• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Royal League billettpriser/pakke

Started by Bataljonen, November 15, 2006, 13:43:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bataljonen

Hei,

på link under kan dere lese mer om billettpakken vi har forhandlet frem til våre medlemmer.

ROYAL LEAGUE
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

xTaTic


Stoffi

Glimrende dette her.

Synd jeg ikke kan gå på NOEN av hjemmekampene pga idiotiske tider, i mine øyne.
Kanskje jeg får med meg RBK-kampen hvis jeg er heldig.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

The Boss

Glimrende! Slår til på dette tilbudet ;)

vebo

Til bataljonen!

Kan vi som ikke har vært medlem i år, men har bestilt partoutkort med medlemskap på batalsjonfeltet neste sesong kjøpe disse billettpakkene?
Tiocfaidh ár lá

Bataljonen

Dette tilbudet er til våre medlemmer, eksisterende sådan. De som ikke har fornyet medlemskontigenten inneværende år eller det er nye medlemmer som har bestilt partoutkort gjennom Bataljonsfeltet til neste sesong blir ikke registrert medlem før partoutkortet er registrert betalt, så svaret er nei.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Brann_ruler86

www.billettluka.no står det at nesten hele Hansa er ledige billetter og man kan kjøpe nummererte plasser der som Bataljonen har fått unummererte plasser. Syns dette var litt merkelig....

Ellers så er det vel slik at det er fritt for alle å stå på midtre del av nedre hansa, men de som ikke er medlemmer av Bataljonen (enda) må betale noe ekstra??
Gå ta banen!

Bataljonen

Quote from: "Brann_ruler86"www.billettluka.no står det at nesten hele Hansa er ledige billetter og man kan kjøpe nummererte plasser der som Bataljonen har fått unummererte plasser. Syns dette var litt merkelig....

Slik billettsystemet til billettluka er så skal det ikke forundre meg det fnugg. Skal få sjekket opp i dette imorgen.
Quote
Ellers så er det vel slik at det er fritt for alle å stå på midtre del av nedre hansa, men de som ikke er medlemmer av Bataljonen (enda) må betale noe ekstra??
Stemmer, og vi oppforder de som ønsker å bidra til stemning og synging om å få seg plass på dette feltet.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Brann_ruler86

QuoteStemmer, og vi oppforder de som ønsker å bidra til stemning og synging om å få seg plass på dette feltet.


Ok herlig! Får stikke innom Brann-butikken og kjøpe billetter så jeg er sikker på at det ikke blir noe surr....
Gå ta banen!

dudo

Hører gjerne ikke hjemme her, men er det bekreftet at vi skifter billettleverandør til neste sesong? Hvor lenge må vi slite med billettluka? (Som attpåtil har a-endelse i navnet, eksklusjonsgrunn bare det!)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bataljonen

Quote from: "dudo"Hører gjerne ikke hjemme her, men er det bekreftet at vi skifter billettleverandør til neste sesong? Hvor lenge må vi slite med billettluka? (Som attpåtil har a-endelse i navnet, eksklusjonsgrunn bare det!)


Ingenting bekreftet enda men vet at Brann jobber med dette for de er overhode ikke fornøyd med billettluka sine tjenester.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

vebo

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Brann_ruler86"www.billettluka.no står det at nesten hele Hansa er ledige billetter og man kan kjøpe nummererte plasser der som Bataljonen har fått unummererte plasser. Syns dette var litt merkelig....

Slik billettsystemet til billettluka er så skal det ikke forundre meg det fnugg. Skal få sjekket opp i dette imorgen.
Quote
Ellers så er det vel slik at det er fritt for alle å stå på midtre del av nedre hansa, men de som ikke er medlemmer av Bataljonen (enda) må betale noe ekstra??
Stemmer, og vi oppforder de som ønsker å bidra til stemning og synging om å få seg plass på dette feltet.


Stiller opp, vi får til og med få teste ut plassene våre for neste sesong ved å kjøpe på nettet.

Vil også anbefale andre studenter som meg å kjøpe ordinære studenbiletter. Da koster bilettene bra 50,- per kamp. Men uansett er pakkene et glimrende tiltak for de som er ferdig med studiene!
Tiocfaidh ár lá

Brann_ruler86

Var på Brann butikken i dag og kjøpte billetter. Fyren bak kassen sa først at de to midterste feltene kun var for Bataljonen (er ikke medlem enda, men snart), men etter å ha forklart situasjonen fikk jeg kjøpe billetter.

Det står forøvrig nummer på billettene så det kan fort bli litt forvirring på søndag....
Gå ta banen!

Klaus_Brann

Quote from: "Brann_ruler86"Var på Brann butikken i dag og kjøpte billetter. Fyren bak kassen sa først at de to midterste feltene kun var for Bataljonen (er ikke medlem enda, men snart), men etter å ha forklart situasjonen fikk jeg kjøpe billetter.

Det står forøvrig nummer på billettene så det kan fort bli litt forvirring på søndag....


Nå er jeg forvirra her. Kan folk som ikke er medlem i Bataljonen stå på de to midterste feltene om man betaler ekstra???
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brann_ruler86

Hvis du ser litt lenger opp i denne tråden så finner du svaret...
Gå ta banen!

vebo

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Brann_ruler86"Var på Brann butikken i dag og kjøpte billetter. Fyren bak kassen sa først at de to midterste feltene kun var for Bataljonen (er ikke medlem enda, men snart), men etter å ha forklart situasjonen fikk jeg kjøpe billetter.

Det står forøvrig nummer på billettene så det kan fort bli litt forvirring på søndag....


Nå er jeg forvirra her. Kan folk som ikke er medlem i Bataljonen stå på de to midterste feltene om man betaler ekstra???


Som skrevet tideliger, ja. Man kan til og med få spesifiserte plasser. De koster 100/50 kroner. Jeg kjøpte internett.

Men vil det si at bataljonmedlemmer må flytte på seg om noen andre har kjøpt plassene til fullpris?
Tiocfaidh ár lá

Nixon

Har ikke alle fått nummererte plasser da? Jeg kjøpte på Brannbutikken til BBB-pris og fikk nummerert billett. Men har ikke tenkt å ta hensyn til det.
Rød makt på Hansa

Bataljonen

For å ende denne diskusjonen: Felt B og C har Bataljonen fått til disposisjon til denne kampen og her blir det unummererte plasser, så de som har kjøpt billetter til "fullpris" på disse feltene kan ikke regne med å få seteplassen som er oppgitt på billetten.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up