• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Trekk deg Mons Ivar Mjelde!

Started by Red Rabitt, November 05, 2006, 20:44:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nightfox

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Nightfox"Når Walde kom innpå i 2004 og 2005 ville jeg heller sett Spurkeland.


Det er etter min mening like håpløst som alle som tror at Memelli kunne blitt den store frelseren i høst. Spurkeland klarte ikke engang nivået i Løv-Ham og gikk videre til Fyllingen.


Det er fordi han råtna på brann 2 da, tulling. Akkuratt som Walde. Han kom altfor sent på A-laget og fikk alt for lite spilletid når han trengte det. Og hva i helvete betyr din mening når du (etter hva jeg OPPFATTER) ikke har sett mange Brann 2-kamper? Spurkeland spilte bra og burde fått mer spilletid. Synd for spurkis.

Nixon

Quote from: "Nightfox"Og hva i helvete betyr din mening når du (etter hva jeg OPPFATTER) ikke har sett mange Brann 2-kamper? Spurkeland spilte bra og burde fått mer spilletid.


Du oppfatter dårlig. Jeg har sett relativt mange Brann2-kamper de siste årene og jeg kan bekrefte at Spurkeland spilte bra. Men ikke overlegent. Litt for stor feilprosent på pasninger blant annet. Og litt for glad i å drible en mann for mye.

Men jeg skjønner ikke helt at Brann2-kamper skal være mer eller mindre helt avgjørende her. Det kan nesten virke sånn. Hvordan man klarer seg på trening i spillsekvenser mot bedre motspillere bør telle mer. Det kan jo tenkes at det var her Spurkeland falt igjennom...
Rød makt på Hansa

TrulsVikane

Quote from: "jako"
Quote from: "TrulsVikane"
Quote from: "Nightfox"Mjelden gir jo langt faen i Brann

Du skulle bare vist hvor mye tid mejlden bruker på laget selv på "fritiden"


Fritid og fritid fru blom. Mjelde er langt fra å være til stedet på alle treningene i Brann. En trener bør helst være til stedet på lagets treninger. Forhåpentligvis blir dette bedre med den nye sportslige lederen.


Jeg stoler ivertfall så pass på Branns ledelse at jeg går utifra at de har en god grunn til at mjelde ikke er på de treningene..

Men nå syns jeg vi kan sitte strek over denne diskusjonen...
kte lidenskap har et navn: BRANN

Go Up