• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bestill Partoutkort NĂ? !

Started by Bataljonen, September 23, 2006, 23:04:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bataljonen

Quote from: "BrannSupporter"Vil med andre ord ikke T-feltet foran gamle sitte bli brukt neste Är? Hvorfor ikke? Der har vi jo 1000 stÄplasser, sÄ vi kan fÄ en kapasitet pÄ 18 000.


Dette feltet kommer nok ikke til Ä bli brukt. I fÞlge Brann skal plastrullen over pÄ denne siden da et bygges ny tribune pÄ motsatt. I tillegg vil de nye reklameskiltene komme pÄ samme side sÄ da vil dette skygge sÄpass at det ikke blir mulig Ä stÄ der.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

weirus

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "weirus"nÄ har jeg sendt mail om foresrpÞrsel om partoukort til dere i bataljoen 3 ganger, man jeg har ikke fÄtt et eneste svar, fÞrste var for 2 uker siden, 2 for 1 uke siden og siste i forigÄrs...
er det slik at jeg kan glemme p-kort til neste Ă„r da, eller er jeg registrert?


Svar har du fÄtt pÄ forespÞrsel om det er flere partoutkort igjen, svar sendt samme dag som du sendte mailen 9 desember.

Men mail om bestilling er ikke blitt ekspedert enda som du sendte 14 desember men svar kommer.


sendte ogsÄ svar tilbake 9.des, men fÄr bare hÄpe pÄ at den 14des holder...
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Erlend

Quote from: "anders_flanderz"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "BRANN gutten fra Os!"Er det noen som vet hvor mange plasser det er pÄ stadion totalt neste sesong? Hadde vert greit Ä vite.


HĂžrte snakk om 17000


ja..hÞrt det eg og.. men fÞr sesongen i Är dÄ..sÄ hÞrte eg at 18.500 va maks og..(ette BT kom).. men mot rbk sÄ var.. 19,400-19,700???
SÄ om det blir mer enn 17.000 pÄ toppkampene vil ikke overaske meg noe sÊrlig..


*tar forbehold om feil, men er dette eg mener eg har hĂžrt*


Mot RBK mener jeg Ă„ ha hĂžrt at de slapp inn 500 for mange pĂ„ SS pĂ„ grunn av kaoset.  Tror 17 000 til neste sesong stemmer ja.  Men vil de Ăžke utover sesongen sĂ„nn som de gjorde i Ă„r?

Ricky

Neppe, det blir jo ingen sving som dukker opp i lĂžpet av sesongen, slik som i Ă„r.

nummer9

Jaja, jeg hadde bestillt 2 partourkort sammen med en gjeng venner. Har bare fÄtt 1 (pÄ BT-tribunen) selv om den som bestillte for vennegjengen hadde fÄtt beskjed om at alle hadde fÄtt plass sammen.

NĂ„ er det tydeligvis ingen hos brann eller hos bilettluken som vet hvordan det har skjedd, eller hvordan fikse det. Artig...

Utrolig at de ikke har fÄtt en seriÞs billettleverandÞr pÄ plass enda. Lover Ä ringe tilbake, men hÞrer ikke ett kvekk.

TrulsVikane

Enig. Har hatt samme problemet, men hÄper at det lÞste seg no. Billettluka er rett og slett katastrofal!
kte lidenskap har et navn: BRANN

erik1

Quote from: "Erlend"
Quote from: "anders_flanderz"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "BRANN gutten fra Os!"Er det noen som vet hvor mange plasser det er pÄ stadion totalt neste sesong? Hadde vert greit Ä vite.


HĂžrte snakk om 17000


ja..hÞrt det eg og.. men fÞr sesongen i Är dÄ..sÄ hÞrte eg at 18.500 va maks og..(ette BT kom).. men mot rbk sÄ var.. 19,400-19,700???
SÄ om det blir mer enn 17.000 pÄ toppkampene vil ikke overaske meg noe sÊrlig..


*tar forbehold om feil, men er dette eg mener eg har hĂžrt*


Mot RBK mener jeg Ă„ ha hĂžrt at de slapp inn 500 for mange pĂ„ SS pĂ„ grunn av kaoset.  Tror 17 000 til neste sesong stemmer ja.  Men vil de Ăžke utover sesongen sĂ„nn som de gjorde i Ă„r?


Jeg har hÞrt rykter om 20 000 tar stadioen neste Är sÄ...
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

erik1

Quote from: "Erlend"
Quote from: "anders_flanderz"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "BRANN gutten fra Os!"Er det noen som vet hvor mange plasser det er pÄ stadion totalt neste sesong? Hadde vert greit Ä vite.


HĂžrte snakk om 17000


ja..hÞrt det eg og.. men fÞr sesongen i Är dÄ..sÄ hÞrte eg at 18.500 va maks og..(ette BT kom).. men mot rbk sÄ var.. 19,400-19,700???
SÄ om det blir mer enn 17.000 pÄ toppkampene vil ikke overaske meg noe sÊrlig..


*tar forbehold om feil, men er dette eg mener eg har hĂžrt*


Mot RBK mener jeg Ă„ ha hĂžrt at de slapp inn 500 for mange pĂ„ SS pĂ„ grunn av kaoset.  Tror 17 000 til neste sesong stemmer ja.  Men vil de Ăžke utover sesongen sĂ„nn som de gjorde i Ă„r?


Jeg har hÞrt rykter om 20 000 tar stadioen neste Är sÄ...
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Brannfrelst

Dette vil vÊre ganske umulig siden kapasiteten pÄ de 4 tribunene er ca 4000+ pÄ hver pr dags dato.
2.10.07-Gullet kom hem!

TrulsVikane

skal ikkje HELE stadion vÊre klar til fÞrste hjemmekamp?! mener at brann har sÞkt forbundet om Ä fÄ spille fÞrste kamp borte pga utbyggingen skal bli ferdig...
kte lidenskap har et navn: BRANN

Xminator

Quote from: "TrulsVikane"skal ikkje HELE stadion vÊre klar til fÞrste hjemmekamp?! mener at brann har sÞkt forbundet om Ä fÄ spille fÞrste kamp borte pga utbyggingen skal bli ferdig...


Nei, nordre skal vÊre ferdig til seriestart. SÞndre er planlagt bygget etter sesongen 2007, klart til sesongstart 2008. Om man fÄr byggelÞyve. NÄ vil ikke innmaten i nordre vÊre klar til seriestart. SÄ vip/minivip mÄ klare seg uten pÞlser i fÞrste kamp. Like greit.

TrulsVikane

Jeg mener liksom den nye umbro tribunen..har den fÄtt noe navn enda?
kte lidenskap har et navn: BRANN

Bataljonen

La nÄ ikke denne trÄden ogsÄ bli Þdelagt av tilskuerantall og diskusjon rundt dette temaet. Bruk allerede oppstartet trÄd.

ForÞvrig er det litt oppdatert info omkring partoutkort pÄ Bataljonen sine felter: http://www.bataljonen.no/forsiden.php
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Stoffi

Noen som vet om partoutkortsalget pÄ sangfeltet fortsetter helt til alt salg er stoppet for alle partoutkort?

(AltsÄ, det vil si i en sesong der alle partoutkortene IKKE var utsolgt i desember......)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, lĂžp og kjĂžp!

Nixon

http://fotball.bt.no/eliteserien/article71237.ece

I gÄr nÄdde Brann maksimumsgrensen for 12.000 solgte partoutkort pÄ Stadion neste sesong. Bare i gÄr ble det revet unna tusen sesongbilletter. OgsÄ losjene er helt solgt ut.

Trodde det var utsolgt for en uke siden...
RÞd makt pÄ Hansa

Bruiser

Gode/dÄrlige nyheiter reiser fort?
Ein flokk sauer leda av ei lÞve vil alltid slÄ ein gjeng lÞver leda av ein sau

paf

Quote from: "Nixon"
Trodde det var utsolgt for en uke siden...

NÄ fikk jeg ogsÄ nettopp nyss om at de som har bestilt partoutkort og ikke betalt ikke blir "strÞket" fÞr 31/12, og da dukker det nok opp en del ekstra plasser skal du se...

Bataljonen

Det er fortsatt noen partoutkort igjen og vi har sikret oss enda flere seter pÄ sidefeltene. Samtlige felt er nÄ "sperret" slik at ikke I-Ticket kan selge noe fÞr vi har gitt beskjed. I-Ticket kan heller ikke videreselge seter som eventuelt ikke er betalt. PÄ denne mÄten har vi sikret vÄre medlemmer slik at ikke setet "forsvinner" selv om man er for sein med betalingen. Er det noen som trenger noen dager eller en ukes utsettelse pÄ betaling mÄ disse ta kontakt med I-Ticket pÄ tlf 815 11 500.

I-Ticket har klart Ä selge seter pÄ vÄres felt og dette har medfÞrt noen dobbelbookinger og jeg skal nÄ i julen prÞve Ä nÞste oppi dette.

Regner med Ä bikke 1100 solgte nÄ denne uken sÄ det er bra!
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Erlend

kan vi ikke begynne Ä hoppe pÄ hansa neste sesong?? har funnet noen gode grunner:
1.det ser kult ut
2. vi holder varmen pÄ de kalde dagene
3. Vi brenner av noen kalorier og gÄr inn i kappadraktene

Ulempene:
1. TrĂžkket vil falle litt siden alle ikke har like god kondis
ja det var vel den eneste jeg fant

Xminator

4. kanskje faller tribunen sammen sÄ vi kan fÄ en ny uten sÞyler ;)

Stoffi

Quote from: "Xminator"4. kanskje faller tribunen sammen sÄ vi kan fÄ en ny uten sÞyler ;)


La hoppingen begynne!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, lĂžp og kjĂžp!

Bataljonen

Til de som er opptatt av utviklingen av solgte partoutkort er tallet nÄ passert 1100. Det er nÄ fÄ plasser igjen sÄ etternÞlere bÞr etterhvert fÄ fingen ut. Kan ogsÄ nevnes at det jobbes med Ä utvide feltene vÄre med seter pÄ sidefeltene.
SÄ snart dette er pÄ plass vil det bli lagt ut informasjon.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

AlexÄsane

NÄ nÄr vi ikke har storestÄ lengre, og veldig mange solgt partourkort... Hvor mange billetter til BBB har til Ä selge til sine medlemer? Snakker da om enkeltbiletter
Vi Ăš BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Northside

Neste Är skulle dere prÞvd Ä fÄ til en avtale hvor medlemmer kan fÄ et felt eller avslag pÄ billetter et annet sted enn midten av Hansa. Dvs, en plass hvor det ikke er meningen at stemningen mÄ vÊre pÄ topp hele tiden.

Er redd for at det kommer rimelig mange pÄ Bataljonen sitt felt som ikke vil bidra sÄ mye med stemningen, de vil kun stÄ der pga de er medlem av Bataljonen og at prisene sammen med en god plass virket fornuftig.

Savner det Ă„ gĂ„ klart ut og si at dette er for folk som skal bidra til Ă„ bedre stemningen. Holder ikke Ă„ danne en forsangergruppe nĂ„r de rundt ikke er folk som vil bidra noe sĂŠrlig uansett...  Men vi fĂ„r vente Ă„ se hva som skjer, kan jo bli bra etter alt eg vet.

Godt Ă„ se at det selges ihvertfall :wink:

Bataljonen

Quote from: "AlexÄsane"NÄ nÄr vi ikke har storestÄ lengre, og veldig mange solgt partourkort... Hvor mange billetter til BBB har til Ä selge til sine medlemer? Snakker da om enkeltbiletter


Pr dags dato vil ikke Bataljonen selge enkeltbilletter, vi har kun partoutkort. Vi regner med Ă„ selge ut resterende plasser som partoutkort.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Bataljonen

Quote from: "NorthsideFCDH"Neste Är skulle dere prÞvd Ä fÄ til en avtale hvor medlemmer kan fÄ et felt eller avslag pÄ billetter et annet sted enn midten av Hansa. Dvs, en plass hvor det ikke er meningen at stemningen mÄ vÊre pÄ topp hele tiden.

Er redd for at det kommer rimelig mange pÄ Bataljonen sitt felt som ikke vil bidra sÄ mye med stemningen, de vil kun stÄ der pga de er medlem av Bataljonen og at prisene sammen med en god plass virket fornuftig.

Savner det Ă„ gĂ„ klart ut og si at dette er for folk som skal bidra til Ă„ bedre stemningen. Holder ikke Ă„ danne en forsangergruppe nĂ„r de rundt ikke er folk som vil bidra noe sĂŠrlig uansett...  Men vi fĂ„r vente Ă„ se hva som skjer, kan jo bli bra etter alt eg vet.

Godt Ă„ se at det selges ihvertfall :wink:


FÞrstnevnte sak mÄ neste Ärs styre ta stilling til. Men er et godt innspill.

Det som er viktig pÄ Bataljonsfeltene er Ä fÄ inn den gode gamle mentaliteten som hersket pÄ Store StÄ i sine glansdager. Om man ikke sang ble man "sett" ned pÄ og ble pisket til Ä synge. Det er nÄ viktig at man tar tak i sidemannen om han/hun ikke synger.
Ser man over til Oslo og det Klanen nÄ gjÞr med "sangkontrakt" sÄ er dette noe Bataljonen gjerne bÞr vurdere, noe i samme gaten slik at man fÄr et press pÄ de som stÄr pÄ feltene.

Vil samtidig minne alle pÄ om infomÞtet om sanggruppen som avholdes i Bataljonen Bar 10 januar kl 1900 hvor vi nettopp kan diskutere saker som dette.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Lilleheil

For vi noen tilbakemelding fra Brann, bataljonen eller bilettluka om at betalingen av partourkortet er i orden? noen som kan svare meg pÄ dette. har betalt for lenge siden, men har ikkje hÞrt nokke siden.
(eg kjÞpte pÄ hansa bataljonen).

Bataljonen

Quote from: "Lilleheil"For vi noen tilbakemelding fra Brann, bataljonen eller bilettluka om at betalingen av partourkortet er i orden? noen som kan svare meg pÄ dette. har betalt for lenge siden, men har ikkje hÞrt nokke siden.
(eg kjÞpte pÄ hansa bataljonen).


Blir vel samme tilbakemelding som alltid, sesongkortet kommer i posten rett fĂžr seriestart.
Send en mail til hansa07@bataljonen.no sÄ skal ihvertfall jeg prÞve Ä sjekke oppi dette. Har forelÞpig fÄtt en liste fra Brann med registrerte innbetalinger, og disse er registrert i databasen vÄr og medlemskort blir sendt ut i nÊr fremtid.
Har man bestilt partoutkort igjennom Bataljonen innbefatter dette medlemskap og fÄr man medlemskortet er ihvertfall det er tegn pÄ at partoutkortet er betalt.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Pilsen19

Utsolg det er elendig...
Har enda ikke fÄtt tilbud om fornyelse i posten, og vet om flere som ikke har fÄtt. SKal klage!!!!!!
 Ă„r var det VM og Brann kom skje med, pĂž VM ka er no det.

TrulsVikane

Quote from: "Pilsen19"Utsolg det er elendig...
Har enda ikke fÄtt tilbud om fornyelse i posten, og vet om flere som ikke har fÄtt. SKal klage!!!!!!


Hadde samme problem, men du er nok litt sent ute.. Jeg ga bskjed dagen fĂžr den skulle betales, og fikk heldigvis utsatt den..
kte lidenskap har et navn: BRANN

Bataljonen

Quote from: "TrulsVikane"
Quote from: "Pilsen19"Utsolg det er elendig...
Har enda ikke fÄtt tilbud om fornyelse i posten, og vet om flere som ikke har fÄtt. SKal klage!!!!!!


Hadde samme problem, men du er nok litt sent ute.. Jeg ga bskjed dagen fĂžr den skulle betales, og fikk heldigvis utsatt den..


Vet ogsÄ om flere som ikke fikk brev om fornyelse men de fleste tok kontakt fÞr det var forseint og fikk ordnet seg.
Men det er fortsatt noen ledige plasser pÄ Bataljonsfeltet om dette er av interesse.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Pilsen19

ja eg er svÊrt intressert i dette. Vet at det er seint, men har ikke hvert sÄ mye i Bergen i det siste sÄ har ikke fÄtt skaffet meg billettene. Men sÄ lenge det er noen igjen sÄ er det jo ikke noe prob.. men dumt at de ikke har sendt ut fornyelser til alle da!
 Ă„r var det VM og Brann kom skje med, pĂž VM ka er no det.

Bataljonen

Quote from: "Pilsen19"ja eg er svÊrt intressert i dette. Vet at det er seint, men har ikke hvert sÄ mye i Bergen i det siste sÄ har ikke fÄtt skaffet meg billettene. Men sÄ lenge det er noen igjen sÄ er det jo ikke noe prob.. men dumt at de ikke har sendt ut fornyelser til alle da!


Da sender du en mail til hansa07@bataljonen.no sÄ ser vi kan som kan ordnes.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Bataljonen

Er nÄ kun rundt 30-35 partoutkort igjen, sÄ lÞp og kjÞp !
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Pondan

Mangen er solgt da? Er dette kun pÄ de 2 feltene i midten?

Bataljonen

er solgt 1148 partoutkort og hovedsaklig er disse pÄ felt B og C, noen pÄ felt D etter endel flyttinger.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Lilleheil

Blir feltene solgt helt ut om nĂždvendig eller ligges det til rette for kjĂžp av enkeltbiletter?

PS: eg har selv partourkort.

Bataljonen

Quote from: "Lilleheil"Blir feltene solgt helt ut om nĂždvendig eller ligges det til rette for kjĂžp av enkeltbiletter?

PS: eg har selv partourkort.


Feltet blir nok helt utsolgt og muligens utvidet. Sistnevnte jobber jeg litt med.

SĂ„ salg av enkeltbilletter er lite sannsynlig.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

FredrikOslo

Hei. har sendt 3 mailer til hansa07@bataljonen.no nÄ uten Ä fÄ svar. Jeg har prÞvd Ä bestille P-kort

er dette grunnet stor pÄgang? eller er det pcen min jeg mÄ ta et oppgjÞr med?

er det flere partourkort igjen i det hele tatt?

fÄr man bekreftelser pÄ at p-kortet er bestillt eller mÄ man vente Ä se om man fÄr faktura i posten?
RANN!

Erlend

Quote from: "FredrikOslo"fÄr man bekreftelser pÄ at p-kortet er bestillt eller mÄ man vente Ä se om man fÄr faktura i posten?



Du fĂ„r fĂžrst en bekreftelse med en gang hvor det stĂ„r noe sĂ„nt som " vi har mottatt din bestilling" eller noe sĂ„nt.  Denne er automatisk sendt.  SĂ„ kommer en melding mail med plassen din

Bataljonen

Quote from: "FredrikOslo"Hei. har sendt 3 mailer til hansa07@bataljonen.no nÄ uten Ä fÄ svar. Jeg har prÞvd Ä bestille P-kort

er dette grunnet stor pÄgang? eller er det pcen min jeg mÄ ta et oppgjÞr med?

er det flere partourkort igjen i det hele tatt?

fÄr man bekreftelser pÄ at p-kortet er bestillt eller mÄ man vente Ä se om man fÄr faktura i posten?


Svar har du fÄtt, fÞrste mail sendt til deg 19 desember og siste nÄ lÞrdag 13 januar sÄ du fÄr sjekke mailkontoen din engang til.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Bataljonen

Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Klaus_Brann

Det har gÄtt i arv i fra far og til sÞnn, har du fÞrst falt i gryten, sÄ er det ingen bÞnn!

weirus

Hvem er det som sender ut p-kortene?? Brann/bataljonen eller i-ticket/billettservice?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Brannfrelst

Quote from: "weirus"Hvem er det som sender ut p-kortene?? Brann/bataljonen eller i-ticket/billettservice?


Er vel i-ticket,ogsÄ kjent som ""billettluka" som sender de ut.
2.10.07-Gullet kom hem!

paf

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "weirus"Hvem er det som sender ut p-kortene?? Brann/bataljonen eller i-ticket/billettservice?


Er vel i-ticket,ogsÄ kjent som ""billettluka" som sender de ut.

Det stemmer. Er det noe "Betting"firma som tar veddemÄl pÄ at de ikke klarer Ä fÄ ut sesongkortene vÄre i tide? Da kan det fort vÊre lettjente penger...

Klaus_Brann

Har sendt deg en PM Tore, du skulle prate med Anders om partoutkortene vÄre pÄ mandag, har du funnet ut av det?
Fint om vi slipper Ä gÄ helt frem til seriestart Ä bekymre oss over hva som skjer med dette her.
Det har gÄtt i arv i fra far og til sÞnn, har du fÞrst falt i gryten, sÄ er det ingen bÞnn!

Erlend

er det ikke i neste uke de begynner Ă„ sende ut?

Klaus_Brann

Quote from: "Erlend"er det ikke i neste uke de begynner Ă„ sende ut?


Det hjelper nok ikke mye det nÄr en av oss ikke har fÄtt faktura enda!
Det har gÄtt i arv i fra far og til sÞnn, har du fÞrst falt i gryten, sÄ er det ingen bÞnn!

Erlend

det hjelper for alle oss andre

Go Up