• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Til alle casuals i Bergen.

Started by Snublefot, October 16, 2006, 07:23:29 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Snublefot


tormi

Pondan! Du synes denne også var latterlig eller?

Flaut å være bergenser idag.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Texas

trist å høre snublefot. Jeg skulle likt å ytret mine meninger om denne gruppen, men jeg får finne en annen tråd om det.

håper du kommer på fremtidige brannkamper.

lurkie

Håper ikke dette er offtopic i tråden, men hvordan fant de ut hvem du er i virkeligheten? Har du ytret hvem du er her inne, eller er det noen med admin tilgang til dette forumet som har snoket?

--

Snublefot

Quote from: "lurkie"Håper ikke dette er offtopic i tråden, men hvordan fant de ut hvem du er i virkeligheten? Har du ytret hvem du er her inne, eller er det noen med admin tilgang til dette forumet som har snoket?

--


EDIT:


Etter en ny PM forstÃ¥r jeg nÃ¥ at folk tydeligvis viste hvem jeg var....    hvordan vet jeg ikke, men jeg har nÃ¥ heller aldri følt at jeg mÃ¥ skjule hvem jeg er..

arntf

Godt jobbet casuals, håper dere er skikkelig stolte av dere selv nå. Kjøtthuer.

Snublefot: Synd at du måtte oppleve dette, og få en sånn bekreftelse på sannhetsgehalten i dine meninger om slikt pakk.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Snublefot

Quote from: "arntf"Godt jobbet casuals, håper dere er skikkelig stolte av dere selv nå. Kjøtthuer.

Snublefot: Synd at du måtte oppleve dette, og få en sånn bekreftelse på sannhetsgehalten i dine meninger om slikt pakk.


de er ikke kjøtthuer arntf..  de har forskjellige meninger en deg og meg, og det mÃ¥ de fÃ¥ lov til.    

Jeg har også fått beskjed om at dette var en person som gjorde disse "gestene" mot meg, og at de andre absolut ikke støttet det..


Viktig at dere nå ikke tror casuals er ute etter oss "vanlige" supportere, men at dette mest sannsynlig kun var en engangshendelse, av en litt for beruset person, og at resten av grupperingen ikke støtter denne personens utbrudd.

Ellers takker jeg for støtten arntf, men akkurat nå tror jeg denne saken er avsluttet.. og håper den ikke blir aktuell igjen.

arntf

Nei, ok da. Men jeg har nå mine meninger om den slags likevel...
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

GBA

Etter hva jeg har hørt har dette hadde nok med mye alkohol å gjøre. Ingen skal vel røre deg. Men og hetse folk på et forumet fordi de ikke er som deg blir vel feil?. Du tar deg selv veldig høytidlig.
ataljonen er best, Ingen protest.

tormi

Quote from: "GBA"Etter hva jeg har hørt har dette hadde nok med mye alkohol å gjøre. Ingen skal vel røre deg. Men og hetse folk på et forumet fordi de ikke er som deg blir vel feil?. Du tar deg selv veldig høytidlig.


Godt å høre GBA. Viktig at folk kan diskutere uten at det skal medføre vold i ettertid. Vi kan ikke ha nazistiske tilstander her. Det blir bare trist.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Snublefot

Quote from: "tormi"
Quote from: "GBA"Etter hva jeg har hørt har dette hadde nok med mye alkohol å gjøre. Ingen skal vel røre deg. Men og hetse folk på et forumet fordi de ikke er som deg blir vel feil?. Du tar deg selv veldig høytidlig.


Godt å høre GBA. Viktig at folk kan diskutere uten at det skal medføre vold i ettertid. Vi kan ikke ha nazistiske tilstander her. Det blir bare trist.

tormi

Synes du må roe ned krypingen din Snublefot!

Kom an igjen folkens - shake hands så fortsetter vi som før. Casualsene roer seg litt fysisk og vi andre litt på det verbale plan.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Snublefot

Quote from: "tormi"Synes du må roe ned krypingen din Snublefot!

Kom an igjen folkens - shake hands så fortsetter vi som før. Casualsene roer seg litt fysisk og vi andre litt på det verbale plan.


Jeg er personlig ferdig med saken nå, men kommer til å gjøre slik jeg har lovet.. i fremtiden holder jeg kjeft i diskusjoner ang. casuals.

og mulig du synes jeg kryper, men jeg har ingen problemer med Ã¥ si beklager hvis det er noe jeg har gjort eller sagt galt.. det gjør meg ingen ting=)  Bare sÃ¥ det er sagt..

sånn, nå får vi se frem mot kveldens kamp, og håper kamma vinner.. i tillegg hadde det ikke skadet med en brekt fot eller to på iversen=)

arntf

Quote from: "Snublefot"
sånn, nå får vi se frem mot kveldens kamp, og håper kamma vinner.. i tillegg hadde det ikke skadet med en brekt fot eller to på iversen=)


Heh, det hadde vel strengt tatt skada Iversen... ;-)
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Snublefot

Quote from: "arntf"
Quote from: "Snublefot"
sånn, nå får vi se frem mot kveldens kamp, og håper kamma vinner.. i tillegg hadde det ikke skadet med en brekt fot eller to på iversen=)


Heh, det hadde vel strengt tatt skada Iversen... ;-)


heller han en meg..=) HAHA...

fra spøk til alvor..  om ikke en brekt fot, sÃ¥ ihvertfall en liten hjerneskade eller noe, som holder han ute i 2 - 3 uker=)

arntf

Sikkert like greit. Kone tar plassen hans og begynner å score mål på Saparas innlegg og så er man like langt...
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

chris_henrik

Gjør virkelig vondt å lese dette. Er lettere sjokkert.
<BRANN> ..... DKFM

arntf

Helt enig. Jeg ville ikke ønsket noe sånt på meg selv, og ønsker det heller ikke for andre mennesker, selv ikke en brannsupporter som Snublefot.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Jay Tee

dette va trist lesing! synd at sann skjer!
eia brann

Mr_Soma

Er ikke en heldig situasjon dette her... vi brenner tross alt for samme tingen.
Men det er fort gjort å være stor i ord og liten på jord, i forumsammenheng - det er kanskje Snublefot et prakt eksempel på her.

Nå ser det ut til at han tok lærdom av akkurat dette - så får vi håpe ingen andre går i den fellen.

megleren

Alle brann supportere skulle få gå i fred.. Og om disse berømte gutta ikke klarer å la være.. Så vær tøff nok til å komme en og en.. Ikke bli en mobb. Det viser jo bare hvor feig de er.. Det er sikkert gjengen som er tøff.. Casuals kaller de seg når de er sammen.. Men alene da er de sikkert mors beste gutt..
r og blir et sittesvin på Hansa

bernu

Quote from: "megleren"Alle brann supportere skulle få gå i fred.. Og om disse berømte gutta ikke klarer å la være.. Så vær tøff nok til å komme en og en.. Ikke bli en mobb. Det viser jo bare hvor feig de er.. Det er sikkert gjengen som er tøff.. Casuals kaller de seg når de er sammen.. Men alene da er de sikkert mors beste gutt..


Passe på så du ikke blir nestemann nå ;) Her får man visst juling hvis man er uenige i det casualsgjengen sier...
Merkelig - jeg som trodde alle her delte en felles interesse, nemlig Brann. Interessant at folk gidder å bruke energi på å krangle med grupperinger fra samme klubb. Hadde til en viss grad forstått det hvis det var Enga, Kanari eller bartefolk, og likesinnede casuals fra andre klubber.
Synd hvis det skal bli slik fremover at folk ikke tør å si meningene sine i frykt for represalier fra casualsmiljøet...
HANSA - Z

GBA

ataljonen er best, Ingen protest.

Jay Tee

eia brann

stw

det her begynner å bli dumt vel? Gå på sine egne fans. Snart så ille at brann fans må søke hjelp hos andre casuals nå, da bergen casulas alltid får juling er jo det løsningen :o


megleren

Jeg kan jo bare si at aldri blir redd om det kommer ti stk samtidig.. Eller tyve.. Casuals er i mine øyne en gjeng som aldri skulle fått vise seg på stadion.. Spesielt visst de går på sine egne Supportere.. Hva de gjør med andre det bryr jeg meg katta om.. Men å synke så dypt at man tar sine egne?? Da må de ryke og reise for min del..
r og blir et sittesvin på Hansa

Superjack

Brannsupporter.

blahblah

Synd at noe slikt skjer, men dog så syntes jeg folk skal roe seg ned her det var jo ikke 15stykker som angrep men 1 som sparket etter han så står 14 andre han er med og dra han med seg? het enig dette er for dumt men husker for ikke så lenge siden at noen brannsupporter angrep noen casuals på fotikken bussen, da var det plutselig bra og de fortjente det osv, og drittslengingen gikk til de som ble angrepet og ikke de som gjorde det.. mulig jeg husker feil men mener at bernu var ganske så vill på den fronten.. Lavmål uansett om det er casuals eller andre Brannsupportere man angriper ikke sine egne verbalt eller fysisk.

Superjack

Brannsupporter.

Skyscraper

La oss respektere trådstarters ønske om hva som skulle og ikke skulle blitt diskutert i denne tråden.
Ã¥ skal det skje... Nei, vent... NÃ¥

Brann&Bergen

Skjønner ikke du greien snublefot? Snublefot = sette bein på deg. Hehe.
Rart det at et spenn mot deg i løse luften er blitt en tråd som handler om at brannsupportere gir hverandre juling.
Klovner

Snublefot

Quote from: "Brann&Bergen"Skjønner ikke du greien snublefot? Snublefot = sette bein på deg. Hehe.
Rart det at et spenn mot deg i løse luften er blitt en tråd som handler om at brannsupportere gir hverandre juling.
Klovner


Som jeg har sagt..  Hvordan problemstillingen egentlig var, og hvordan jeg opplevde den i gÃ¥r var nok litt forskjellig.. men jeg opplevde det sÃ¥ utrivelig at jeg ønsket Ã¥ skrive denne trÃ¥den i dag for Ã¥ legge meg flat, beklage mine tidligere utsagn og slutte fred..

heldigvis var det som det er blitt nevnt flere ganger.. bare 1 kar som reagerte slik han gjorde..  de andre tok han med seg videre, og dette ble sikkert fort glemt blant denne grupperingen.. alt sÃ¥ nok mye styggere ut for min og kameraten min sin del en slik det kanskje egentlig var..

Fortsatt var det en skremmendes opplevelse, og håper jeg slipper lignende igjen. det har jeg også fått forståelse for at heller ikke kommer til å skje.

Quote from: "Mr_Soma"Er ikke en heldig situasjon dette her... vi brenner tross alt for samme tingen.
Men det er fort gjort å være stor i ord og liten på jord, i forumsammenheng - det er kanskje Snublefot et prakt eksempel på her.

Nå ser det ut til at han tok lærdom av akkurat dette - så får vi håpe ingen andre går i den fellen.


Ja Mr_soma.. jeg har lært=)



NÃ¥ har jo denne saken egentlig ferdig..  det er ikke lenger noen trussel mot meg, noe jeg setter pris pÃ¥, og som jeg ogsÃ¥ har sagt..jeg tok det nok muligens litt værre en det egentlig viste seg Ã¥ være.. men det kunne jeg ikke vite i gÃ¥r.

Denne trÃ¥den har gjort sitt..jeg har fÃ¥tt sagt beklager, og jeg har fÃ¥tt svar tilbake pÃ¥ at det er greit og at vi er ferdige..  

Til moderatorer.. denne trÃ¥den kan forsÃ¥vidt stenges, slik at ikke det blusser opp nye diskusjoner om et ferdig tema...  

mvh Snuble

Nixon

Andy Warhol hadde vært stolt...
Rød makt på Hansa

Erlend

bare sÃ¥nn før dere stenger trÃ¥den:  Hva er egentlig casuals? har hørt en del om de i avisen, men skjønner ikke helt hva det er

ChrisBGG

google er en god venn! der finner du ut hva det er!
 R A N N

Trevor Morley

snublefot,tror nok du her har misforstÃ¥tt noe helt voldsomt.Det eneste som ble sagt i  gÃ¥r var : er du snublefot.
En person gikk mot deg for og snakke med deg da de andre dro han med videre.ingen er ute etter og banke noen andre brann supp.men man bør tenke litt over hva man skriver her inne,personlig hetsing er ikke bra,og der har du vært flink.Trenger ikke dramatisere dette her så fælt nå.
 G B

stw

nå burde vel denne tråden stoppes snart, før det blir dumt?

Eller dumt har det jo alt blitt. Snublefot, du var vel bare uheldig. Gutta hadde som vanlig fÃ¥tt juling ett par ganger i gÃ¥r, sÃ¥ de sÃ¥ vel snitt til Ã¥ ta igjen for det. NÃ¥r de var mange og du en. De er bare en gjeng med smÃ¥gutter som ikke har  baller. SÃ¥n ikke bekymre deg. HÃ¥per noen gidder Ã¥ ta tak i problemet og rydde opp i det.

Snublefot

Quote from: "Trevor Morley"snublefot,tror nok du her har misforstÃ¥tt noe helt voldsomt.Det eneste som ble sagt i  gÃ¥r var : er du snublefot.
En person gikk mot deg for og snakke med deg da de andre dro han med videre.ingen er ute etter og banke noen andre brann supp.men man bør tenke litt over hva man skriver her inne,personlig hetsing er ikke bra,og der har du vært flink.Trenger ikke dramatisere dette her så fælt nå.


Les hva som er skrevet i tråden, så forstår du min problemstilling..

og personen sparket i luften etter oss og gjorde andre bevegelser med armene.. det har jeg selv fÃ¥tt bekreftet fra "dere"..  men du har rett i man skal tenke over hva man sier her inne.. noe jeg nÃ¥ har forstÃ¥tt og tar til ettertanke. Og hvis du leser mine siste innlegg, sÃ¥ ser du at jeg personlig prøver Ã¥ avdramatisere det som skjedde.

mvh Snublefot.

abe78

Til alle sammen: Snublefot er vennen min :-)
.og husk!

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!


Stalin

Høres ut som snublefot er ei pingle!

Candyman

Quote from: "Stalin"Høres ut som snublefot er ei pingle!

Om du er aleine, og 15 stykker gir inntrykk av å true deg og du blir engstelig? Er du pingle da? Syns vi bør holde oss for gode til å true våre egne...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

GBA

ataljonen er best, Ingen protest.

Snublefot

Quote from: "Stalin"Høres ut som snublefot er ei pingle!


Regner deg som en skikkelig kraftkar jeg da, som rakker ned på folk som allerede ligger nede..

sterkt stalin=)

Nixon

Quote from: "Snublefot"Regner deg som en skikkelig kraftkar jeg da, som rakker ned på folk som allerede ligger nede..


Ligger du nede?
Spør du meg er du en skikkelig dramaqueen...
Rød makt på Hansa

Snublefot

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Snublefot"Regner deg som en skikkelig kraftkar jeg da, som rakker ned på folk som allerede ligger nede..


Ligger du nede?
Spør du meg er du en skikkelig dramaqueen...


Nei, ligger ikke nede nÃ¥ lenger da=)  akkurat nÃ¥ sitter jeg i sofaen..

dramaqueen...   ok.  hvis du ser det sÃ¥nn sÃ¥ for all del.

ha en fin dag.

falanks

Quote from: "Mr_Soma"Er ikke en heldig situasjon dette her... vi brenner tross alt for samme tingen.
Men det er fort gjort å være stor i ord og liten på jord, i forumsammenheng - det er kanskje Snublefot et prakt eksempel på her.

Nå ser det ut til at han tok lærdom av akkurat dette - så får vi håpe ingen andre går i den fellen.


Blir ikke sant selv om du kan rime. Synes det er helt latterlig hvor ettergivne folk er-bare fordi noen snørrunger som tror de er verdige å ha på seg Fred Perryklær bruser med fjøra. Vi fylker oss sammen og kjeppjager pakket!


Go Up