• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fanzine-bonansa

Started by paf, October 15, 2006, 07:34:17 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paf

Nå har vi akkurat lagt nest siste hånd på den 12. mann 2/06 (og er klar for å reise til Oslo). Bladet kommer ut til Rosenborg-kampen. Støtte fanzine-kulturen og Norges (kanskje) beste supporterblad ved å kjøpe det da.

Som om ikke det var nok sies det at Stein på Stein er i post-systemet. Mye godt lesestoff fremover for oss Brannsupportere med andre ord.

(Til moderator: Skamløs reklame, men jeg håper på overbærenhet :-) )

Nixon

Stein på Stein i postsystemet?
Tror jeg ikke noe på.
Det er jo bare fire uker siden redaktøren meldte at bladet gikk i trykken. Tviler på at det går så fort. Jeg er bare sjeleglad for at de satte deadline på innlevert materiale til en gang i mai. Og at jeg nådde den fristen akkurat. For ellers hadde aldri bladet kommet såpass kjapt ut...
Rød makt på Hansa

Xminator

Hmm var det fanzinen med "stå samme" 60'talls bilde på forsiden? I så fall har det vert i posten en god stund allerede ;)

Nixon

Quote from: "Xminator"Hmm var det fanzinen med "stå samme" 60'talls bilde på forsiden? I så fall har det vert i posten en god stund allerede ;)


Kanskje de sendte den ut til utkant-Norge først!:)
Jeg har i alle fall ikke fått noe Stein på Stein i postkassen. Og ikke har det vært noen reaksjoner på forumet heller.

Og jeg får håpe at "stå samme" var en skrivefeil fra deg...;)
Rød makt på Hansa

paf

Quote from: "Nixon"
Og jeg får håpe at "stå samme" var en skrivefeil fra deg...;)

Det var det helt sikkert. Forsiden på "Stein På Stein" har budskapet "Sammen er vi sterke nok". Så vidt jeg kan se er det rett skrevet også...
Som en kuriositet nevner jeg gjerne at budskapet på forsiden av den 12. mann er "Syng høyt!" :-)

Nixon

Jeg fikk Stein på Stein i dag. Tynne saker.
Men bra leserbrev paf!:)
Rød makt på Hansa

paf

Quote from: "Nixon"Jeg fikk Stein på Stein i dag. Tynne saker.
Men bra leserbrev paf!:)

Takk for det. Må jo si at jeg synes du hadde en meget lesverdig sak selv :-)

KEA

Jeg takker for "Stein på stein" som lå i posten i dag. Bra!

Jeg har foreløpig bare så vidt kikket i bladet, og min umiddelbare reaksjon er at Christian Bøe burde ha prydet forsiden i Kappa-drakt....så jo innlegget hans her for en stund siden. Dette er for all del kun rent praktisk - jeg må bare vite hvor mange Xer jeg skal legge inn når salget åpner..... XL eller XXXXXL - det blir definitivt noe der i mellom. That's the question.

paf

den 12. mann selges også på lørdag på Festplassen, så vil du ha oppladningen i orden så kjøper du da :-)

Go Up