• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lynpakk

Started by Siggen, October 15, 2006, 21:49:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Siggen

Så på fotballxtra at noen drittunger av noen lynsvin uforstyrret fikk stå og gni brannskjerf i skrittet rett foran brannsupporterne. Helt latterlig at de ikke ble fjernet og kastet på glattcelle, noe som garantert hadde vært utfallet dersom det var brannsupportere som løp ut på banen.

kabelmann

De var invitert utpå.. en eller annen supporterstraffekonk.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Hansano

Det var da de kom bort til oss at hele kaste ting på banen-styret begynte.. Hadde ikke vært noenting av det tidligere i kampen. Så kommer purken for å kjefte på oss. Når de er så dumme at de lar de jævla pappaguttene få gå bort til oss og sjikanere på den måten så kan de faen meg takke seg selv!! Idioter!

Falkman

..men det va jo bare en gjeng med patetiske smågutter.. skjønner ikkje at folk gidd å la seg provosere av sånt.

Hansano

Tror nok bare det toppet det allerede fulle agresjonsmeteret til supporterne, etter alle dommerens utrolige påfunn i første omgang. Etter pausen ble det jo bare værre og folk fortsatte å kaste ting. Om du går inn på FXtv og ser på stolpeskuddet til Bengt så lander det faktisk et brusbeger midt foran målet idet ballen treffer stolpen.

Falkman

tenk hvis ballen hadde bli truffet av begeret på sin vei mot stolpen!!.. då hadde an kanskje forandret retning de nødvendige få centimeterene!

Hansano

Var det jeg tenkte også.. Egentlig et godt forsøk av supporteren som kastet det begeret! ;-)

Maxell

Synd at begeret ikke traff en Brann-spiller. Mildt sagt patetisk å kaste brusbeger (eller andre gjenstander for den del) inn på banen, og spesielt midt i et angrep.

Ser det som svært sannsynlig at hele Ullevåll er kameraovervåket, og håper synderene får sine straff som fortjent.

Snublefot

det kjedeligste hadde nok vært om det traff keeperen til lyn, rett før ballen føyk i mÃ¥l..  og dommeren hadde blÃ¥st for dropp av ball eller noe, og annulert mÃ¥let.. =)

Men alt dette er jo bare tøv uansett...  det positive er at det ihvertfall ikke var noen som tok skade av det..  selv var jeg sÃ¥ hissig nÃ¥r disse lyn gutta stod foran oss og vifta med ræva at jeg tilslutt fikk valget om Ã¥ holde kjeft eller komme meg ut av ullevÃ¥ll... ble ganske enkelt Ã¥ lukke kjeften da...  hun vakta sÃ¥ litt smÃ¥sur ut fordi jeg kalte gutta pÃ¥ banen for horer eller noe... er vell ikke sÃ¥ populært hos damene..

Northside


Jonasbrann1

Disse tragiske snobbeguttene er ingenting å bry seg om, men latterlig at ikke vaktene tok dem vekk tidligere

http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.php?t=5961&postdays=0&postorder=asc&start=15

i denne tråden skriver taper gutten, under navnet Malmo.
Blod e tjukkare enn vann

Utmedsnolken

Barnslig og veldig unødvendig.
"og der snubler Sæternes igjen"

EDU

Quote from: "SKBMiller"
Jeg har innsett at å legge ut navn, telefonnummer og adresse gjør meg til en dårlig person.

Dessuten tapte Brann fortjent.


SKJERPINGS! Er ikke dette forumet moderert? (Edit: Bra at man derfor har anledning til å moderere seg selv.)

SKBMiller

ja kanskje enig.. ble bare så sinna når ejg i tillegg leste skrytet hans på bastionen.no

positiv

glem denne kampen og steng tråden!!!

tenk heller på brann-rosenborg kampen!
ødt blod på HANSA

balsam

enig... men det skal vel da sies at  jeg hadde vel gjort det samme selv

KEA

Alle som selv har/har hatt barn vet jo at de av og til gjør rare og ulogiske ting, særlig i trassalderen der det er viktig å markere med rampestreker at man prøver å rive seg løs fra mamma. Hun har kanskje vært for travelt opptatt med å møblere hjemmet i dette tilfellet.

Men takket være alle kreative detektiver på dette forumet vet jo alle at dette barnet er bare et lite og forvirret vesen, som nok dessverre ved navns nevnelse kommer opp på Google når det får såpass hår i ræven at det tør å søke jobb.

Nei, det er ikke lett når man havner i dårlig selskap.... men la nå barnet være i fred!

ChrisBGG

de søker jo ikke jobb de sosseguttene der.. de får jobb hos far..
 R A N N

Hobjock McPlopp

Vil anbefale at alle mail ovenfor med henvisning til opprinnelig mail (hvor fullt navn og adresse står) slettes.

balsam

så pepre da.. om du er så jævelig forbanna

2rB

såg på TV2-sporten at Brann må redgjøre(?) for supporterene sine
Og - Lyn må svare for sikkerheten på arrangementet

Alexåsane

Skjønner ikke ka d e å være så sint for.. Eg lo no bare av fyren når han sto der, vil han være så dum så la han da!

Mange ble provoserte, ja! Men de fleste nøyde seg med å rope og pipe, det som iriterer meg er at via media og Lyn supp. Så fremstilles det slik at banen ble pepprett med ting fra mange folk. Man drar fort alle under en samme kam.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Hansano

Lurer på om den blonde karen, med strikkegenser, som vel også er forsanger, er aktiv her på forumet? Lurer på hva du skrek til Martin som fikk han til å nikke så ydmykt tilbake etter kampslutt på ullevål! =)

slang

Er ingen forsanger. kun angasjert!
ansa 08

DJ_ADG

Quote from: "slang"
tilbake til temaet! Håper virkelig Lyn får en bot. Elendig sikkerhet.


ja, snakket med en politimann utenfor som synntes at Lyn hadde noen rare sikkerhets avgjørelser
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

FredrikOslo

det sies forresten at pakket, eller morten som han visstnok heter, skal vise seg på tv igjen (i følge VGD) kl 18.10 på tvnorge i kveld... er visst et intervju, for de som ikke har sett nok av ham.
RANN!

rødesk

Quote from: "FredrikOslo"det sies forresten at pakket, eller morten som han visstnok heter, skal vise seg på tv igjen (i følge VGD) kl 18.10 på tvnorge i kveld... er visst et intervju, for de som ikke har sett nok av ham.


Lokal-tv eller Tv norge normale greier??
oen må gå...!

FredrikOslo

er ikke sikker. På vgd står det bare Tv Norge..
RANN!

duttleif

Quote from: "rødesk"
Quote from: "FredrikOslo"det sies forresten at pakket, eller morten som han visstnok heter, skal vise seg på tv igjen (i følge VGD) kl 18.10 på tvnorge i kveld... er visst et intervju, for de som ikke har sett nok av ham.


Lokal-tv eller Tv norge normale greier??


18.00 er det aktuelt, sport og vær. 18.15 er det bymagasinet. så sannsynligvis er det i sporten og då sånn at alle får det med seg. merka no da.

FredrikOslo

Var det noen som så det? el var det lokal tv? fikk ikk sett det pga jobb.
RANN!

SKBMiller

herregud var på tv norge nå: innledningen var:

lyn supportere truet etter å ha blitt invitert ut på banen i regi av pauseunderholdning"

sitat malmo:

"det er klart nÃ¥r man blir invitert bort til bortesvingen mÃ¥ man  kunne vise hvem man heier pÃ¥"

og klager over at noen hadde ropt jeg skal knuse deg og drepe deg pluss at noen hadde kastet mynter.

FredrikOslo

haha.. herregud. den gutten kan ikke ha mye under topplokket. Oppmerksomhetssyk til de grader.  følte seg vel rimelig kul nÃ¥r TVN sporten kom Ã¥ intervjuet ham pÃ¥ skolen.
RANN!

balsam

Quote from: "SKBMiller"herregud var på tv norge nå: innledningen var:

lyn supportere truet etter å ha blitt invitert ut på banen i regi av pauseunderholdning"

sitat malmo:

"det er klart nÃ¥r man blir invitert bort til bortesvingen mÃ¥ man  kunne vise hvem man heier pÃ¥"

og klager over at noen hadde ropt jeg skal knuse deg og drepe deg pluss at noen hadde kastet mynter.


jeg sa til reportern, jeg syns det er helt greit at de kaster ting pÃ¥ meg, jeg ber jo om det,,  det var han andre som syns det var teit

Chrisstah

Quote from: "balsam"
Quote from: "SKBMiller"herregud var på tv norge nå: innledningen var:

lyn supportere truet etter å ha blitt invitert ut på banen i regi av pauseunderholdning"

sitat malmo:

"det er klart nÃ¥r man blir invitert bort til bortesvingen mÃ¥ man  kunne vise hvem man heier pÃ¥"

og klager over at noen hadde ropt jeg skal knuse deg og drepe deg pluss at noen hadde kastet mynter.


jeg sa til reportern, jeg syns det er helt greit at de kaster ting pÃ¥ meg, jeg ber jo om det,,  det var han andre som syns det var teit


hele svingen så jo at du hadde lyn drakten på deg da tosk!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

balsam

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "balsam"
Quote from: "SKBMiller"herregud var på tv norge nå: innledningen var:

lyn supportere truet etter å ha blitt invitert ut på banen i regi av pauseunderholdning"

sitat malmo:

"det er klart nÃ¥r man blir invitert bort til bortesvingen mÃ¥ man  kunne vise hvem man heier pÃ¥"

og klager over at noen hadde ropt jeg skal knuse deg og drepe deg pluss at noen hadde kastet mynter.


jeg sa til reportern, jeg syns det er helt greit at de kaster ting pÃ¥ meg, jeg ber jo om det,,  det var han andre som syns det var teit


hele svingen så jo at du hadde lyn drakten på deg da tosk!



Folk i Bergen har gjennomsnittlig høyere skonummer enn IQ

Chrisstah

"det er klart når man blir invitert bort til bortesvingen må man kunne vise hvem man heier på" det har det med saken å gjøre!!!!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

FredrikOslo

sitat balsam:

"![/quote]


Folk i Bergen har gjennomsnittlig høyere skonummer enn IQ[/quote]

sier du som puler et lynskjerf, fremstiller deg selv som totalt idiot, og kommer inn her og er frekk etterpå... må si kommentaren din smalt fra rett kjeft!
RANN!

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Northside

Litt artig at denne lille pjokken først var tøff i trynet på banen, like etter tøffet han seg på diverse forum med at "snuten snakket til oss etterpå, men det var bare morsomt"
"Var drit fett å stå der foran Brann fansen, de klikket, ville lett gjort det igjen" osv osv.

Og nå står han på TV å sutrer etter hva jeg fikk med meg?

Få se om du kan ta samme dansen foran Hansa neste år....

jako

Quote from: "balsam"Folk i Bergen har gjennomsnittlig høyere skonummer enn IQ


Oslo humor. Alltid like uslåelig morsomt. Krativiteten kjenner ingen grenser der borte.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Chrisstah

Quote from: "jako"
Quote from: "balsam"Folk i Bergen har gjennomsnittlig høyere skonummer enn IQ


Oslo humor. Alltid like uslåelig morsomt. Krativiteten kjenner ingen grenser der borte.


holmenkoll åsen pappagutt humor!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

jako

Quote from: "FredrikOslo"
Quote from: "balsam"Folk i Bergen har gjennomsnittlig høyere skonummer enn IQ


sier du som puler et lynskjerf, fremstiller deg selv som totalt idiot, og kommer inn her og er frekk etterpå... må si kommentaren din smalt fra rett kjeft!


Du vet at hvis man har mindre enn seksti i IQ så har man problemer med å åpne en dør samtidig som man tygger tyggis. Men det kan jo hende han har jævlig store føtter da :wink:
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

KEA


Candyman

Tror du er inne på noe her KEA. Hadde jo aldri kastet mitt Hansaøl på en trønder, oslobonde eller noen andre for den saks skyld. Ordtaket perler for svin dukket raskt opp her...

Vi bør servere karsk på bortetribunen på søndag, så er vi sikker på at ingen kaster noe på Opdal og!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

pleb

Jeg blir så provosert over søppelungen med elendig humor som nå har registrert seg her for å ikke bli skambanka neste gang han viser det stygge sossetrynet sitt på en Brann-kamp igjen. Må ha vært veldig gøy å gråte på TV?
Nå gjør BLING-BLING-GAYGAY-gutta akkurat det de gjorde under kampen - lager en sak av ingenting. Han svarte keeperen begynte å gråte etter at det begeret kom ut på banen. Det lønner seg kanskje å ikke hause opp alt og alle?

herregud for en taper. lyn-gayen altså.

balsam

haha... jeg mÃ¥ bare le.. dere ble kjempe provosert, og nÃ¥ hagler det med komentarer mot meg her..  
kunne dere ikke taklet provokasjonen slik jeg gjør det?
bare le....

ikke fortell meg at bergensere er sÃ¥ lett Ã¥ provosere? det virker som om dere overdriver hele greia her..  

oslo folk er vant til litt liv Ã¥ røre..  

tror det som har skjedd viser rett å slett at bergensere må oppleve mer...
det er for lite som skjer i bergen..
virker jo ikke som om dere tåler noen ting:P

Radney

Hva som skjer hos dere Lyn pakk då? ikke en drit. Dere har ikke supportere bortsett fra deg og Henning Berg og dere er heller ikke noe til klubb. Nå har dere til og med klart å gi vekk Morgan Andersen til Fredrikstad for å lage enda mer røre med afrikanske spillere rundt i andre klubber! Legg heller ned den lille foreningen deres og finn på nåkke annet!
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

Morriss

Stikk Lyn-nisse! Hadde du bare holdt kjeft så hadde sikkert dette gått over av seg selv, men du nyter jo dette. Jeg DRITER i deg, man hadde sikkert gitt deg buksevann om jeg så deg her i Bergen.

Chrisstah

Quote from: "balsam"haha... jeg mÃ¥ bare le.. dere ble kjempe provosert, og nÃ¥ hagler det med komentarer mot meg her..  
kunne dere ikke taklet provokasjonen slik jeg gjør det?
bare le....

ikke fortell meg at bergensere er sÃ¥ lett Ã¥ provosere? det virker som om dere overdriver hele greia her..  

oslo folk er vant til litt liv Ã¥ røre..  

tror det som har skjedd viser rett å slett at bergensere må oppleve mer...
det er for lite som skjer i bergen..
virker jo ikke som om dere tåler noen ting:P


kan ikke du bare komme deg til helvete ut herfra! JA mange er provoserte! då trenger ikke du gjøre det verre!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

rødesk

Lille lynvenn. Kom deg ut.
Du kan ikke klage over trussler når du oppfører deg på denne måten.
oen må gå...!

Go Up