• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Klovnen Morgan Andersen

Started by Bassew, November 12, 2006, 14:57:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bassew

Fra Nordnes til Loddefjord Torg

Ricky

Jaja.. Morgan er en klovn, men hyggelig at han trekker frem Bergen som en naturlig "mal" for stor fotballstemning.

Og senere i kveld er sikkert Simen Brenne "bedre enn Gerrard".

krøvel vellevold

Så står det i samme saken om en eller annen spillerutvikler (eller hva han var) som sier at det er bra supportere i medgang i Bergen, men i Fredrikstad er de gode i motgang også... Jada. Da de spilte i div. 2 for noen år siden (og ikke rykket opp), så hadde de et par hundre tilskuere på kampene. Tror de var nede i 197 eller noe sånt på en seriekamp. Makan til gode fans i motgang!

Og så er det disse bussene de snakker om hele tiden. 101 busser til en cupfinale som spilles halvannen time unna. Johooooo! Og de har jo holdt på med dette bussmaset til flere kamper etter opprykket. De skryter av hvor mange busser de var. 101 busser er jo knapt 5000 mennesker. Vi selv kan sikkert skryte av å være 10000 biler til hver hjemmekamp...
Legg ned hele klubben!

Mimz

Fyren må jo ha mindreverdighetskompleks overfor Brann fansen for å kunne komme med en sånn uttalelse.
Hva er poenget hans, eller hva er det han ønsker å oppnå, den lille dritten..? Utrolig tåpelig og barnslig! Man kan ikke si at publikum er bedre hverken her eller der..
Og hva med spillerutvikleren??Herregud!
Er ikke så rart dem har slitt i bunnen av tabellen. Møkkafolk!
everending story

Bassew

Nå var det ikke meningen å fullstendig drite ut Morgan da jeg la ut denne meldingen, noen jeg burde ha forstått ville skje, min feil. Men når vi alt ha begynnt så kan jeg jo slenge meg på en liten en. Det er ikke rart at Morgan sier dette, han jobbet jo i Lyn tidligere og det må jo ha vært en enorm stor overgang for Morgan, altså å gå fra 3-4000 tilskuere på kampene til rundt 8-10.000 supporter på kamp. Det er ikke rart at han lider mangel på vurderingsevne. Mannen er jo i sjokktilstand. Tenk om han hadde kommet til BRANN(Bank i bordet). Mannen ville jo sikkert bli lagt inn på Sandviken
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

BL

Hansa-
Felt Z

SKBMiller

bare lo når jeg leste dette.

men fint han sammingligner med brann da.


Rasmus_brann

Latterlig utsagn av en latterlig mann. Kan ikke gjøre annet enn å le, hehe.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

krøvel vellevold

Og nå kommer ordføreren og forventer 40000 til å ta imot FFK i Fredrikstad.
Legg ned hele klubben!

BL

Quote from: "krøvel vellevold"Og nå kommer ordføreren og forventer 40000 til å ta imot FFK i Fredrikstad.


Også ble det et par tusen i et lite telt...
Hansa-
Felt Z

tj00m

for en jævla idiot, får håpe på brann - ffk i cupfinalen neste sesong, så får vi se kem som lager ullevål til sin hjemmearena der å då
Brann Bergens Stolthet!

Pepto_I

La de få holde på i fred. Om de kommer i buss, bil eller båt burde vel være likegyldig. Er vel kanskje bare Kurt Oddekalv som er fornøyd med at de reiser kollektivt..

Virker uansett som at vi i 2004 satt målestokken andre vil strekke seg etter.

TrulsVikane

HAHAHA!!! Dette var dagens latter! Men folkens: Han kommer jo fra Lyn. FFK har jo sikkert 5ganger så mangen suportere enn lyn...
kte lidenskap har et navn: BRANN

BRANN - FOR ALLTID

He, he. Se litt stort på det. La klovnene få sine 15 minutes of fame...
RANN - FOR ALLTID

Klaus_Brann

Quote from: "krøvel vellevold"Så står det i samme saken om en eller annen spillerutvikler (eller hva han var) som sier at det er bra supportere i medgang i Bergen, men i Fredrikstad er de gode i motgang også... Jada. Da de spilte i div. 2 for noen år siden (og ikke rykket opp), så hadde de et par hundre tilskuere på kampene. Tror de var nede i 197 eller noe sånt på en seriekamp. Makan til gode fans i motgang!

Og så er det disse bussene de snakker om hele tiden. 101 busser til en cupfinale som spilles halvannen time unna. Johooooo! Og de har jo holdt på med dette bussmaset til flere kamper etter opprykket. De skryter av hvor mange busser de var. 101 busser er jo knapt 5000 mennesker. Vi selv kan sikkert skryte av å være 10000 biler til hver hjemmekamp...


Jaja krøvel...det blir bare dumt å måle de med oss, det er jeg enig i...
Men, de hadde masse supportere både i 2. div og 1. div da de begynte å lukte på opprykk til 1.div og tippeligaen...De hadde mange tusen på et par av kampene i 2. div før de rykka opp!
Det er imponerende.
Og ærlig talt, hadde vi vært i deres posisjon og spilt i 2. div så hadde det nok vært flere folk, men det hadde ikke vært fullt hver kamp på stadion da heller...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

monzilla

Syntes det er greit at det er engasjement rundt FFK, sånn sett er jeg glad de holdt seg i tippeligaen.
Ingen i dette landet kan måle seg med den feiringen vi hadde. Med antall supportere i byen, på stadion og hjemkomsten. Dette vet vi alle inderst inne.

cyp

Spillerutvikler Harry Hansen henger seg på hyllesten.

- Brann har gode supportere i medgang, men vi har gode supportere uansett. Det er utrolig viktig, fullfører Hansen.

Tror vi har funnet en enda større klovn i Harry.
elt O e snobbete!!

Superjack

Brannsupporter.

Rune felt F

Vi får ta det som et kompliment. Er vel ikke unaturlig at fredrikstad vil prøve å sammenligne seg med det laget i norge med best stemning på en sånn stor dag for klubben deres. Det morgan andersen sier viser at han mener egentlig at Bergen og Brann har det beste publikum og beste stemning.

Falkman

Personlig e eg overrasket over folk i det hele tatt gidd Ã¥ heve øyenbrynene over et  sÃ¥nt utsagn. det e tross alt Morgan Andersen det e snakk om her.

rødesk

La han styre på. For en klovn..

Alle vet da at stemingen i går ikke kan sammenlignes med Brann-lyn i 04.
Hvor mange plankefolk var det på ulevaal i går, i forhold til da vi fylte tribunene i 2004..? Lite.. Ikke at skal ha så mye å si, men det er på samme måten klovnen sammenligner med.
oen må gå...!

SKBMiller

så vg tv sin sending fra feiringen i fredrikstad nå. latterlig dårlig stemning! når kapteiene roper takk til fansen fra scenen jubler 5 stykker ellno. helt sykt dårlig.

da vg tvs reporter sier at det "sikkert var 20000" mennesker i nyen kommer morgan andersen:

"detta er helt utrolig, kan bare skje her i norge..."

Corran

Herregud så opptatt dere var av feiringen til fredrikstad da. Virker nesten som om dere er redde for at noen andre en Bergen skal klare å feire noe skikkelig.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

BrannSupporter

Quote from: "rødesk"La han styre på. For en klovn..

Alle vet da at stemingen i går ikke kan sammenlignes med Brann-lyn i 04.
Hvor mange plankefolk var det på ulevaal i går, i forhold til da vi fylte tribunene i 2004..? Lite.. Ikke at skal ha så mye å si, men det er på samme måten klovnen sammenligner med.


Vi var ca 20 000. FFK var ca 15 000 i går.

oleberg

Quote from: "BrannSupporter"
Quote from: "rødesk"La han styre på. For en klovn..

Alle vet da at stemingen i går ikke kan sammenlignes med Brann-lyn i 04.
Hvor mange plankefolk var det på ulevaal i går, i forhold til da vi fylte tribunene i 2004..? Lite.. Ikke at skal ha så mye å si, men det er på samme måten klovnen sammenligner med.


Vi var ca 20 000. FFK var ca 15 000 i går.


Til din opplysning så var det godt over 20000 mennesker i Fredrikstad i går kveld og feiret at FFK vant cupen. Noen sier 20000 andre sier 25000/30000.

Linken har du her:
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061113/FFK/61113001/1009/AKTUELT

Til deg som snakker om 2000, så var det et telt de hadde satt opp på brygga, og som tok kun 2000 mennesker.

Falkman

Quote from: "oleberg"
Quote from: "BrannSupporter"
Quote from: "rødesk"La han styre på. For en klovn..

Alle vet da at stemingen i går ikke kan sammenlignes med Brann-lyn i 04.
Hvor mange plankefolk var det på ulevaal i går, i forhold til da vi fylte tribunene i 2004..? Lite.. Ikke at skal ha så mye å si, men det er på samme måten klovnen sammenligner med.


Vi var ca 20 000. FFK var ca 15 000 i går.


Til din opplysning så var det godt over 20000 mennesker i Fredrikstad i går kveld og feiret at FFK vant cupen. Noen sier 20000 andre sier 25000/30000.

Linken har du her:
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061113/FFK/61113001/1009/AKTUELT

Til deg som snakker om 2000, så var det et telt de hadde satt opp på brygga, og som tok kun 2000 mennesker.


Tallene det referes til, gjelder antall supportere på Ullevaal

C@Bøe_79

Quote from: "oleberg"
Quote from: "BrannSupporter"
Quote from: "rødesk"La han styre på. For en klovn..

Alle vet da at stemingen i går ikke kan sammenlignes med Brann-lyn i 04.
Hvor mange plankefolk var det på ulevaal i går, i forhold til da vi fylte tribunene i 2004..? Lite.. Ikke at skal ha så mye å si, men det er på samme måten klovnen sammenligner med.


Vi var ca 20 000. FFK var ca 15 000 i går.


Til din opplysning så var det godt over 20000 mennesker i Fredrikstad i går kveld og feiret at FFK vant cupen. Noen sier 20000 andre sier 25000/30000.

Linken har du her:
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061113/FFK/61113001/1009/AKTUELT

Til deg som snakker om 2000, så var det et telt de hadde satt opp på brygga, og som tok kun 2000 mennesker.


Vi var egentlig 70 000 etter cuptriumfen i 2004, men Torgalmenningen tok bare 30 000..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

krøvel vellevold

Quote from: "oleberg"[ Til din opplysning så var det godt over 20000 mennesker i Fredrikstad i går kveld og feiret at FFK vant cupen. Noen sier 20000 andre sier 25000/30000.

.


Hørt på skrytepisspreik! Hvor er tellekorpset? Noen sier "ditt", andre sier "datt". Ok, da sier jeg at det var 200 000 som feiret Branns cupgull i 2004. For da kan folk si: "noen sier at det var så mye som 200 000".
Legg ned hele klubben!

Mr_Soma

Måtte le imorges når jeg så den "elleville feiringen" på God Morgen Norge - Nyhetsankeret sa at nærmere 20 000 hadde samlet seg i "sentrum", mens Thodesen pluttselig proklamerte om at det var over 40 000.

Latterlig.

Hvor mye bor det i "byen" ? 60-70 000?

enavgutta

Alt dette er selvsagt en overdrivelse av dimensjoner. Fredrikstad sentrum er svært lite og har ikke kapasitet til å ha så mye folk drivende rundt i gatene der. Ikke snitter de mer enn 6-8000 på kampene sine heller.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "enavgutta"Alt dette er selvsagt en overdrivelse av dimensjoner. Fredrikstad sentrum er svært lite og har ikke kapasitet til å ha så mye folk drivende rundt i gatene der. Ikke snitter de mer enn 6-8000 på kampene sine heller.
Legg ned hele klubben!

Mr_Soma

For ikke å snakke om alle de tusen som ikke kom seg over fjellet rett etter kampslutt.

Vi var ikke få som gikk sammen med Ove Thue'n å sang på Karl Johan ut i de sene nattetimer.

Bassew

krøvel vellevold
De tallene du nevner i signaturen din:Mestere i 1912, 1913, 1914, 1915, 1916, 1917 (2 stk), 1918, 1919, 1920, 1921, 1922, 1923 (2 stk), 1924, 1925, 1926, 1927, 1928, 1929, 1930, 1932, 1934, 1935, 1948, 1962, 1963, 1972, 1976, 1982 og 2004.
25 seriegull - 6 cupgull.
Hvilket lag er det?
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

skip

Du har vel hørt om kretsmesterskap!?

Corran

Det er VM tittler blant annet ja og KM og NM og serie
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: "Superjack"


Det er bullshit!
Vi fikk ikke de første billetten våre vi skulle få, og endte opp med å måtte kjøpe billetter utafor Ullevaall for 2500 stk en time før kampen!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

oleberg

Quote from: "tj00m"for en jævla idiot, får håpe på brann - ffk i cupfinalen neste sesong, så får vi se kem som lager ullevål til sin hjemmearena der å då


Det hadde virkelig vært artig. Men kunne jo blitt vanskelig å skille i folkehavet. Rødt/Hvitt eller Hvitt/Rødt :lol:

blahblah

Quote from: "oleberg"
Quote from: "tj00m"for en jævla idiot, får håpe på brann - ffk i cupfinalen neste sesong, så får vi se kem som lager ullevål til sin hjemmearena der å då


Det hadde virkelig vært artig. Men kunne jo blitt vanskelig å skille i folkehavet. Rødt/Hvitt eller Hvitt/Rødt :lol:

Ikke så veldig Historisk, altså Samme tilfelle som 2004..

krøvel vellevold

Quote from: "Corran"Det er VM tittler blant annet ja og KM og NM og serie


22 kretsmesterskap
1 VM (vestlandsmesterskap)
2 seriemesterskap

Vi vant en tittel 19 år på rad!!!
Legg ned hele klubben!

monzilla

Skal et cupgull "bety" noe for meg de neste 10 årene må det kun være hvis vi slår RBK i finalen. Hvis ikke, det blir jo gøy altså, men det kommer ikke til å toppe 2004. Med mindre vi tar RBK...

Snublefot

Quote from: "monzilla"Skal et cupgull "bety" noe for meg de neste 10 årene må det kun være hvis vi slår RBK i finalen. Hvis ikke, det blir jo gøy altså, men det kommer ikke til å toppe 2004. Med mindre vi tar RBK...


Cupgull er stort uansett for min del..

var pÃ¥ cupfinalen nÃ¥ og sÃ¥ SF mot FFK..  mÃ¥ si at jeg virkelig savnet Ã¥ stÃ¥ der i rødt Ã¥ heie frem sæternes og co med 20.000 andre kledd i brann drakt og skjerf..

håper virkelig jeg får oppleve dette til neste høst igjen.. cupfinalen er stort.. og med brann blir den 10 ganger større..

Corran

Fordelen med å ikke møte rbk eller de andre store publikumslagene og heller møte lag som lyn i finalen er at det er lettere å få billetter
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

ProudMary

Bergen og Fredrikstad har mye av den samme patrioismen. Tro meg. Ikke legg så mye vekt på hva Morgan og div. ordførere i Fredrikstad sier i Gullrus.
Her er det ekte følelser på godt og vondt. Mange som reiser seg og forlater stadion i protest til dårlig spill i Fredrikstad også.....men vi er på plass igjen til neste match.
Et snitt på 8500 er vel ikke så værst til å ligge i bunn av tab.
Forrige bortekamp mot Lyn var vi 7000.
Jeg liker godt den elektriske stemningen som det blir på Brann stadion av glede eller skuffelse, som det også til en viss grad er i Fredrikstad.

Heller det enn nesegrus beundring og hyllest, selv ved tap. Det gjør meg kvalm egentlig.......
FK. En sterk opplevelse!

Corran

Hater folk som reiser seg og går før det er slutt
De er en pest og en plage
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up