• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Martin Knudsen

Started by haha-guru, November 29, 2006, 18:53:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

haha-guru

Kan se ut som om martin knudsen reiser no, og eg vil gjerne takke han for lojaliteten til brann.
Han har alltid satt laget framfor seg selv, og aldri klagd over manglende spilletid eller uvante posisjoner.
Prestasjonene hans har dog variert en del, men eg vil alltid huske målet hans i semien mot stabæk og den fantastiske 1.omg. i finalen mot lyn.
Takk, Martin!

skb!

Sant at Martin Knudsen har vært lojal mot Brann. Bare så synd at han etter min mening ikke holder nivået . Flott at Brann selger, vi trenger en litt slankere stall. Kvalitet foran kvantitet.

steinbygger

Det er mulig at Martin ikke har alle kvalitetene som skal til for å spille fast på ett lag som har ambisjoner om å vinne serien, men alle klubber trenger spillere som Martin. De såkallte squad spillerene som aldri syter og klager og gjør en godt de kan når de for sjansen. Er lojal mot klubb og lagkamerater. Ser bare på han svarer når har en aktuell for andre klubber: Jeg har kontrakt med Brann i to år til og trives i klubben. De fleste andre hadde sagt noe slikt som: Dette er spennende og jeg vurderer alle tilbud jeg får. Det er ikke Martin sin stil, han er lojal inntil han evt er solgt. Her har mange "stjernespillere" noe å lære

Franky

bra vi får penger for en såpass dårlig spiller... kun puseklepp som gjenstår nå!

KennethS

Baj baj Martin!!!

DET E JUL :D
tå på Brann

Texas

martin er en undervudert spiller...jeg er sikker paa at det er et helvete aa spille mot ham. gutte jobber jo som bare det. jeg onsker ham lykke til i en ny klubb....martin har gjort jobben sin i brann..og til de grader og....

Corran

Så i en avis i dag at MIM anbefalte Knudsen å gå til en annen klubb så han er vel ikke med i planene videre
Lykke til
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Botch

Syntes Martin Knudsen fortjener heder å ære fremfor galle når han nå ser ut til å forlate stadion.

Martin er undervurdert av fansen og jeg blir flau når jeg leser det enkelte skriver.

Han har vært en av våre mest lojale spillere og levert en rekke gode prestasjoner. Mange flere enn endel supportere ser ut til å tro.

Takk for innsatsen Martin, og lykke til videre. Sikker på at du kommer til å få det bra til i din neste klubb.

Erlend

ja vi kan vel egentlig gi han mye takk for cuptriumfen.  Scorte mot stabæk og ga innlegget pÃ¥ første mÃ¥let til sæternes.  Vil gi ham mer heder enn vi gir miller

KennethS

Martin undervurdert?? han har fått 7 sesonger og vise seg frem i Brann og så kan folk si at han e undervurdert? fyren stinker enkelt og greit!! glad vi e kvitt han snart.
tå på Brann

Botch

Quote from: "KennethS"Martin undervurdert?? han har fått 7 sesonger og vise seg frem i Brann og så kan folk si at han e undervurdert? fyren stinker enkelt og greit!! glad vi e kvitt han snart.


Hvis du går gjennom kampene fra 2004 og 2005, så vil du se at Knutsen var involvert i svært mange av målene våre.
Jeg gikk gjennom disse sesongene før årets sesong og ble mildt sagt overasket over at Knudsen var involvert i så mye offensivt.

Uansett om du mener han er elendig eller ikke så kan du i hvertfall gi ham en verdig avskjed. Han har aldri klaget i løpet av sine 7 sesonger til tross for mye benk og til tider enorm hets fra publikum.

Chrisstah

enig med deg botch! knudsen er ingen klasse spiller men god å ha en sånn spiller på benken!

fortjener hyllest av fansen fordi han har vært en så lojal spiller mange år!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te


Snublefot

Quote from: "t0bben"


kanskje er derfor vi aldri lykkes, fordi vi IKKE har klassespillere på benken? spillere som kan gjøre en bra jobb når første laget ikke lykkes?

istedet slenges spillere som Martin Knudsen og Helge Haugen inn på banen, og er det noe vi vet så er det at de to veldig sjeldent skaper sjanser..

for all del, begge to fortjener sin hyllest, og spesielt HH etter denne sesongen. Men jeg tror det er bedre å ha klassespillere på benken en Martin knudsen for å si det sånn..

Chrisstah

helge haugen har jo vært veldig god i år! at du mener det er en spiller som er god nok for å sitte på benken skjønner jeg ikke!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Xminator


Skumling

Knudsen har vært en anvendelig spiller og sympatisk person på alle måter. Han har alltid vist meget god innsats selv om det skorter noe på teknikk og pasningskvalitet. Kommer til å huske han for vitale bidrag i NM 2004!

Go Up