• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bestill Partoutkort NĂ? !

Started by Bataljonen, September 23, 2006, 23:04:32 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Bataljonen

Du har allerede nÄ muligheten til Ä bestille Partoutkortet for neste sesong.

Les mer ved Ă„ trykke HER
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Northside

Hvordan blir det med sanggruppen?

Bataljonen

Quote from: "NorthsideFCDH"Hvordan blir det med sanggruppen?


Det vil komme mer info om dette. Inntil videre ber vi spĂžrsmĂ„l omkring sanggruppen rettes til Morten pĂ„ mail talhaug@bataljonen.no  

Vi trenger mange ildsjeler som Þnsker Ä ta i et tak her med Ä lage nye sanger/melodier og kamprop, sÄ kontakt Morten om du Þnsker Ä bidra.

Regner med Ă„ ha et infomĂžte om denne sang/forsangergruppen etter sesongslutt.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

BRANN gutten fra Os!

Blir det faste plasser pÄ "FELT T" eller blir sÄnn at du stÄr der du vil?
RANN<3

Bataljonen

Quote from: "BRANN gutten fra Os!"Blir det faste plasser pÄ "FELT T" eller blir sÄnn at du stÄr der du vil?


Felt T er et stÄfelt sÄ der kan man stÄ akkurat hvor man vil. Slik det er pÄ dagens Store StÄ.
Og for Ä klargjÞre det sÄ er dette stÄfeltet som ligger foran hovedtribunen.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Klaus_Brann

Er det mulig Ä kjÞpe partoukort noe sted pÄ Hansa uten fast plass??
Det har gÄtt i arv i fra far og til sÞnn, har du fÞrst falt i gryten, sÄ er det ingen bÞnn!

Bataljonen

Quote from: "Klaus_Brann"Er det mulig Ä kjÞpe partoukort noe sted pÄ Hansa uten fast plass??


Samtlige partoutkort pÄ Hansa, bÄde pÄ Þvre og nedre del selges med sete og da har man en fast plass. KjÞper man partoutkort til "veiledende" pris pÄ nedre del har du setet den sesongen men fÄr ikke tilbud om fornying pÄ den plassen. De plassenedet gjelder er pÄ sidefeltene ( A og D)
Grunnen til dette er at Bataljonsfeltet da har en mulighet til Ă„ vokse om begge midtfeltene er/blir fulle.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Klaus_Brann

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Klaus_Brann"Er det mulig Ä kjÞpe partoukort noe sted pÄ Hansa uten fast plass??


Samtlige partoutkort pÄ Hansa, bÄde pÄ Þvre og nedre del selges med sete og da har man en fast plass. KjÞper man partoutkort til "veiledende" pris pÄ nedre del har du setet den sesongen men fÄr ikke tilbud om fornying pÄ den plassen. De plassenedet gjelder er pÄ sidefeltene ( A og D)
Grunnen til dette er at Bataljonsfeltet da har en mulighet til Ă„ vokse om begge midtfeltene er/blir fulle.


Ok.Takk for det..Det var bare litt kjipt med tanke pÄ Ä sitte med kompiser som ikke har partoukort...
Det har gÄtt i arv i fra far og til sÞnn, har du fÞrst falt i gryten, sÄ er det ingen bÞnn!

KNUDSEN

Felt T er stÄ felt sÄ der e det nok stÄ kor du vil
jĂžss meg i rĂŠven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store rĂžde hĂŠr
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp Ă„ ta finalen

Bataljonen

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Klaus_Brann"Er det mulig Ä kjÞpe partoukort noe sted pÄ Hansa uten fast plass??


Samtlige partoutkort pÄ Hansa, bÄde pÄ Þvre og nedre del selges med sete og da har man en fast plass. KjÞper man partoutkort til "veiledende" pris pÄ nedre del har du setet den sesongen men fÄr ikke tilbud om fornying pÄ den plassen. De plassenedet gjelder er pÄ sidefeltene ( A og D)
Grunnen til dette er at Bataljonsfeltet da har en mulighet til Ă„ vokse om begge midtfeltene er/blir fulle.


Ok.Takk for det..Det var bare litt kjipt med tanke pÄ Ä sitte med kompiser som ikke har partoukort...

Det vil nok bli solgt enkeltbilletter pÄ Hansa men er jo ikke sikkert at setet vedsiden av kompisen din som evt har partoutkort er ledig da til hver kamp.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Pondan

AltsÄ. Blir det ikke litt hÞl i hode og samle en liten gjeng nede i kroken forann gamle? sÄ skal resten vere pÄ hansa? Ville no trodd at det beste var at alle som har sangstemme burde vere pÄ nedre del av hansa.

slang

Quote from: "Pondan"AltsÄ. Blir det ikke litt hÞl i hode og samle en liten gjeng nede i kroken forann gamle? sÄ skal resten vere pÄ hansa? Ville no trodd at det beste var at alle som har sangstemme burde vere pÄ nedre del av hansa.


Det e ogsÄ poenget.. felt t skal vÊre for fjortissene som i dag e pÄ store stÄ..

og vi som skal vĂŠre med sanggruppen. skal vi bestille med en gang, eller skal vi snakke med morten fĂžrst?
ansa 08

EvenSteven


erik1

Quote from: "EvenSteven"


pÄ grun av neste Är skal der hansa tribuen hete felt A,B,C og D
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

EvenSteven


Candyman

SÄ da blir det hetende "guttene pÄ felt A" (evnt. felt D) til neste Är?
Klinger ikke sÄ bra...hehe!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spÞrsmÄlet...

erik1

i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Candyman

10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spÞrsmÄlet...

EvenSteven

Men hvem som bestemmer hvor man fÄr plasser da?
Det er vesentlig forskjell pÄ Ä stÄ pÄ bakerste radene kontra de fremste...

Bataljonen

Quote from: "slang"
og vi som skal vĂŠre med sanggruppen. skal vi bestille med en gang, eller skal vi snakke med morten fĂžrst?


Ta kontakt med Morten pÄ mail. De plassene som er tiltenkt sanggruppen/forsangerfeltet er "sperret" slik at vi har kontroll pÄ disse plassene og kan fordele personene her selv.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Bataljonen

Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Bataljonen

Quote from: "EvenSteven"Men hvem som bestemmer hvor man fÄr plasser da?
Det er vesentlig forskjell pÄ Ä stÄ pÄ bakerste radene kontra de fremste...


De tre bakerste radene pÄ felt B og C er sperret for sanggruppen samt 3-4 seter pÄ hver rad i mellom felt B og C. HÄper dere skjÞnte dette. Det vil da bli en slagt "T" som da utgjÞr sanggruppen/forsangerfeltet.

NÄr det gjelder hvilke sete man vil fÄ sÄ oppfordrer jeg alle til Ä skrive Þnske om seterad/plass i mailen sÄ skal vi sÄ lang det la seg gjÞre etterkomme de Þnsker.
Dette vil da bli fĂžrstemann til mĂžlla prinsippet ift dette.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Pondan

Hvem som bestemmer at de og de fÄr de 3 bakerste? Alle kan jo si, ja jeg synger, sÄ jeg kan stÄ der.. SÄ synger de ikke.. Skal BBB bestemme hvem som fÄr de beste plassene?

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Hvem som bestemmer at de og de fÄr de 3 bakerste? Alle kan jo si, ja jeg synger, sÄ jeg kan stÄ der.. SÄ synger de ikke.. Skal BBB bestemme hvem som fÄr de beste plassene?


Det blir Bataljonen sammen med sanggruppen som vil fordele disse plassene. Vi kommer til Ä vÊre ganske strenge pÄ dette med synging pÄ disse plassene, skal man bidra til sang/forsangergruppen skal man synge pÄ tribunen. Om ikke blir de personene flyttet en annen plass.
Dette med tribunekultur ift til sangfeltet vil bli i klartekst gjennomgÄtt pÄ mÞter, her skal vi ha folk som vil/skal bidra.

Vi mÄ fÄ inn den kulturen som hersket pÄ Store StÄ i gamle dager der man "ble sette ned pÄ om man ikke sang", nÄ til dags blir man "sett ned pÄ om man synger..."

Som det er skrevet tidligere vil det bli fÞrstemann til mÞllen mtp Þnskede plasser. SÄ det er bare Ä hive seg rundt og sende en mail med bestilling og Þnske om plass sÄ skal vi etter beste evne etterkomme Þnskene.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Pondan

Hvem er liksom sanggruppen? Kan vere jeg spĂžr dumt.

dudo

Herregud jeg gleder meg til dette begynner! Landets beste supportertribune?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Northside

Quote from: "Pondan"Hvem er liksom sanggruppen? Kan vere jeg spĂžr dumt.


Det er de som synger.

som det har blitt skrevet her sÄ vil Morten og Bataljonen plukke ut sanggruppen, som vil bestÄ av folk som synger pÄ stadion.

Marek

Quote from: "NorthsideFCDH"som det har blitt skrevet her sÄ vil Morten og Bataljonen plukke ut sanggruppen, som vil bestÄ av folk som synger pÄ stadion.


Audition vi snakker om her?
ons Ivar skal hem...

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Hvem er liksom sanggruppen? Kan vere jeg spĂžr dumt.


Du spÞr ikke dumt. Sang/forsangergruppen vil bestÄ av personer som aktivt vil synge pÄ tribunen samt hjelpe med og komme med forslag til melodier/tekster/kamprop. Det vil vÊre Þving pÄ nye sanger i hvor sanggruppen lÊrer seg sanger og vi fÄ som oppgave Ä fÄ innfÞrt disse pÄ tribunen.
Det har vÊrt et problem tidligere at mange gode sanger ikke er blitt innfÞrt pÄ tribunen av forskjellige Ärsaker. Men om man fÄr 15-20 personer til Ä dra igang samtemt vil det bli mye lettere Ä fÄ det til.

Sanggruppen vil ha sangverksteder hvor nye sanger blir fattet og Þvet pÄ som nevnt over.

Er det noen som har spÞrsmÄl eller Þnsker Ä bidra her ber vi dem om Ä ta kontakt med Morten pÄ mail talhaug@bataljonen.no
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

dudo

Grunnen til forvirringen er vel helst at man har kalt dem sanggruppen i stedet for forsangergruppen. MĂ„let er vel at hele Hansa skal bli en sanggruppe. Og satan som jeg gleder meg... ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bataljonen

Quote from: "dudo"Grunnen til forvirringen er vel helst at man har kalt dem sanggruppen i stedet for forsangergruppen. MĂ„let er vel at hele Hansa skal bli en sanggruppe. Og satan som jeg gleder meg... ;-p


MÄlet er selvfÞlgelig at HELE Hansa skal synge men vi trenger en gruppe som bla kan starte nye sanger og fÄ de innfÞrt. Man kan kalle gruppen hva man vil, jeg har skrevet sang/forsangergruppe med den mening at denne gruppen skal lage sanger/melodier/kamprop som en sanggruppe og innfÞre de som en forsangergruppe.
Men om det er enklere for folk Ä skjÞnne sÄ kan vi godt kalle den for en sanggruppe.
HovedmÄlet er selvsagt at hele Hansa skal stemme i og at vi kan fÄ laget en fryktet tribune, sangmessig.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Romani3

Kordan e det egentlig med billetter nÄr en har partoutkort? MÄ en hente billettene nÄkke sted eller fÄr en de tilsendt?

Og fÄr en bestemme sjÞl kor en vil ha plass nÄr en kjÞper kortet?
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

symo

Hvordan finner jeg ut hvilke seterader det er snakk om slik at jeg kan henvise til dette i mailen. Hvilket nr. har den Þverste raden pÄ nedre hansa?

Lurer litt pĂ„ hvorfor BBB kommer med denne nyheten pĂ„ nettet og ikke i brevform? Da ikke de fleste er pĂ„ forumet daglig, vil  jo mange vĂŠre seint ute med tanke pĂ„ seteplassering osv.

Og vil det ikke lett bli mye surr og mye arbeid for dere i BBB Ă„ lese igjennom en haug med mailer om seteplassering, og hvem var fĂžrst osv. Dere kan jo bare plassere folk der dere vil, for jeg vet jo ikke om jeg sendte mail fĂžrst eller som nummer 500...

Og vil vi fÄ vite hvor vi er blitt tilbudt plass fÞr vi fÄr regningen. Er jo greit Ä vite ganske tidlig om det er en plass jeg vil ha eller ikke, for da eventuelt Ä be om en annen plass.

Vil jo egentlig tro at vi fÄr beskjed om dette hvis ikke Þnsket gÄr an Ä oppfylle? Men hvis vi da Þnsker Ä komme "sÄ langt opp som mulig", kan vi jo da risikere Ä havne nederst, for det var ikke plasser lenger opp.

symo

Noen i batajonen som har noen svar ang. forrige innlegg?

Bataljonen

Quote from: "symo"Hvordan finner jeg ut hvilke seterader det er snakk om slik at jeg kan henvise til dette i mailen. Hvilket nr. har den Þverste raden pÄ nedre hansa?


Nedre Hansa har radene 1 - 12 som det kan opplyses om i mail ved bestilling. De 2 Þverste radene dvs 13 og 13b(ekstra seteraden som er satt inn) samt de 5 siste setene pÄ hver rad pÄ felt B og de 5 fÞrste setene pÄ hver rad pÄ felt C er til sanggruppen. Dvs sanggruppen vil formes som en T pÄ tribunen.
Quote
Lurer litt pĂ„ hvorfor BBB kommer med denne nyheten pĂ„ nettet og ikke i brevform? Da ikke de fleste er pĂ„ forumet daglig, vil  jo mange vĂŠre seint ute med tanke pĂ„ seteplassering osv.

Internett er det stÞrste fora vi har og bruker i hovedsak dette sammen med mailinglisten og tlf tjenesten. Jobber med BA Ä eventuell fÄ en annonse der.
Quote
Og vil det ikke lett bli mye surr og mye arbeid for dere i BBB Ă„ lese igjennom en haug med mailer om seteplassering, og hvem var fĂžrst osv. Dere kan jo bare plassere folk der dere vil, for jeg vet jo ikke om jeg sendte mail fĂžrst eller som nummer 500...

PÄ innkomne mail stÄr det bÄde dato og tid sÄ det er ingen problem.
Quote
Og vil vi fÄ vite hvor vi er blitt tilbudt plass fÞr vi fÄr regningen. Er jo greit Ä vite ganske tidlig om det er en plass jeg vil ha eller ikke, for da eventuelt Ä be om en annen plass.


Det vil komme en returmail med felt/rad og seteplass i retur etterhvert som mailene blir ekspedert. Begynner pÄ dette arbeidet imorgen.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Chrisstah

vil det vÊre noe ledige plasser i det hele tatt pÄ denne tribunen for oss utenbys bergensere?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det mÄ han bare forholde seg te

Bataljonen

Quote from: "Chrisstah"vil det vÊre noe ledige plasser i det hele tatt pÄ denne tribunen for oss utenbys bergensere?

Tenker du da pÄ enkeltbilletter ?
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det mÄ han bare forholde seg te

Bataljonen

De to midterste feltene vil i utgangspunktet bli solgt som partoutkortplasser men vi mÄ se med tiden om det skal Äpnes for enkeltbilletter.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Morriss

SĂ„ det blir nummererte seter?! Det er jo litt dumt synes jeg. Har dette vĂŠrt oppe til diskusjon mellom dere og Brann?

Brann/Bergen

DÄ har eg bestilt partout kort for neste Är, pÄ hansa selvfÞlgelig :) Synes det er kjempe bra att dere i bataljonen kommer med tiltak for Ä bedre situasjonen nÄr det gjelder syngingen og dra i gang nye sanger...Synger selvfÞlgelig sjÞl, men mÄ si att eg ikkje e verdens mester i Ä finne pÄ tekster og nye sanger, men vil gjÞre mitt ypperste for Ä stÞtte laget! Men ett lite spÞrsmÄl til bataljonen: Sendte mail til dere der eg bestilte partout kort med 2 andre venner, med Þnske om plass, er det mulig att Þnsket vÄres blir oppfylt eller blir vi plassert tilfeldig?
et er en tilstand som gÄr ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Tifo-gruppen

Vi sitter og fÞrer listene nÄ over hvor folk skal sitte og med hvem. Vi innfrir alle Þsnker sÄ langt det er mulig, men en del vil selvfÞlgelig krÊsje med plasser og slikt. Mange om setene vet du. vi skal ihvertfall gjÞre vÄrt for at alle skal bli fornÞyd.
Mvh Morten
VĂŠr med Ă„ stĂžtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge pÄ tribunen og skaper liv:)

Brann/Bergen

Quote from: "Tifo-gruppen"Vi sitter og fÞrer listene nÄ over hvor folk skal sitte og med hvem. Vi innfrir alle Þsnker sÄ langt det er mulig, men en del vil selvfÞlgelig krÊsje med plasser og slikt. Mange om setene vet du. vi skal ihvertfall gjÞre vÄrt for at alle skal bli fornÞyd.
Mvh Morten


Flottings, det setter vi pris pÄ :)
et er en tilstand som gÄr ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Endre

Jeg mÄ gi litt kred til Bataljonen for hvordan denne saken er lÞst.
BĂ„de bra opplegg med sanggruppen, og ikke minst prisene som absolutt er akseptable.
Skal bestille i morgen, mÄ bare fÄ organisert med de andre i gjengen :)

Hertis

Quote from: "Bataljonen"
MÄlet er selvfÞlgelig at HELE Hansa skal synge men vi trenger en gruppe som bla kan starte nye sanger og fÄ de innfÞrt. HovedmÄlet er selvsagt at hele Hansa skal stemme i og at vi kan fÄ laget en fryktet tribune, sangmessig.


MÄlet mÄ no vÊre Ä fÄ med med hele Stadion og ikke bare Hansa :)

Bataljonen

Quote from: "Morriss"SĂ„ det blir nummererte seter?! Det er jo litt dumt synes jeg. Har dette vĂŠrt oppe til diskusjon mellom dere og Brann?

Partoutkortene blir solgt med nummerert sete. Vi har hatt mange diskusjoner rundt partoutkortene pÄ Hansa til neste Är og vi har valgt Ä selge disse som nummerert med fast sete.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Eivind

Dersom man ikke er medlem av Bataljonen, er det noe som easy kan fikses ved bestilling av partukort? Mulig jeg har oversett det i trÄden, men hva koster partukortet pÄ Hansa?

Bataljonen

Quote from: "Eivind"Dersom man ikke er medlem av Bataljonen, er det noe som easy kan fikses ved bestilling av partukort? Mulig jeg har oversett det i trÄden, men hva koster partukortet pÄ Hansa?


Her stÄr det du trenger Ä vite : http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=668

Medlemskap er inkludert i partoutkortprisen, som er kr 1500,-
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

symo

Hva skjer hvis dere ikke klarer Ä fylle dette forsangerfeltet, da mange som sikkert kunne stÄtt der heller stÄr pÄ resten av felt B og C.
Vil dere da prÞve Ä flytte over de som stÄr pÄ resten av felt B og C, til forsangerfeltet? Og hvem fÄr da de ledige plassene som da blir innimellom pÄ B og C.

Bataljonen

Quote from: "symo"Hva skjer hvis dere ikke klarer Ä fylle dette forsangerfeltet, da mange som sikkert kunne stÄtt der heller stÄr pÄ resten av felt B og C.
Vil dere da prÞve Ä flytte over de som stÄr pÄ resten av felt B og C, til forsangerfeltet? Og hvem fÄr da de ledige plassene som da blir innimellom pÄ B og C.


De plassene som blir ledige ved en eventuell flytting vil da naturlig bli tilbudt de som har "dÄrligere" plasser og pÄ bakgrunn av bestillingslisten ift til dato ved bestilling blir kontaktet.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Go Up