• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TIL ALLE BLUSSERE

Started by Stoffi, October 22, 2006, 21:49:45 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

TAKK! For at dere ofret dere for blussingen, og røykbomber. Det er en jævla synd og skam at purken skal drive og hive folk ut og bøtelegge for en slik fantastisk rammeskapning.
At Brann kanskje får bøter, spiller INGEN rolle. Det er en god investering og vel brukte penger. Jeg håper bare at dere ikke får bøtene selv... :-/

Dere ga oss ihvertfall en god opplevelse, det varmet. Takk.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Stoffi

Og vi ble snytt for 2-3 soleklare straffer.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

SKB e BEST!!!

Ja, var herlig å se at folk faktisk tør! Respekt til de som blusset idag.
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

vekkreist

Skjønner ikke at blussing ikke er lov... purken skulle tatt seg en tur til Italia hehe... der foregår det blussing i stor skala. nyydelig

Radney

Det skulle hvertfall vært lov å stå med blussere nede sammen med flaggerne før kampen!
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

vekkreist

Quote from: "Radney"Det skulle hvertfall vært lov å stå med blussere nede sammen med flaggerne før kampen!


JA!

Chrisstah

de hadde jo bluss nede på banen i ham kam - rbk!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Gina

Jeg trodde tinnsoldatblussing var lovlig. Har det kommet nye regler?
ina

Candyman

Hærlig blussing i dag. Stå på!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

rødesk

Flott med blussing i dag!!

Endelig noen som tar tak!
oen må gå...!

Rasmus_brann

Kjempe tifo, all ære til tifo-gruppe, kjempe stemning all ære til oss selv, kjempe blussing all ære til blusserne, kjempe røykbomber all ære til de ansvarlige, men kampen gjorde en brå slutt på gleden.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Jonasbrann1

Likte veldig godt blussingen!

Takk til dere
Blod e tjukkare enn vann

Northside

artig med pyro :)

kommer en del bilder i morgen når humøret kanskje er litt bedre...

Ferguson

Tusen takk. Syk inmarsj idag med stemningen og blussene.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

hansagutt1

Faen meg på tide at noe av galskapen kommer tilbake. Honnør til dere som blusset idag!

brannfrik

var gøy å se litt pyro igjen på stadion :D det sure med dette er jo at folk kommer til å bli utestengt..

tok forresten ikke lange tiden før reaksjonen kom.

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2364451.ece

Radney

tragisk at vi ikke kan ha blussere på stadion. skaper jo bare en fantastisk ramme rundt kampen!
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

Candyman

Klart han må si det i avisen. Tipper han syns det var flott å se så mange fine røde bluss i høstmørket! Visste forresten ikke at det var farlig med egg på øget...?? ;-) Ta deg en bolle Bjørn.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

kapteinen

Mye bluss og galskap i kveld.
Men de røykbombene var helt jævlig, fikk jo pusteproblemer.
Ellers en trist kveld!
Z

Mr_Soma

Quote from: "Bjørn Dahl"Flere stolseter ble sparket av og forlatt.


Skulle vi tatt de med oss hjem,fikset de for så å tatt de med tilbake mot Ham Kam?

Texas

for oss supportere er bluss gøy og stilig å se på, men for brann betyr bluss høye bøter. Er vi supportere så jævla egosentriske at vi ikke klarer å rette oss etter reglene på stadion, bare fordi vi ikke ser poenget? Bjørn Dal ser sikkert ikke poenget i å forby bluss heller, men han må rette seg etter det, og det bør supporterene klare også.

Ellers var det en skuffende aften for alle brannsuportere...men vi har mye bra å bygge videre på, og vi stiller sterkere i 2007.

Hansakongen

Quote from: "kapteinen"Mye bluss og galskap i kveld.
Men de røykbombene var helt jævlig, fikk jo pusteproblemer.
Ellers en trist kveld!



enig her det var veldig mye galskap som skjedde på kampen i dag.. skulle nesten ha trodd at dette var avtalt spill mellom mange på tribunen i dag gitt... Hadde faktisk aldri trodd det kom til å bli så gale tilstander, særlig når det er gått så fint igjennom hele sesongen uten blussing etc etc?? Undrer meg stort på hvordan folk fikk med seg disse tingene inn på tribunen når så og si alle ble sjekket ved inngangen.. Eller når det skjer ting i 2 kamper på rad med kasting gjenstander fra tribunen, er det noe som riv ruskendes gale med oss Brann supportere fortiden.. vi for da bare håpe de 2 siste kampene i år går uten problemer alla det som har skjedd i disse helgene her...

anders_flanderz

Quote from: "Hansakongen"
Quote from: "kapteinen"Mye bluss og galskap i kveld.
Men de røykbombene var helt jævlig, fikk jo pusteproblemer.
Ellers en trist kveld!



enig her det var veldig mye galskap som skjedde på kampen i dag.. skulle nesten ha trodd at dette var avtalt spill mellom mange på tribunen i dag gitt... Hadde faktisk aldri trodd det kom til å bli så gale tilstander, særlig når det er gått så fint igjennom hele sesongen uten blussing etc etc?? Undrer meg stort på hvordan folk fikk med seg disse tingene inn på tribunen når så og si alle ble sjekket ved inngangen.. Eller når det skjer ting i 2 kamper på rad med kasting gjenstander fra tribunen, er det noe som riv ruskendes gale med oss Brann supportere fortiden.. vi for da bare håpe de 2 siste kampene i år går uten problemer alla det som har skjedd i disse helgene her...




Vil ikke tørre å påstå at de sjekka alle.. eg gjekk glatt gjennom vaktene på SS uten å ble sjekka.... ikke at eg hadde noe som ikke va lov å ha med inn..men alle ble ikke sjekka!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Radney

Vi bør absolutt ha masse flaggere og blussere nede på banen på hver hjemmekamp. Om det er lov til og ha blussere vet jeg ikke, men det vet vel kanskje noen i Tifo gruppen?
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

Texas

Quote from: "Radney"Vi bør absolutt ha masse flaggere og blussere nede på banen på hver hjemmekamp. Om det er lov til og ha blussere vet jeg ikke, men det vet vel kanskje noen i Tifo gruppen?


nei, det er ikke lov å blusse...synd, men sånn er det bare..og det må vi forholde oss til...


og med tanke på eggkasting: hvor er folkeskikken til de som gjør sånt? det hører jo ikke hjemme noen steder.

Mr_Soma

Hadde jeg vært Bjørn Dahl, så hadde jeg sendt regningen sporenstreks til Securitas som virkelig ikke gjør jobben sin. Hadde de gjort jobben sin ordentlig så hadde ingen fått med seg noe bluss eller egg innenfor portene. Brann betaler de for at slikt ikke skal skje.

Selv synes jeg at blusserne skal ha for å gjennomføre det, men egg? Finn på noe bedre eller la være.

Sippingen til Bjørn med magen er latterlig - hadde det ikke vært for oss Bjørn så hadde ikke du hatt til salt i maten. Den boten Brann evnt får er lommerusk ihh til det dere tjente på de drøyt 19500 som var innenfor portene.

Sanksjoner my ass.

Northside

Bluss er ikke noe problem å smugle inn, men hvordan noen fikk inn 3 røykbomber lurer jeg en del på. Disse røykbombene er langt fra liten og du skal ha rimelig store lommer for å smugle de inn.

blahblah

Alle klovner som klager.. dette skjer aldri, har skjedd i en kamp siden 2003? og synd og si kommer det sikkert og fortsette med jente mentaliteten som er på norske tribuner i god tid fremover så ikke bli så altfor redd. dere får det sånn dere vil i hver jævla kamp, på tide at vi får en kamp med litt galskap og rabling(slik det burde være) ellers kan folk også vente til Brann faktisk får noen bot før dere begynner og kritisere, både rbk og lsk har blusset i år men fått null bot.........

Stoffi

Skriv email til Bjørn Dahl og fortell han hva vi mener. Det skal jeg gjøre i kveld.
Som det ble sagt, det har blitt blusset i tippeligaen før i år uten bøter, og en eventuell bot er en investering i en FANTASTISK ramme rundt kampen.
Kasting av egg på den annen side, går dessverre ikke an å se gjennom fingrene på når man sitter i Bjørn Dahl sine sko.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

krøvel vellevold

Quote from: "Stoffi"Skriv email til Bjørn Dahl og fortell han hva vi mener. Det skal jeg gjøre i kveld.
Som det ble sagt, det har blitt blusset i tippeligaen før i år uten bøter, og en eventuell bot er en investering i en FANTASTISK ramme rundt kampen.
Kasting av egg på den annen side, går dessverre ikke an å se gjennom fingrene på når man sitter i Bjørn Dahl sine sko.


Kan man angi en person som kaster egg, Stoffi?
Legg ned hele klubben!

Northside

Det som er synd er at folk kastet bluss og røyk på banen, slike ting blir det som oftest kraftige bøter for. Egget hjalp jo ikke akkurat på den biten...

Snublefot

blussene var strÃ¥lende=)    digg Ã¥ se pÃ¥..    synd det blir bøter av slikt, men dette "skulle vært" en kamp verdig for bluss.. synd spillerne ikke "blusset" i huet sitt..

haavarl

Pent med bluss.

Jeg var litt skeptisk til han som blusset alene, gang nr. 2. Blusset gikk opp og ned inne i publikum? SÃ¥ farlig ut.

Og så misliker jeg at de pælmes på banen. Hold dem pent og rett og stå som en mann, selv om vakta kommer. Eller la vær.

HansaZ

Blussing var strålende, eggkasting var idiotisk.

indreløper

Quote from: "Stoffi"Og vi ble snytt for 2-3 soleklare straffer.


Se kampen på nytt mann.....Vi skulle ha hatt et. Det var da Andresen ble skubbet i 1 omgang. Sæternes sitt var billig, winterse filmet, og forseelsen på dahl startet utenfor 16 meteren. Tenkte du på noen andre forseelser kanskje.

Morriss

Enig, tommelen opp for disse gutta!

Morriss

Quote from: "NorthsideFCDH"Bluss er ikke noe problem å smugle inn, men hvordan noen fikk inn 3 røykbomber lurer jeg en del på. Disse røykbombene er langt fra liten og du skal ha rimelig store lommer for å smugle de inn.


Man får jo de ganske små også. Så ikke hvordan de som ble fyrt opp i går så ut, men man kan vel få de på størrelse med en snusboks..?

ole3000

Quote from: "Morriss"
Quote from: "NorthsideFCDH"Bluss er ikke noe problem å smugle inn, men hvordan noen fikk inn 3 røykbomber lurer jeg en del på. Disse røykbombene er langt fra liten og du skal ha rimelig store lommer for å smugle de inn.


Man får jo de ganske små også. Så ikke hvordan de som ble fyrt opp i går så ut, men man kan vel få de på størrelse med en snusboks..?


Da jeg flagget kom det inn en, var på størrelse med en hermetikkboks med kattemat, litt feitere kanskje.
i går for en til!

Brann-Peter!

Respekt til gutta som blusset. Litt villere, litt bedre!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Stoffi

Quote from: "krøvel vellevold"
Kan man angi en person som kaster egg, Stoffi?


Nei. Brann får finne ut av det selv uten at vi skal "hjelpe". Hva sidemannen gjør er hans problem, ikke ditt eller mitt.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Quote from: "Brann-Peter!"Respekt til gutta som blusset. Litt villere, litt bedre!


Respekt ja. Særlig hvis Brann gjør alvor av trusselen med å stenge de ute neste sesong. Da kan de trenge all den respekten de kan få der de står ute på Nymarksbanen.
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "krøvel vellevold"
Kan man angi en person som kaster egg, Stoffi?


Nei. Brann får finne ut av det selv uten at vi skal "hjelpe". Hva sidemannen gjør er hans problem, ikke ditt eller mitt.


Selvsagt er det vårt problem og Brann sitt problem. Det sidemannen gjør vil gå utover, iførste rekke klubben, og deretter utover Brann-supporterne. Vi kan regne med mindre og mindre velvilje fra klubben og fra andre lag, jo verre vi oppfører oss. I tillegg kan det gå utover antall tilskuere og supportere. Hvem har vel lyst å definere seg som brann-supporter når dette gjør at du havner i samme gruppe som de som sender e-post og sms trusler til Tørum, de som kaster ting på banen og spillerne, angriper politiet osv.
"og der snubler Sæternes igjen"

Alexåsane

Kjempeflott med blussing. MEN ikke hiv de ned på banen!!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Stoffi

Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "krøvel vellevold"
Kan man angi en person som kaster egg, Stoffi?


Nei. Brann får finne ut av det selv uten at vi skal "hjelpe". Hva sidemannen gjør er hans problem, ikke ditt eller mitt.


Selvsagt er det vårt problem og Brann sitt problem. Det sidemannen gjør vil gå utover, iførste rekke klubben, og deretter utover Brann-supporterne. Vi kan regne med mindre og mindre velvilje fra klubben og fra andre lag, jo verre vi oppfører oss. I tillegg kan det gå utover antall tilskuere og supportere. Hvem har vel lyst å definere seg som brann-supporter når dette gjør at du havner i samme gruppe som de som sender e-post og sms trusler til Tørum, de som kaster ting på banen og spillerne, angriper politiet osv.


Hjelper det at du angir hvem det er? Får Brann mindre bøter av det? Gjort er gjort.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

birki

hvis jeg ikke tar helt feil hadde fredrikstad bluss langs hele linjen ved innmarsj igår... dette må da være organisert og lovliggjort av arrangøren. eller er dette også ulovlig?
ed hjertet i Brann og Bergen!

DJ_ADG

Quote from: "birki"hvis jeg ikke tar helt feil hadde fredrikstad bluss langs hele linjen ved innmarsj igår... dette må da være organisert og lovliggjort av arrangøren. eller er dette også ulovlig?


det e lovelig å gjøre det så lenge man har tilatelse fra kamp aransjør, politi og Brannvesenet.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

birki

Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "birki"hvis jeg ikke tar helt feil hadde fredrikstad bluss langs hele linjen ved innmarsj igår... dette må da være organisert og lovliggjort av arrangøren. eller er dette også ulovlig?


det e lovelig å gjøre det så lenge man har tilatelse fra kamp aransjør, politi og Brannvesenet.


takk, ble litt forvirret på en trist mandag..
ed hjertet i Brann og Bergen!

Professoren

Quote from: "NorthsideFCDH"artig med pyro :)

kommer en del bilder i morgen når humøret kanskje er litt bedre...


Fått lagt ut bildene? Bluss er herlig, spesielt stemningsskapende og vakkert er det på en mørk høstaften

Northside


BrannSupporter

Quote from: "kapteinen"Mye bluss og galskap i kveld.
Men de røykbombene var helt jævlig, fikk jo pusteproblemer.
Ellers en trist kveld!


Det gikk helt fint til han en av flaggerne (tror jeg) sparket den utover sidelinjen. Det var da røyken gikk rett inn på store stå. ;)

Go Up