• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann i Royal League

Started by Brann_copper, October 26, 2006, 00:24:08 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: "Haer217"Finalen skal spilles 15. mars


http://fotball.bt.no/royal/index.jsp?stats=true&type=fixturelist_bydate

12. april ifølge dette oppsettet...
Rød makt på Hansa

Chrisstah

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Haer217"Finalen skal spilles 15. mars


http://fotball.bt.no/royal/index.jsp?stats=true&type=fixturelist_bydate

12. april ifølge dette oppsettet...


hadde vært bedre med 15 mars.
skal ikke vi spille mot stabæk den 10?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Nixon

Quote from: "Chrisstah"hadde vært bedre med 15 mars.
skal ikke vi spille mot stabæk den 10?


Sant nok. Og det stemmer heller ikke det som står i BT. Finalen spilles, som det ble skrevet, 15. mars.
Rød makt på Hansa

Chrisstah

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Chrisstah"hadde vært bedre med 15 mars.
skal ikke vi spille mot stabæk den 10?


Sant nok. Og det stemmer heller ikke det som står i BT. Finalen spilles, som det ble skrevet, 15. mars.


ikke for å mase, men finner ikke hvor finalen skal spilles hen. Noen som vet eller vet når det blir offentli gjort?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Nixon

Quote from: "Chrisstah"ikke for å mase, men finner ikke hvor finalen skal spilles hen. Noen som vet eller vet når det blir offentli gjort?


Det er det ingen som vet. Et av lagene som kommer til finalen får hjemmekamp. Så du må nok vente til 8. mars for å få vite det.
Rød makt på Hansa

Chrisstah

okey! har ikke fått med meg det! men leser inne på royal league sidene at brann ikke får spille kvart hjemme om eg skjønner dansk riktig. så regner eg med at vi ikke får spille verken en eventuell semi eller finale hjemme heller!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Seeteufel

Såvidt meg bekjent har Brann bedt om å ikke få hjemmekamper fremover i Royal League, på grunn av utbyggingen på stadion.
Le jeu avant tout

Nixon

Rød makt på Hansa

Nixon

http://www.klanen.no/klanens_spaakule_vi_moeter_fck

Oslopakket har regnet seg frem til disse kvartfinalene

Vålerenga - FCK
Lillestrøm - Helsingborg
Brøndby - Brann
Elfsborg - OB

Hvis dette slår til blir det altså en tur til København for Brann.
Rød makt på Hansa

Super Hasund

Quote from: "Nixon"http://www.klanen.no/klanens_spaakule_vi_moeter_fck

Oslopakket har regnet seg frem til disse kvartfinalene

Vålerenga - FCK
Lillestrøm - Helsingborg
Brøndby - Brann
Elfsborg - OB

Hvis dette slår til blir det altså en tur til København for Brann.


Fett viss vi trekker brønby. Har vert på et par brøndby kamper å det har vert knall. Så å reise te køben for å se brann banke brønby i kongens by.....ja det e dejlig å være norsk i danmark
La Folket Synge

*Feltz*

olebrann3

eller deilig å være bergensk i danmark:P

Skyscraper

Quote from: "Nixon"http://www.klanen.no/klanens_spaakule_vi_moeter_fck

Oslopakket har regnet seg frem til disse kvartfinalene

Vålerenga - FCK
Lillestrøm - Helsingborg
Brøndby - Brann
Elfsborg - OB

Hvis dette slår til blir det altså en tur til København for Brann.



Men de bruker det at brann taper mot OB som grunn... hva skjer "hvis" vi vinner?
å skal det skje... Nei, vent... Nå

Nixon

Quote from: "Skyscraper"Men de bruker det at brann taper mot OB som grunn... hva skjer "hvis" vi vinner?


Sant nok. Kanskje vi da kan møte Elfsborg. Noe som absolutt er å foretrekke sånn rent økonomisk.
Rød makt på Hansa

Marek

Så, når går kvartfinalen i køben?
ons Ivar skal hem...

Bataljonen

Hvem Brann møter i kvartfinalen blir klart i morgen kl 1415.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Brannmus


Mobben

Blir spennende! Lenge siden vi har møtt Brøndby er det ikkje? Kommer ikkje på forrige gang i farten hvertfall.

Brannmus

Uheldig er vi i hvert fall med kampdato. Fire dager til kamp, på en torsdag, i Danmark. Blir ikke lett for folk å komme seg på denne kampen om de ikke har ferie og godt med penger er jeg redd.

Nixon

Pokker! Har ikke mulighet til å ta fri.

Og det verste er at vi ikke kan regne med at de viser den på tv. Vår kamp starter kvarteret før TVNorge starter sin sending. VIF spiller på Bislett mot Helsingborg en halvtime etter. Så mye tyder på at vi ikke får sett kampen...
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "Mobben"Blir spennende! Lenge siden vi har møtt Brøndby er det ikkje? Kommer ikkje på forrige gang i farten hvertfall.


Vi spilte treningskamp mot dem en gang på begynnelsen av 90-tallet. Brann vant 5-1, og den gang var Brøndby et virkelig storlag.
Legg ned hele klubben!

KennethS

Klippet denne fra Brøndy support:

Vi møder Brann på Torsdag i kvartfinalen. (SydSiden Online)
skrevet af schmidt87, , 26.02.2007, 14:47

det er en super lødtrækning. jeg har været bosat i norge, hvor jeg så dem spille en del. de spiller virkelig langsomt. de har ikke de store profiler, men det er måske samtidig deres styrke. alle kæmper helt vildt. ingen er for gode til at arbejde deffensivt.

hvis vi får scoret vinder vi. deres offensiv er ikke god. rent statistisk score de ikke ret mange mål. men de lukker virkelig godt af.
vi skal spille rigtig hurtig og angribe dem med dybe løb bag deres 4-kæde. alle lange bolde vil de vinde.

jeg tror på vi vinder den unden de store problemer. vores største problem bliver at få det første mål.
tå på Brann

Mobben

Skulle tro det var et ironisk innlegg!

Gepard

Jepp, leste den der jeg og, meget merkelig beskrivelse...

Vi er dog et drittdårlig lag for tiden, bare på en annen måte ;)

monzilla

Landslagskapteinen, en av Norges beste keepre, en PVM som kommer til å bli et fast innslag på landslaget. Ingen profiler. He he

kabelmann

Quote from: "KennethS"Klippet denne fra Brøndy support:

Tenkte jeg skulle google etter "Brøndby supporter" for å finne dette forumet, og hva kommer opp som tredje treff? Joda, Brann Supporter Team :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Det er herlig hvis de undervurderer oss så mye, kommer vi ned dit og overkjører de:-) selv om det nok ikke er treneren som har skrevet dette innlegget.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Speedy

Quote from: "Klaus_Brann"Det er herlig hvis de undervurderer oss så mye, kommer vi ned dit og overkjører de:-) selv om det nok ikke er treneren som har skrevet dette innlegget.


Uansett om ikke trenere og spillere gjør så blir det artig når fansen får et sjokk i trynet. At dansken presterer å presentere Brann slik er rart. Kan ikke sett så mye på spillet til Brann (kanskje en Casual :) )
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Go Up