• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lyn-Brann

Started by olebrann3, September 25, 2006, 21:42:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

brann:)

ja dette er min første borte tur og liker eg det så blir det fort flere turer. men ekstra gøyt at det er mange som reiser.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

slang

Gleder meg sykt til denne kampen! Oppforder alle som har tenkt til å synge til å samle seg mot midten. Mot vif var det mange barnefamilier som kuppet disse plassene, og de som sang ble litt spredt.
ansa 08

Nixon

Quote from: "slang"Gleder meg sykt til denne kampen! Oppforder alle som har tenkt til å synge til å samle seg mot midten. Mot vif var det mange barnefamilier som kuppet disse plassene, og de som sang ble litt spredt.


Problemet er jo at svært mange kommer veldig sent opp fra puben. Spar en øl til etter kampen og få bedre plasser!
Rød makt på Hansa

atlascopo

hehe. ta en øl til og syng enda høyere sier eg :)

SKBMiller

jeg håper alle stiller tidlig på kampen! Eie ullevaal fra spillerene kommer ut på banen! De syngende supporterne bør stå i midten. Så møt opp tidlig.

oddewo

Gleder meg som en unge på julaften. For de som ikke kan sangene, dere bør øve. vi bør klare og vinne på suporter siden og ikke bare på banen. Og spar en øl enn å ta en for mye, det står mye på spill.
vi må gi alt å mane til kamp. Det er bare 4 kamper igjen. Vi skal vise de  :twisted:
ddewo Mitt hjerte står i BRANN
Hvor står ditt???

SKBMiller

noen med kontakter som kan sjekke hvor mange det er solgt i vg svingen?

kenta

ANSA, aldri frydenbø...!

Bataljonen

Samtlige nattbusser er nå utsolgt men det er ca 10 ledige på dagbussen. Så dette er siste mulighet, send en mail til lyn@bataljonen.no for påmelding.

EDIT: Og nå er alt utsolgt !
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

C@Bøe_79

Quote from: "kenta"



Forskjell på Lyn og Vif:)
Men regner med at dette blir formidlet videre til riktig person...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

slang

ansa 08

Plekter

Oslo-studenter som har med seg studentbevis, slipper inn gratis. Disse vil bli plassert i Coca Cola-svingen.

hehe...

alt de må gjøre for å få folk til kamp.

Snublefot

Quote from: "Plekter"Oslo-studenter som har med seg studentbevis, slipper inn gratis. Disse vil bli plassert i Coca Cola-svingen.

hehe...

alt de må gjøre for å få folk til kamp.


dama mi klikka når jeg fortalte jeg hadde kjøpt billetter istedenfor å få sitte gratis som student...

jeg prøvde å forklare henne litt om supporterkultur etc.. men hun kunne ikke begripe hvorfor jeg heller ville betale for å stå i VG en å sitte gratis et annet sted...  men men, det er ikke alle fortapte sjeler man kan frelse..

symo

Hvorfor er det plutselig ledig på dagbussen? Var den ikke utsolgt? Er det noen som har byttet fra deg til natt?

Og hvordan kan alt være utsolgt som det står på forsiden, når det er 10 ledige plasser?

Candyman

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "Plekter"Oslo-studenter som har med seg studentbevis, slipper inn gratis. Disse vil bli plassert i Coca Cola-svingen.

hehe...

alt de må gjøre for å få folk til kamp.


dama mi klikka når jeg fortalte jeg hadde kjøpt billetter istedenfor å få sitte gratis som student...

jeg prøvde å forklare henne litt om supporterkultur etc.. men hun kunne ikke begripe hvorfor jeg heller ville betale for å stå i VG en å sitte gratis et annet sted...  men men, det er ikke alle fortapte sjeler man kan frelse..

Huff, stakkars...hehe! Alle kan ikke skjønne alt, men kanskje hun forstår når hun kommer inn på kampen (om hun da blir med...)
Kan jo være hun vil se "skal vi danse" eller "bonderomatikk".. ;-)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Eivind

Fikk meg en god latter da jeg gikk innom bastionen.no for og se hva de skriver om søndagens kamp.

Sitat1: "Ettersom vi er på hjemmebane og Bastionen etter sigende er større enn Bataljonen, ville det være veldig pinlig om vi ikke var flere syngende Osloborgere enn gnålende bergenserne på tribunen."

sitat2: "Tiden er inne for at vi Lyn-supportere jaggu viser Brannsupporterne at vi er flest og best og at vi skal støtte gutta hele veien med sang og klapp."

Rett og slett morsomt, tror Lyn supporterne noen gang at de kan bli flest og best? Når man bare møter opp ca 5000 på en cupfinale som spilles rett utenfor stuedøren så gror det jaggu ikkje godt! :lol:

tj00m

bare et lite spørsmål inni alt her så slipper eg å starte ny tråd.. på framsiden til bataljonen nå står det at alle bussene er utsolgt.. vil det si til vikingkampen, eller er det lyn kampen? =/
Brann Bergens Stolthet!

anders_flanderz

En kompis av meg har avbestilt turen sin. Så vist den ikke er tatt allerede er det en plass på en av nattbussene!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Xminator

Quote from: "Eivind"Fikk meg en god latter da jeg gikk innom bastionen.no for og se hva de skriver om søndagens kamp.

Sitat1: "Ettersom vi er på hjemmebane og Bastionen etter sigende er større enn Bataljonen, ville det være veldig pinlig om vi ikke var flere syngende Osloborgere enn gnålende bergenserne på tribunen."

sitat2: "Tiden er inne for at vi Lyn-supportere jaggu viser Brannsupporterne at vi er flest og best og at vi skal støtte gutta hele veien med sang og klapp."

Rett og slett morsomt, tror Lyn supporterne noen gang at de kan bli flest og best? Når man bare møter opp ca 5000 på en cupfinale som spilles rett utenfor stuedøren så gror det jaggu ikkje godt! :lol:


Du vet de drømmer om å bli FC Oslo. Slik som FC København vet du. Jeg vil ikke si noe om de har forutsetningene for å klare det, men det er der ledelsen i klubben sikter. Selv om Morgans avskjed kan være ett tegn på kursendring. Og kanskje ny logo der det står "Lyn" igjen. For nå er logoen mer FC lyn Oslo.

Chrisstah

enig med deg slang! ALLE SYNGENDE MOT MIDTEN!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

kapteinen

Kan le seg ihjel av pampene i Lyn nå.
Så de skulle dele ut nærmere 8000 gratisbilletter til kampen!!!!!!
Z

Chrisstah

ja haha eg kjøpte billetten isted for sikkerhets skyld!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

oddewo

Quote from: "Chrisstah"enig med deg slang! ALLE SYNGENDE MOT MIDTEN!


Hadde det ikke vært bedre med en T? Da er det lettere og få mer trøkk i de som ikke kan alle sangene.
ddewo Mitt hjerte står i BRANN
Hvor står ditt???

oddewo

ddewo Mitt hjerte står i BRANN
Hvor står ditt???

slang

Quote from: "oddewo"
Quote from: "Chrisstah"enig med deg slang! ALLE SYNGENDE MOT MIDTEN!


Hadde det ikke vært bedre med en T? Da er det lettere og få mer trøkk i de som ikke kan alle sangene.


Det får du organisere.......
ansa 08

oddewo

Quote from: "slang"
Quote from: "oddewo"
Quote from: "Chrisstah"enig med deg slang! ALLE SYNGENDE MOT MIDTEN!


Hadde det ikke vært bedre med en T? Da er det lettere og få mer trøkk i de som ikke kan alle sangene.


Det får du organisere.......


Jo det blir vanskelig, men det hadde kansje vært best. Selv om en klynge i midten er lettest.
ddewo Mitt hjerte står i BRANN
Hvor står ditt???

oddewo

Quote from: "slang"
Quote from: "oddewo"
Quote from: "Chrisstah"enig med deg slang! ALLE SYNGENDE MOT MIDTEN!


Hadde det ikke vært bedre med en T? Da er det lettere og få mer trøkk i de som ikke kan alle sangene.


Det får du organisere.......


Jo det blir vanskelig, men det hadde kansje vært best. Selv om en klynge i midten er lettest.
ddewo Mitt hjerte står i BRANN
Hvor står ditt???

oddewo

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134090

Mjelde e god, for håpe dette virker.

vi vil vinne gull, vi vil vinne gull!!!
dette e ikkje tull, dette e ikkje tull
VI VIL VINNE GULL!!!!!
å feberen stiger.
ddewo Mitt hjerte står i BRANN
Hvor står ditt???

BrannSupporter

Den nedre halvdelen tar rundt 3500 tilskuere, opplyser Lyns informasjonssjef Joachim Westher Andersen til bt.no.



Dette er jo feil. Den tar ca 2500.

The Boss

Jaja, ikke mange timene til eg sitter meg i bilen å dundrer over fjellet.. Sjeldent gledet meg såå mye til en bortekamp som til denne...

Sees på sir.wintson ;)

HEIA BRANN!!!

Northside

Quote from: "BrannSupporter"Den nedre halvdelen tar rundt 3500 tilskuere, opplyser Lyns informasjonssjef Joachim Westher Andersen til bt.no.



Dette er jo feil. Den tar ca 2500.


Mot VIF tok den 2500, men pga sikkerhet osv ble ikke svingene åpnet. Etter hva eg forstår så er svingene til Brann fansen denne gangen, og det blir ca 1000 plasser mer enn mot VIF, noe som då blir 3500.

Nesten helt sikker på det, men det finner vi ut i morgen :)

Talentspeider

Edu er i knallform og rapporteres å være i spillerhumør. Dette betyr trøbbel for Brann (se link);

http://www.fxt.no/tippeligaen/lyn/article769800.ece

Brannfrelst

Er bare for å prøve å skremme oss det;)
2.10.07-Gullet kom hem!

C@Bøe_79

Syns alle som reiser med buss ikveld skal ta med en sjokolade på bussen, slik at vi kan hedre Stoffi som ikke for reist..

Så dagens trening, og Mjelde virket fornøyd.
Gashi,Sæternes og Andresen virker piggere enn på lenge..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Brannmus

Veldig spent på Gashi på venstre altså. Godt å høre han var god på trening, samtidig skrøt Mjelde av hans evne på venstrekanten. (Skal selvfølgelig ta dette med en klype salt, men hadde han vært søppel hadde vi vel hørt mer om Huseklepp).

Dette er en kamp for Martin. Tror han kommer til å storkose seg. Håper på tidlig uttelling og ikke at vi må jage. Samtidig, så er dette en kamp hvor jeg tror vi må tørre å satse offensivt. Tror Lyn sitt svakeste ledd er forsvaret, og da er det der vi må legge inn trøkket.

Så får vi bare stole på at Sigurdsson takler farten til Edu og at Opdal er tilbake for fullt.

kenta

Quote from: "C@Bøe_79"Syns alle som reiser med buss ikveld skal ta med en sjokolade på bussen, slik at vi kan hedre Stoffi som ikke for reist..

Så dagens trening, og Mjelde virket fornøyd.
Gashi,Sæternes og Andresen virker piggere enn på lenge..


bare husk å legg den i baklommen.... ellers er det ingen vits;)
sjokolademannen er legendarisk!!
ANSA, aldri frydenbø...!

kapteinen

Quote from: "C@Bøe_79"Syns alle som reiser med buss ikveld skal ta med en sjokolade på bussen, slik at vi kan hedre Stoffi som ikke for reist..

Så dagens trening, og Mjelde virket fornøyd.
Gashi,Sæternes og Andresen virker piggere enn på lenge..


Greit,jeg tar med en snickers.
Men jeg tenkte å spise den istedet for å kline den utover hele setet og ræven som en viss annen gjorde... :D
Z

Northside

om dere tar med sjokolade eller ikke er ett fett, men husk CD-er til bussene! Blir det ingen musikk tar jeg med tromme og lager musikk selv, sant Christian :wink:

The Boss

Håper noen tar denne kampen opp på dvd å kan sende meg et eksemplar i posten. 200,- til den som gjør det.. Bindende bud fra min side.. Samme med rbk kampen, kjøper disse kampene uansett utfall..

Da var det Oslo neste - sees i tiggerstaden!

Stoffi

Quote from: "kapteinen"
Quote from: "C@Bøe_79"Syns alle som reiser med buss ikveld skal ta med en sjokolade på bussen, slik at vi kan hedre Stoffi som ikke for reist..

Så dagens trening, og Mjelde virket fornøyd.
Gashi,Sæternes og Andresen virker piggere enn på lenge..


Greit,jeg tar med en snickers.
Men jeg tenkte å spise den istedet for å kline den utover hele setet og ræven som en viss annen gjorde... :D


Snickers blir for lite gris, melkesjokolade eller stratos har en større sjokolademasse, og dermed mer ren sjokolade til å gnikkes utover.  :)

Irriterende at jeg ikke får reist, men har dårlig økonomi, må skrive ferdig en Ex Phil oppgave til mandag pluss at jeg har en 2MX matteprøve mandag. Og ikke nok med det, jeg er på jobb til ca 20.00 imorgen. Tror faktisk jeg må droppe å se hele kampen på tv også.

Til tross for våre 2 karantener, så tror jeg vi stiller sterkt imorgen. Er trygg på laget, og overbevist om at Lyn får seg en knekk.

Lykke til i kveld, Kapteinen og Kenta; Kenta på buss 1, Alex på buss 2 og Kapteinen på buss 3. BRA PLANLEGGING, GUTTER!

Vi snakkes på vors.  :wink:
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

C@Bøe_79

Quote from: "NorthsideFCDH"om dere tar med sjokolade eller ikke er ett fett, men husk CD-er til bussene! Blir det ingen musikk tar jeg med tromme og lager musikk selv, sant Christian :wink:


Cd`er er brent og klar...
Som vanlig er det alt fra Barne-Tv til AC/DC...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Snublefot

Når vi først snakker cd og musikk...

jeg har kjøpt forrige brann cd`en som kom ut.. men jeg klarer pokker meg ikke å finne den..  tror den ligger i sandefjord, og ettersom jeg ikke skal dit før jeg reiser til bergen neste uke, så sliter jeg litt... for jeg vil ha brann sangene på ipoden slik at vi får litt liv på toget... er det noen som kan PM meg et sted jeg kan laste ned disse sangene fra?

skikkelig irriterendes.. jeg sitter med coveret i hånda, men ingen cd inni...

Kruxleiven

Ja, her var det jo mye invasjon! Vi er de to eneste Brannsupprterne i hele byen. Så Frode Hellebø på Sir Winston også. Ingenting å se til disse fire bussene eller andre. For øvrig så jeg Tomasz Sokolowski i Stortingsgata idag. Glemte å knekke beina på han.  :lol:  :D Bliver det nogen Brannsupportere her eller?

Falken

Gadd ikke scanne gjennom alle trådene.
Hvor samles folk i morgen? Har vi en pub?

slang

Sir Winston som vanlig.
ansa 08

Jeanet

Og hvor sitter/står vi?
ater Lillestrøm SK,
hater Viking og VIF,
hater Rosenborg Ballklubb, men
Sportsklubben BRANN ELSKER VI!!<3<3

KNUDSEN

nedre felt i VG svingen muligens øvre del vist det blir fult nede
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Lynmann

Quote from: "Kruxleiven"Ja, her var det jo mye invasjon! Vi er de to eneste Brannsupprterne i hele byen. Så Frode Hellebø på Sir Winston også. Ingenting å se til disse fire bussene eller andre. For øvrig så jeg Tomasz Sokolowski i Stortingsgata idag. Glemte å knekke beina på han.  :lol:  :D Bliver det nogen Brannsupportere her eller?


Jaudå, men då var de vel 2 fleire enn oss då.

Og det er jo gjennomgangsmelodien de har når de ha behov for å dissa oss: De er jo størst!

Kvantitativt...
etre å vera få med vanleg folkeskikk enn å vera del av ein stor primitiv Klan (les: Saueflokk)

Lynmann

Quote from: "ajjah"Aftenposten Aften skriver i dag at studenter får fri adgang til kampen, bare ta med studentbevis. Står ingenting om at dette kun gjelder en tribune, men tipper det er Cola svingen. Ellers er det halvpris for OBOS medlemmer på nedre NT. For sine egne kjører de ta med 2 venner osv.... uansett, tydelig at de frykter å komme i mindretall. Hadde vært så bra å fylle VG



gjeeesp...

For ein meiningslaus kamptråd!
80% handlar om kvantitet utenfor banen. Eller:
"dama mi klikka når jeg fortalte jeg hadde kjøpt billetter istedenfor å få sitte gratis som student... "

Max. 1 av 100 innlegg går på å analysera kampen!

Innimellom er "kamptråden" krydra med litt avanserst Brannhumor:
"Snickers blir for lite gris, melkesjokolade eller stratos har en større sjokolademasse, og dermed mer ren sjokolade til å gnikkes utover. :)
etre å vera få med vanleg folkeskikk enn å vera del av ein stor primitiv Klan (les: Saueflokk)

slang

Så kom du og gjorde den mye mer saklig.
ansa 08

Go Up