• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Synging på Rosenborg-kampen

Started by Kruxleiven, October 22, 2006, 21:46:07 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kruxleiven

Så lei jeg er. Så vanvittig dårlig synging, dårlige sanger, gamle sanger, repetative sanger. Er det helt forbanna umulig å lage noe nytt? Satt midt på hovedtribunen i dag. Hørte bare Rosenborg-fansen så lenge det var 0-0, 0-1 og 2-1. Før kampen var det bra stemning, men da med "Byen e Bergen" og "Vi vinner serien i år". Så har vi en sang til. "Heia Brann" klapp-klapp. Wow hele 3 sanger. Dritbra. Og syngingen i motgang er intet mindre enn fantastisk. Meg selv? Såkalt sittesvin som bare klager? Vel, jeg prøvde på Ullevål når vi lå under 0-1 og 0-2. Responsen var latterlig dårlig der vi på et tidspunkt fremdeles kunne klare uavgjort mot Lyn. Da det var 0-2 var det ingen som sang lenger. Har vi virkelig ikke ambisjoner om noe annet? Om supportere som er der og støtter laget i motgang også? Jeg tror ikke det. Det er "gi opp stemningen" som regjerer blant våre fans. Dessverre!

Chrisstah

var med på å prøve skape stemning mot lyn ! men det var bare sidemannen og ca 10 stk som satt på muren! så hengte med på det! men i dag skjønner eg egentlig litt! tenk den skuffelsen som er i bergen no! føler med alle!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

bernu

Dårlig stemning på felt z idag, mye på grunn av at en haug med idioter ikke hadde tid til å synge da de heller konsentrerte seg om å kaste ting på banen, sloss med andre supportere, bråke med politiet osv....
Fine prioriteringer....
HANSA - Z

krøvel vellevold

Quote from: "Kruxleiven"Så lei jeg er. Så vanvittig dårlig synging, dårlige sanger, gamle sanger, repetative sanger. Er det helt forbanna umulig å lage noe nytt? Satt midt på hovedtribunen i dag. Hørte bare Rosenborg-fansen så lenge det var 0-0, 0-1 og 2-1. Før kampen var det bra stemning, men da med "Byen e Bergen" og "Vi vinner serien i år". Så har vi en sang til. "Heia Brann" klapp-klapp. Wow hele 3 sanger. Dritbra. Og syngingen i motgang er intet mindre enn fantastisk. Meg selv? Såkalt sittesvin som bare klager? Vel, jeg prøvde på Ullevål når vi lå under 0-1 og 0-2. Responsen var latterlig dårlig der vi på et tidspunkt fremdeles kunne klare uavgjort mot Lyn. Da det var 0-2 var det ingen som sang lenger. Har vi virkelig ikke ambisjoner om noe annet? Om supportere som er der og støtter laget i motgang også? Jeg tror ikke det. Det er "gi opp stemningen" som regjerer blant våre fans. Dessverre!
Legg ned hele klubben!

Radney

Det er hvertfall utrolig dårlig samstemt på Stadion, men folk synger hvertfall og det er det viktigste. De som klager så jævlig på syngingen bør starte en oppsangergruppe el noe og få samlet 200 mann og plassere 50 stykker midt på hver tribune og dra med seg hele Stadion på hver eneste sang. I England på enkelte stadioner er det utrolig tøft hvor alle fire tribune seksjonene konkurerer mot hverandre hvor det er om å gjøre og synge høyest. Der er det lite klapping i sangene og alle på stadionene synger fordi det sitter oppsangere på alle fire tribunene!
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

Alzheimer/Silverspurs

Greit nok at det er få sangar men eg syns det trøkka heilt intenst bra til tider. Litt dårleg samstemt, men what the heck.
Var nettopp i kamp i England med Man. City, og det kunne overhodet ikkje måle seg med det som skjedde på stadion i dag.

Brodtkorb

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Kruxleiven"Så lei jeg er. Så vanvittig dårlig synging, dårlige sanger, gamle sanger, repetative sanger. Er det helt forbanna umulig å lage noe nytt? Satt midt på hovedtribunen i dag. Hørte bare Rosenborg-fansen så lenge det var 0-0, 0-1 og 2-1. Før kampen var det bra stemning, men da med "Byen e Bergen" og "Vi vinner serien i år". Så har vi en sang til. "Heia Brann" klapp-klapp. Wow hele 3 sanger. Dritbra. Og syngingen i motgang er intet mindre enn fantastisk. Meg selv? Såkalt sittesvin som bare klager? Vel, jeg prøvde på Ullevål når vi lå under 0-1 og 0-2. Responsen var latterlig dårlig der vi på et tidspunkt fremdeles kunne klare uavgjort mot Lyn. Da det var 0-2 var det ingen som sang lenger. Har vi virkelig ikke ambisjoner om noe annet? Om supportere som er der og støtter laget i motgang også? Jeg tror ikke det. Det er "gi opp stemningen" som regjerer blant våre fans. Dessverre!


Skal gjerne synge evighets sanger eg viss Vi bare kan klare Ã¥ holde stemmningen oppe og klarer fint  Ã¥ fÃ¥ med meg kampen selv om eg synger.For meg er det Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ stadda det samme som Ã¥ gÃ¥ i kirken og eg er ikke kristen.
Kan ikke si annet att kampen i går var en lærepenge for Brann og supporterene.
Brann ang. billettsalget ... som De før og no etter kamp viste seg å være en kjempe flause.
Syngingen i dag har kanskje noe med att alle ble spredd for alle vinder på grunn av splittelsen det blir når billettene blir lagt ut og folk kan kjøpe 25 billetter.
Supporteren bør  gÃ¥ i seg sjøl og ikke hakke pÃ¥ Mjelde ....
Vi bør hakke på oss sjøl og ikkje tro att Vi er Norges Beste Supportere.
Kanskje viss vi får samlet alle og slutter å rakke ned på de forskjellige grupperingen og klarer å få noen oppsangere til å dra i gang .... dette har vært gjort med suksess før.for sånn som det var i går,så var det en flau forestilling fra oss.
Har litt sansen for denne : http://www.fxt.no/tippeligaen/viking/article778336.ece

grei

Latterlig innlegg. Angriper det eneste som er noe å være stolt av etter gårsdagen: Vårt samhold og livet på tribunen. Her er vi unike i dette landet. Antall sanger eller deltagere i supportergjenger har ingenting å si så lenge det koker på tribunen. At folk ikke synger like høyt som trådstarter når vi ligger under med flere mål kan kanskje ha noe å gjøre med at vi faktisk bryr oss om laget...

Alexåsane

Riseth var i hvertfall imponert over stemningen. Les dagens bt.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Utmedsnolken

Quote from: "Brodtkorb"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Kruxleiven"Så lei jeg er. Så vanvittig dårlig synging, dårlige sanger, gamle sanger, repetative sanger. Er det helt forbanna umulig å lage noe nytt? Satt midt på hovedtribunen i dag. Hørte bare Rosenborg-fansen så lenge det var 0-0, 0-1 og 2-1. Før kampen var det bra stemning, men da med "Byen e Bergen" og "Vi vinner serien i år". Så har vi en sang til. "Heia Brann" klapp-klapp. Wow hele 3 sanger. Dritbra. Og syngingen i motgang er intet mindre enn fantastisk. Meg selv? Såkalt sittesvin som bare klager? Vel, jeg prøvde på Ullevål når vi lå under 0-1 og 0-2. Responsen var latterlig dårlig der vi på et tidspunkt fremdeles kunne klare uavgjort mot Lyn. Da det var 0-2 var det ingen som sang lenger. Har vi virkelig ikke ambisjoner om noe annet? Om supportere som er der og støtter laget i motgang også? Jeg tror ikke det. Det er "gi opp stemningen" som regjerer blant våre fans. Dessverre!


Skal gjerne synge evighets sanger eg viss Vi bare kan klare Ã¥ holde stemmningen oppe og klarer fint  Ã¥ fÃ¥ med meg kampen selv om eg synger.For meg er det Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ stadda det samme som Ã¥ gÃ¥ i kirken og eg er ikke kristen.
Kan ikke si annet att kampen i går var en lærepenge for Brann og supporterene.
Brann ang. billettsalget ... som De før og no etter kamp viste seg å være en kjempe flause.
Syngingen i dag har kanskje noe med att alle ble spredd for alle vinder på grunn av splittelsen det blir når billettene blir lagt ut og folk kan kjøpe 25 billetter.
Supporteren bør  gÃ¥ i seg sjøl og ikke hakke pÃ¥ Mjelde ....
Vi bør hakke på oss sjøl og ikkje tro att Vi er Norges Beste Supportere.
Kanskje viss vi får samlet alle og slutter å rakke ned på de forskjellige grupperingen og klarer å få noen oppsangere til å dra i gang .... dette har vært gjort med suksess før.for sånn som det var i går,så var det en flau forestilling fra oss.
Har litt sansen for denne : http://www.fxt.no/tippeligaen/viking/article778336.ece


Hva har Mjelde med supporterstemningen å gjøre da? Jeg hakker masse på mjelde, men sjelden pga at stemningen er lav. Vi har et ganske stort repetoar av sanger som sjelden blir brukt lenger. Hva med å starte Bergen sine gutter eller I-ia-iao (passer veldig bra om vi skulle kjøpe Inge Andre Olsen...) avogtil
"og der snubler Sæternes igjen"

jedda

SS sang sikkert "byen e bergen" over 20 ganger i går, det var helt ekstremt. vi har jo et titalls sanger å velge mellom, irriterende det kun ble brukt et par-tre, som går igjen alt for mange ganger, mens andre blir sunget en eller to ganger, og andre igjen ikke i det hele tatt. dessuten burde folk begynne å skjønne at klappingen ødelegger sangen med mindre man klarer å klappe saktere. slik som det er nå funker jo ikke, vi (SS) er jo ferdig å synge flere sekunder før hansa.

Morriss

Jeg blir anpusten av at det går for fort. Jeg klapper heller aldri, bevisst, på sanger som ikke trenger klapping. Kjør heller knyttenevene i været!

Utmedsnolken

Quote from: "jedda"SS sang sikkert "byen e bergen" over 20 ganger i går, det var helt ekstremt. vi har jo et titalls sanger å velge mellom, irriterende det kun ble brukt et par-tre, som går igjen alt for mange ganger, mens andre blir sunget en eller to ganger, og andre igjen ikke i det hele tatt. dessuten burde folk begynne å skjønne at klappingen ødelegger sangen med mindre man klarer å klappe saktere. slik som det er nå funker jo ikke, vi (SS) er jo ferdig å synge flere sekunder før hansa.


De kan vel ikke flere sanger på Store Stå.
"og der snubler Sæternes igjen"

SKBMiller

Semb sitat på tv2 i går:

"jeg tror aldri jeg har vært på en norsk arena med så mye stemning"

Klaus_Brann

Quote from: "jedda"SS sang sikkert "byen e bergen" over 20 ganger i går, det var helt ekstremt. vi har jo et titalls sanger å velge mellom, irriterende det kun ble brukt et par-tre, som går igjen alt for mange ganger, mens andre blir sunget en eller to ganger, og andre igjen ikke i det hele tatt. dessuten burde folk begynne å skjønne at klappingen ødelegger sangen med mindre man klarer å klappe saktere. slik som det er nå funker jo ikke, vi (SS) er jo ferdig å synge flere sekunder før hansa.


Helt enig.
I stedet for å synge "se Mons Ivar", så synger ss Mons Ivar Mjelde klapp klapp....Og så er det dette du sier med at "Byen e Bergen" ble startet over 20 ganger. Jeg tror ikke folk skjønner det at det må være mye bedre å starte den 10 ganger , og da ha fullt volum på, enn 20 ganger hvor 5 av de er med fullt volum!

Men når det er sagt så tror jeg aldri har vært med på lignende trøkk på et par sanger i går...Det gikk et ekko lenge etter at vi var ferdig å synge!
Bare så synd vi aldri ledet eller vant!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

jedda

Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "jedda"SS sang sikkert "byen e bergen" over 20 ganger i går, det var helt ekstremt. vi har jo et titalls sanger å velge mellom, irriterende det kun ble brukt et par-tre, som går igjen alt for mange ganger, mens andre blir sunget en eller to ganger, og andre igjen ikke i det hele tatt. dessuten burde folk begynne å skjønne at klappingen ødelegger sangen med mindre man klarer å klappe saktere. slik som det er nå funker jo ikke, vi (SS) er jo ferdig å synge flere sekunder før hansa.


De kan vel ikke flere sanger på Store Stå.


pft, i de fleste andre seriekamper synger vi mange fler forskjellige sanger enn i går. men jeg vet ikke, mulig det hadde noe med å gjøre at det var så mange der som så og si aldri går på brannkamp, som bare kan to sanger. for jeg merket at da noe mer "ukjente" sanger som "brann bankar alle no" ble startet, døde sangen ut fort.

noe annet som irriterte meg var at tv2's kameraer eller mikrofoner eller hva det var, var plassert sånn at det hørtes ut som om rosenborg-supporterne overdøvet oss totalt. greit nok at de gjorde det i slutten, men de skal ikke få æren av å ha overdøvet et fullsatt stadion igjennom hele kampen. som Klaus_Brann sa, det var et sykt trøkk på enkelte sanger der. får helt frysninger når hele stadion synger med sånn som det. stadda-publikumet er et utrolig bra publikum, i alle fall når det går bra med laget.

Red Rabitt

Uansett!
Vi må ha nye sanger, tenkte akkurat det samme som trådstarter i går, det er de 3 samme om og om igjen!
Her må de som har ansvaret , ta ansvar, nemlig bataljonens styre!
Visst en tar på seg ansvar om å lede en supp klubb, så må man hele tiden fokusere på det viktigste: å forbedre stemningen.
Fek at andresen ikke har en egen slager sang for lenge siden er en skandale!
Bare se på troll pakket, der har sappara allerede fått en sang alle er med på!
Dere kan jo begynne her inne på forumet med å leite igjennom alle de hundre sidene med gode sangforslag som har blitt kverket av idioter opp igjennom tiden.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

positiv

oa Andresen oa Andresen oa Andresen oa Andresen oa Andresen oa Andresen  oa Andresen oa Andresen oa Andresen oa Andresen oa Andresen oa Andresen oa Andresen oa Andresen oa Andresen
ødt blod på HANSA

GBA

Quote from: "bernu"Dårlig stemning på felt z idag, mye på grunn av at en haug med idioter ikke hadde tid til å synge da de heller konsentrerte seg om å kaste ting på banen, sloss med andre supportere, bråke med politiet osv....
Fine prioriteringer....


Ta medisine din latterlige klovn!. HÃ¥per du bytter felt.
ataljonen er best, Ingen protest.

kapteinen

Bare for å illustrere en liten ting ang klappingen.
Ut i kampen startet felt z heia brann ropet, men folk sluttet å synge etter 2 rop.Det som da skjedde var at resten av stadioen klappet villt avgårde mens det faktisk ikke var noen som sang til den.

Vi klapper ikke til sangen lenger, vi synger til klappingen!
Det er en liten tankevekker!

Og ang stemningen var den under parti for hva vi pleier å ha, men jeg visste dette kom til å skje.
Vet du hvem jeg plutselig fikk på setet ved siden av meg på z`en?Nei ikke de vanlige supporterene som pleier å vanke der, men en gammel tante og hennes niese på 12.Ikke noe galt i det men man trenger vel ikke å være spesiellt oppegående for å skjønne at det ikke var de som skrek høyest.

Men det som var den største feilen i stemmningen var at sanger som ble påbegynnt bare døde ut, uten videre.Har du først begynnt så synger man den ferdig!
Z

birki

Quote from: "kapteinen"Bare for å illustrere en liten ting ang klappingen.
Ut i kampen startet felt z heia brann ropet, men folk sluttet å synge etter 2 rop.Det som da skjedde var at resten av stadioen klappet villt avgårde mens det faktisk ikke var noen som sang til den.

Vi klapper ikke til sangen lenger, vi synger til klappingen!
Det er en liten tankevekker!

Og ang stemningen var den under parti for hva vi pleier å ha, men jeg visste dette kom til å skje.
Vet du hvem jeg plutselig fikk på setet ved siden av meg på z`en?Nei ikke de vanlige supporterene som pleier å vanke der, men en gammel tante og hennes niese på 12.Ikke noe galt i det men man trenger vel ikke å være spesiellt oppegående for å skjønne at det ikke var de som skrek høyest.

Men det som var den største feilen i stemmningen var at sanger som ble påbegynnt bare døde ut, uten videre.Har du først begynnt så synger man den ferdig!


og vi trenger ikke slutte å synge midt i sangen fordi brann får en corner e.l. dette skjer hele tiden! syng sangene helt ut av full hals!

greit det var 3-4 sanger som gikk igjen. hva med rbk? de stod jo og hoppet til samme sangen i 20 min (MINST!) oleoleole eler noe sånn... "byen e bergen" er den mest fantastiske sangen på stadion. får frysninger når nesten hele stadion er med å synger. og da vil jeg gjøre det om igjen! disse "vanligste" sangene er sanger som de aller fleste på stadion kan og blir med på, det skaper stemning! men er også enig i at vi må synge flere sanger og gjøre flere sanger kjent for allmennheten. tror dette kan bli bedre i forbindelse med opplegget for hansa til neste år.
ed hjertet i Brann og Bergen!

Erlend

det var vel ogsÃ¥ det med at de la ut billettene i høstferien som førte til at en haug med fjortiser hadde fri hele dagen og fikk billettene istedenfor bedre supportere som kunne startet oss pÃ¥ SS.  PÃ¥ slutten av kampen følte jeg at det var jeg og noe sÃ¥nt som 4-5 andre folk som sang med pÃ¥ "vi sviktar aldri Brann".  Dere som gikk... Dere er en skam for Bergens fotballkultur!  Samme hvordan det gÃ¥r med laget, sÃ¥ blir det ihvertfall ikke bedre av at dere gÃ¥r! Er enig i at det ble veldig stille etter 1-2, men jeg gjorde sÃ¥ godt jeg kunne nÃ¥r sidemannen min startet noe.

kapteinen

Quote from: "Erlend"det var vel ogsÃ¥ det med at de la ut billettene i høstferien som førte til at en haug med fjortiser hadde fri hele dagen og fikk billettene istedenfor bedre supportere som kunne startet oss pÃ¥ SS.  PÃ¥ slutten av kampen følte jeg at det var jeg og noe sÃ¥nt som 4-5 andre folk som sang med pÃ¥ "vi sviktar aldri Brann".  Dere som gikk... Dere er en skam for Bergens fotballkultur!  Samme hvordan det gÃ¥r med laget, sÃ¥ blir det ihvertfall ikke bedre av at dere gÃ¥r! Er enig i at det ble veldig stille etter 1-2, men jeg gjorde sÃ¥ godt jeg kunne nÃ¥r sidemannen min startet noe.


Enig.De som var igjen på z sang og den(les:de som ikke var kastet ut)
Var faktisk en av de bedre øyblikkene, så lett hvem som var medgangssupporter og ikke da!!
Z

ctine

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "jedda"SS sang sikkert "byen e bergen" over 20 ganger i går, det var helt ekstremt. vi har jo et titalls sanger å velge mellom, irriterende det kun ble brukt et par-tre, som går igjen alt for mange ganger, mens andre blir sunget en eller to ganger, og andre igjen ikke i det hele tatt. dessuten burde folk begynne å skjønne at klappingen ødelegger sangen med mindre man klarer å klappe saktere. slik som det er nå funker jo ikke, vi (SS) er jo ferdig å synge flere sekunder før hansa.


Helt enig.
I stedet for å synge "se Mons Ivar", så synger ss Mons Ivar Mjelde klapp klapp....Og så er det dette du sier med at "Byen e Bergen" ble startet over 20 ganger. Jeg tror ikke folk skjønner det at det må være mye bedre å starte den 10 ganger , og da ha fullt volum på, enn 20 ganger hvor 5 av de er med fullt volum!

Men når det er sagt så tror jeg aldri har vært med på lignende trøkk på et par sanger i går...Det gikk et ekko lenge etter at vi var ferdig å synge!
Bare så synd vi aldri ledet eller vant!


Tror ikke det var ekko...vi klarer ikke synge samstemt:P Men det høres ut som ekko, og det er tøfft;)

Men er helt enig at vi bør heller synge færre ganger med mer trøkk, og litt mer varierte sanger!!

Ble jo delt ut ark i går med teksten til "Og Brann i fra Bergen", men jeg hørte ikke at den ble sunget.

Det skulle under HELE kampen gått ett par mennesker forran alt av publikum og satt igang litt sang og sprell=)
kte lidenskap har et navn...Brann...og Christine;)

Erlend

jeg synes de burde studere videoer og ta en telefon eller noe til de som stakk/hold kjeft og gi  de en dose med kjeft!

steinbygger

flere steder bruker man storskjermene til å starte sanger, en ide også på stadion?

Erlend

De hadde jo han lille ungen som sang byen e bergen og vi e berømte brann fra bergen

Pondan

Neste år bør det henge banner på gjerdet på hansa der det står nye sanger som vi kan synge..

Candyman

Quote from: "Erlend"De hadde jo han lille ungen som sang byen e bergen og vi e berømte brann fra bergen

Hehe....han var jævla vittig. Satt og plinget på gitar, og i det ene verse skrarret han noe vannvittig på Rrrrrrrr'en...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

ctine

Quote from: "Candyman"
Quote from: "Erlend"De hadde jo han lille ungen som sang byen e bergen og vi e berømte brann fra bergen

Hehe....han var jævla vittig. Satt og plinget på gitar, og i det ene verse skrarret han noe vannvittig på Rrrrrrrr'en...


Han va skjønn!!! Og det virket som om hele stadion syntes det samme!!! Va jo masse klapping te an=)
kte lidenskap har et navn...Brann...og Christine;)

TrulsVikane

Grunnen er kansje at ikke nok folk KAN sangene!!!Hadde det blitt delt ut noen ark før kamp til de som vil der sanger står så hadde nok det blitt en god del bedre...Jeg svaner det "gamle" livet på stadion jeg å.. F.eks når motstander laget hadde scoret, kom det fra hele staddaren: Heia Brann, Heia Brann..Den savner jeg!
kte lidenskap har et navn: BRANN

arntf

Quote from: "Erlend"jeg synes de burde studere videoer og ta en telefon eller noe til de som stakk/hold kjeft og gi  de en dose med kjeft!


Ja, for det vil jo garantert friste å ta en ny tur på Stadion, etter en skyllebøtte på telefonen...?

Branns publikum er legendarisk, men selv legender trenger vedlikehold og videreutvikling for å bestå. Da er ikke veien å kjefte på de som ikke henger med, men heller å gjøre grep som inviterer og innbyr til å bli med på sangene.

Gi supporterne en grunn til å bli, ikke en grunn til å holde seg borte neste gang.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

BrannSupporter

Quote from: "TrulsVikane"Grunnen er kansje at ikke nok folk KAN sangene!!!Hadde det blitt delt ut noen ark før kamp til de som vil der sanger står så hadde nok det blitt en god del bedre


La merke til at det ble delt ut noen ark på Lyn-kampen og de sa samtidig " syng sakte" til de som fikk det utdelt. Regner med det var noen sangtekster. Hvilke?

Stoffi

Quote from: "steinbygger"flere steder bruker man storskjermene til å starte sanger, en ide også på stadion?


Nei takk!


Og det var faen med ikke dårlig stemning på kampen. Det var ekstremt bra i starten, så døde det litt hen. Etter 1-1 tok det seg bra opp igjen og var grådig bra. Deretter døde det hen igjen ettersom målene rant inn i noten.
Riseth og Semb sier det er det beste de har opplevd i Norge noensinne. Det er bevis nok på at syepavene tar feil.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

slang

Quote from: "BrannSupporter"
Quote from: "TrulsVikane"Grunnen er kansje at ikke nok folk KAN sangene!!!Hadde det blitt delt ut noen ark før kamp til de som vil der sanger står så hadde nok det blitt en god del bedre


La merke til at det ble delt ut noen ark på Lyn-kampen og de sa samtidig " syng sakte" til de som fikk det utdelt. Regner med det var noen sangtekster. Hvilke?


Dette var en sang til Ardian Gashi. Kommer sikkert til å komme i gang neste år når sanggruppen er på plass, sammen med mange andre sanger.
ansa 08

Go Up