• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bestill Partoutkort NĂ? !

Started by Bataljonen, September 23, 2006, 23:04:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

kapteinen

Til bataljonen.

Har dere et salgstall for p. kort pÄ det nye bataljonsfeltet til neste Är.
Er det solgt ut eller er det mye ledig?
Z

Bataljonen

Quote from: "kapteinen"Til bataljonen.

Har dere et salgstall for p. kort pÄ det nye bataljonsfeltet til neste Är.
Er det solgt ut eller er det mye ledig?


Det er pr idag solg i overkant av 500 partoutkort sÄ det gÄr unna. Halvparten er allerede solgt. SÄ om man vil sikre seg noenlunde gode plasser mÄ man hive seg rundt og fÄ sendt inn bestilling til hansa07@bataljonen.no
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Stoffi

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "kapteinen"Til bataljonen.

Har dere et salgstall for p. kort pÄ det nye bataljonsfeltet til neste Är.
Er det solgt ut eller er det mye ledig?


Det er pr idag solg i overkant av 500 partoutkort sÄ det gÄr unna. Halvparten er allerede solgt. SÄ om man vil sikre seg noenlunde gode plasser mÄ man hive seg rundt og fÄ sendt inn bestilling til hansa07@bataljonen.no


Dette hĂžres glimrende ut. Salget er sĂ„ vidt Ă„pnet, og det er halvfullt allerede. FĂ„r hĂ„pe det ikke stopper opp, og at vi mĂ„ spre oss til de to siste feltene nede.  :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, lĂžp og kjĂžp!

slang

Dette har eg lurt litt pÄ. hvis de to midterste feltene er fylles opp fort og det forstatt er stor pÄgang, vil bataljonen allerede i Är ha muligheten til Ä utvide med de ytterste feltene?
ansa 08

Bataljonen

Quote from: "slang"Dette har eg lurt litt pÄ. hvis de to midterste feltene er fylles opp fort og det forstatt er stor pÄgang, vil bataljonen allerede i Är ha muligheten til Ä utvide med de ytterste feltene?


Ja dette har vi mulighet til og med det tempoet bestillingene kommer inn sÄ ser det ut som om Bataljonsfeltet vil bli stÞrre enn antatt. Ingenting er bedre en det.

Jeg tror denne seksjonen kommer til Ä bli meget bra og stemningen og trÞkket herfra kommer til Ä bli enormt. Tror og hÄper at dette kan gi inspirasjon til at resten av stadion vil koke enda mer.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Xminator

Det er meget bra om man klarer Ă„ fylle de to midterste feltene. Det hadde vĂŠrt ekstremt gledelig om man klarte Ă„ selge enda flere.

DrÞmmen mÄ jo vÊre at hele Hansa selges pÄ denne mÄten. Da har Brann og Bataljonen fÄtt til noe som er spesielt.

kapteinen

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "slang"Dette har eg lurt litt pÄ. hvis de to midterste feltene er fylles opp fort og det forstatt er stor pÄgang, vil bataljonen allerede i Är ha muligheten til Ä utvide med de ytterste feltene?


Ja dette har vi mulighet til og med det tempoet bestillingene kommer inn sÄ ser det ut som om Bataljonsfeltet vil bli stÞrre enn antatt. Ingenting er bedre en det.

Jeg tror denne seksjonen kommer til Ä bli meget bra og stemningen og trÞkket herfra kommer til Ä bli enormt. Tror og hÄper at dette kan gi inspirasjon til at resten av stadion vil koke enda mer.
Z

krĂžvel vellevold

Quote from: "Xminator"Det er meget bra om man klarer Ă„ fylle de to midterste feltene. Det hadde vĂŠrt ekstremt gledelig om man klarte Ă„ selge enda flere.

DrÞmmen mÄ jo vÊre at hele Hansa selges pÄ denne mÄten. Da har Brann og Bataljonen fÄtt til noe som er spesielt.


Hva da? At vi i sÄ fall skulle bli den eneste supportergjengen som fyller bredden pÄ en hel kortside?
Legg ned hele klubben!

Xminator

Noen som har pisset i kaffien din KrÞvel? Er virkelig personlighetsbristen din sÄ total at du ikke klarer Ä glede deg over at Bataljonen faktisk fÄr til noe?

Nixon

Quote from: "Xminator"Det er meget bra om man klarer Ă„ fylle de to midterste feltene. Det hadde vĂŠrt ekstremt gledelig om man klarte Ă„ selge enda flere.

DrÞmmen mÄ jo vÊre at hele Hansa selges pÄ denne mÄten. Da har Brann og Bataljonen fÄtt til noe som er spesielt.


Det kan kanskje virke som en drÞm. Men hva med de som ikke vil melde seg inn i BBB? Det finnes en god del av disse pÄ Hansa i dag, og jeg tror man skal respektere det, samtidig som man skal gi disse muligheten til ogsÄ Ä kunne bidra fra Hansa i Ärene fremover.
RÞd makt pÄ Hansa

Corran

Har ikke de som har partoutkort fÞrsterett pÄ sine plasser?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Bataljonen

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Xminator"Det er meget bra om man klarer Ă„ fylle de to midterste feltene. Det hadde vĂŠrt ekstremt gledelig om man klarte Ă„ selge enda flere.

DrÞmmen mÄ jo vÊre at hele Hansa selges pÄ denne mÄten. Da har Brann og Bataljonen fÄtt til noe som er spesielt.


Det kan kanskje virke som en drÞm. Men hva med de som ikke vil melde seg inn i BBB? Det finnes en god del av disse pÄ Hansa i dag, og jeg tror man skal respektere det, samtidig som man skal gi disse muligheten til ogsÄ Ä kunne bidra fra Hansa i Ärene fremover.


Det er nettopp det vi gjÞr. BÄde medlemmer og ikke medlemmer kan fÄ tilbud om Ä sitte pÄ Hansa men da til diffrensiert pris.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Pondan

Vet BBB hvor mangen pÄ de 2 midterste feltene som er solgt?

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Vet BBB hvor mangen pÄ de 2 midterste feltene som er solgt?


Det er nÄ solgt ca halvparten allerede og det er "fÞr" salget egentlig starter sÄ vi har hatt en god start.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

Pondan

Oki;) Dette T feltet da, hvordan ligger dere ann der?

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Oki;) Dette T feltet da, hvordan ligger dere ann der?


Ikke mange forelĂžpig men det vil nok komme flere etterhvert.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

krĂžvel vellevold

Quote from: "Xminator"Noen som har pisset i kaffien din KrÞvel? Er virkelig personlighetsbristen din sÄ total at du ikke klarer Ä glede deg over at Bataljonen faktisk fÄr til noe?


Jeg bare spÞr HVA det er som er sÄ spesielt med Ä klare Ä fylle Hansa! Det var en som pÄstod at Bataljonen har fÄtt til noe "helt spesielt" hvis vi klarer Ä fylle hele Hansa. Javel, men HVA er dette spesielle som jeg regner med at ingen andre i Norge fÄr til, siden det er sÄ spesielt?
Legg ned hele klubben!

Nixon

RÞd makt pÄ Hansa

anders_flanderz

DÄ hadde eg bestilt sesong kort pÄ nedre hansa:D
rite Drite Drite Drite pÄ Oslo By

Stoffi

Quote from: "Nixon"


Mitt skip er lastet med voksne folk, og det er Hansa fylt med til neste sesong og. I hvertfall sÄ langt i partoutkortsalget.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, lĂžp og kjĂžp!

Brannfrelst

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Nixon"


Mitt skip er lastet med voksne folk, og det er Hansa fylt med til neste sesong og. I hvertfall sÄ langt i partoutkortsalget.


Iallefall Þvre delen. Den nedre delen blir det nok en del unger/ungdommer,men sÄ lenge det ikke florerer av de sÄ mÄ det vel gÄ greit? Er det noen fra felt Z(D) som har tenkt pÄ Ä flytte seg neste Är? Som dere vet om her inne?
2.10.07-Gullet kom hem!

Brannesen

Jeg sitter pÄ felt z, neste Ärs felt d. Vi fikk brev der det stod at vi kunne flytte til bt...det er uaktuellt. Vi flytter heller opp pÄ Þvre z. Noen andre jeg kjenner skal teste ut den nye tribunen som kommer nÄr umbro blir revet. Der koster partoutkortene til gjengjeld mye mer! HÄper sÄ mange som mulig blir vÊrende pÄ z...der liker vi oss!
BjÞrn Dahl...respektlÞst! Se pÄ dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran mÄÄÄÄl ÄÄÄhÄhÄÄ...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

t0bben

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Nixon"


Mitt skip er lastet med voksne folk, og det er Hansa fylt med til neste sesong og. I hvertfall sÄ langt i partoutkortsalget.


Iallefall Þvre delen. Den nedre delen blir det nok en del unger/ungdommer,men sÄ lenge det ikke florerer av de sÄ mÄ det vel gÄ greit? Er det noen fra felt Z(D) som har tenkt pÄ Ä flytte seg neste Är? Som dere vet om her inne?


Vi er 6 stk som flytter fra z og ned neste sessong. Har troen pÄ at dette kan bli virkelig bra.

Xminator

Quote from: "Brannesen"Jeg sitter pÄ felt z, neste Ärs felt d. Vi fikk brev der det stod at vi kunne flytte til bt...det er uaktuellt. Vi flytter heller opp pÄ Þvre z. Noen andre jeg kjenner skal teste ut den nye tribunen som kommer nÄr umbro blir revet. Der koster partoutkortene til gjengjeld mye mer! HÄper sÄ mange som mulig blir vÊrende pÄ z...der liker vi oss!


Ikke mye mer. Faktisk mindre enn de dyreste plassene pÄ gamle sitte. Men sÄ mÄ man jo kjÞpe setene i 15/5 Är, sÄ totalt sett er de klart dyrest ja.

BL

Quote from: "krĂžvel vellevold"
Quote from: "Xminator"Noen som har pisset i kaffien din KrÞvel? Er virkelig personlighetsbristen din sÄ total at du ikke klarer Ä glede deg over at Bataljonen faktisk fÄr til noe?


Jeg bare spÞr HVA det er som er sÄ spesielt med Ä klare Ä fylle Hansa! Det var en som pÄstod at Bataljonen har fÄtt til noe "helt spesielt" hvis vi klarer Ä fylle hele Hansa. Javel, men HVA er dette spesielle som jeg regner med at ingen andre i Norge fÄr til, siden det er sÄ spesielt?


Fra sÄ tragisk som SS har vÊrt de siste sesongene, til Ä fylle store deler av nedre Hansa mÄ jo vÊre en fjÊr i hatten for Bataljonen. Men det er klart, vil man alltid se pÄ det negative sÄ er ikke det noe problem:)
Hansa-
Felt Z

Stoffi

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Nixon"


Mitt skip er lastet med voksne folk, og det er Hansa fylt med til neste sesong og. I hvertfall sÄ langt i partoutkortsalget.


Iallefall Þvre delen. Den nedre delen blir det nok en del unger/ungdommer,men sÄ lenge det ikke florerer av de sÄ mÄ det vel gÄ greit? Er det noen fra felt Z(D) som har tenkt pÄ Ä flytte seg neste Är? Som dere vet om her inne?


Kanskje pÄ sidene, men pÄ bataljonsfeltet blir nok snittet vesentlig hÞyere enn pÄ SS. Virker som om mange kommer tilbake nÄ nÄr det reorganiseres, ihvertfall det jeg har hÞrt og sett.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, lĂžp og kjĂžp!

Erlend

Folk fĂ„r vel vĂŠre sĂ„ unge de vil bare de synger! Er personlig 14 Ă„r, men synger like mye som mange voksne folk. Har sesongkort pĂ„ Nedre Hansa til neste Ă„r.  Vil dette bli den nye "synge-tribunen?"  Hvis ikke, skal jeg gjĂžre mitt til at det blir det!

Stoffi

Quote from: "Erlend"Folk fĂ„r vel vĂŠre sĂ„ unge de vil bare de synger! Er personlig 14 Ă„r, men synger like mye som mange voksne folk. Har sesongkort pĂ„ Nedre Hansa til neste Ă„r.  Vil dette bli den nye "synge-tribunen?"  Hvis ikke, skal jeg gjĂžre mitt til at det blir det!


Ja, dette er syngefeltet. Visste du ikke det da du kjÞpte?? Det stÄr ganske tydelig.

AngÄende alder, det er lenge debattert og vedtatt at SS forsvant pga fjortissene. Er ikke ute etter en ny debatt, det er ikke personlig ment.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, lĂžp og kjĂžp!

monzilla

den debatten begynte for alvor da SS flyttet tilbake til stÄtribunen etter et Är i hansa. La oss si at debatten startet i 2000/2001. Dersom vi anslÄr disse fjortissene til en alder pÄ en 13-15 Är pÄ den tiden vil disse da vÊre 19-21/20-22 Är i dag. Ser man bilder av SS i dag vil de fleste man ser se ut som de faller innenfor denne alderen. Ergo, fjortissproblematikken er noe vi vil merke mindre og mindre til i tiden fremover.

Stoffi

Quote from: "monzilla"den debatten begynte for alvor da SS flyttet tilbake til stÄtribunen etter et Är i hansa. La oss si at debatten startet i 2000/2001. Dersom vi anslÄr disse fjortissene til en alder pÄ en 13-15 Är pÄ den tiden vil disse da vÊre 19-21/20-22 Är i dag. Ser man bilder av SS i dag vil de fleste man ser se ut som de faller innenfor denne alderen. Ergo, fjortissproblematikken er noe vi vil merke mindre og mindre til i tiden fremover.


Da har du sett bilder jeg ikke har sett.  :)  Sto selv pĂ„ SS forrige sesong, og rager 1,88m over bakken noe som ikke er forferdelig hĂžyt. Jeg kunne se over de aller fleste, utenom noen fĂ„ som jeg kunne telle pĂ„ to hender. Jeg vil anslĂ„ snittalderen til maksimum 15-16, med forbehold om at jeg ikke er den beste til Ă„ tippe alder.
Det virket egentlig som at nÄr folk ble eldre, sÄ forsvant mange og nye fjortisser kom til. Det blir akkurat som Ä gÄ pÄ ungdomshuset. Veldig gÞy i en periode, helt til man fÞler seg for gammel. SS kan pÄ mange mÄter sammenlignes med et ungdomshus.

Men for all del, det er umulig Ă„ generalisere hele denne gruppen. Det er sikkert mange som blir og har blitt eldre og dermed nĂŠrmer seg det veldig lite politisk korrekte ordet "idealsupporteren".

Har liten tro pÄ at ungdomsklubben fÞlger etter til Hansa, og signaler tyder pÄ at dette ikke skjer.
"syngegjengen" vÄr gjennomgÄr en aldri sÄ liten revolusjon, og mange av de som fÞr sto pÄ SS returnerer til bataljonsfeltet.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, lĂžp og kjĂžp!

Chrisstah

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "monzilla"den debatten begynte for alvor da SS flyttet tilbake til stÄtribunen etter et Är i hansa. La oss si at debatten startet i 2000/2001. Dersom vi anslÄr disse fjortissene til en alder pÄ en 13-15 Är pÄ den tiden vil disse da vÊre 19-21/20-22 Är i dag. Ser man bilder av SS i dag vil de fleste man ser se ut som de faller innenfor denne alderen. Ergo, fjortissproblematikken er noe vi vil merke mindre og mindre til i tiden fremover.


Da har du sett bilder jeg ikke har sett.  :)  Sto selv pĂ„ SS forrige sesong, og rager 1,88m over bakken noe som ikke er forferdelig hĂžyt. Jeg kunne se over de aller fleste, utenom noen fĂ„ som jeg kunne telle pĂ„ to hender. Jeg vil anslĂ„ snittalderen til maksimum 15-16, med forbehold om at jeg ikke er den beste til Ă„ tippe alder.
Det virket egentlig som at nÄr folk ble eldre, sÄ forsvant mange og nye fjortisser kom til. Det blir akkurat som Ä gÄ pÄ ungdomshuset. Veldig gÞy i en periode, helt til man fÞler seg for gammel. SS kan pÄ mange mÄter sammenlignes med et ungdomshus.

Men for all del, det er umulig Ă„ generalisere hele denne gruppen. Det er sikkert mange som blir og har blitt eldre og dermed nĂŠrmer seg det veldig lite politisk korrekte ordet "idealsupporteren".

Har liten tro pÄ at ungdomsklubben fÞlger etter til Hansa, og signaler tyder pÄ at dette ikke skjer.
"syngegjengen" vÄr gjennomgÄr en aldri sÄ liten revolusjon, og mange av de som fÞr sto pÄ SS returnerer til bataljonsfeltet.


fÞlger de etter te hansa fÄr de vel grundig opplÊring of vel!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det mÄ han bare forholde seg te

Mico

Dette er litt utenfor topic, men er det flere som sliter med Ä fÄ sendt e-mail til post@brann.no (adressen som er oppgitt for tilbakemelding om partoutkort).

Oppreist

Jeg er lettere forvirret. PÄ fÞlgende link stÄr det at Bataljonen har forhandlet priser for medlemmene pÄ Hansatribunen (dvs nÄvÊrende FrydenbÞ-tribunen).

http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=668
http://www.brann.no/dokumenter/oversikt%202006.htm

Noen som kan hjelpe meg her??

Stein pÄ stein blir Steinar.

kapteinen

Quote from: "Oppreist"Jeg er lettere forvirret. PÄ fÞlgende link stÄr det at Bataljonen har forhandlet priser for medlemmene pÄ Hansatribunen (dvs nÄvÊrende FrydenbÞ-tribunen).

http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=668
http://www.brann.no/dokumenter/oversikt%202006.htm

Noen som kan hjelpe meg her??



det som idag er zÊÞÄ blir neste Är abcd
Z


Chrisstah

hva blir store stÄ neste Är! brannalmenningen? hva er det?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det mÄ han bare forholde seg te

Nixon

Quote from: "Chrisstah"hva blir store stÄ neste Är! brannalmenningen? hva er det?


Xminator og resten av fiffen!:)
RÞd makt pÄ Hansa

Chrisstah

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Chrisstah"hva blir store stÄ neste Är! brannalmenningen? hva er det?


Xminator og resten av fiffen!:)


ikke at eg skjĂžnte noe av det;)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det mÄ han bare forholde seg te

slang

Hele nordre tribune, SS/umbro rives. kommer en nye tribune med endel VIP plasser og sÄnn.
ansa 08

EvenSteven

Quote from: "Mico"Dette er litt utenfor topic, men er det flere som sliter med Ä fÄ sendt e-mail til post@brann.no (adressen som er oppgitt for tilbakemelding om partoutkort).


Hvordan sliter? Sendte min mail til den adressen, gÄr utfra at den kom frem..

Hva tenkte du pÄ ?

fettnok

finnes det noe setekart? altsÄ hvor man kan se hvor hvert enkelt sete er.
ette gÄr aaaaaldri bra!

BL

Quote from: "EvenSteven"
Quote from: "Mico"Dette er litt utenfor topic, men er det flere som sliter med Ä fÄ sendt e-mail til post@brann.no (adressen som er oppgitt for tilbakemelding om partoutkort).


Hvordan sliter? Sendte min mail til den adressen, gÄr utfra at den kom frem..

Hva tenkte du pÄ ?


Ja, er ikke alene om Ă„ slite med det. FĂ„r tilbake feilmelding om at mailen ikke kom frem.
Hansa-
Felt Z

EvenSteven

Hmmm fikk ingen feilmelding.... HÄper nÄ virkelig den kom frem... Ikke lyst Ä sitte pÄ BT neste Är :-(

Endre

Quote from: "BL"
Quote from: "EvenSteven"
Quote from: "Mico"Dette er litt utenfor topic, men er det flere som sliter med Ä fÄ sendt e-mail til post@brann.no (adressen som er oppgitt for tilbakemelding om partoutkort).


Hvordan sliter? Sendte min mail til den adressen, gÄr utfra at den kom frem..

Hva tenkte du pÄ ?


Ja, er ikke alene om Ă„ slite med det. FĂ„r tilbake feilmelding om at mailen ikke kom frem.

Den feilmeldingen fikk jeg og, men legg merke til at feilmeldingen omtaler en konto som heter "test.test@brann.no".
Jeg tipper det er satt opp en feilaktig videresending av kopi som ikke virker.
Brann har nok mottatt mailene pÄ post@brann.no. (HÄper jeg inderlig!)

Mico

Quote from: "Endre"
Quote from: "BL"
Quote from: "EvenSteven"
Quote from: "Mico"Dette er litt utenfor topic, men er det flere som sliter med Ä fÄ sendt e-mail til post@brann.no (adressen som er oppgitt for tilbakemelding om partoutkort).


Hvordan sliter? Sendte min mail til den adressen, gÄr utfra at den kom frem..

Hva tenkte du pÄ ?


Ja, er ikke alene om Ă„ slite med det. FĂ„r tilbake feilmelding om at mailen ikke kom frem.

Den feilmeldingen fikk jeg og, men legg merke til at feilmeldingen omtaler en konto som heter "test.test@brann.no".
Jeg tipper det er satt opp en feilaktig videresending av kopi som ikke virker.
Brann har nok mottatt mailene pÄ post@brann.no. (HÄper jeg inderlig!)


Godt poeng det der. Sliter med samme problem som dere.
FÄr hÄpe alle mailene er kommet fram (blant annet mine 5 :D )

Brannfrelst

Kan dere oppdatere ca en gang i uken/annenhver uke om hvor mange p.kort som er solgt pÄ Hansa? Spennende Ä fÞlge utviklingen.
2.10.07-Gullet kom hem!

Bataljonen

Det er solgt ca 580 partoutkort i underkant av en 3 ukers tid.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

duttleif

Quote from: "Bataljonen"Det er solgt ca 580 partoutkort i underkant av en 3 ukers tid.


kor mangen plassa e da som e tiltenkt bataljonen? (altsÄ til 1500,-)

Bataljonen

Midtfeltene tar ca 1100 men vi har ogsÄ tilgang pÄ plasser pÄ sidefeltene.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

fettnok

spĂžr igjen: finnes det noe setekart?
ette gÄr aaaaaldri bra!

Go Up