller som vi psyker ut. Før har det vært Opdal og Knudsen, i det siste har det vært Huseklepp.
Knudsen er solgt, Huseklepp og Opdal spiller som noen konger, så dermed har Bataljonen et problem; Vi har ingen hakkekylling.

Her må det handles. Noen som har et par forslag ? Kanskje Migen ?
Han var jo dårlig i går. Vi kan bue og slenge dritt til han i neste hjemmekamp. Ellers fikk jo Monkam rødt sist, han må vi ihvertfall trykke lengre ned i driten. I tillegg er jo han ung og lovende, og det liker vi ikke i Bergen. UT MED PAKKET!

Bossmann

Ha ha ha, meget bra. Enig i at det lett kan bli Migen, men uansett så har jo vi fremdeles Monsemann som vi kan hetse.

---------------------------------------------------------------------------
1, 2, 3, på det fjerde skal det skje. Bergen by skal brenne på ny.

Brodtkorb

Quote from: "thomas007"I god Bataljonenånd må vi jo ha en spiller som vi psyker ut. Før har det vært Opdal og Knudsen, i det siste har det vært Huseklepp.
Knudsen er solgt, Huseklepp og Opdal spiller som noen konger, så dermed har Bataljonen et problem; Vi har ingen hakkekylling.

Her må det handles. Noen som har et par forslag ? Kanskje Migen ?
Han var jo dårlig i går. Vi kan bue og slenge dritt til han i neste hjemmekamp. Ellers fikk jo Monkam rødt sist, han må vi ihvertfall trykke lengre ned i driten. I tillegg er jo han ung og lovende, og det liker vi ikke i Bergen. UT MED PAKKET!
 

I god Bataljonenånd
ka med BBB ?

hanioslo

Cato er naturlig. Han kommer til å ta over rollen til Knudsen som poteten. I tillegg viste han store kvaliteter som rundingsbøye i sist kamp...

Cato "rundingsbøya" Guntveit
Helge "spill til motspiller" Haugen
Bengt "snublefot" Sæternes
Migen "hodeløs kylling" Memelli
Arnaud "rødt kort" Monkam
Trond Fredrik "stutt-tjukken" Ludvigsen

Med andre ord, mye moro fremover...
trandlien ut av Bergen!

Snublefot

Quote from: "hanioslo"Cato er naturlig. Han kommer til å ta over rollen til Knudsen som poteten. I tillegg viste han store kvaliteter som rundingsbøye i sist kamp...

Cato "rundingsbøya" Guntveit
Helge "spill til motspiller" Haugen
Bengt "snublefot" Sæternes
Migen "hodeløs kylling" Memelli
Arnaud "rødt kort" Monkam
Trond Fredrik "stutt-tjukken" Ludvigsen

Med andre ord, mye moro fremover...


Bengt "snublefot" Sæternes?

Hva i all verden er galt med å være en Snublefot?  =)=)

thomas007

hanioslo!
Veldig mange gode eksempler du kommer med her, men vi er nødt til å mobbe vekk en og en. Ellers står spillerne sammen, og hetsen preller av. Da oppnår ikke vi det vi er ute etter!

monzilla

Jeg lanserer Hanstveit som kandidat.

hanioslo

Kanskje vi kan sette opp en rangeringsliste over hvem en skal ta først? Det lønner seg som regel å være litt systematisk. Det kan og stemmes? Da har vi ivaretatt de demokratiske aspektene og. ;)
trandlien ut av Bergen!

steinbygger

jeg foreslår av vi hakker på hakkerene.

Mobben

Helge Haugen er nok min hakkekylling nr 1! At han år etter år biter seg til så og si fast plass skjønner eg ikkje. Men ser helt klart poenget her, med spillere som Sanne, Knudsen og Ystaas fykende ut av klubben har vi litt få spillere å hakke på no. Er vi rett og slett i ferd med å få en bedre stall??

Corran

Hva med Andresen?
Da tar vi spillerene litt på sengen og kan skikkelig psyke ut hele gjengen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

TrulsVikane

Høres ut som et reealt bakholds angrep dere planlegger her =P
kte lidenskap har et navn: BRANN


Northside

For å være seriøs et lite sekund av livet mitt så vil jeg tippe Mjelde blir den nye personen vi kommer til å hakke på...

Så tilbake til den mer normale delen av livet mitt, useriøs.
Nå har vi akkurat klart å kvitte oss med alle skottene våre (regner med de ikke spiller mer). De var blandt de beste spillerne vi hadde! Nå som de er vekke, vi skal ikke då jage Islendingene over fjorden igjen då?

Klaus_Brann

Quote from: "NorthsideFCDH"For å være seriøs et lite sekund av livet mitt så vil jeg tippe Mjelde blir den nye personen vi kommer til å hakke på...

Så tilbake til den mer normale delen av livet mitt, useriøs.
Nå har vi akkurat klart å kvitte oss med alle skottene våre (regner med de ikke spiller mer). De var blandt de beste spillerne vi hadde! Nå som de er vekke, vi skal ikke då jage Islendingene over fjorden igjen då?


Mjelde den NYE??? vi kommer til å hakke på....
Synes da han har fått kjørt seg ganske lenge jeg, det er ganske mange som har hakket på han...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skb!

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "NorthsideFCDH"For å være seriøs et lite sekund av livet mitt så vil jeg tippe Mjelde blir den nye personen vi kommer til å hakke på...

Så tilbake til den mer normale delen av livet mitt, useriøs.
Nå har vi akkurat klart å kvitte oss med alle skottene våre (regner med de ikke spiller mer). De var blandt de beste spillerne vi hadde! Nå som de er vekke, vi skal ikke då jage Islendingene over fjorden igjen då?


Mjelde den NYE??? vi kommer til å hakke på....
Synes da han har fått kjørt seg ganske lenge jeg, det er ganske mange som har hakket på han...


Og slik vil det fortsette hvis ikke laget leverer! Helt greit egentlig, bedre å skjelle ut treneren enn spillerne. Trenere bør la slikt prelle av, mens spillerne kan la det gå innpå seg, og dermed prestere dårligere.

Chrisstah

Quote from: "steinbygger"jeg foreslår av vi hakker på hakkerene.


støtter den
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Derabilo

Quote from: "skb!"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "NorthsideFCDH"For å være seriøs et lite sekund av livet mitt så vil jeg tippe Mjelde blir den nye personen vi kommer til å hakke på...

Så tilbake til den mer normale delen av livet mitt, useriøs.
Nå har vi akkurat klart å kvitte oss med alle skottene våre (regner med de ikke spiller mer). De var blandt de beste spillerne vi hadde! Nå som de er vekke, vi skal ikke då jage Islendingene over fjorden igjen då?


Mjelde den NYE??? vi kommer til å hakke på....
Synes da han har fått kjørt seg ganske lenge jeg, det er ganske mange som har hakket på han...


Og slik vil det fortsette hvis ikke laget leverer! Helt greit egentlig, bedre å skjelle ut treneren enn spillerne. Trenere bør la slikt prelle av, mens spillerne kan la det gå innpå seg, og dermed prestere dårligere.


Mjelde får alltid æren for Brann sitt spill.

"Dårlig kamp igår!" "Ja, sånn går det når faens støttepasning-Mjelde styrer skuten!"

"GLIMRENDE kamp igår altså! Det målet til Haugen(?) var dritbra! Flotte støttepasninger!" "Ja, de klarer seg no enda, på tross av faens lange-baller Mjelde!"

"Faen så dårlig igår altså! Alle ballene langs bakken, de vet det ikke går!" "Ja, sånn går det med Mjelde, fyren kan ikke taktikk!"

"Glimrende snuoperasjon den kampen igår!" "Ja, men i helvete, Mjelde'n altså..."

"Tidig den kommentaren av Mjelde igår!" "Ja, Per-Ove'n sa vel til han hva han skulle si.. hahaha.."

..and so on..              satt litt på kanten selvfølgelig..
Bergen ut av Norge -

Kararay

Quote from: "monzilla"Jeg lanserer Hanstveit som kandidat.


for en gangs skyld støtter eg deg
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Botch

Denne tråden er noe av det pinligste jeg har lest, skrevet av supportere. Med eller uten ironi.

Støtt laget, ingen som blir bedre av å bli hakket på. (Svært få hvertfall)

Knasen

tror du det ikke går inpå hele laget når treneren blir skjelt ut????? Da lurer jeg veldig på hvorfor det kalles et lag. Det er ikke bare en som tar avgjørelser i et lag, selvom det er Mejlde som har siste ordet. Han har jo såklart styringa, men jeg tror da det går ut over hele laget om noen slenger dritt til han.

Drittslenging holder jeg meg lankt unna. Bedre å støtte laget ennå å slenge dritt. Kan heller komme med ideer om forbedringer.

Knasen


thomas007

Quote from: "Botch"Denne tråden er noe av det pinligste jeg har lest, skrevet av supportere. Med eller uten ironi.

Støtt laget, ingen som blir bedre av å bli hakket på. (Svært få hvertfall)

Jeg skrev innlegget mitt i en ironisk tone for å illustrere hvor latterlig det er å rakke ned på eget lag..

Snublefot

Quote from: "thomas007"
Quote from: "Botch"Denne tråden er noe av det pinligste jeg har lest, skrevet av supportere. Med eller uten ironi.

Støtt laget, ingen som blir bedre av å bli hakket på. (Svært få hvertfall)

Jeg skrev innlegget mitt i en ironisk tone for å illustrere hvor latterlig det er å rakke ned på eget lag..


og synes det er litt artig=)

Er jo ingen her som ikke tar seg så selvhøytidelig at de forstår hvor mye dumt som kommer ut av kjeften dems, at for å få en fin debatt eller tråd om noe som faktisk er litt viktig, så må vi gjøre det på en ironisk og morsom måte=)

Ingen er kanskje feil, finnes muligens 1 eller 2=)

Jeg mener vi skal hakke på... Bjørn Dahl..  vi kan jo for alvor ikke ha en høyreback som kommer fra viking få fortsette å spille bra..  nei, gjør han om til Martin Knudsen, og hakk hakk hakk.. ellers kan vi prøve å få Tom Sanne tilbake:>

hanioslo

Quote from: "Botch"Denne tråden er noe av det pinligste jeg har lest, skrevet av supportere. Med eller uten ironi.

Støtt laget, ingen som blir bedre av å bli hakket på. (Svært få hvertfall)


Jeg håper virkelig ingen som leser denne tråden tar så mye som en klype av det med noe som helst snev av alvor. I så fall bør de bruke tiden på andre forum enn dette...
trandlien ut av Bergen!

vebo

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "thomas007"
Quote from: "Botch"Denne tråden er noe av det pinligste jeg har lest, skrevet av supportere. Med eller uten ironi.

Støtt laget, ingen som blir bedre av å bli hakket på. (Svært få hvertfall)

Jeg skrev innlegget mitt i en ironisk tone for å illustrere hvor latterlig det er å rakke ned på eget lag..


og synes det er litt artig=)

Er jo ingen her som ikke tar seg så selvhøytidelig at de forstår hvor mye dumt som kommer ut av kjeften dems, at for å få en fin debatt eller tråd om noe som faktisk er litt viktig, så må vi gjøre det på en ironisk og morsom måte=)

Ingen er kanskje feil, finnes muligens 1 eller 2=)

Jeg mener vi skal hakke på... Bjørn Dahl..  vi kan jo for alvor ikke ha en høyreback som kommer fra viking få fortsette å spille bra..  nei, gjør han om til Martin Knudsen, og hakk hakk hakk.. ellers kan vi prøve å få Tom Sanne tilbake:>


Vi hakket jo Tom Sanne ut, hva med å hakke han tilbake?
Tiocfaidh ár lá

Utmedsnolken

Quote from: "vebo"
Quote from: "Snublefot"
Quote from: "thomas007"
Quote from: "Botch"Denne tråden er noe av det pinligste jeg har lest, skrevet av supportere. Med eller uten ironi.

Støtt laget, ingen som blir bedre av å bli hakket på. (Svært få hvertfall)

Jeg skrev innlegget mitt i en ironisk tone for å illustrere hvor latterlig det er å rakke ned på eget lag..


og synes det er litt artig=)

Er jo ingen her som ikke tar seg så selvhøytidelig at de forstår hvor mye dumt som kommer ut av kjeften dems, at for å få en fin debatt eller tråd om noe som faktisk er litt viktig, så må vi gjøre det på en ironisk og morsom måte=)

Ingen er kanskje feil, finnes muligens 1 eller 2=)

Jeg mener vi skal hakke på... Bjørn Dahl..  vi kan jo for alvor ikke ha en høyreback som kommer fra viking få fortsette å spille bra..  nei, gjør han om til Martin Knudsen, og hakk hakk hakk.. ellers kan vi prøve å få Tom Sanne tilbake:>


Vi hakket jo Tom Sanne ut, hva med å hakke han tilbake?


Jeg er med på sandsli imorgen tidlig for å stå utenfor Statoil når han kommer på jobb. Kan stille med banner!
"og der snubler Sæternes igjen"

Christian

Er redd Tom Sanne ikkje er å finne på Sandsli - mener han dro til Stavanger. Men du kan komme med et banner til Sten Glenn Håberg, han er også ansatt i Statoil og holder faktisk hus på Sandsli. Skjønt om du er ute etter å hakke på noen er han vel ikkje akkurat mannen å ta for seg.

Utmedsnolken

Quote from: "Christian"Er redd Tom Sanne ikkje er å finne på Sandsli - mener han dro til Stavanger. Men du kan komme med et banner til Sten Glenn Håberg, han er også ansatt i Statoil og holder faktisk hus på Sandsli. Skjønt om du er ute etter å hakke på noen er han vel ikkje akkurat mannen å ta for seg.


Var visst statoil i stavanger ja. Men et banner utenfor Sandsli er da iallefall en start
"og der snubler Sæternes igjen"

Remi

HUffameg! Sanne her på Sandsli? Nei å nei! Få han vekk, ellers drar jeg xD

skb!

Quote from: "hanioslo"
Quote from: "Botch"Denne tråden er noe av det pinligste jeg har lest, skrevet av supportere. Med eller uten ironi.

Støtt laget, ingen som blir bedre av å bli hakket på. (Svært få hvertfall)


Jeg håper virkelig ingen som leser denne tråden tar så mye som en klype av det med noe som helst snev av alvor. I så fall bør de bruke tiden på andre forum enn dette...


Det er utrolig befriende å ha noen å hakke på når ting går galt. Få aggresjonen ut, bare. Men man mener jo ikke alt man sier. Stille hakking på spillere og trenere må da være lov, men piping og lignende vil jeg ha meg frabedt på Stadion.

Go Up