• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Busstur til Stavanger

Started by Bataljonen, October 04, 2006, 20:02:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bataljonen

Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Corran

Husk at det er egen tråd for linker :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Brannfrelst

Hvor mange busser og billetter er det snakk om her? Er det slik at når en buss er full blir det satt opp ny osv? Går det an å kjøpe billetter uten å reise organisert med bataljonen?
2.10.07-Gullet kom hem!

Pondan

I første omgang er det snakk om 1 buss vil jeg tro.. BBB har fått 650 billetter, så da er det jo logisk at det er medlemmer som får de.. 2 båter og 1-2 busser så nærmer mann set de 650..

Bataljonen

Det vil bli satt opp 2 busser og vil bli førstemann til møllen på disse bussene.
Resten av billettene vil bli lagt ut for salg. Når og hvordan vil det komme info om ikke så lenge.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bassew

En ting som slår meg......hvordan skal dere på bussene komme dere hjem? Det ryktes jo at det kommer til å bli en del som reiser til Stavanger på egenhånd, og de fleste vil jo hjem etter kampen for å få med seg hva som skjer i Bergen..........(slår vi løs). Vet Bataljonen noe om ekstra ferger hjem?
Om ikke så tror jeg at de fleste vil få store problemer med å komme seg hjem. Det blir jo litt av ett kapløp for å komme seg hjem!!!!

uansett, hvis eg hadde vinger..............
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

Pondan

Hadde jeg vert BBB hadde jeg ringt div ferge rederier og bedt de sleppe bussene til før køen, greit det ikke er rutebuss, men alikavell verd og prøve..

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Hadde jeg vert BBB hadde jeg ringt div ferge rederier og bedt de sleppe bussene til før køen, greit det ikke er rutebuss, men alikavell verd og prøve..


Dette har vi allerede tenkt på.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Rasmus_brann

Er man garantert billett til kampen hvis man reiser med disse bussene? Og kor mange plasser er det igjen? Og skal vi møte ved strandkaiterminalen???? Er ikke det de som skal reise med båt då?
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Pondan

Går vell ann og ta buss fra kaien også vell??  tror du ikke det?

Tror du BBB sender folk ned med buss uten billett? hallo...
Er ikke så nøye hvor mangen plasser som er igjen, bare og bestille omg..

Rasmus_brann

Bare spurte, og ja det går ann å ta buss fra strandkaien, men trodde kanskje de bare hadde brukt samme info. som båtturen og glemt og forndre oppmøtested. Turen er allerede bestilt, håper nå bare på positivt svar.....
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Bataljonen

Quote from: "Rasmus_brann"Er man garantert billett til kampen hvis man reiser med disse bussene? Og kor mange plasser er det igjen? Og skal vi møte ved strandkaiterminalen???? Er ikke det de som skal reise med båt då?


Hei,
for å lette arbeidet vårt har vi valgt at bussene skal gå fra terminalen hvor båtene også skal gå slik at vi er samlet på en plass.
Tror snart første bussen begynner å bli utsolgt etterhvert så det er bare å hive seg rundt om man ønsker tur for det vil ikke bli satt opp flere busser.
Og ja, man er garantert billett på disse bussene.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

erik1

e det mange som har fått mail til bake om å hvære med på buss turen viking-brann?barer lurer sent mail på lørdag å ikke fått noe svar, flere som har det eller?
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

erik1

e det mange som har fått mail til bake om å hvære med på buss turen viking-brann?barer lurer sent mail på lørdag å ikke fått noe svar, flere som har det eller?
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

eriksen_30

Har nettopp klart å bestille flybillett hjem fra stavanger kl. halv ti hos sas. kostet meg 1400 en vei, men ka betyr vel det i en sådan stund når man forhåpentligvis er på vei hjem for å feire gull! kryss i taket og ti kniver i hjertet og alt det der...

tosssa

viss brann vinne gullet i den siste kampen mot viking å medaljene ska delas ut rett itte kampen, så har vel du som brann supporter lyst til å se når de dele ut medaljene? så har du i tillegg tenkt å til å rekka et fly som går halv ti fra sola? koss i all verden har du tenkt t å rekka det?

eriksen_30

Fra viking stadion til sola flyplass tar det ti minutter maks å kjøre. Kampen begynner seks, ferdig før åtte, fohåpentligvis gullmedaljer som sikkert e utdelt før halv ni. God tid...

tosssa

har du vert på viking stadion? det e totalt traffikk kaos alle på alle veier å de siste bilene e ikje komt utfra stadion før 2 timer itte kampslutt. å borte supporterene komme nokk t å bli holdt igjen ei stund itte kampen. vertfall viss brann vinne gull å viking rykke ned... E ikje meiningå å ver frekke prøve bare å hjelpa deg :wink:

eriksen_30

eg bor i stavanger så det å komme seg til sola etter kampen blir ikkje problem. Tro meg...

Rasmus_brann

Quote from: "erik1"e det mange som har fått mail til bake om å hvære med på buss turen viking-brann?barer lurer sent mail på lørdag å ikke fått noe svar, flere som har det eller?

Eg fikk svar i går.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Scottishman

e d noen som isje kommer seg hjem igjen til bergen etter kampen, som skal være igjen i stavanger for og feire forhåpentligvis!

erik1

Quote from: "Scottishman"e d noen som isje kommer seg hjem igjen til bergen etter kampen, som skal være igjen i stavanger for og feire forhåpentligvis!


Jeg tror mest sansylig at jeg å skal hvære igjen i stavanger å feire så!!!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

erik1

Quote from: "tosssa"har du vert på viking stadion? det e totalt traffikk kaos alle på alle veier å de siste bilene e ikje komt utfra stadion før 2 timer itte kampslutt. å borte supporterene komme nokk t å bli holdt igjen ei stund itte kampen. vertfall viss brann vinne gull å viking rykke ned... E ikje meiningå å ver frekke prøve bare å hjelpa deg :wink:
 

Ligger viking stadioen lagt fra selve stavanger by eller??Har ikke hvert der så,defor jeg spør!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

eriksen_30

ligger ikkje så langt unna, bruker litt lengre tid enn fra stadion til byn å gå, men anbefaler det ikkje. går båt og lokaltog inn til sentrum etter kamp.

slang

Kor mange plasser er det igjen på bussene?
ansa 08

erik1

Quote from: "slang"Kor mange plasser er det igjen på bussene?


tror det e Ingen plasser igjen til bussen, siden det står på for siden : Samtlige busser er nå utsolgt !!!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Rasmus_brann

kan sikkert snike deg oppi sekken min, hehe.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

slang

Var ikke det til oslo? Har båtplass eg, men et par kompiser som ikkje har.
ansa 08

KEA

Quote from: "erik1"
Quote from: "slang"Kor mange plasser er det igjen på bussene?


tror det e Ingen plasser igjen til bussen, siden det står på for siden : Samtlige busser er nå utsolgt !!!

Her gjelder det å holde tungen rett i munnen: Oppslaget på forsiden gjelder bussene til Lynkampen i Oslo nå til helgen. Det denne tråden handler om er buss til Stavanger. Så om det er Stavangerturen du lurer på kan du se på http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=679. Hvor mange plasser som er ledig må du spørre noen i Bataljonen om, jeg har ingen anelse.

slang

Derfor skrev jeg det innlegget på denne tråden:P
ansa 08

Endre

Sikkert en idiotisk spørsmål for de av dere som har reist på busstur før, men jeg må spørre:
Er det den bussen som er avbildet som skal kjøre til Stavanger?
Jeg har lyst å reise, men om det er den bussen der velger jeg heller bil, hehe.

http://www.bataljonen.no/visillfoto.php?id=211

Northside

Er denne bussen vi pleier å ha:
http://img245.imageshack.us/img245/6521/p1010017qe3.jpg

Men den du ser på fremsiden ligner en del på de eldre bussene som ble brukt for 3år(?) siden, så helt på viddene var du ikke :)

Stoffi

Quote from: "Endre"Sikkert en idiotisk spørsmål for de av dere som har reist på busstur før, men jeg må spørre:
Er det den bussen som er avbildet som skal kjøre til Stavanger?
Jeg har lyst å reise, men om det er den bussen der velger jeg heller bil, hehe.

http://www.bataljonen.no/visillfoto.php?id=211


Husker en busstur til Kristiansand da Karadas var i Brann. Det var ikke plass til beina, det var ingen nakkestøtte/hodestøtte, bussen pungterte på fjellet, og krasjet i taket på en bensinstasjon i Odda eller noe.
DET var en helvetes tur det, fy faen. Var lenge til jeg noensinne vågde meg på busstur igjen, Sandefjord var vel neste gang jeg dro.

Men oppholdet i Kristiansand var knall. Husker spesielt da bussen skulle dra. Det var en kar som ikke greide å holde seg på beina og lå bak noen bosspann, så vi måtte bære han inn på bussen.
Og en annen kar var på vei inn i bussen, da han plutselig så to deilige damer og fulgte etter de. Du så det på blikket hans, han fikk det "HEEEEEY"-blikket og snudde tvert.  :D  Så han aldri igjen, bussen dro.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KEO

[Husker en busstur til Kristiansand da Karadas var i Brann. Det var ikke plass til beina, det var ingen nakkestøtte/hodestøtte, bussen pungterte på fjellet, og krasjet i taket på en bensinstasjon i Odda eller noe.
DET var en helvetes tur det, fy faen. Var lenge til jeg noensinne vågde meg på busstur igjen, Sandefjord var vel neste gang jeg dro.

Men oppholdet i Kristiansand var knall. Husker spesielt da bussen skulle dra. Det var en kar som ikke greide å holde seg på beina og lå bak noen bosspann, så vi måtte bære han inn på bussen.
Og en annen kar var på vei inn i bussen, da han plutselig så to deilige damer og fulgte etter de. Du så det på blikket hans, han fikk det "HEEEEEY"-blikket og snudde tvert.  :D  Så han aldri igjen, bussen dro.[/quote]


Den Kristiansand turen der er jo en av de bedre, Husker den som det skulle ha vært i går. Tok en av de orinære supporter bussene men byttet buss på kaien i Kvandal, der en tjommi hadde med sin egen partybuss nedover. Sommer og sol på sørlandet og havnet  på Danskebåten etter kampen. Husker ikke så mye av det men det var slitsomt å komme seg til Bergen Igjen.  Men Bare gode minner fra den turen.
Nu kør vi!

Bataljonen

Quote from: "Endre"Sikkert en idiotisk spørsmål for de av dere som har reist på busstur før, men jeg må spørre:
Er det den bussen som er avbildet som skal kjøre til Stavanger?
Jeg har lyst å reise, men om det er den bussen der velger jeg heller bil, hehe.

http://www.bataljonen.no/visillfoto.php?id=211


Dette er den nye Bataljonsbussen:)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

slang

Spør igjen. Hvor mange plasser er det igjen på bussen til Stavanger?
ansa 08

Bataljonen

Quote from: "slang"Spør igjen. Hvor mange plasser er det igjen på bussen til Stavanger?


Det er Veslemøy som sitter på denne turen men hun er reist over til Oslo idag så det kan jeg ikke svare på. Om du sender en mail til viking@bataljonen.no får du svar over helgen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up