• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Odd vil ha huseklepp

Started by vebo, November 13, 2006, 16:21:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vebo

Og har vært i samtaler med peddien om det.

ibergen er ute med spekulasjoner igjen
http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article802364.ece
Tiocfaidh ár lá

Erlend

Jepp, ser det helt klart for meg: Huseklepp selges til Odd, han blomstrer, blir en stor profil i tippeligaen, før han kommer til Bergen igjen og storspiller med en mÃ¥lgivende og en scoring.  SÃ¥ er det Brann sin tur til Ã¥ komme til Skien.  rundspiller PVM og Hanstveit og scorer to. Han senker Brann og serieldelsen gÃ¥r i dass

tormi

Blir personlig uhyre skuffet om Brann selger Huseklepp - er overbevist om at han kommer til å bli en kanon spiller.

Når Brann skal selge Huseklepp er det for 30 millioner til en utenlandsk klubb! (om noen år )

Odd var forøvrig interessert i Knuseklæss allerede før han gikk til Brann. Da trente han med Brann innimellom og Huseklepp valgte å vente i håp om at Branns interesse ville ende i kontrakt med Brann.

En lojal spiller som vi må satse på!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Jrgn

Tviler på at Brann selger nå, og at Huseklepp selv vil gå (ettersom han har fått spille, og gjort det bra i det siste).

Problemet kommer når Brann evt henter inn en høyrekant...

Rasmus_brann

La nå for faen Huseklepp prøve seg i RL og han kommert til å vise at han er tillitten verdt. Tror nok han heller vil være i Brann som kom på andre plass i TL og har etter min mening det klart beste laget i TL eller Odd som endte på kvalik og ikke har et lag i nærheten Brann sitt. Men det e så typisk at han ikke får sjansen og blir solgt og så blomstrer som faen!!
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Roald

Hvis han overbeviser i RL bør han bli i bergen.  Hvis ikke kan odd bare ta han.
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Brannforalltid

La han få spille hver eneste kamp i Royal League
Så satser vi på at han blomstrer der og blir med oss inn mot en ny viktig sesong!
Hvis han ikke helt får det til, så LEIER vi han ut til Odd. Ikke selg han, for jeg tror han kan bli stor om noen år uavhengig av hans klasse nå.

Men la han spille i RL, så vil jeg tro han overbeviser nok der til å få plass på laget til neste år, og da forhåpentligvis blir brukt mer hyppig enn nå!
ed supportherhilsen
Kristian Georg Moe
Initiativtaker
Brann Bataljonen Sør
http://home.no.net/bbsor

Red Rabitt

For all del: ikke selg Huseklepp!
Ser han for meg som stor stjerne allerede i årets royal league!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Chrisstah

hvis han skal selges så skal hvertfall det bli en slags byttehandel med Espen ruud
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

azul

Puseklepp skal ikke selges.
Da blir det klæss!

Ricky

Vi kan ikke selge Huseklepp, han er jo den eneste høyrevingen vi har med et snev av offensive kvaliteter. Bergenser er han òg...

cyp

For all del ikke selg Huseklepp. Samme tabben har Brann gjort da de valgte å selge Alex Valencia fordi de mente at han ikke hadde potensiale nok til å bli en etablert tippeligaspiller. Se på ham nå...

Det samme gjorde de da de lot være å kjøpe Christian Grindheim for en billig penge. I stedet kjøpte Vålerenga ham, som faktisk hadde evner til å se potensialet hans, og der blomstret han og var kanskje tippeligaens beste midtbanespiller.

Brann har vist styrke på ett område, og det er at de valgte å satse på Håkon Opdal selv om han hadde meget rufsede prestasjoner til tider. Nå er han landslagskeeper og vant Kniksen-prisen. Godt å se at Brann gjør noe riktig.

Jeg tror Huseklepp kan bli en viktig spiller for Brann neste sesong, så lenge han får tillit og lov til å feile. Han har potensiale til å bli en av de beste vingene i Tippeligaen, uten tvil. Han må bare få ro, trygghet og tillit, så kommer resultatene.

IKKE selg Huseklepp Brann, vær så snill!
elt O e snobbete!!

naitsirk

ja sjå på valencia og grindheim no.
dei har hatt ein god sesong i tl. det samme gjelder knarvik, i ein alder av 27.

er lei dette maset om å ikkje selga fordi då blomstrer han i ein annan klubb. dette er så typisk brann.

dette er så utypisk brann.
me hugser jo alle korleis historien om supertalentet ødegaard.

men huseklepp bør få bli, dersom han speler som mot viking og rbk.ellers kan odd få kjøpe han for nokre millioner.

Ricky

Grindheim har jo klart seg tålelig bra i år også. 5,13 på VG-børsen; kun Andresen, Miller og Opdal er foran av våre.
Mens Alex Valencia ligger likt med Vaagan Moen på 4,8.

Virker som om begge to har stabilisert seg som ganske gode Tippeliga-spillere, selv om de ikke har vært like store profiler som i fjor.

kabelmann

Valencia trenger jeg ikke tilbake. Han hadde ikke det som skulle til for å bli god i Brann. Jaggu meg på tide han fikk en god sesong i Start etter alle de årene i Tippeligaen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Chrisstah

Quote from: "Ricky"Grindheim har jo klart seg tålelig bra i år også. 5,13 på VG-børsen; kun Andresen, Miller og Opdal er foran av våre.
Mens Alex Valencia ligger likt med Vaagan Moen på 4,8.

Virker som om begge to har stabilisert seg som ganske gode Tippeliga-spillere, selv om de ikke har vært like store profiler som i fjor.


syns ikke den vg børsen er helt å stole på til tider.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Xminator

Om vi bytter med Pelle Nilson -- selg! NÃ¥r det gjelder Huseklepp:  Han blir aldri glemt i Brann selv om det blir benken ogsÃ¥ i 2007. Han blir ikke en dÃ¥rligere fortballspiller av Ã¥ trene med Brann. Kvaliteten pÃ¥ stallen er sÃ¥ høy nÃ¥ at det vil gi utvikling for de som trener der. Tror formen til Ystaas mot RBK er ett utslag av dette.
Reiser han til Odd, blir sittende på benken, så er han glemt. Sandstø tåler ikke dårlige resultater neste vår, og da er "garantien" om spilletid null verdt.

naitsirk

odd har espen ruud på kanten. eit større talent enn huseklepp.
så fast spel trur eg det blir lite av

Chrisstah

Quote from: "naitsirk"odd har espen ruud på kanten. eit større talent enn huseklepp.
så fast spel trur eg det blir lite av


vi bytter med litt penger på bordet:D
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

naitsirk


limafox

Quote from: "Xminator"Om vi bytter med Pelle Nilson -- selg! NÃ¥r det gjelder Huseklepp:  Han blir aldri glemt i Brann selv om det blir benken ogsÃ¥ i 2007. Han blir ikke en dÃ¥rligere fortballspiller av Ã¥ trene med Brann. Kvaliteten pÃ¥ stallen er sÃ¥ høy nÃ¥ at det vil gi utvikling for de som trener der. Tror formen til Ystaas mot RBK er ett utslag av dette.
Reiser han til Odd, blir sittende på benken, så er han glemt. Sandstø tåler ikke dårlige resultater neste vår, og da er "garantien" om spilletid null verdt.


Jepp, det er jeg helt enig i. Huseklepp vil bli en verdifull spiller neste sesong. Det er jeg sikker på. :)

Corran

Utrolig at folk enda maser om at Valencia var dumt å selge
han stagnerte i brann og var fornøyd med å være konge på byn
Han trengte å flytte på seg for å finne tilbake til formen. Sånn er det med spillere av og til De trenger miljøforandringer. Har ingenting med at Brann er dårligere på å ta vare på spillere en start. Det motsatte er jo Dahl. han hadde godt av å bytte miljø han og. Og alle ser jo hvor bra det var for ham.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up