• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bestill Partoutkort NĂ? !

Started by Bataljonen, September 23, 2006, 23:04:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: "steinbygger"
Quote from: "Tullpip"
Quote from: "Endre"


Hvis ikke kan vi godt bytte!
Jeg er blitt flyttet til klokkesvingen, selv om jeg presiserte at jeg ville sitte pÄ Þvre Hansa.

Er det mange som ikke er blitt flyttet der de Ăžnsker seg, eller er det bare Brann som har glippet i akkurat mitt tilfelle?


HÄper ikke at folk her inne er redd for Ä bli flyttet til BT. Vi er en gjeng pÄ 25 stk som har fÄtt oss plasser i BT svingen og vi har ingen planer om Ä holde kjeft gjennom 2X45 minutter. Jeg hÄper sÄ mange som mulig som har lyst Ä Äpne kjeften kommer pÄ BT. Kunne blitt bra trykk hvis de to svingene synger "mot" hverandre


Midt oppi all misnÞyen for de som ikke liker Ä bli flyttet til BT, sÄ kan dette slÄ positivt ut pÄ stemningen hvis en del syngende fra Hansa blir flyttet over pÄ BT.
Husker noen snakket om at de ville ha igjen den "hvis-du-ikke-synger-sÄ-blir-du-sett-ned-pÄ- mentaliteten", og den tror jeg kanskje kan dukke mer opp til neste Är hvis vi fyller tribunene oftere, og flere syngende blir flyttet til BT og bidrar der!
Gleder meg sinnsykt til neste sesong!
Det har gÄtt i arv i fra far og til sÞnn, har du fÞrst falt i gryten, sÄ er det ingen bÞnn!

Bataljonen

Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unÞdvendig av dommeren og gi han det rÞde. Slik dÞmming mÄ vi fÄ slippe Ä se flere ganger.
Ivar Hoff

Bataljonen

Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

weirus

Quote from: "Desperado"
Quote from: "weirus"Skulle kjÞpe p-kort hin dagen. kan ikke sÄt i kjenren fordi vi er en gjeng som skal vÊre sammen men ville heller ha pÄ Þvre hansa.
Fikk grei beskjed om at 13desember sÄ blir det bestemt priser og slikt for denne seksjonen, men leser her at folk allerede har fÄtt p-kort der...
Noen som vet noe om dette her?


Jeg har fÄtt "nye" partoutkort pÄ Þvre hansa, men det er fordi jeg har blitt tvangsflyttet fra nedre (der bataljonen skal stÄ.)

Priser og sÄnt er vel allerede bestemt, sÄ det der hÞres rart ut.....men 13. desember er salgsstart for vanlige partoutkort UTENOM bataljonsfeltet.


Noen som har peiling pÄ prisen pÄ Þvre hansa?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

moffy_

2500 koster bilettene pÄ Þvre hansa. Har sjÞl blitt flyttet fra nedre til Þvre, men fikk kanonplasser sÄ prisÞkningen e egentli helt greit for min del...
Eg sitter pÄ FrydenbÞ og eg e stolt av d!

Tullpip

Quote from: "weirus"
Quote from: "Desperado"
Quote from: "weirus"Skulle kjÞpe p-kort hin dagen. kan ikke sÄt i kjenren fordi vi er en gjeng som skal vÊre sammen men ville heller ha pÄ Þvre hansa.
Fikk grei beskjed om at 13desember sÄ blir det bestemt priser og slikt for denne seksjonen, men leser her at folk allerede har fÄtt p-kort der...
Noen som vet noe om dette her?


Jeg har fÄtt "nye" partoutkort pÄ Þvre hansa, men det er fordi jeg har blitt tvangsflyttet fra nedre (der bataljonen skal stÄ.)

Priser og sÄnt er vel allerede bestemt, sÄ det der hÞres rart ut.....men 13. desember er salgsstart for vanlige partoutkort UTENOM bataljonsfeltet.


Noen som har peiling pÄ prisen pÄ Þvre hansa?


Her ligger kart over stadion samt priser til partoutkort og enkeltbilletter:

http://www.brann.no/dokumenter/kart_stadion.pdf

Chrisstah

Quote from: "Tullpip"
Quote from: "weirus"
Quote from: "Desperado"
Quote from: "weirus"Skulle kjÞpe p-kort hin dagen. kan ikke sÄt i kjenren fordi vi er en gjeng som skal vÊre sammen men ville heller ha pÄ Þvre hansa.
Fikk grei beskjed om at 13desember sÄ blir det bestemt priser og slikt for denne seksjonen, men leser her at folk allerede har fÄtt p-kort der...
Noen som vet noe om dette her?


Jeg har fÄtt "nye" partoutkort pÄ Þvre hansa, men det er fordi jeg har blitt tvangsflyttet fra nedre (der bataljonen skal stÄ.)

Priser og sÄnt er vel allerede bestemt, sÄ det der hÞres rart ut.....men 13. desember er salgsstart for vanlige partoutkort UTENOM bataljonsfeltet.


Noen som har peiling pÄ prisen pÄ Þvre hansa?


Her ligger kart over stadion samt priser til partoutkort og enkeltbilletter:

http://www.brann.no/dokumenter/kart_stadion.pdf


det redusert sikt greiene er det fordi bataljons feltet stÄr`?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det mÄ han bare forholde seg te

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

EvenSteven

Quote from: "moffy_"2500 koster bilettene pÄ Þvre hansa. Har sjÞl blitt flyttet fra nedre til Þvre, men fikk kanonplasser sÄ prisÞkningen e egentli helt greit for min del...

Chris*

Jeg har enda ikke mottatt noen regning for partoukortet mitt, en kompis bestillte for hele gjengen, og alle de andre har fÄtt, men ikke jeg, har prÞvd Ä sende en mail pÄ hansa07@bataljonen.no, men har enda ikke fÄtt noe svar.
Noen fra bataljonen som kan svare meg ?
en som venter pÄ noe godt, venter ikke forgjeves!

Desperado

Quote from: "EvenSteven"


Kommer litt an pÄ hvor du sitter. Stolpen stÄr rett foran sete 11 og 12, litt avhengig av hvor hÞyt oppe du sitter vil den vÊre litt plagsom pÄ plasser fra 1 til 20 vil jeg tro.

Du fÄr stille tidlig sÞndag og prÞvesitte. ;)

enavgutta

Disse stolpene er en skandale. Tenke seg til at de for 8 Är siden ikke klarte Ä med teknologi lik dagens er utrolig leit. Gutta er fornÞyd med Ä komme opp i hÞyden pÄ Hansa, men disse stolpene kan bli et mektig irritasjonsmoment.

Brannfrelst

Hvor mange kort er vi oppe i nÄ? Har vi passert 1000? Og det er jo nÄ det egentlige salget starter. Kan bli bra dette her.
2.10.07-Gullet kom hem!

klysa

For de som ikke hadde parturkort i Ă„r vel Ă„ merke.

Eivind

Regning betalt og alt skal vĂŠre i skjĂžnneste orden. NĂ„r kan mann forvente at kortet dukker opp i postkassen?

Nixon

Quote from: "Eivind"NĂ„r kan mann forvente at kortet dukker opp i postkassen?


SÄvidt jeg husker kommer det noen uker fÞr seriestart. SÄ ingen grunn til panikk selv om det ikke kommer de fÞrste to mÄnedene.
RÞd makt pÄ Hansa

Nixon

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5153&brann=a254a72a10e16e22a454901d6c0cbd55

Brann melder om at det er solgt 11.000 partoutkort. Noe som betyr at det kun er rundt 1000 partoutkort igjen.

Tipper KrĂžvel er skeptisk til det tallet...;)
RÞd makt pÄ Hansa

klysa

--------------------------------------

krĂžvel vellevold

Quote from: "Nixon"http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5153&brann=a254a72a10e16e22a454901d6c0cbd55

Brann melder om at det er solgt 11.000 partoutkort. Noe som betyr at det kun er rundt 1000 partoutkort igjen.

Tipper KrĂžvel er skeptisk til det tallet...;)


Det kan jeg love deg! I fjor hÞrte vi om bÄde 10500 og 11500 solgte p-kort. Men da vi kunne se antall ledige plasser pÄ billettluka.no utover i sesongen, sÄ startet salget alltid pÄ ca 9000 solgte sitteplasser, samt noen hundre pÄ SS.

Er det ikke nÄ i dag salget starter, forresten? Da er det vel strengt tatt bare de som hadde kort i fjor som har kunnet kjÞpe fÞr i dag. SÄ hvordan de kan ha fÄtt til en Þkning allerede fÞr salget av nye kort starter, er meg en gÄte!
Legg ned hele klubben!

Christian


Xminator

QuoteSÄ hvordan de kan ha fÄtt til en Þkning allerede fÞr salget av nye kort starter, er meg en gÄte!


Egentlig ikke. VIP-hvermansen har jo ogsÄ i dette tallet, og de ble jo ikke solgt, eller fornyet.

Nixon

Quote from: "krÞvel vellevold"Det kan jeg love deg! I fjor hÞrte vi om bÄde 10500 og 11500 solgte p-kort. Men da vi kunne se antall ledige plasser pÄ billettluka.no utover i sesongen, sÄ startet salget alltid pÄ ca 9000 solgte sitteplasser, samt noen hundre pÄ SS.


Kan det vÊre plasser som er reservert annonsÞrene? Disse setene som plutselig ikke var til salgs fÞr Rosenborgkampen. Det kan jo finnes et system der plassene i utgangspunktet er solgt/reservert, men at Brann likevel kan selge disse nÄr interessen er lav fra annonsÞrene. Jeg vil jo tro at en stor sponsor som Sparebanken kan ta ut mange billetter hvis de Þnsker, men at behovet vil variere fra kamp til kamp.

Quote from: "krÞvel vellevold"SÄ hvordan de kan ha fÄtt til en Þkning allerede fÞr salget av nye kort starter, er meg en gÄte!


Det har vÊrt skrevet her at mange eksisterende partoutkortinnehavere fikk bestille flere til familie og venner da de fornyet sine tidligere i hÞst. Og det er vel i tillegg mange nye pÄ BBB-feltet som kommer inn i dette regnestykket. Pluss, som Xminator skriver, VIPene.
RÞd makt pÄ Hansa

Pruzik

En kammerat av meg flyttet og glemte Ä melde om adresseforandring. Dette fÞrte til at han ikke fikk tilsendt regningen for fornyelse av sesongkortet. Etter Ä ha kontaktet stadion fikk han beskjed om at alle som ikke valgte Ä fornye sesongkortet innen betalingsfristen skulle bli oppringt og fÄ en ny sjanse. Derfor tror jeg at plassene som var solgt som sesongkort i forige sessong, ikke er frigitt for salg til andre enda.

klysa

Siden klokken ti i dag har vi solgt 500 sesongkort. Av totalt 12.000 er det nÄ bare like i overkant av 500 igjen, forteller billettansvarlig Anders TÞsse til iBergen.no.

Dette bekrefter nermest att billettene til de som ikke har fornyet s kortet ikke er frigitt.

enavgutta

Det er tydelig at denne knappheten pÄ godene har fÄtt folk til Ä gÄ av hengslene. Blir nok utsolgt til hver bidige kamp nÄ ja, men det visste vi vel egentlig. Er litt spendt pÄ hvilke kommentarer KrÞvel har til siste utvikling i saken ? ;-)

we0one

GÄr du inn pÄ billettluka sine sider og legger sammen alle ledige plasser sÄ kommer du opp i over 2000. Er det et mer riktig tall? Da vil vi i sÄ tilfelle vÊre rett i underkant av 10 000 solgte p-kort.

Rune felt F

Quote from: "we0one"GÄr du inn pÄ billettluka sine sider og legger sammen alle ledige plasser sÄ kommer du opp i over 2000. Er det et mer riktig tall? Da vil vi i sÄ tilfelle vÊre rett i underkant av 10 000 solgte p-kort.


Tror det er pga at Brann har satt et tak pÄ 12000 billetter til partoutkort. Selv om det kan virke som det er langt flere ledige, vil de nok stoppe salget nÄr det er nÄdd 12000. Det er ikke forhÄndsdefinert hvilke seter som er til partoutkort og hvilke som er til enkeltkamper. Bortsett fra bortesupporterseksjon og Bataljonens felter.

For Þvrig sÄ mener jeg det er hÞl i hÄvve Ä stoppe salget ved 12000. Brann burde solgt hele stadion ut fÞr nyttÄr. De bÞr prioritere de mest trofaste nÄr kapasiteten er sÄ lav i forhold til interressen.

klysa

Quote from: "Rune felt F"
Quote from: "we0one"GÄr du inn pÄ billettluka sine sider og legger sammen alle ledige plasser sÄ kommer du opp i over 2000. Er det et mer riktig tall? Da vil vi i sÄ tilfelle vÊre rett i underkant av 10 000 solgte p-kort.


Tror det er pga at Brann har satt et tak pÄ 12000 billetter til partoutkort. Selv om det kan virke som det er langt flere ledige, vil de nok stoppe salget nÄr det er nÄdd 12000. Det er ikke forhÄndsdefinert hvilke seter som er til partoutkort og hvilke som er til enkeltkamper. Bortsett fra bortesupporterseksjon og Bataljonens felter.

For Þvrig sÄ mener jeg det er hÞl i hÄvve Ä stoppe salget ved 12000. Brann burde solgt hele stadion ut fÞr nyttÄr. De bÞr prioritere de mest trofaste nÄr kapasiteten er sÄ lav i forhold til interressen.


Er akkurat derfor de ikke selger ut hele stadion med en gang, nettopp for Ä opprettholde interressen. NÄr stadion er ferdig utbygd, kommer de nok til Ä Þke antallet pÄ p-kort.

klysa

Forresten noen som kan komme med en forklaring pÄ hvorfor felt z, ikke blir lagt ut for salg fÞr tidligst Tirsdag?

Stoffi

Kan bataljonen komme med en oppdatering pÄ hvor mange partoutkort salget stoppet pÄ? (for bataljonsfeltet)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, lĂžp og kjĂžp!

we0one

NÄ er billettsalget stengt. Grunnen til dette regner jeg med er at de nÄ har kommet opp i 12 000 kjÞpte/reserverte p-kort. Men siden mange av disse er reserverte og ikke betalt, er det vel store muligheter for at salget starer opp igjen en gang i tiden...

krĂžvel vellevold

Quote from: "enavgutta"Det er tydelig at denne knappheten pÄ godene har fÄtt folk til Ä gÄ av hengslene. Blir nok utsolgt til hver bidige kamp nÄ ja, men det visste vi vel egentlig. Er litt spendt pÄ hvilke kommentarer KrÞvel har til siste utvikling i saken ? ;-)


Har jo sagt hele tiden at knapphet pÄ billetter vil Þke p-kortsalget. Men siden disse 12000 er inkludert de billettene som sponsorene har forkjÞpsrett pÄ (og altsÄ sikkert vil si i fra seg til samtlige kamper utenom RBK og 16.mai), sÄ er det reelt sett flere ledige plasser Ä velge blant for enkeltbillettkjÞperne, enn det kan virke som i utgangspunktet. Og jeg er slett ikke sikker pÄ om det blir utsolgt til hver bidige kamp, selv om kapasiteten i 2007 "bare" blir ca 17000. Vil dessuten minne om at AaFK hadde ca 8000 p-kort i fjor, men de klarte likevel ikke Ä fÄ et snitt pÄ over 10000. De var faktisk helt nede i 9000 tilskuere pÄ enkelte kamper. SÄ det er ikke gitt at tilskuertallet blir sÄ forferdelig mye hÞyere enn antallet p-kort. Hva om de som kjÞper p-kort i 2007 (men ikke kjÞpte det i Är) er folk som likevel gikk pÄ alle kampene i Är? Da har det jo ingenting Ä si om antallet p-kort Þker. Nei, dette kan vi ta med knusende ro. Det kommer ikke til Ä bli umulig for folk Ä fÄ tak i enkeltbilletter. De som er tidlig ute og kjÞper i lÞpet av de fÞrste dagene etter at billettene blir lagt ut, vil fÄ billett. Selv med en kapasitet pÄ 17000. (Unntakene blir sikkert bare 16.mai og mot RBK. Kanksje mot VIF). I fjor begynte vi jo sesongen med bare 15000 som kapasitet. Det var ikke noe billetthysteri og umulig Ä fÄ tak i billett fordet!
Legg ned hele klubben!


Xminator

Da kan de vel selge Andresen ogsÄ :p

dudo

FÄr vi nÄ opplyst korrekt antall tilskuere med de nye smartkortene, eller vil de fortsette Ä opplyse antall solgte billetter?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Pondan

Jeg har en kompis som bestilte pÄ hansa, T feltet.. Han fÄr ikke penger fÞr om 3 dager til og betale. er han for sen da? mister han plassen nÄr fristen gÄr ut?

slang

T-feltet er ikke pÄ hansa, men du mener kanskje sanggruppen som er plassert i en T pÄ felt B og C?
ansa 08

Pondan

Stemmer ja.. blander det litt.. Felt B..

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Jeg har en kompis som bestilte pÄ hansa, T feltet.. Han fÄr ikke penger fÞr om 3 dager til og betale. er han for sen da? mister han plassen nÄr fristen gÄr ut?


Han bÞr fortest mulig kontakte I-Ticket pÄ tilf 815 11 500 og forklare saken sÄ ordner det seg nok.

Ellers har det nÄ blitt solgt ca 1060 Bataljons-partoutkort pÄ nedre del totalt.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

paf

Quote from: "Bataljonen"
Ellers har det nÄ blitt solgt ca 1060 Bataljons-partoutkort pÄ nedre del totalt.

Kjempebra! All honnÞr til dere i Bataljonsstyret som har gjort en kjempejobb for Ä fylle opp denne tribunen med stÄende og (forhÄpentligvis) syngende supportere.

Stoffi

Quote from: "paf"
Quote from: "Bataljonen"
Ellers har det nÄ blitt solgt ca 1060 Bataljons-partoutkort pÄ nedre del totalt.

Kjempebra! All honnÞr til dere i Bataljonsstyret som har gjort en kjempejobb for Ä fylle opp denne tribunen med stÄende og (forhÄpentligvis) syngende supportere.


Glimrende. SÄvidt jeg husker var det 1100 plasser pÄ de to feltene, og da er vi jo vel i mÄl. :) SÄ fÄr vi Þke etter neste sesong, nÄr folk ser at det faktisk funker.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, lĂžp og kjĂžp!

Terje BĂž

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "paf"
Quote from: "Bataljonen"
Ellers har det nÄ blitt solgt ca 1060 Bataljons-partoutkort pÄ nedre del totalt.

Kjempebra! All honnÞr til dere i Bataljonsstyret som har gjort en kjempejobb for Ä fylle opp denne tribunen med stÄende og (forhÄpentligvis) syngende supportere.


Glimrende. SÄvidt jeg husker var det 1100 plasser pÄ de to feltene, og da er vi jo vel i mÄl. :) SÄ fÄr vi Þke etter neste sesong, nÄr folk ser at det faktisk funker.

Jeg har mine tvil (leses veldig fort)
I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air

TrulsVikane

Oi Oi Oi, no gledar eg meg til neste Är!! HÄper bilettluka har fÄtt med seg at eg har fristen til 5.1.07 med Ä betale, hvis ikkje skal eg faen saksÞke de bodÞ tullingene..fikk ikje fakuraen fÞr igÄr(15des)...LoL
kte lidenskap har et navn: BRANN

BRANN gutten fra Os!

Er det noen som vet hvor mange plasser det er pÄ stadion totalt neste sesong? Hadde vert greit Ä vite.
RANN<3

Stoffi

Quote from: "BRANN gutten fra Os!"Er det noen som vet hvor mange plasser det er pÄ stadion totalt neste sesong? Hadde vert greit Ä vite.


HĂžrte snakk om 17000
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, lĂžp og kjĂžp!

anders_flanderz

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "BRANN gutten fra Os!"Er det noen som vet hvor mange plasser det er pÄ stadion totalt neste sesong? Hadde vert greit Ä vite.


HĂžrte snakk om 17000


ja..hÞrt det eg og.. men fÞr sesongen i Är dÄ..sÄ hÞrte eg at 18.500 va maks og..(ette BT kom).. men mot rbk sÄ var.. 19,400-19,700???
SÄ om det blir mer enn 17.000 pÄ toppkampene vil ikke overaske meg noe sÊrlig..


*tar forbehold om feil, men er dette eg mener eg har hĂžrt*
rite Drite Drite Drite pÄ Oslo By

weirus

nÄ har jeg sendt mail om foresrpÞrsel om partoukort til dere i bataljoen 3 ganger, man jeg har ikke fÄtt et eneste svar, fÞrste var for 2 uker siden, 2 for 1 uke siden og siste i forigÄrs...
er det slik at jeg kan glemme p-kort til neste Ă„r da, eller er jeg registrert?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

BrannSupporter

Vil med andre ord ikke T-feltet foran gamle sitte bli brukt neste Är? Hvorfor ikke? Der har vi jo 1000 stÄplasser, sÄ vi kan fÄ en kapasitet pÄ 18 000.

Bataljonen

Quote from: "weirus"nÄ har jeg sendt mail om foresrpÞrsel om partoukort til dere i bataljoen 3 ganger, man jeg har ikke fÄtt et eneste svar, fÞrste var for 2 uker siden, 2 for 1 uke siden og siste i forigÄrs...
er det slik at jeg kan glemme p-kort til neste Ă„r da, eller er jeg registrert?


Svar har du fÄtt pÄ forespÞrsel om det er flere partoutkort igjen, svar sendt samme dag som du sendte mailen 9 desember.

Men mail om bestilling er ikke blitt ekspedert enda som du sendte 14 desember men svar kommer.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Go Up