• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Odense

Started by slang, November 27, 2006, 18:10:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

slang

Helsingborg kampen er ferdig, og vi nærmer oss årets 3. kamp i Royal League. Vil Brann reise seg og ta frem finspillet vi har sett tidligere i år, eller fortsetter vi i samme sporet og er avhengige av dårlige innlegg fra midtbanan for å score?
ansa 08

Klaus_Brann

Quote from: "slang"Helsingborg kampen er ferdig, og vi nærmer oss årets 3. kamp i Royal League. Vil Brann reise seg og ta frem finspillet vi har sett tidligere i år, eller fortsetter vi i samme sporet og er avhengige av dårlige innlegg fra midtbanan for å score?


En ting er spillet, en annen ting er det forferdelig dårlige oppmøtet.
RL er og blir en B- turnering inntil de bestemmer seg for å satse fullt ut på det. Bedre kommentatorer, bedre sendinger, tiltak for å forbedre oppmøtet osv. Dette er noe både de som styrer turneringen og klubbene bør gå sammen om.
Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor oppmøtet skal være så dårlig. Synes ikke man kan skylde på været, det er ikke så kaldt, ikke kaldere enn i England om dagen, bare å kle på seg! Og motstanderne er som regel bedre enn de vi møter til vanlig så man kan ikke skylde på det heller.
Er folk lei etter en lang sesong, eller hva er det??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jay Tee

Eg syns det e gøy eg Klaus! få sett litt av de spillerene vi ikke har fått se så mye av tidligere i år! og det er alltid gøy når Brann skårer! eg stiller nok denne søndagen og!
Utenfor Hansa 30 min før kampen Klaus?
eia brann

Klaus_Brann

Quote from: "Jay Tee"Eg syns det e gøy eg Klaus! få sett litt av de spillerene vi ikke har fått se så mye av tidligere i år! og det er alltid gøy når Brann skårer! eg stiller nok denne søndagen og!
Utenfor Hansa 30 min før kampen Klaus?


Jeg er helt enig med deg, men det virker ikke som sånn ca resten av Bergen synes det er så veldig gøy. Dessuten er billettene satt ned til spottpris, det koster en ikke mer enn 6 kalde Hansa...
Nei, møt opp på søndag folkens...og vi møtes en halvtime før kampstart, men på søndag nekter jeg å kjøpe med billett te deg, gidder ikke gå og selge din billett en gang til, fordi du allerede har kjøpt din sullik!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Morriss

Ja, RL er gøy. er helt enig i at det er interessant å se de spillerne som ikke har spilt nok denne sesongen. Da tenker jeg på folk som Monkam, Memelli, Helstad, Gashi, Bjørnsson osv. De er jo tross alt fremtiden i Brann, jeg mener og tror at Brann har kjøpt alle disse fodi Brann tror at de vil bli gode spillere for klubben.

Ellers er det jo alltid morro med kamp. Så møt opp folkens. Selv om det ikke er like mye trøkk og stemning i RL som i storkampene ellers i sesongen, så er det uansett kamp! Vi møter lag som er langt bedre enn mange av lagene vi møter i cupen og TL, og vi bør møte opp.

Men så er vel ikke problemet at vi som vanligvis vanker her inne ikke møter. Det er vel "den vanlige mann i gaten" som ikke stiller opp.

Kampen mot OB blir uansett en tøff match, og ikke minst viktig og avgjørende for videre spill i RL. OB knuste jo RBK 5-3, og blir ikke en lett motsnader.
Jeg håper og tror at vi vinner, og at Migen putter igjen. Kan ikke noe for det, men jeg tror at jeg er litt forelsket i albaneren, og det gjelder hans "landsmann", Gashi også. To spillere som vil blø for drakten! Selv om innsatsen til laget mot HIF ikke var allverden. Håper at vi får se et veldig aggresivt og fintspillende Brann på søndag.

Når er kampstart? Synes at det var litt tidlig på søndag.

anders_flanderz

eg kjem:D va på søndag og..koste meg eg:D
rite Drite Drite Drite på Oslo By

slang

ansa 08

olebrann3

Blir vell Branns første kamp i kappa også=)...

Da ønsker eg Kappa hjertelig VELKOMMEN...

rødesk

Jeg skal på kampen..! Blir gøy å se brann i nye drakter..

Når lanseres de nye draktene?
oen må gå...!

olebrann3

de lanseres vell på fredag. Blir stillig med mange nye klær...

Corran

Da er vel Brannbutikken åpen før kampen også da?
er vel storslått åpning på lørdag?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

olebrann3

Er ikke åpningen fredag da?

Corran

Sjekket på Brann.no og som vanlig hadde jeg rett Den åpner på lørdag 2 desember og er åpen fra 10-14
På søndag er det åpent  12-13:45 og 16-17
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

slang

Sto i brevet jeg fikk med partourkortet at det var åpning klokken 17.00 på fredag. Kan hende dette bare er for de med partoukort?
ansa 08

olebrann3

Sto det i mitt brev og, men det var jo noe spesielt for oss med partukort vet ikke om det var at kun vi fikk komme

Corran

Leste brevet nå og så at det stemmer at det er spesial åpning for partoutkortinnehavere på fredag kl 17 med lansering av kappa drakten
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: "Corran"Leste brevet nå og så at det stemmer at det er spesial åpning for partoutkortinnehavere på fredag kl 17 med lansering av kappa drakten


Her er det igjen, jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke bryr seg om cuper...
Synes dette er noe Brann/Bataljonen kan ta tak i å prøve å få flere folk til stadion i slike kamper. Er det virkelig morsommere å se Brann- Molde, enn Brann- FCKk f.eks???
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5133&brann=f82c737eb5529638d7642a987abec131
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Corran"Leste brevet nå og så at det stemmer at det er spesial åpning for partoutkortinnehavere på fredag kl 17 med lansering av kappa drakten


Her er det igjen, jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke bryr seg om cuper...
Synes dette er noe Brann/Bataljonen kan ta tak i å prøve å få flere folk til stadion i slike kamper. Er det virkelig morsommere å se Brann- Molde, enn Brann- FCKk f.eks???
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5133&brann=f82c737eb5529638d7642a987abec131


Hvorfor i alle dager siterer du meg og skriver om noe som ikke har en dritt med det jeg skrev å gjøre?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Jay Tee

Klaus ble taus:-)
eg gleder meg til og se Kappa draktene! eg har ikke akkurat en kropp som er skapt for den slags drakter, men eg vil nok prioritere og kjøpe uansett!
eia brann

Corran

Det skal bli inn å vise pondus på stadda neste år
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: "Corran"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Corran"Leste brevet nå og så at det stemmer at det er spesial åpning for partoutkortinnehavere på fredag kl 17 med lansering av kappa drakten


Her er det igjen, jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke bryr seg om cuper...
Synes dette er noe Brann/Bataljonen kan ta tak i å prøve å få flere folk til stadion i slike kamper. Er det virkelig morsommere å se Brann- Molde, enn Brann- FCKk f.eks???
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5133&brann=f82c737eb5529638d7642a987abec131


Hvorfor i alle dager siterer du meg og skriver om noe som ikke har en dritt med det jeg skrev å gjøre?


Nei du Corran...Det spør jeg meg selv om også, var vel veldig trøtt i går eller no...Får håpe du ikke tok skade av det...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jay Tee

kjerpings klaus!
gleder meg til kamp nå!
eia brann

Klaus_Brann

Quote from: "Jay Tee"kjerpings klaus!
gleder meg til kamp nå!


Hehe, det gjør jeg og, og gleder meg til å kjøpe den nye drakten, og gå med den for første gang på søndag!
Er det noen som vet om man kan få nr på ved kjøp, eller om man må "bestille" det?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Corran"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Corran"Leste brevet nå og så at det stemmer at det er spesial åpning for partoutkortinnehavere på fredag kl 17 med lansering av kappa drakten


Her er det igjen, jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke bryr seg om cuper...
Synes dette er noe Brann/Bataljonen kan ta tak i å prøve å få flere folk til stadion i slike kamper. Er det virkelig morsommere å se Brann- Molde, enn Brann- FCKk f.eks???
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5133&brann=f82c737eb5529638d7642a987abec131


Hvorfor i alle dager siterer du meg og skriver om noe som ikke har en dritt med det jeg skrev å gjøre?


Nei du Corran...Det spør jeg meg selv om også, var vel veldig trøtt i går eller no...Får håpe du ikke tok skade av det...


Fare for at eg blir merket av det noen dager men eg skal nok riste det av meg :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

sydnes76

Gleder meg til kamp! Hadde toåringen min med mot helsingborg og han digget det. Tenkte RL med ikke altfor mange mennesker var en fin start. Er helt enig med alle de som etterlyser mer folk på RL kampene. Det er faktisk ikke et argument å ikke like Royal, uansett så skal du møte opp å støtte spillerne. Jeg liker konseptet, men hadde nok møtt opp uansett.

Klaus_Brann

Quote from: "Corran"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Corran"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Corran"Leste brevet nå og så at det stemmer at det er spesial åpning for partoutkortinnehavere på fredag kl 17 med lansering av kappa drakten


Her er det igjen, jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke bryr seg om cuper...
Synes dette er noe Brann/Bataljonen kan ta tak i å prøve å få flere folk til stadion i slike kamper. Er det virkelig morsommere å se Brann- Molde, enn Brann- FCKk f.eks???
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5133&brann=f82c737eb5529638d7642a987abec131


Hvorfor i alle dager siterer du meg og skriver om noe som ikke har en dritt med det jeg skrev å gjøre?


Nei du Corran...Det spør jeg meg selv om også, var vel veldig trøtt i går eller no...Får håpe du ikke tok skade av det...


Fare for at eg blir merket av det noen dager men eg skal nok riste det av meg :-)


Det var da bra. Puh. Får håpe at du er på bedringens vei innen søndag.
Jeg forsto først omfanget av skaden da ordet "dritt" kom på banen. God bedring.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Skumling

Odense tapte i går 1-3 borte mot Osasuna i Uefa-cupen. Ellers i gruppespillet har de slått Heerenveen borte, spilt uavgjort mot Lens hjemme og tapt 1-2 hjemme mot Parma. I kvaliken slo de ut Hertha Berlin.

Det er altså ikke noe dårlig lag vi møter på søndag, med mindre de hviler stjernene. Jan Tore Ophaug, Alexander Aas og Morten Fevang står på lønningslisten. Det blir også et gjensyn med den tidligere Man Utd- og Viking-spilleren Mads Timm, og ikke minst: Tobias Grahn.

http://www.uefa.com/footballEurope/Club=52233/competition=14/index.html

blahblah

Blir ett gledelig gjensyn med Ophaug, alltid likt den spilleren..

Jokjaer

Hej alle, jeg er et nyt dansk medlem... Jeg har surfet lidt rundt på nettet, men har ingen steder kunnet finde noget om SK Branns startopstilling til kampen imod OB? Nogen der har et bud, evt. også gerne om der er skader. Cheers  :D

Chrisstah

Quote from: "Jokjaer"Hej alle, jeg er et nyt dansk medlem... Jeg har surfet lidt rundt på nettet, men har ingen steder kunnet finde noget om SK Branns startopstilling til kampen imod OB? Nogen der har et bud, evt. også gerne om der er skader. Cheers  :D


kan tenke meg at starten blir ca slik!

                            opdal
dahl - bjørnsson - sigurdsson - guntveit/knudsen
huseklepp/ludvigsen - gashi - haugen/monkam - Petter V moen
                     helstad - memelli
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

TrulsVikane

Så legger eg til at noen av de mest sentrale spillerene er på ferie eller skadet..
kte lidenskap har et navn: BRANN

Jokjaer

Tak... Hvem er skadet?

TrulsVikane

Bakke, Sigurdson, Andresen (kapteinen..), Sæternes, Björnson(hvis ikke han er frisk..), Winters (vil vekk, så han får ikke spille), Miller(det sammen som vinters), Oppdal (eller er han klar igejnn?). Det var vel hele listen..

Har dere noen som ikke er med i troppen=?
kte lidenskap har et navn: BRANN

Chrisstah

Quote from: "TrulsVikane"Bakke, Sigurdson, Andresen (kapteinen..), Sæternes, Björnson(hvis ikke han er frisk..), Winters (vil vekk, så han får ikke spille), Miller(det sammen som vinters), Oppdal (eller er han klar igejnn?). Det var vel hele listen..

Har dere noen som ikke er med i troppen=?


er ikke hanstveit skadet eller e det eg som roter!?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

vebo

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "TrulsVikane"Bakke, Sigurdson, Andresen (kapteinen..), Sæternes, Björnson(hvis ikke han er frisk..), Winters (vil vekk, så han får ikke spille), Miller(det sammen som vinters), Oppdal (eller er han klar igejnn?). Det var vel hele listen..

Har dere noen som ikke er med i troppen=?


er ikke hanstveit skadet eller e det eg som roter!?


Jo, han sliter med lysken.
Tiocfaidh ár lá

TrulsVikane

Hva med oppdal då?
e han klar?
kte lidenskap har et navn: BRANN

Brannmus

Har ikke hørt noe annet. Var bare operasjonen av mandlene som gjorde at han stod over sist, og da var det lenge spørsmål om han ble klar. Med en uke ekstra til å hente seg inn igjen, så bør han vært helt tilbake.

Go Up