• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ã¥rtes brann spiller 2006

Started by erik1, October 17, 2006, 20:14:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

erik1

ja så nærmer det seg sesong slutt bare 3 kamper igjen.. dete vell kansje litt tildeig å fårslå årest brann spiller men etter min menig:står det mellom 2 hos meg det e :ørn2 har hvert er solid spiller i år,også en stor honær til håkon opdal så e blitt så stabil, vil også neven Martin andresen også!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Pondan

Vi kan vel vente til sesongen er over???

GamleErik

Ikke om det skal overrekkes en utmerkelse i forbindelse med siste hjemmekamp i serien.

Derfor har Bataljonen avstemning for medlemmene som er innom siden.

Avstemning her
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Nixon

Rød makt på Hansa

Gud


KEA

Quote from: "erik1"ja så nærmer det seg sesong slutt bare 3 kamper igjen.. dete vell kansje litt tildeig å fårslå årest brann spiller men etter min menig:står det mellom 2 hos meg det e :ørn2 har hvert er solid spiller i år,også en stor honær til håkon opdal så e blitt så stabil, vil også neven Martin andresen også!

Drukket?

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

Jonasbrann1

Blod e tjukkare enn vann

birki

blir nok opdal, vært solid hele sesongen og spilt seg inn i landslaget, får nok gjerne sjansen der også etterhvert hvis ikke myhre ordner seg en ny klubb snart.

ørn2 imponerte og overrasket stort i første del av sesongen, men har falt litt sammen som resten av laget i de siste kampene. men en klar nr 2.
ed hjertet i Brann og Bergen!

Super Ã?rjan

Er enig med deg Birki... Opdal har vært stabil og god. Samtidig mener jeg Martin Andresen har vært bra.  Han leder for øvrig Spillerbørsen pÃ¥ FXT.

Red Rabitt

Når man skal gi sin stemme ang årets spiller, må man tenke på hva brann hadde vært uten vedkommende.
Slik jeg forstår det er andresen tippeligaens viktigste og beste lagspiler, visst han ikke får den utmerkelsen fra supporterne, da blir jeg flau.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Radney

aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Kruxleiven

Jeg ville stemt blankt på første og Petter Vaagan Moen på årets unge spiller. Egentlig har de ikke vært dårlig, men ingen spiller har vært god nok i en sesong sammenhengende. Dessuten er det vel litt farget av at jeg er skuffet over innsatsen i de siste kampene. Hadde prestasjonen vært den samme og vi hadde hatt en soleklar ener som Scharner var ifjor så ville han fått min stemme, men mot Lyn detter alle på et slikt nivå som vi ikke så en gang for Scharner ifjor. BLANKT!

ostraume

Er det mulig? Vi ligger på sølvplass med tre kamper igjen og du stemmer blankt fordi ingen av spillerne våre er gode nok? Hjelpes.

Min stemme går til Opdal. Har etablert seg på a-landslaget og har reddet en mengde poeng for oss denne sesongen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


rødesk

oen må gå...!

C@Bøe_79

Andresen vet vi hva står for, men Sigurdsson tok et GIGANT fra fjorårssesongen.
Han får min stemme pga utviklingen og storspillet i år, burde bare mangle når han sammenlignes med Cannavaro hos verdensmester Italia.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

tag7

nu deg, dette vil ikke du seeee! POOOF

Chrisstah

syns egentlig bjørn dahl er en litemn outsider og eg! og for å ikke snakke PVM! har en del gode kandidater!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Xminator

For meg er Sigurdson og Andresen årets profiler.

Luke Skywalker

Andresen! Uten tvil. Brann er et annet lag uten han.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

tag7

nu deg, dette vil ikke du seeee! POOOF

Stoffi

Quote from: "KEA"
Quote from: "erik1"ja så nærmer det seg sesong slutt bare 3 kamper igjen.. dete vell kansje litt tildeig å fårslå årest brann spiller men etter min menig:står det mellom 2 hos meg det e :ørn2 har hvert er solid spiller i år,også en stor honær til håkon opdal så e blitt så stabil, vil også neven Martin andresen også!

Drukket?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up