• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Startelveren!

Started by Brann_copper, November 10, 2006, 13:17:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann_copper

We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Nixon

Quote from: "Brann_copper"


Skal vi spille 3-4-2 med Gashi både på banen og på benken?:)
Rød makt på Hansa

Ikognoti

Og hvem er denne Brannstjerne?

Corran

Og hvem er femte mann på midten da?

Min første elver ser slik ut (forutsatt at alle er i form og skadefri)

Oppdal

dahl-Siggurdson- Bjarnason-Hanstveit

Bakke-Andresen-Pvm

Gashi

Sæternes-Helstad
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Brann_copper

Quote from: "Nixon"[quote="Skal vi spille 3-4-2 med Gashi både på banen og på benken?:)

Nei, beklager. NÃ¥ er den rettet opp.
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Ikognoti

Quote from: "Corran"Og hvem er femte mann på midten da?

Min første elver ser slik ut (forutsatt at alle er i form og skadefri)

Oppdal

dahl-Siggurdson- Bjarnason-Helstad

Bakke-Andresen-Pvm

Gashi

Sæternes-Helstad


Helstad både venstreback og spiss?

Corran

Ja mener han er rask nok til det :-)
hanstveit skal det jo være Må vel gå inn og rette den
Morsomme er at eg retter på en annen og gjør feil sjøl

Forresten Eg er egentlig for å variere formasjoner etter hvem vi møter. Såpass rutingerte og gode spillere har vi at de bør beherske 3 forskjellige formasjoner alt etter hvem vi spiller mot og hvor. Også etter hvordan kampene utvikler seg
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

xTaTic


positiv

ødt blod på HANSA

Marek

Quote from: "Corran"Forresten Eg er egentlig for å variere formasjoner etter hvem vi møter. Såpass rutingerte og gode spillere har vi at de bør beherske 3 forskjellige formasjoner alt etter hvem vi spiller mot og hvor. Også etter hvordan kampene utvikler seg


NEMLIG! Og dette bør også gjøres i forhold til kamputviklingen i hver enkelt kamp.
ons Ivar skal hem...

cyp

elt O e snobbete!!

Corran

Eg må bare si at eg ikkje prøvde ¨få inn flest mulig "stjerner" men i min 4-3-1-2 formasjon er det meningen at backene (som i Brann er gode framover) skal være offansive
Mao skal Bakke/PVM/Andresen lage rom for at backene kommer på løp. disse må da brukes flittig.
Dette systemet er ikke unten kantspill, men gir rom for mer variasjon en 4-4-2 etter min mening.
Men som sagt dette er etter min mening et av minst 3 systemer Brann må rullere mellom

tror litt av skylden til nedture er at Brann har vært for mye låst i et fast spillemønster og at motstanderene har funnet mottrekk litt for lett
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Marek

Quote from: "Corran"Eg må bare si at eg ikkje prøvde ¨få inn flest mulig "stjerner" men i min 4-3-1-2 formasjon er det meningen at backene (som i Brann er gode framover) skal være offansive
Mao skal Bakke/PVM/Andresen lage rom for at backene kommer på løp. disse må da brukes flittig.
Dette systemet er ikke unten kantspill, men gir rom for mer variasjon en 4-4-2 etter min mening.
Men som sagt dette er etter min mening et av minst 3 systemer Brann må rullere mellom

tror litt av skylden til nedture er at Brann har vært for mye låst i et fast spillemønster og at motstanderene har funnet mottrekk litt for lett


Er enig med deg her, backene til brann er så gode framover at de må alltid brukes, da er det viktig at en på midtbanen alltid holder igjen, vil gjerne se en superdefensiv på midten som kan fungere som 3. stopper når backer går framover.
ons Ivar skal hem...

SKBMiller

første 11er 2007:


-------------Sæternes---Helstad-----------------

Moen-------Andresen---Gashi-------Huseklepp-    

Hanstveit--Sigurdsson--Bjørnsson--Dahl-------
                         
-------------------Opdahl--------------------------

Chrisstah

Quote from: "SKBMiller"første 11er 2007:


-------------Sæternes---Helstad-----------------

Moen-------Andresen---Gashi-------Huseklepp-    

Hanstveit--Sigurdsson--Bjørnsson--Dahl-------
                         
-------------------Opdahl--------------------------


må nok regne at det kommer inn noen nye spillere! tror det kommer til å bli en venstre back 1 høyre kant og 1 stopper!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

hanioslo

trandlien ut av Bergen!


DonCorlione

Quote from: "Ikognoti"Og hvem er denne Brannstjerne?


Brannstjerne Bjørnsson = Armann Smari Bjørnsson  :wink:
rann + Hansa = Ekte Bergenser

tormi

Quote from: "SKBMiller"første 11er 2007:


-------------Sæternes---Helstad-----------------

Moen-------Andresen---Gashi-------Huseklepp-    

Hanstveit--Sigurdsson--Bjørnsson--Dahl-------
                         
-------------------Opdahl--------------------------


Støtter denne!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Nixon

Startellever 12. juli 2007.
1. kvalifiseringsrunde i UEFA-cupen mot Rhyl:

Haraldsen
Guntveit - Bjarnason - Bjørnsson - Knudsen
Huseklepp - Jaiteh - Monkam - Misje
Memelli - Ludvigsen
Rød makt på Hansa

Jonasbrann1

Quote from: "tormi"
Quote from: "SKBMiller"første 11er 2007:


-------------Sæternes---Helstad-----------------

Moen-------Andresen---Gashi-------Huseklepp-    

Hanstveit--Sigurdsson--Bjørnsson--Dahl-------
                         
-------------------Opdahl--------------------------


Støtter denne!


Etter min menig bør vi få en spiller som kan spille mer stabilt enn Huseklepp
Blod e tjukkare enn vann

SKBMiller

jaja det burde vi. jeg bare vurderte utifra de spillerne vi har nå

xTaTic

Ludde blir et godt alternativ til huseklepp hvis han får en skikkelig sesongoppkjøring.

Venstreback og en venstre kantspiller bør hentes slik at vi har backup på de plassene, men ellers tror jeg det er lurt å drille inn et førstelag allerede fra januar. Til det har vi i dag minst 11spillere som hadde fått spille på et hvilket som helst lag i Norge.

Erlend

Quote from: "hanioslo"


støtter denne her! Gashi har vært super i den rollen og MA er ikke noe særlig offensivt. Kanskje Helge inn for Bakke, og kanskje en ny høyreving, men godt forlsag

Snublefot

Quote from: "cyp"


Dahl i alle ledd?  

=) flire=)

Go Up