• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lyn-Brann

Started by olebrann3, September 25, 2006, 21:42:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Alexåsane

Bra at Andresen som den eneste spilleren går bort å takker fansen. Han så oppriktig lei seg ut og.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

enavgutta

Hvorfor klarer ikke Andresen og hans høyre hånd Mjelde å motivere laget til å knuse Lyn og ta tabelltoppen tilbake?? HVORFOR???

hbb

jævlig sært at dere ikke så deres egne shitkids som gjorde det samme mot bastionen.. Kan vel ha noe om at vi ikke kaster ting og går nuts på drittunger.

BrannSupporter

Det var en skikkelig drittkamp - rett og slett. Elendig første omgang og ikke mye bedre i 2 omg.

Men vi har all grunn til å være fornøyd med oppmøtet i hvertfall. Nærmere 5000 er intet mindre enn imponerende! Ikke ofte det er nødvendig å ta i bruk VG øvre for bortesupportere. Er vel kun VIF i "bortekampene" mot Lyn og FFK ved et par anledniger de siste par årene som som har klart dette.

Så det er sagt så har jeg fortsatt troen på Branngull. Kan ikke si jeg baserer det på prestasjonene i det siste, men har nå uansett denne følelsen fremdeles.

positiv

nokken som har bilder fra kampen?
ødt blod på HANSA

Mr_Soma

Quote from: "hbb"
Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "hbb"Hva skjer med ukultur i bataljonen? kasting av diverse gjenstander under kamp mot spillere, rasisme og løfter om vold på forumet. Skam dere.


hvem har sagt at de var medlemmer av BBB?
De drittungene som gestikulerte forran Brann-supporterne hadde fortjent en på kjeften.


Og det sier vel litt om deg. Blir provosert av ett barn. Du hadde vel en joggetur vekk fra carl johans gate og du før i dag? Håper Brann får en bot for at supporterne prøver å ødelegge kampen ved å kaste ting.


Jeg jogget ingen steder.

Quote from: "enavgutta"Jeg må stille samme spørsmålet som Doddo gjør. HVORFOR LO MJELDE ETTER KAMPEN ?

Ingen av oss lo og det gjorde vel ikke de 4000 som ble hånet av grisespillet skandalegjengen leverte utpå der!


Jeg bet meg merke i dette jeg også,faktisk j.... provoserende å se Mjelde glise fra øre til øre når han takket Berg for kampen. Dette er faen meg ingen LEK Mjelde! Her reiser folk land og strand for å støtte oppunder dette laget, betaler lønnen din og det som er. Så får vi servert dette dritet.

DISIPLIN!

Northside

Quote from: "hbb"jævlig sært at dere ikke så deres egne shitkids som gjorde det samme mot bastionen.. Kan vel ha noe om at vi ikke kaster ting og går nuts på drittunger.


Kanskje fordi dere nettopp hadde scoret og var i lykkerus, mens vi lå under og innså at gullet mest sannsynlig røk? Kan det ha noe med at kun vi kastet?

Brann/Bergen

Quote from: "Snjosokk"Til alle dykk som meiner det er Mjelde som (meir eller mindre åleine) var ansvarleg for tapet, kva skulle han gjort annleis?? Trekke på seg drakta og score måla sjølv?? Det er ikkje hans jobb å sparke lærkule.

Dersom ikkje Brann-spelarane maktar betre enn det dei presterte utpå der i dag kan dei til helvete byrja å strikke og starta husflidsutsal.


Det er ikkje han som skal score mål, takle eller i det hele tatt ha noe med ballen å gjøre...Men for faen då, han har ett ansvar å bytte når han ser att det ikkje går som det skal...Men gjør han det?? Neeeida, han lar det samme laget fortsette som spilte rævva før pause, det sier jo litt om att han faktisk har skyld i tapet!!!!!

Vinner rævbk i kveld er eg redd løpet er kjørt...Krysser fingrene og ber til høyere makter om att faktisk ham kam klarer å ro i land 3 poeng, så vi fortsatt har en sjangse til å ta gullet.... Det er fortsatt håp folkens!!!!
Tør ikkje følge med på kampen i kveld, blir rett og slett for nervepirrende!!!!
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Brann/Bergen

Har forresen sagt i hele år att mjelde ikkje er god nok, det viste han fint i kampen i går...!!!! Byttene hans henger ikkje på greip, mannen vet jo ikkje ka han holder på med!
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Klaus_Brann

Quote from: "KennethS"Mjelde burde gjort noe allerede etter 20 minutter! vi snakker for faen meg om gull! da må man forlange innsats. Når Lyn gikk opp til 2-0 burde han byttet inn alt offansiv kraft han hadde på benken, men neida... koffor bytte når vi har godt tid? bedre og bytte 6-7 min før slutt når kampen e avgjort sant Mjelde??? *oppgitt*


I den kampen jeg så ble i alle fall Helstad byttet inn tidligere enn 6-7 min før slutt, men dette her var absolutt ikke dagen, noe som viste seg da ballen fra Sæternes gikk stang ut og ikke stang inn!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "hbb"
Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "hbb"Hva skjer med ukultur i bataljonen? kasting av diverse gjenstander under kamp mot spillere, rasisme og løfter om vold på forumet. Skam dere.


hvem har sagt at de var medlemmer av BBB?
De drittungene som gestikulerte forran Brann-supporterne hadde fortjent en på kjeften.


Og det sier vel litt om deg. Blir provosert av ett barn. Du hadde vel en joggetur vekk fra carl johans gate og du før i dag? Håper Brann får en bot for at supporterne prøver å ødelegge kampen ved å kaste ting.


Er du sten tett eller??Vi ligger under og det står en forbanne Lyn supporter og jokker foran vårsj, klart folk reagerer, uten at de må være casuals! Det var ikke supporterne som prøvde å ødelegge kampen det var laget!
Jeg håper du får en bot får årets innlegg!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

symo

Før han/de holdt på med dette skjerfet ol, så jeg han ene viste begge langfingrene opp mot brannsupporterne. Og det gjorde han i 20 til 30 sekunder. Nesten helt fra midtbanen og bort til målet holdt han på med dette. Det var da det startet. Og det som gjorde det verre, var at de ikke ga seg. Hadde noen stoppet de lenge før, hadde det nok gått helt fint.

Northside

Bilder fra kampen:
noen som hadde mekket et banner, i all hast kanskje? :wink:
http://img470.imageshack.us/img470/6386/p1010072rg8.jpg`

Busskaos:
http://img181.imageshack.us/img181/3074/p1010082vb4.jpg

litt fy fy på første stopp:
http://img465.imageshack.us/img465/4971/5ym7.jpg

Sang og glede, også dette på første stoppet:
http://img181.imageshack.us/img181/6357/p1010092px1.jpg

Busslivet, som alle bør ta del i en dag også :)
http://img181.imageshack.us/img181/6530/p1010100ip6.jpg

Pause litt ut på morgenen. Om det er røyk eller tåke på bildet er uvisst, men sikkert mange som var røykesugen ja.
http://img76.imageshack.us/img76/7015/p1010115mg0.jpg

TV2 kom innom puben en tur. Om de var å filmet Lyn fansen også vet jeg ikke, men jeg så kun 3 Lyn fans fra 12 om dagen og frem til kampen!
http://img76.imageshack.us/img76/6931/p1010119ce8.jpg

Litt ut på dagen var også stemningen på puben rimelig grei.
http://img76.imageshack.us/img76/747/p1010121cb9.jpg

Utrolig nok er dette bildet tatt nesten 1 time før kampstart! Var god stemning.
http://img178.imageshack.us/img178/6226/p1010130yf0.jpg

rett før kampstart, fortsatt god stemning:
http://img103.imageshack.us/img103/6791/p1010135db9.jpg

Lyn`s tifo:
http://img157.imageshack.us/img157/307/1uv4.jpg

Vår tifo: 6 stor-flagg og byvåpen
http://img172.imageshack.us/img172/9696/4rl0.jpg

Snuten og vaktene har akkurat ryddet unna Brann fans som hoppet ned mellom betongen og reklameskiltene, men fortsatt noen sure fjes ute å går.
http://img167.imageshack.us/img167/5142/p1010159nl6.jpg

Siste bildet jeg gadd å ta var av oppsamlingen til Lyn`s keeper. Forundrer meg ikke om han jobber for BIR på fritiden, han ryddet jo unna alt som kom, i tillegg fikk han rimelig bra betalt for det, + snus.
http://img427.imageshack.us/img427/8914/p1010170ta7.jpg

Dersom noen ønsker bildene i full oppløsning så send meg en pm og hvilket bilde du ønsker.

Candyman

Hadde egentlig forventet tap i går, stygt å si det. Men med begge de to som kan legge innlegg ute med kort, så hvem i granskauen kunne bli forundret. Man vinner ikke med Dahl og Moen ute. Da skjer det nemlig ikke en dritt. Ingen innlegg, ingen mål. Sånn er det nesten. Eneste som er igjen da, er de gjennomsnittlige to stikkerne Martin skubber gjennom forsvaret i løpet av en kamp. Men når Sæternes og Helstad ikke har temp nok, så blir det bare latterlig.

Vi har bevist det gang på gang. Vi er elendig uten gode vinger. Vi klarte å heve oss når Kvisvik spillte, pga. harde presise innlegg foran mål. Det er sånn de fleste sjanser i fotball skapes. Hadde vi tatt vekk PVM, Dahl og Andresen ville laget kollapset som ett korthus. Vi hadde lett tapt for både Løv-Ham og Fyllingen....og det er trist som det er bare fakta. Beste vi kunne håpet på var 0-0. For mål blir det ikke.

Derfor tror jeg vi kan slå RBK, men var sjanseløs mot Lyn.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

megleren

Vi var uten en sjanse i første omgang fordi vi lå lavt og skulle være kynisk.. Vi skulle kontre de i senk.. Men fikk grisebank.. Og det fortjent også.. Og det som nå mangler er at Rævbk vinner i dag og de tror at de er serienmestere.. Men vi slår de her hjemme og vinner mot Ham kam her hjemme og slår Viking i Stavanger.. Rævbk taper mot oss.. Vinner mot Viking.. Og så for å gjøre det fullendt.. Setter Kvisvik et mål mot Rævbk og gir oss seriegullet som takk for sist;)
r og blir et sittesvin på Hansa

Hansano

Etter kampslutt, da vi begynte å forlate tribunen, kom Martin bort alene og aplauderte oss. Jeg la da merke til at en blond ung herremann, med strikkegenser, som vel er forsanger, skrek noe til Martin et par ganger, og det så utsom om Martin nikket ydmykt tilbake hver gang.. Regner med at denne unge mannen er aktiv her på forumet, og er interessert i å høre hva du sa til han?

Northside

hehe, er Slang det. Han kommer nok innpå snart, skal gi han en lyd.

slang

Var meg det ja.. Var utrolig skuffet.. sa vel noe sånt som dette: 43 år! kor lenge må vi vente martin? Martin nikket mismodig tilbake.. det var en trist kveld.

Forsanger e eg ikkje, bare engasjert.

Edit: Masse fine bilder NorthsideFCDH ;)
ansa 08

ajjah

Det meste annet gikk i dass, men oppmøtet var sterkt og svingen var rød, tommel opp for det i alle fall.  Beste oppmøte pÃ¥ østlandet i serien siden Nadderud 97 ? ...jejee



Eikeland

Ja, Nå som vi allerede har fått klargjort hvem denne Slang er vil jeg bare komme med litt kritikk som jeg håper ikke blir tatt alt for personlig av han.

Beklager, men synes det er ødeleggende å ha en 15-16 årig apekatt løpende foran tribunen som tror han er forsanger. Jeg har sett fler av disse ved tidligere anledninger.

For det første bør en forsanger være nærmere 30 og ha en viss respekt blandt andre supportere. For det andre bør ikke en forsanger prøve å sette i gang en sang mens to andre holder på(Som et eksempel). Slang du trenger kursing og 10 år til på baken før du stiller deg foran der igjen.

Når dette er sagt blir jeg med ett en smule bekymret for forsangergruppen som skal plasseres ut på Hansa neste sesong. Håper dette vil være godt voksene folk med kraftfulle stemmer. Ikke Ultras klovnene.
eir Hasund

slang

Quote from: "Eikeland"Ja, Nå som vi allerede har fått klargjort hvem denne Slang er vil jeg bare komme med litt kritikk som jeg håper ikke blir tatt alt for personlig av han.

Beklager, men synes det er ødeleggende å ha en 15-16 årig apekatt løpende foran tribunen som tror han er forsanger. Jeg har sett fler av disse ved tidligere anledninger.

For det første bør en forsanger være nærmere 30 og ha en viss respekt blandt andre supportere. For det andre bør ikke en forsanger prøve å sette i gang en sang mens to andre holder på(Som et eksempel). Slang du trenger kursing og 10 år til på baken før du stiller deg foran der igjen.

Når dette er sagt blir jeg med ett en smule bekymret for forsangergruppen som skal plasseres ut på Hansa neste sesong. Håper dette vil være godt voksene folk med kraftfulle stemmer. Ikke Ultras klovnene.


Regnet med det ville komme nokke sånt snart, ja. Skal ærlig innrømme at eg etter kampen lurte på ka faen eg drev med der fremme.(utenom å flagge) Tar selvkrittikk for dette, og skal heretter la det være opp til de mer rutinerte å hause opp stemningen. Skjønner at det kan virke idiotisk med en 17 år gammel pjokk som løper forran 25-30 år gamle folk å late som om han er forsanger. Det er eg ikkje! Eg e bare veldig angasjert, og lar meg lett rive med når eg går på kamp. Til mitt forsvar skal det sies at det eneste eg prøver på e å lage bedre stemning, men eg skjønner at det ikkje e min oppgave å løpe som en gjøk forran alle sammen.

Og til slutt Eikeland: Eg e ikkje nokke ultras klovn! Eg e på endel dugnader med Tifo-gruppen, men har aldri eller vil aldri se på meg sjøl som nokke annet en Brannsupporter!
ansa 08

Vestkanten

Quote from: "slang"
Quote from: "Eikeland"Ja, Nå som vi allerede har fått klargjort hvem denne Slang er vil jeg bare komme med litt kritikk som jeg håper ikke blir tatt alt for personlig av han.

Beklager, men synes det er ødeleggende å ha en 15-16 årig apekatt løpende foran tribunen som tror han er forsanger. Jeg har sett fler av disse ved tidligere anledninger.

For det første bør en forsanger være nærmere 30 og ha en viss respekt blandt andre supportere. For det andre bør ikke en forsanger prøve å sette i gang en sang mens to andre holder på(Som et eksempel). Slang du trenger kursing og 10 år til på baken før du stiller deg foran der igjen.

Når dette er sagt blir jeg med ett en smule bekymret for forsangergruppen som skal plasseres ut på Hansa neste sesong. Håper dette vil være godt voksene folk med kraftfulle stemmer. Ikke Ultras klovnene.


Regnet med det ville komme nokke sånt snart, ja. Skal ærlig innrømme at eg etter kampen lurte på ka faen eg drev med der fremme.(utenom å flagge) Tar selvkrittikk for dette, og skal heretter la det være opp til de mer rutinerte å hause opp stemningen. Skjønner at det kan virke idiotisk med en 17 år gammel pjokk som løper forran 25-30 år gamle folk å late som om han er forsanger. Det er eg ikkje! Eg e bare veldig angasjert, og lar meg lett rive med når eg går på kamp. Til mitt forsvar skal det sies at det eneste eg prøver på e å lage bedre stemning, men eg skjønner at det ikkje e min oppgave å løpe som en gjøk forran alle sammen.

Og til slutt Eikeland: Eg e ikkje nokke ultras klovn! Eg e på endel dugnader med Tifo-gruppen, men har aldri eller vil aldri se på meg sjøl som nokke annet en Brannsupporter!


Flott med engasjement, fortsett med det. Man må ikke være 25-30 år for å få respekt. Finnes mange 17 åringer med kraftfulle stemmer.
Heia Brann!

Hansano

Jeg har et spørsmål.. Da vi var i ferd med å forlate Ullevål, kom Martin bort til oss og aplauderte. En ung herremann med blondt hår, som vel er forsanger, skrek et par beskjeder til Martin. Martin så ut til å nikke ydmyket tilbake et par ganger. Lurer på hva som ble sagt? Regner med at denne karen er aktiv her på forumet?

Brannfrelst

Dersom du leser litt tidligere på tråden,så finner du svar på dette;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Falkman

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "hbb"
Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "hbb"Hva skjer med ukultur i bataljonen? kasting av diverse gjenstander under kamp mot spillere, rasisme og løfter om vold på forumet. Skam dere.


hvem har sagt at de var medlemmer av BBB?
De drittungene som gestikulerte forran Brann-supporterne hadde fortjent en på kjeften.


Og det sier vel litt om deg. Blir provosert av ett barn. Du hadde vel en joggetur vekk fra carl johans gate og du før i dag? Håper Brann får en bot for at supporterne prøver å ødelegge kampen ved å kaste ting.


Er du sten tett eller??Vi ligger under og det står en forbanne Lyn supporter og jokker foran vårsj, klart folk reagerer, uten at de må være casuals! Det var ikke supporterne som prøvde å ødelegge kampen det var laget!
Jeg håper du får en bot får årets innlegg!


oppførselen te han der bittelille Lyn-supporteren e det mest  patetiske eg har sett pÃ¥ lenge.. men eg har klarer ikkje Ã¥  bli provosert over en drittunge som stÃ¥r og kuker seg te.. at noen mener det e et tegn pÃ¥ manglende engasjement, fÃ¥r sÃ¥ være.. eg bryr meg ikkje sÃ¥ veldig om det , heller.

Brannesen

Jeg har lest på forskjellige tråder som er startet men kan ikke finne noe som handler om det som skjedde etter kampen. Med etter kampen så mener jeg flere timer etterpå...på en viss statoilstasjon som var stoppested for bussene våre. (Hvis det står om dette et annet sted beklager jeg at jeg ikke har fått det med meg...)

Jeg var også en av de som stod en time i kø for å få meg en hamburger eller noe annet å spise. Jeg var også forbanna...forbanna på dommeren - forbanna på provoserende lynfans og litt forbanna på eget lags prestasjoner. Men det forsvarer uansett ikke oppførselen til enkelte medlemmer av bataljonen inne på denne bensinstasjonen. Jeg trenger ikke nevne navn...det tjener ingen. De som oppførte seg dårlig vet det godt selv! Ingen butikker kan håndtere over 150 sultne mennesker samtidig, og ihvertfall ikke når det bare er 2 på jobb. Jeg ble kvalm over enkeltes oppførsel...men litt glad og over at enkelte klarte å roe gemyttene. En av reiselederne var kjapt på pletten og snakket til vedkommende dette gjelder. Andre reisende som ble flaue over kameratene og venninnene som lagde bråk sa også ifra.

Jeg har vært på flere borteturer med bataljonen, hvor flere har endte med tap, men jeg har ikke sett slik oppførsel før. Håper dette bare var et engangstilfelle for slik er vi egentlig ikke. Og flere som var der vil sikkert også si at de ikke er stolt over hvordan sine egne oppførte seg. Det bør de ihvertfall ikke være!
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

BrannSupporter

Sendte en mail til Lyn og fikk vite at vi var 2651 i VG nedre og 155 i VG øvre på søndagens kamp. I tillegg så vi jo at det var mange Brannsympatisører på nedre del av Hafslundtribunen.


I kampen mot VIF var vi 2064 i VG nedre.

Lynmann

Quote from: "Brannesen"
Jeg ble kvalm over enkeltes oppførsel...men litt glad og over at enkelte klarte å roe gemyttene. En av reiselederne var kjapt på pletten og snakket til vedkommende dette gjelder. Andre reisende som ble flaue over kameratene og venninnene som lagde bråk sa også ifra.


Då vil eg avslutta vårt møte for denne gong med å applaudera dei som er vaksne og tek fett i idiotarar som ikkje kan oppføra seg.

Samtidig beklagar eg drittungen som starta provokasjonen i pausen på Ullevaal.

Til de som kasta nærmare 50 metallgjenstandar (les: myntar) mot keeperen vår i 2.omgang: Hald Dykk i Bergen i framtida, de øydelegg for det store fleirtalet med vanleg folkeskikk.
etre å vera få med vanleg folkeskikk enn å vera del av ein stor primitiv Klan (les: Saueflokk)

Go Up