• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Rosenborg RL

Started by vebo, December 09, 2006, 03:05:13 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vebo

Til tider meget god stemning og lyd på Hansa i går. Dette må jo bare bli knall når vi samles neste år. Har selv testet plassen min de siste kampene. Særlig fornøyd med

"Riseth er et svin,
Riseth er et svin,
Det er sikkert,
Det er sikkert,
Riseth er et svin,"

Ellers var da kampen fin til tross for møkkadommer, møkkabarter og møkkariseth. Huseklepp gjorde fin figur, særlig i første. Gashi var helt, selv om han burde ha puttet et par ganger. 5-2-3-1 funker fint og viser frem kvaliteter i laget som tross alt er reservepreget.
Tiocfaidh ár lá

BRANNFL

Helt enig er spesielt fornøyd med Huseklepp sin innsatts, en spiller som kan bli utrolig viktig i mange år fremover for Brann.

Men er det ikke snart på tide at vi Brann supportere kommer opp med nye sanger som ikke lenger er basert på en 50 år gamel melodi, som halve europa og hele Norge har brukt før. Ka med sanger som "Bad Day", "Oppå himmelen" (bytt ut med"hente gulle hem"), "Who say's you can't go home". Eller en gamle sang som aldri har blitt brukt før som "You're in the army now" (byttes med "Du e' på stadion no") .......
Brann e' Best

Bataljonen

Quote from: "BRANNFL"

Men er det ikke snart på tide at vi Brann supportere kommer opp med nye sanger som ikke lenger er basert på en 50 år gamel melodi, som halve europa og hele Norge har brukt før. Ka med sanger som "Bad Day", "Oppå himmelen" (bytt ut med"hente gulle hem"), "Who say's you can't go home". Eller en gamle sang som aldri har blitt brukt før som "You're in the army now" (byttes med "Du e' på stadion no") .......


Det vil rett over nyttår bli innkalt til et møte der sanggruppen kommer på agendaen så da håper vi flest mulig vil bidra til fornying av tekster, sanger og kamprop.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

smaalanda

Helt enig med at stemningen var bra på Hansa på torsdag i forhold til mengden folk som var på Staddaen. Har veldig store forhåpninger til neste sesong når vi får samlet di fleste syngende supportere.

Synes denne var litt morsom:

"Vi skal pisse på Riseth og spy på Roar Strand,
og vi skal hale seieren i land, HEIA BRANN"
KMO!!!

Klaus_Brann

Quote from: "smaalanda"Helt enig med at stemningen var bra på Hansa på torsdag i forhold til mengden folk som var på Staddaen. Har veldig store forhåpninger til neste sesong når vi får samlet di fleste syngende supportere.

Synes denne var litt morsom:

"Vi skal pisse på Riseth og spy på Roar Strand,
og vi skal hale seieren i land, HEIA BRANN"


Det var vel Dj Frode som introduserte denne på puben før seriefinalen.
"Vi skal pisse på Ivers og spy på Roar Strand, og vi skal hale seieren i land. HEIA BRANN!"

Og han hadde egentlig tenkt å pisse på Ivers da han var nede ved cornerflagget, men fant ut at Ivers var for langt fra, så da ofret han egget han skulle ha til kvelds!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

TrulsVikane

kte lidenskap har et navn: BRANN

Marek

Quote from: "smaalanda"Synes denne var litt morsom:

"Vi skal pisse på Riseth og spy på Roar Strand,
og vi skal hale seieren i land, HEIA BRANN"


ja det var virkelig artig du, blir neppe bedre!
ons Ivar skal hem...

Brannfrelst

Stemningen var bra ja,men hørtes sikkert ikke like bra ut for de utpå banen som oss oppe på Hansa. Er lett å bli lurt av akustikken. Men noen ganger var det et deilig ekko som fikk meg til å få nye frysninger langt ned på den allerede iskalde ryggen min.
2.10.07-Gullet kom hem!

Klaus_Brann

Quote from: "Brannfrelst"Stemningen var bra ja,men hørtes sikkert ikke like bra ut for de utpå banen som oss oppe på Hansa. Er lett å bli lurt av akustikken. Men noen ganger var det et deilig ekko som fikk meg til å få nye frysninger langt ned på den allerede iskalde ryggen min.


Jeg satt på hovedtribunen for første gang, og Hansa hørtes vannvittig ut til å være så få ved noen anledninger. Det var betraktelig bedre stemning i denne kampen, enn i de foregående RL kampene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skb!

Det tok vel først av etter den gigantiske dommertabben. Før det var det bare et par "Heia Brann" rop som funket skikkelig, bataljonsfeltets sanger falt stort sett igjennom.

Men til å være såpass få som vi var, så syns jeg stemningen var formidabel(altså etter tabben). Hvis dette er en pekepinn på hvordan det blir til neste sesong, så lover det bra. Håper og tror på et helvetes trøkk når vi skriver April!

Klaus_Brann

Quote from: "skb!"Det tok vel først av etter den gigantiske dommertabben. Før det var det bare et par "Heia Brann" rop som funket skikkelig, bataljonsfeltets sanger falt stort sett igjennom.

Men til å være såpass få som vi var, så syns jeg stemningen var formidabel(altså etter tabben). Hvis dette er en pekepinn på hvordan det blir til neste sesong, så lover det bra. Håper og tror på et helvetes trøkk når vi skriver April!


Det kan jeg være enig med deg i. Det er ofte sånn, at en sinnsyk dommertabbe kan skape mer liv og stemning enn et mål. Mye sinne og følelser som blir satt i sving, og folk trykker ekstra til for å få utløp for dette. Sånn er det i alle fall med meg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Quote from: "Brannfrelst"Stemningen var bra ja,men hørtes sikkert ikke like bra ut for de utpå banen som oss oppe på Hansa. Er lett å bli lurt av akustikken. Men noen ganger var det et deilig ekko som fikk meg til å få nye frysninger langt ned på den allerede iskalde ryggen min.


Var nok ikke perfekt, men som sagt; virker lovende publikumsantallet tatt i betraktning.

Hva synes forresten folk om at det ble sunget til Miller? Jeg for min del ropte til Whinters, men klarte ikke helt å rive meg med på Charlie.
Tiocfaidh ár lá

Xminator

Vil rette en takk til kampens dommer for å virkelig fyre opp publikum i kulden :)

Go Up