• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BRANN SKJERP DERE!!!!

Started by ROSENBORGEBEST, October 22, 2006, 20:04:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ROSENBORGEBEST

Hva er det dere tenker med? Sinnsyke därlige tapere er dere. Spill fear fotball, ä drite i ä ödelegge sporten ved ä kaste egg ol. !!!

hilden en jaevlig provosert trönder
osenborg ska slokk brann!!! Been there, done that.


ROSENBORGEBEST

Altid koslig ä höre pä en sutrete bergenser som nettopp har tapt seriegullet. Her er et sitat fra vg.no:
Med knappe 950 trøndere på tribunen blir det rått parti mot 18 500 fotballgale bergensere. Kampen på tribunen er allerede avgjort.

Ikke Kjernen sin feil at bataljonen ikke greier og overdöve de fä trönderne som var pä tribunen. Kjernen gjorde en bra kamp sammen med Rosenborg, med litt bedre stötte fra bataljonen sä har kanskje Brann gjort en bedre kamp, men det fär vi aldri vite nä   :wink:
osenborg ska slokk brann!!! Been there, done that.

blahblah

ehh dere vant, vær glad og hold kjeft her, og ikke stol altfor mye på mikrofon opplegget til tv2.. 10 poeng til de som blusset

Hansano

Var jo ikke vanskelig å høre at mic volumet foran trønderne stod 10 ganger høyere enn på resten av stadion.. Selv en bakfull trønder skjønner vel at 950 bartefolk ikke kan overdøve nesten 19000 bergensere. Men RBK har vel betalt tv2 for å få ordnet dette, også!

pleb


ROSENBORGEBEST

Er Bergensere altid sä saklige og därlige tapere? Noe som ikke stemte for Bergenserne i dag hvertfall. Kanskje det kan vaere Bataljonen? Men uansett, skjönner ikke hvorfor dere griner om derre korrupte greia. Det er noe som er tatt fra lufta, og hvis dere skal vaere sä trangsynte og ikke greier ä forstä det, sä skal jeg ikke forstyrre dere.
osenborg ska slokk brann!!! Been there, done that.

Hansano

Er det noe som er tatt fra lufta her så er det vel engelsk skrivingen din..
Er jo ingenting annet enn tragisk for norsk fotball at det går som det går i dag!

ROSENBORGEBEST

Quote from: "pleb"hahaha så nerdetrønder.


Kan du forklare det litt mere?
osenborg ska slokk brann!!! Been there, done that.

ROSENBORGEBEST

Quote from: "Hansano"Er det noe som er tatt fra lufta her så er det vel engelsk skrivingen din..
Er jo ingenting annet enn tragisk for norsk fotball at det går som det går i dag!


Hehe blir litt forvirra her nä ass. Er jeg nerd eller ikke?
osenborg ska slokk brann!!! Been there, done that.

Gina

Har ikke du kommet hit nettopp for å oppsøke dårlige tapere? Når du ikke skjønner hvor vi er i kveld, kan du umulig ha noen glede av gullet heller.

Begynn å følg jazzballet i stedet.
ina

Hansano

Hva er det du ikke skjønner? Tror han kalte deg nerd fordi du har flere skrivefeil enn broren min på 4 år.. Det jeg ikke skjønner er hva du skal inn på forumet vårt å gjøre. Kan du ikke gå inn på vgd der hvor alle de andre på ditt nivå er?

ROSENBORGEBEST

Quote from: "Gina"Har ikke du kommet hit nettopp for å oppsøke dårlige tapere? Når du ikke skjønner hvor vi er i kveld, kan du umulig ha noen glede av gullet heller.

Begynn å følg jazzballet i stedet.


Koser meg glögg ihjel med at Rosenborg har vunnet gullet skal jeg si deg, men jeg sitter i Luxembourg, sä det er ikke sä mange fotball glade tröndere her.
osenborg ska slokk brann!!! Been there, done that.

ROSENBORGEBEST

Quote from: "Hansano"Hva er det du ikke skjønner? Tror han kalte deg nerd fordi du har flere skrivefeil enn broren min på 4 år.. Det jeg ikke skjønner er hva du skal inn på forumet vårt å gjøre. Kan du ikke gå inn på vgd der hvor alle de andre på ditt nivå er?


Hehehehe At jeg har skrivefeil driter jeg i. Dere skjönner hva jeg skriver tydeligvis, sä det holder for meg.
osenborg ska slokk brann!!! Been there, done that.

Jrgn

Synes du kan holde GODT KJEFT og pelle deg langt tilbake til barteforumene. Klart det må en idiottrønder for å slå de som allerede ligger nede. Vær litt mindre idiot og slett hele profilen din her inne.

Hansano

Enig! Du er tydeligvis mere glad for at brann ikke vant, enn at rosenborg vant. Hvis ikke ville du vel heller vært på et av deres egne forum. Og det sier vel sitt om deg som "supporter" ?

SKBMiller

drit nå i denne karen som sikkert ikke er supporter  i det hele tatt. sikkert bare en idiot som føler seg inn fordi "laget hans" vant

mic opplegget var helt latterlig. men klart trommer høres godt...

Hansano

Trommer i seg selv er vel nesten like latterlig..

Stoffi

Quote from: "ROSENBORGEBEST"Altid koslig ä höre pä en sutrete bergenser som nettopp har tapt seriegullet. Her er et sitat fra vg.no:
Med knappe 950 trøndere på tribunen blir det rått parti mot 18 500 fotballgale bergensere. Kampen på tribunen er allerede avgjort.

Ikke Kjernen sin feil at bataljonen ikke greier og overdöve de fä trönderne som var pä tribunen. Kjernen gjorde en bra kamp sammen med Rosenborg, med litt bedre stötte fra bataljonen sä har kanskje Brann gjort en bedre kamp, men det fär vi aldri vite nä   :wink:


Det var umulig å høre Kjernen før dere tok ledelsen. Vi så dere klappet, men det kom ingen lyd. Etter 2-1, var det stort sett Kjernen som "sang"/nynnet/whatever.
Og vær så snill, ikke kopier LALALALALAROSENBORGLALALALCHALA fra Kanaris, den er virkelig patetisk. Kanskje hvis dere spør Birki, så kan han lage en Gullsang til dere, med TEKST og hele pakken.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Radney

Rett og slett for dumt å høre på. Tv2 har vel satt mikrofonen ved Rosenborg Drittklubb sine supportere av den enkle grunn at de fleste såkalte fotballkomentatorene i Tv2 holder med Rosenborg Drittklubb. Det har de gitt klart uttrykk for i det siste. Koste meg når ekle Iversen ble truffet av egg, ler meg ihjel, han løp bort til linjemannen og beklaget seg som en liten drittunge. Han ser jo ut som en. Aldri sett en 30 åring med kviser i hele trynet før han kom på Stadion!
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

ROSENBORGEBEST

Sä klart det kommer en "idiot" trönder og slär en bergenser som alerede ligger nede när han ikke greier ä holde kjeft. Virker som dere har nok av ting ä klage over. Jeg skal med glede slette medlemskapet mitt her, skulle bare se hvordan stemmninga her var för fotballkampen, og da hadde dere alerede rukket ä klage. Glad for jeg ikke er en grinete bergenser....
osenborg ska slokk brann!!! Been there, done that.

Chrisstah

nei det eggkastingen hører faen ikke hjemme på brann stadion! forbanna idiot! og når du først kastet kofor ikke på riseth?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Chrisstah

Quote from: "ROSENBORGEBEST"Tenker jeg blir her en stund til....


syns du kan komme  deg    ut du skjønner sikkert hvorfor! dette du driver med er bare for å provosere! logg ut knappen er oppe i høyre hjørnet!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

SKBMiller

at han velger å feire et seriegull ved å henge på bataljonens forum får bli hans problem. får håpe han føler seg som en god supporter..

Radney

aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

Jonasbrann1

Quote from: "SKBMiller"at han velger å feire et seriegull ved å henge på bataljonens forum får bli hans problem. får håpe han føler seg som en god supporter..
Tenkte akkurat det samme.

Gutten har ingen å feire med, han kjenner at et nytt seriegull ikke betyr så mye for han. Derfor er bataljonen en siste trøst
Blod e tjukkare enn vann

BL

...og folk lar seg provosere gang på gang.
Hansa-
Felt Z

rødesk

Quote from: "SKBMiller"
Quote from: "ROSENBORGEBEST"hahahahahahahahahahahahahaha


der fikk vi også bekreftet mistanken om alderen hans


Akkuratt det har vært klart siden første innlegg her. Både trådnvanv og nick er jo i overkant
oen må gå...!

SKB e BEST!!!

Vel, vi har ihvertfall en trønder uten bart her. Han er vel ikke gammel nok til å dyrke dun.

Gå å feir gullet et annet sted, selv om det antageligvis ikke betyr så mye for deg. Adjø.
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.


EDU

Føyer seg vel pent i i rekken av dårlig oppførsel.... synes å huske noen som kastet noe på ullevål også, husker ikke om det var brannsupportere (?)..... Vent litt, det var det!

Lavmål

Ferguson

Snakk om å dra alle over en kam.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

oyjorem

Quote from: "ROSENBORGEBEST"hahahahahahahahahahahahahaha


Hold kjeft. Vi feirer seriegullet andre plasser enn dette. Vennligst slutt å vær så hoven...

Pondan

Forbanna idiothoder som driver og kaster ting på banen osv.. Få de til helvete ut av stadion og la de ikke komme igjen på noen år...

Superjack

Quote from: "Hansano"Var jo ikke vanskelig å høre at mic volumet foran trønderne stod 10 ganger høyere enn på resten av stadion.. Selv en bakfull trønder skjønner vel at 950 bartefolk ikke kan overdøve nesten 19000 bergensere. Men RBK har vel betalt tv2 for å få ordnet dette, også!


Faen heller, stikk fingen i jorden og se hvor du står, evt bruk ørene!

Vi ble utsunget, latterliggjort både sportslig og på tribunene.
EN SKAM!
Brannsupporter.

Radney

Gje deg. Vi ble ikke utsunget!
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

Superjack

Quote from: "Radney"Gje deg. Vi ble ikke utsunget!


Ikke vet jeg hvor du var i kampen, men JO vi ble utsunget utjublet og latterliggjort. At 17500 Brannfans lager ca like mye lyd som kjernens 950 oppmøtte er å bli latterliggjort!
Brannsupporter.

Radney

Helt alvorlig. Du skjønner vel at det ikke er mulig. Jeg syns det var dårlig stemning på kampen, men det var ikke slik som du/dere vil ha det til!
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

Superjack

Quote from: "Radney"Helt alvorlig. Du skjønner vel at det ikke er mulig. Jeg syns det var dårlig stemning på kampen, men det var ikke slik som du/dere vil ha det til!


At det i teorien ikke er mulig er latterlig argumentasjon når det tydelig er det som skjer om man bruker ørene!
Brannsupporter.

krøvel vellevold

Quote from: "ROSENBORGEBEST"Altid koslig ä höre pä en sutrete bergenser som nettopp har tapt seriegullet. Her er et sitat fra vg.no:
Med knappe 950 trøndere på tribunen blir det rått parti mot 18 500 fotballgale bergensere. Kampen på tribunen er allerede avgjort.

:


Tolker du den setningen som om at det var Kjernen som vant kampen på tribunen? Altså: "knappe 950 trøndere vs 18500 fotballgale bergensere", høres ikke akkurat som et hint om at det var de førstnevnte som laget mest lyd...
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "ROSENBORGEBEST"Ikke Kjernen sin feil at bataljonen ikke greier og overdöve de fä trönderne som var pä tribunen. Kjernen gjorde en bra kamp sammen med Rosenborg, med litt bedre stötte fra bataljonen sä har kanskje Brann gjort en bedre kamp, men det fär vi aldri vite nä   :wink:


Hva er dette for noe piss? Herregud! Dere tok seriegull, mens vi tapte det og ser erkefienden stikke av med det! Er det da rart at det er stemning i RBK-leiren og ikke stemning hos oss?

Selv pleier dere å være dødsens stille på Lerkendal, selv når dere vinner. Så det blir å kaste stein i glasshus å anklage oss for å være stille!

Og før kampen + i begynnelsen av kampen (da det enda var håp), så var det en stemning på Stadion som dere aldri noen gang vil få oppleve på Lerkendal! Ikke engang om dere hadde spilt semifinale i Champions League!
Legg ned hele klubben!

Mr_Soma

men de gjorde jo nettopp det Krøvel...

krøvel vellevold

Quote from: "ROSENBORGEBEST"Hva er det dere tenker med? Sinnsyke därlige tapere er dere. Spill fear fotball, ä drite i ä ödelegge sporten ved ä kaste egg ol. !!!

hilden en jaevlig provosert trönder
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Mr_Soma"men de gjorde jo nettopp det Krøvel...


Hva gjorde de?
Legg ned hele klubben!

Ferguson

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Mr_Soma"men de gjorde jo nettopp det Krøvel...


Hva gjorde de?


Opplevde stemningen som de aldri før har opplevd
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Mr_Soma

Sang ut resten av Stadion... foruten de første 10 min av første omgang og like etter scoringen til Andresen.

Nå stod vel du på SS (?) og jeg var 20 meter fra pakket - så mulig det ikke er så lett å få et objektivt svar på det, men er rimelig sikker på at de som befant seg på hovedtribunen hørte trønderne temmelig godt - dessverre.

krøvel vellevold

Quote from: "Mr_Soma"Sang ut resten av Stadion... foruten de første 10 min av første omgang og like etter scoringen til Andresen.

Nå stod vel du på SS (?) og jeg var 20 meter fra pakket - så mulig det ikke er så lett å få et objektivt svar på det, men er rimelig sikker på at de som befant seg på hovedtribunen hørte trønderne temmelig godt - dessverre.


jammen herregud, da! De tok gull for i helvete! Og de gjorde på bortebane mot nærmeste utfordreren. Vi mistet gull-muligheten. Og vi gjorde det mot erkefienden og gullvinneren.

Gjennom hele kampen måtte vi ha ett eller to mål for å ha en viss mulighet til å kunne ta gull i løpet av de siste to rundene. Alle supportere som tar gull vil jo synge ut hjemmefansen som glipper gullet!

Uansett: Folk hadde skyhøye forventninger, og da blir det sånn når det går så dårlig som i kveld. Det var en sur kveld for oss, og en kjempekveld for RBK-fansen; og så syns folk det er RART at trønderne lager mer liv enn oss andre?

Herregud! Det skulle vært oss i tilsvarende situasjon på Lerkendal... Vi tok gull og RBK mistet muligheten til gull... Det hadde vært dødsens stille på Lerkendal bortsett fra i borteseksjonen der vi hadde tatt fullstendig av!

Og nok en gang. Det trøkket og den stemningen som var fra halvannen time før kampen til en halvtime ut i kampen, er 100 ganger bedre enn RBK-fansen (eller noen andre i Norge) noen gang vil kunne lage!  Og det til tross for ar halvparten av publikummet vårt enten var sponsortullinger, eller folk som hadde flaksen med seg og fikk billett da billettsalget startet for noen uker siden. Med andre ord: Jeg tror det var mye sjeldent klientell på denne kampen!
Legg ned hele klubben!

oyjorem

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "ROSENBORGEBEST"Altid koslig ä höre pä en sutrete bergenser som nettopp har tapt seriegullet. Her er et sitat fra vg.no:
Med knappe 950 trøndere på tribunen blir det rått parti mot 18 500 fotballgale bergensere. Kampen på tribunen er allerede avgjort.

:


Tolker du den setningen som om at det var Kjernen som vant kampen på tribunen? Altså: "knappe 950 trøndere vs 18500 fotballgale bergensere", høres ikke akkurat som et hint om at det var de førstnevnte som laget mest lyd...


Var ikke dette et sitat fra VGTV fra en artikkel som ble laget før kampen? Ergo kan det ikke si noe om hvordan det virkelig ble. Ut i fra TV-lyden var det i alle fall ingen tvil...

Mr_Soma

Ja greit nok det - men skal folk bare gi faen da? å la trønderne ta storeslem på banen/serien og på tribunen?

Vi utklasset de når vi trøkkte til (2-3 ganger), men så kommer den scoringen i trynet og da går det hull på ballongen.

kapteinen

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Mr_Soma"Sang ut resten av Stadion... foruten de første 10 min av første omgang og like etter scoringen til Andresen.

Nå stod vel du på SS (?) og jeg var 20 meter fra pakket - så mulig det ikke er så lett å få et objektivt svar på det, men er rimelig sikker på at de som befant seg på hovedtribunen hørte trønderne temmelig godt - dessverre.


jammen herregud, da! De tok gull for i helvete! Og de gjorde på bortebane mot nærmeste utfordreren. Vi mistet gull-muligheten. Og vi gjorde det mot erkefienden og gullvinneren.

Gjennom hele kampen måtte vi ha ett eller to mål for å ha en viss mulighet til å kunne ta gull i løpet av de siste to rundene. Alle supportere som tar gull vil jo synge ut hjemmefansen som glipper gullet!

Uansett: Folk hadde skyhøye forventninger, og da blir det sånn når det går så dårlig som i kveld. Det var en sur kveld for oss, og en kjempekveld for RBK-fansen; og så syns folk det er RART at trønderne lager mer liv enn oss andre?

Herregud! Det skulle vært oss i tilsvarende situasjon på Lerkendal... Vi tok gull og RBK mistet muligheten til gull... Det hadde vært dødsens stille på Lerkendal bortsett fra i borteseksjonen der vi hadde tatt fullstendig av!

Og nok en gang. Det trøkket og den stemningen som var fra halvannen time før kampen til en halvtime ut i kampen, er 100 ganger bedre enn RBK-fansen (eller noen andre i Norge) noen gang vil kunne lage!  Og det til tross for ar halvparten av publikummet vårt enten var sponsortullinger, eller folk som hadde flaksen med seg og fikk billett da billettsalget startet for noen uker siden. Med andre ord: Jeg tror det var mye sjeldent klientell på denne kampen!


Helt enig.Trøkket var bra i begynnelsen, men ga seg naturlig nok  utover i kampen når håpet brast.
Men merket at det var mange på stadda ikveld som ikke var faste stadioengjengere.Sanger ble startet overalt i feil tempo og til å med feil tekst.

Og du "mr_soma"!Du kan ikke bedømme stemningen utifra ditt sted som var ved rævbk supporterene.Gå opp på felt z og spør hvor mye vi hørte av de før de siste 10 min!!
Z

Go Up