• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Helstad på myspace

Started by vebo, December 01, 2006, 11:09:09 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vebo

http://www.myspace.com/116755901

Sorry for å si det, men han gutten her er vel litt for glad i seg selv:) Godvenn med doffen og bar overkropp.

Så lenge han putter så får han vel bare få lov til å være litt, tja, forfengelig?
Tiocfaidh ár lá

vebo

Sorry, skulle på linker, men trykket på feil.
Tiocfaidh ár lá

Chris*

Mange av de norske-landslagsgutta som har profil der.
Ser helt håpløst ut, pinlig er ordet.
sidene er visuelt sett forferdelig stygge, og innholdet er strengt tatt ikke noe bedre.
Leste på vgnett i går, at "det er en fin måte å holde kontakt med venner på" , hvorfor ikke ta d over telefon,msn,mail etc. De skriver jo helt åpent i gjestebøkene til hverandre om nyttårsfester på geilo, og fyll i hovedstaden.
Nei, jeg kunne ventet dette fra kusinen min på 14, men voksne mennesker helt opp i 30års alderen burde vokst fra dette. :-)
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Super Hasund

Ehehehehe! Gått te helvete. Hæ? Ser at an digger one tree hill. E du dum helstad?
La Folket Synge

*Feltz*

Jay Tee

alle andre har jo mayspace, koffor ikke helstad!
eia brann

naitsirk


Jay Tee

eg har det faktisk ikke eg heller. men fler og fler får det no!
eia brann

slang

ansa 08

Brannmus

Syntes egentlig dette er idiotisk å lage et nummer ut av. Med å lage profilen, så har de jo gjort seg selv til et mål. Så de får skylde litt på seg selv. De kunne laget en profil som kun inviterte venner fikk se, noe som sikkert hadde vært mer lurt, men noe de sikkert ikke har tenkt over.

Det jeg reagerer på er at folk i avisene uttaler seg om vennene de har her. Kritiserer spillerne, for at det er lekre, lettkledde damer som er "vennene" deres.

Dette er jo helt håpløst. Og jeg kan ikke være eneste som syntes dette blir latterlig. her har vi voksne menn, som liker deilige damer?! WOW! Skandale. Enda mer skandale er det at de kan ha kontakt med lettkledde damer! Dette gjør jo dem til dårlige rollemodeller. Fotballspillere burde utelukkende velge sine venner ut i fra strenge regler om hva som ikke vil støte omverden. Slik alle andre gjør. Jeg vet i hvert fall at jeg aldri kunne vært venn med en jente som stilte opp på nettet i bikini. Skadene dette kunne ha på omverden ville jo være helt enorm.

La fotballspillerne få ha sin moro. I dette tilfeller skader de ingen, og jeg mistenker disse sakene som blir skrevet enten kommer fra misunnelige middelaldrene mannlige journalister som for lengst har mistet draget på damene eller ultrafeminister som mener at en kvinne aldri burde synke så lavt at hun viser frem sin kropp for allmenn skue.

Ta ballen, ikke mannen gjelder vel akkurat her.

vebo

Som skrevet over la jeg dette inn som en lenke under "Linker", da jeg var uheldig på å trykkte "ny tråd" i steden for "skriv svar". Om moderator har mulighet er det bare å flytte den der den skal være.

Når det gjelder innholdet er det ganske enkelt. Jeg syntes det var en morsom profil, langt unna det jeg eller noen av mine venner hadde gjort, og ønsket å dele dette med resten.
Tiocfaidh ár lá

Bataljonen

Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up