• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kem heiar vi på?

Started by YadaYada, November 30, 2006, 22:38:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

YadaYada

Liverpool, United, Barcelona, eller Real Madrid?

For meg er det kun Brann. Jeg har, som veldig mange andre, vokst opp med de engelske TV-kampene og spenningen rundt storlagene i Europa. Alle guttene i gaten hadde jo sitt eget lag, da som oftest ett engelsk.
Slik mener jeg det har vært i hele landet, og noen av dem som fulgte det utenlandske favorittlaget sitt da, følger dem forsatt idag.

Når norsk fotball begynte å vises på TV, og når Rosenborg begynte å sope inn CL-millioner økte interessen i Norge. Ikke bare foran TV, men folk gikk mer på kamper. Lagene ble mer opplyste blant folk og kampen og interessen om å komme ut i Europa økte.

Likevel, og naturlig nok, var Brann bare ett "lite lag" som vi heiet på fordi de er fra Bergen og det hadde jo vært kult hvis de hadde hadde spilt Europacup..
Brann spilte mot Liverpool i cupvinnercupen, og gjett om det var mange Brann-supportere som gikk med Liverpoolskjerf på Stadion.

Det er ikke til å stikke under en stol at majoriteten av Brann-tilhengerene har ett godt nøye til enten Liverpool eller Manchester United. Enkelte som har fulgt disse lagene siden '80 og tidlig '90-tallet, vil (utrolig nok) heller se at en av de nevnte lagene hadde slått Brann i en eventuell Europacupkamp(!)

Jeg har flere kompiser som ikke kan svare meg på hvilket lag de faktisk ville heiet på dersom Brann hadde møtt det 'utenlandske favorittlaget' sitt.

"Ehm..vet ikkje. E' jævli vanskli å sette seg inn i situasjonen.."
"Ehm..Brann kanskje..Ellar, vent! United, for Brann vil sikkart ryke i neste runde uansett.."


Folkens, hvor står dere egentlig? Hva er Brann og Bergen i forhold til laget du heier på i f.eks England?

Er det i det hele tatt tvil om hvem som bør vinne den store kampen?
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

skip

Liverpool er mitt lag i England. Mitt forhold er langt sterkere til Brann enn det er til Liverpool. Men klart det er noe helt eget den første gangen du ser laget ditt i England. For å si det sånn: Jeg blir glad dersom Liverpool vinner ligaen, men det kan overhode ikke sammenlignes med det som vil skje dersom Brann vinner!

xTaTic

Det ville selvfølgelig ikke være en hyggelig kamp å være vitne til, nå man i en perfekt verden skulle ønsket at begge lag tok tre poeng!
For meg hadde uansett hjertet banket ekstra for Brann, jeg har trossalt vært på sinnsykt mange flere kamper på Stadion og det er laget fra byen jeg er født og oppvokst i!
Personlig har jeg problemer med å forstå at man kan ha like sterke følelser for et lag fra et land/by man knapt har besøkt i sin livstid, og gjerne aldri har sett spille fra tribunene.

Forøvrig følger jeg kun et annet lag i verden enn Brann og det er Rangers. Det er en medfødt lidenskap siden min mor er født og oppvokst i Glasgow. Har selvfølgelig vært på Ibrox flere ganger, og prøver å ta turen bort der minst en gang i året!

Chrisstah

United er favoritten i england! men fyfaen hvor deilig det hadde vært om brann hadde sendt de ut av europa cup!
ingen tvil om hvem eg hadde valgt! Brann fordi det er laget som banker tett til brystet og fordi eg unner de all mulig sukkses! for det fortjener vi!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

jako

Brann er selvsagt det laget jeg følger tettest siden det er her jeg kommer fra. Jeg er også defor mye sterkere knyttet til Brann enn det jeg er til Everton. Men jeg hadde ikke likt om de hadde spilt mot hverandre blir liksom som en fight mellom damen og min mor. Hadde hatt problmer med å glede meg over noe som helst.

Håper jeg aldri får oppleve, det måtte bli en vennskapskam i så fall.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

steinbygger

For meg er det Arsenal, men det er så enkelt at hvis Brann skulle spille mot Arsenal i en eller annen e-cup og jeg hadde valget om at hvis Brann vant så ville de ryke ut i neste runde, men hvis Arsenal vant så ville de gå til topps så hadde jeg valgt Brann seier

Erlend

Min favoritt er ogsÃ¥ United, men har aldri vært i England, sÃ¥ fÃ¥r ikke sÃ¥ sterke bÃ¥nd med de.  Hadde de møtt hverandre, hadde jeg heiet pÃ¥ Brann, men la oss være realistisk folkens... Og selv ikke da liverpool tapte pÃ¥ old trafford hjalp det noe særlig pÃ¥ humøret nÃ¥r kvelden kom.

Jrgn

Jeg har faktisk ikke lenger noe favorittlag i utlandet. Hadde favorittlag i utlandet før, men interessen dabbet...

bernu

Everton, the true pride of Merseyside.
Må jo ha noe å følge med på i vinterhalvåret når B-laget spiller royal league, og resten pleier skader og spiller bridge ;)
HANSA - Z

Red Rabitt

ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

BRANNFL

Arsenal men laaaaaaaaaaangt bak Brann, hadde kost meg om Brann hadde banket Arsenal.
Brann e' Best

kabelmann

Mitt hjerte har kun plass til ett fotballag. Det kan være fornøyelig å se kamper fra andre ligaer, men noe annet favorittlag enn Brann? Kjøss meg.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

erik1

mitt lag e  Man Uneitd i england!Men sÃ¥ klart uansett mitt hjrte sÃ¥ stÃ¥r mye mer i Brann enn det det ghør i Man U!!!!!

:ps reiser til machester på søndag skal se blan annet Man U-Benfica chapions leag osv, gleder meg!!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

brann:)

Har bare ett lag utenom Brann og det er Wigan i England. Desse laga er lidenskapen min. reiser til England om ei veke og der skal eg se wigan.. Blir konge..
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

anders_flanderz

Quote from: "brann:)"Har bare ett lag utenom Brann og det er Wigan i England. Desse laga er lidenskapen min. reiser til England om ei veke og der skal eg se wigan.. Blir konge..



hm..kent..kent..kent eller kent??:p
rite Drite Drite Drite på Oslo By

brann:)

"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

vebo

Uansett hvilke lage jeg heier på i respektive lands ligaer hadde jeg ALDRI veket fra Brann i noe oppgjør.

Jeg heier kanskje på andre klubber, men hjertet mitt tilhører Brann!!
Tiocfaidh ár lá

RC

Ble betatt av fotballen til Chelsea under Ruud Gullit. Da var jeg 8-9 år gammel. Alltid fullgt ekstra med dem.

Botch

Brann først, nottingham forest i england....

Snakk om ekte lidelse.

Rasmus_brann

Har en liten følelse for West-Ham og det har eg hatt siden eg var 6-7 år. Vet ikke helt grunnen. Supporterene e helt geniale, den stemningen som e på de kampene e helt syk.
Men kan ikke sammenligne west-ham med Brann, helt forskjellig.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Alzheimer/Silverspurs

Her går det i Tottenham og Brann, to lag som aldri når heilt opp. God følelse :p

Om dei møtes i CL-finalen til neste år(50% sannsynleg) så bankar hjertet vesentleg meir for Brann enn Spurs, men eg håpar Spurs slår stort sett alle andre i verda.

BL

For meg er det Brann og kun Brann! Har ikke noe sterkt forhold til noen andre lag, hverken i England, Italia, Spania osv.
Hansa-
Felt Z

Per Hilmar

én mann, én by, ett lag.

Super Hasund

E kun et lag for meg. Eg ser veldig mye på internasjonal fotball men driter egentlig i klubbene som spiller. For å sitere davy`n- det utroskap å heie på flere lag. Sånn gjør mann isje. Det e fy-fy i min bok. Kor e dokkor ifra? Mulig å heie på united, liverpool, real madrid å alt ant oppkast? He?Samtidig som mann heier på brann? Svaret e nei! E du fra bergen så heier du på brann, ferdig med den. Brann eter alle andre når det kommer te følelser å lidenskap hos meg.

Glory, glory, glory trøtte jævla brann
                                 Gull 2007
La Folket Synge

*Feltz*

Bassew

Fra Nordnes til Loddefjord Torg

Corran

I resten av verden er det Super Leeds :-) Og det har det vært siden eg var 3 år Ikke spør meg koffor eller kordan for det er det ingen som vet.
Men hadde de møtt Brann er det ingen tvil om at eg hadde holdt med Brann.
Men eg har (altfor) mange l'pool venner hvor halvparten hadde null problemer med å holde med Brann i kvarten og andre halvparten sa de slet og holdt med begge men at l'pool jo hadde større sjangser videre
Og de ble mobbet og kalt tapere av oss andre
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Alexåsane

Derby County tar PL med storm neste sesong!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Chrisstah

QuoteMen eg har (altfor) mange l'pool venner hvor halvparten hadde null problemer med å holde med Brann i kvarten og andre halvparten sa de slet og holdt med begge men at l'pool jo hadde større sjangser videre
Og de ble mobbet og kalt tapere av oss andre


sånt syns eg e skandale! å heie på det andre laget fordi de kan komme lenger! når man slår liverpool i euro cupen har vel man sjans til å vinne mot de fleste andre lag i europa og!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

skb!

Det er absolutt helt greit å ha et lag utenom Brann, man må jo få lov til å kose seg med noe om vinteren. Men at dette laget skal gå foran Brann blir jo rett og slett tull. Jeg blir sur og oppgitt når jeg hører folk som ikke vet hvem de ville holdt med hvis Brann og deres andre avorittlag møtes. Kan knapt kalles ekte Brannsupportere etter min mening...

Klaus_Brann

Quote from: "Super Hasund"E kun et lag for meg. Eg ser veldig mye på internasjonal fotball men driter egentlig i klubbene som spiller. For å sitere davy`n- det utroskap å heie på flere lag. Sånn gjør mann isje. Det e fy-fy i min bok. Kor e dokkor ifra? Mulig å heie på united, liverpool, real madrid å alt ant oppkast? He?Samtidig som mann heier på brann? Svaret e nei! E du fra bergen så heier du på brann, ferdig med den. Brann eter alle andre når det kommer te følelser å lidenskap hos meg.

Glory, glory, glory trøtte jævla brann
                                 Gull 2007


Er veldig enig med det meste du sier her, bortsett fra det med e du fra Bergen så heier du på Brann, hvis du mener det gjelder andre steder og??
Jeg kommer fra Hvaler utafor Fredrikstad, men har ALLTID holdt med Brann fordi faren min er fra Bergen. Som 12 mann sier det så fint "Det har gått i arv i fra far og til sønn. Har du først falt i gryten, så e det ingen bønn!!!"
Hjertet mitt står i Brann, selv om jeg geografisk burde holdt med Fredrikstad. Men jeg har flyttet fra hjembyen min og over fjellet, nesten ens ærend for følge Brann mer, for det er min lidenskap.
Det er nok stress, psykiske lidelser og spenning å følge Brann om jeg ikke skulle hatt et annet lag også. Skjønner jo at andre synes det er gøy å følge med engelske klubber o.l. men med mindre man drar over noen ganger i løpet av en sesong, så føler jeg ikke det blir på et så seriøst følelsesnivå som mange vil ha det til!Heia Brann
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Bygdetulling

Da dette forumet i stor grad representerer den harde kjerne av Brann-supportere, er det i grunn ikke veldig overaskende at så mange sier at de alltid vil holde med Brann, uansett motstander og situasjon. At denne holdningen gjenspeiler seg i det brede lag av supporterskaren, har jeg dog liten tro på. Som man jo kan lese her, så er det mange som kjenner noen som i allfall holdt seg nøytral da Liverpool gjestet Brann Stadion en vinterkveld i '97. Jeg kan se hvorfor enkelte synes dette blir noe merkelige prioriteringer.

For det er ikke noen form for fornuft som tilsier at man skal få like sterke bånd til et lag man begynte å holde med da de tilfeldigvis spillte kamp den lørdag man som 5-åring plutselig så opp fra legoklossene og ble fascinert av de flotte draktene, som laget fra hjembyen som man er oppvokst med og som man regelmessig har gått på hjemmekampene til siden man var 6-7 år. Det er ikke det. Det er absolutt ingenting som tilsier at man skal ha samme forhold til et lag fra England som til det lokale fotballaget. Men likevel er det mange som har det. Så hvordan kan dette ha seg? Svaret er selvsagt at dette ikke har noe med fornuft å gjøre. Det har seg bare slik at enkelte av oss har blitt betatt av det som i utgangspunktet virket så fjernt og uvirkelig, uten tanke for at dette fjerne og uvirkelige plutselig skulle stå ved samme korsvei som det nære og naturlige.

Det som da forundrer meg er enkeltes patroniserende holdninger og totale mangel på selvinnsikt. "Man skal ikke holde med mer enn et lag". "Det går ikke an å holde med to lag". Hva slags påstander er dette? Det går jo helt fint. Folk har klart det i årevis. "Fotball dreier seg om følelser", sier enkelte. Det er riktig det, forball dreier seg om følelser. Så hvorfor appelerer dere da til min rasjonelle side? Det er jo ikke denne som styrer fotballinteressen, eller galskapen som det i sannhet jo er. Ikke min i allfall. Og det er ingenting som tyder på at det er den som styrer flertallet av de som skriver i dette forumet heller. Så hvorfor er det så ille at andres følelser oppfører seg anderledes enn sine egne? Det snakkes om ekte supportere og ditt og datt. Men hvem er egentlig ekte supportere? Hvem er det som skal bestemme noe slikt? Bataljonen? Stor Stå? Felt Z? Davy Wathne? NFF? FIFA? FN?

Nei, denslags får være opp til hver enkelt hvordan man føler seg. At enkelte er mer lidenskapelige enn andre, er det ingen tvil om. Men om de blir bedre supportere av den grunn, vil jeg ikke uten videre si.
ngående alle skrivefeil i innlegget du nettopp har lest, kan jeg intet annet gjøre enn å beklage.

Erlend

det er jo greit å holde med noen som vinner også, og da mener jeg litt oftere enn det brann gjør. For meg blir PL mest noe å gjøre på om vinteren i tillegg til RL, men jeg feller ingen tårer for United, selv ikke da de tapte FA-cupfinalen mot Arsenal.

Klaus_Brann

Quote from: "Bygdetulling"Da dette forumet i stor grad representerer den harde kjerne av Brann-supportere, er det i grunn ikke veldig overaskende at så mange sier at de alltid vil holde med Brann, uansett motstander og situasjon. At denne holdningen gjenspeiler seg i det brede lag av supporterskaren, har jeg dog liten tro på. Som man jo kan lese her, så er det mange som kjenner noen som i allfall holdt seg nøytral da Liverpool gjestet Brann Stadion en vinterkveld i '97. Jeg kan se hvorfor enkelte synes dette blir noe merkelige prioriteringer.

For det er ikke noen form for fornuft som tilsier at man skal få like sterke bånd til et lag man begynte å holde med da de tilfeldigvis spillte kamp den lørdag man som 5-åring plutselig så opp fra legoklossene og ble fascinert av de flotte draktene, som laget fra hjembyen som man er oppvokst med og som man regelmessig har gått på hjemmekampene til siden man var 6-7 år. Det er ikke det. Det er absolutt ingenting som tilsier at man skal ha samme forhold til et lag fra England som til det lokale fotballaget. Men likevel er det mange som har det. Så hvordan kan dette ha seg? Svaret er selvsagt at dette ikke har noe med fornuft å gjøre. Det har seg bare slik at enkelte av oss har blitt betatt av det som i utgangspunktet virket så fjernt og uvirkelig, uten tanke for at dette fjerne og uvirkelige plutselig skulle stå ved samme korsvei som det nære og naturlige.

Det som da forundrer meg er enkeltes patroniserende holdninger og totale mangel på selvinnsikt. "Man skal ikke holde med mer enn et lag". "Det går ikke an å holde med to lag". Hva slags påstander er dette? Det går jo helt fint. Folk har klart det i årevis. "Fotball dreier seg om følelser", sier enkelte. Det er riktig det, forball dreier seg om følelser. Så hvorfor appelerer dere da til min rasjonelle side? Det er jo ikke denne som styrer fotballinteressen, eller galskapen som det i sannhet jo er. Ikke min i allfall. Og det er ingenting som tyder på at det er den som styrer flertallet av de som skriver i dette forumet heller. Så hvorfor er det så ille at andres følelser oppfører seg anderledes enn sine egne? Det snakkes om ekte supportere og ditt og datt. Men hvem er egentlig ekte supportere? Hvem er det som skal bestemme noe slikt? Bataljonen? Stor Stå? Felt Z? Davy Wathne? NFF? FIFA? FN?

Nei, denslags får være opp til hver enkelt hvordan man føler seg. At enkelte er mer lidenskapelige enn andre, er det ingen tvil om. Men om de blir bedre supportere av den grunn, vil jeg ikke uten videre si.


Jeg har vanskelig for å se at det engasjementet folk har for engelske klubber blir veldig "ekte" med mindre man drar over noen ganger i løpet av et år.
Fordi det blir så fjernt, jada man ser på alle kampene de spiller på tv og sånn, jubler høyt når de scorer og kjefter på dommeren når han gjør "feil". Men for min del virker det litt påklistret på en del. Følelser er ikke noe man bestemmer 100%, det er gjerne noe som kommer naturlig, og jeg har som sagt vanskelig for å se at følelsene for disse utenlandske klubbene kommer ved at man ser "laget sitt" på tv en gang i uka.
Siden du nevner dette med ekte supportere og lurer på hvem som er ekte supportere, så er mitt svar at ekte supportere er de som følger klubben i tykt og tynt.
De som går på royal league kampene nå om dagen f.eks! Folk må gjerne komme å si at de ikke liker konseptet. Men det er vel for pokker ikke konseptet vi går for å se?Det jeg går for å se er Brann!
Ikke misforstå meg i den retning at de som ikke møter opp på Royal league kamper o.l. ikke er ordentlige supportere. De er i alle fall mindre lidenskapelige. Så hvis de som går på kamp 2 ganger i året (16. mai og mot f.eks. RBK) føler at de er ekte supportere, så er de det???
Jeg tror heller det dreier seg mer om å være en del av gjengen, eller å delta på festen, som det gjerne er ved slike kamper!
Og du sier at de som er mer lidenskapelige enn andre ikke uten videre er bedre supportere. Men det er vel akkurat det de er, etter min mening.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Mr_Soma

Hvem har 2 damer egentlig?
Brann er laget - selv om Villa står høyt i kurs på øyen.

olebrann3

For meg er det Arsenal, Men hadde seffølgelig heid på Brann vist de møttes. Kor kult hadde ikke det vært vist Brann slo et så stort lag som Arsenal. Men om Arsenal hadde skulle vunnet hadde eg kanskje ikke blitt like sur som når vi taper mot enga selv om det ikke skjer igjen...

Truls

Mr_Soma det hadde jo ikke vært å forakte.
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Henki

Manchester United i England, men som så mange har påpekt tidligere i tråden: det er på Stadion hjertet mitt ligger!
Ballen skal fremover!

Klaus_Brann

Quote from: "Henki"Manchester United i England, men som så mange har påpekt tidligere i tråden: det er på Stadion hjertet mitt ligger!


Du får huske å ta det med deg på neste bortetur da:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BRANN gutten fra Os!

utenom Brann er det Fenerbahçe vettu :D og Manchester i England :P
RANN<3

Klaus_Brann

Quote from: "BRANN gutten fra Os!"utenom Brann er det Fenerbahçe vettu :D og Manchester i England :P

Nøyer deg med de du.

For meg er det
Brann.
I England er det Arsenal, Chelsea, Liverpool og Man utd, varierer litt..
I Spania er det Barcelona og Real mostly, mens i Italia er det bare AC Milan og Inter Milan, nå som Juventus er i serie b...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

paf

Quote from: "Klaus_Brann"
For meg er det
Brann.
I England er det Arsenal, Chelsea, Liverpool og Man utd, varierer litt..
I Spania er det Barcelona og Real mostly, mens i Italia er det bare AC Milan og Inter Milan, nå som Juventus er i serie b...

For meg er det Brann, og litt Rosenborg, Vålerengen, Lillestrøm og Viking i Norge.
Så er det United og Liverpool i England, Roma, Lazio, Inter og Milan i Italia. Det er HSV og St. Pauli og selvsagt Bayern München i Tyskland, Celtic og Rangers i Skotland, AIK og Djurgården i Sverige, FCK og Brøndby i Danmark og alle Istanbul-lagene i Tyrkia. Utover det så holder jeg egentlig mest med de som er god...

Corran

Du glemte Chelsea og Arsenal i England
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Erlend

sliter med Ã¥ skjønne at det gÃ¥r an Ã¥ heie pÃ¥ flere lag i samme liga.  Jeg har brann, man. united, og liker st.pauli i tyskland

skip

Quote from: Erlendsliter med Ã¥ skjønne at det gÃ¥r an Ã¥ heie pÃ¥ flere lag i samme liga.  Jeg har brann, man. united, og liker st.pauli i tyskland


Og du tror at alle er like seriøse hele tiden?

Klaus_Brann

Quote from: "Erlend"sliter med Ã¥ skjønne at det gÃ¥r an Ã¥ heie pÃ¥ flere lag i samme liga.  Jeg har brann, man. united, og liker st.pauli i tyskland


Det var nok bare tull fra min side du Erlend...
En ting er at du sliter med å skjønne at det går an å heie på flere lag i samme liga, men det er lett å forstå at folk heier på lag i forskjellige ligaer??
Du hadde ikke sett nevneverdig rart på noen hvis de holdt med Brann, AIK, FCK, Man Utd, Celtic, Bayern München, Real Madrid, AC Milan osv.???
Satt litt på spissen, men kan virkelig ikke skjønne engasjementet blant folk som holder med topplag i forskjellige land!De er jo direkte motstanderlag i CL og UEFA cupen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Ikognoti

For meg har det alltid vært Brann og Newcastle.

Hater alle de folkene som holder med lag som "vinner ofte".
Folk spør meg hvem jeg heier på i England, og jeg svarer Newcastle.
De bare ser dumt på meg og sier: "De e jo dårlig!"

Da blir jeg provosert.

Når Brann slet som verst for å holde seg i Tippeligaen, var kjærligheten for klubben like stor som alltid. Det er sånn det skal være.

Erlend

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Erlend"sliter med Ã¥ skjønne at det gÃ¥r an Ã¥ heie pÃ¥ flere lag i samme liga.  Jeg har brann, man. united, og liker st.pauli i tyskland


Det var nok bare tull fra min side du Erlend...
En ting er at du sliter med å skjønne at det går an å heie på flere lag i samme liga, men det er lett å forstå at folk heier på lag i forskjellige ligaer??
Du hadde ikke sett nevneverdig rart på noen hvis de holdt med Brann, AIK, FCK, Man Utd, Celtic, Bayern München, Real Madrid, AC Milan osv.???
Satt litt på spissen, men kan virkelig ikke skjønne engasjementet blant folk som holder med topplag i forskjellige land!De er jo direkte motstanderlag i CL og UEFA cupen.


Jada men greit Ã¥ heie pÃ¥ et lag som vinner blant alle nedturene.  Brann kommer klart først, og united er egentlig bare noe Ã¥ følge med mellom sesongene

Kruxleiven

La grande SS Lazio. Også Malaga, HSV, Ajax og Real Madrid. Olympiakos også forresten. Spesielt spiller nummer 6, Stoltidis!

I England blir det Bolton! Fet sammensetning av laget. Kule spillere. Chelsea fordi de er blå og vinner og vinner. Mourinho er også en god grunn til å holde med dem.

Bruiser

Brann og til dels AaFK. Ser ikkje heilt vitsen med å ha eit favorittlag i England. Speler kun pissfotball der uansett.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Go Up