• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bestill Partoutkort NÃ? !

Started by Bataljonen, September 23, 2006, 23:04:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bataljonen

Du har allerede nå muligheten til å bestille Partoutkortet for neste sesong.

Les mer ved å trykke HER
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Northside

Hvordan blir det med sanggruppen?

Bataljonen

Quote from: "NorthsideFCDH"Hvordan blir det med sanggruppen?


Det vil komme mer info om dette. Inntil videre ber vi spørsmÃ¥l omkring sanggruppen rettes til Morten pÃ¥ mail talhaug@bataljonen.no  

Vi trenger mange ildsjeler som ønsker å ta i et tak her med å lage nye sanger/melodier og kamprop, så kontakt Morten om du ønsker å bidra.

Regner med å ha et infomøte om denne sang/forsangergruppen etter sesongslutt.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

BRANN gutten fra Os!

Blir det faste plasser på "FELT T" eller blir sånn at du står der du vil?
RANN<3

Bataljonen

Quote from: "BRANN gutten fra Os!"Blir det faste plasser på "FELT T" eller blir sånn at du står der du vil?


Felt T er et ståfelt så der kan man stå akkurat hvor man vil. Slik det er på dagens Store Stå.
Og for å klargjøre det så er dette ståfeltet som ligger foran hovedtribunen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Klaus_Brann

Er det mulig å kjøpe partoukort noe sted på Hansa uten fast plass??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Bataljonen

Quote from: "Klaus_Brann"Er det mulig å kjøpe partoukort noe sted på Hansa uten fast plass??


Samtlige partoutkort på Hansa, både på øvre og nedre del selges med sete og da har man en fast plass. Kjøper man partoutkort til "veiledende" pris på nedre del har du setet den sesongen men får ikke tilbud om fornying på den plassen. De plassenedet gjelder er på sidefeltene ( A og D)
Grunnen til dette er at Bataljonsfeltet da har en mulighet til å vokse om begge midtfeltene er/blir fulle.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Klaus_Brann

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Klaus_Brann"Er det mulig å kjøpe partoukort noe sted på Hansa uten fast plass??


Samtlige partoutkort på Hansa, både på øvre og nedre del selges med sete og da har man en fast plass. Kjøper man partoutkort til "veiledende" pris på nedre del har du setet den sesongen men får ikke tilbud om fornying på den plassen. De plassenedet gjelder er på sidefeltene ( A og D)
Grunnen til dette er at Bataljonsfeltet da har en mulighet til å vokse om begge midtfeltene er/blir fulle.


Ok.Takk for det..Det var bare litt kjipt med tanke på å sitte med kompiser som ikke har partoukort...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

KNUDSEN

Felt T er stå felt så der e det nok stå kor du vil
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Bataljonen

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Klaus_Brann"Er det mulig å kjøpe partoukort noe sted på Hansa uten fast plass??


Samtlige partoutkort på Hansa, både på øvre og nedre del selges med sete og da har man en fast plass. Kjøper man partoutkort til "veiledende" pris på nedre del har du setet den sesongen men får ikke tilbud om fornying på den plassen. De plassenedet gjelder er på sidefeltene ( A og D)
Grunnen til dette er at Bataljonsfeltet da har en mulighet til å vokse om begge midtfeltene er/blir fulle.


Ok.Takk for det..Det var bare litt kjipt med tanke på å sitte med kompiser som ikke har partoukort...

Det vil nok bli solgt enkeltbilletter på Hansa men er jo ikke sikkert at setet vedsiden av kompisen din som evt har partoutkort er ledig da til hver kamp.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Pondan

Altså. Blir det ikke litt høl i hode og samle en liten gjeng nede i kroken forann gamle? så skal resten vere på hansa? Ville no trodd at det beste var at alle som har sangstemme burde vere på nedre del av hansa.

slang

Quote from: "Pondan"Altså. Blir det ikke litt høl i hode og samle en liten gjeng nede i kroken forann gamle? så skal resten vere på hansa? Ville no trodd at det beste var at alle som har sangstemme burde vere på nedre del av hansa.


Det e også poenget.. felt t skal være for fjortissene som i dag e på store stå..

og vi som skal være med sanggruppen. skal vi bestille med en gang, eller skal vi snakke med morten først?
ansa 08

EvenSteven


erik1

Quote from: "EvenSteven"


på grun av neste år skal der hansa tribuen hete felt A,B,C og D
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

EvenSteven


Candyman

Så da blir det hetende "guttene på felt A" (evnt. felt D) til neste år?
Klinger ikke så bra...hehe!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

erik1

i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Candyman

10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

EvenSteven

Men hvem som bestemmer hvor man får plasser da?
Det er vesentlig forskjell på å stå på bakerste radene kontra de fremste...

Bataljonen

Quote from: "slang"
og vi som skal være med sanggruppen. skal vi bestille med en gang, eller skal vi snakke med morten først?


Ta kontakt med Morten på mail. De plassene som er tiltenkt sanggruppen/forsangerfeltet er "sperret" slik at vi har kontroll på disse plassene og kan fordele personene her selv.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Quote from: "EvenSteven"Men hvem som bestemmer hvor man får plasser da?
Det er vesentlig forskjell på å stå på bakerste radene kontra de fremste...


De tre bakerste radene på felt B og C er sperret for sanggruppen samt 3-4 seter på hver rad i mellom felt B og C. Håper dere skjønte dette. Det vil da bli en slagt "T" som da utgjør sanggruppen/forsangerfeltet.

Når det gjelder hvilke sete man vil få så oppfordrer jeg alle til å skrive ønske om seterad/plass i mailen så skal vi så lang det la seg gjøre etterkomme de ønsker.
Dette vil da bli førstemann til mølla prinsippet ift dette.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Pondan

Hvem som bestemmer at de og de får de 3 bakerste? Alle kan jo si, ja jeg synger, så jeg kan stå der.. Så synger de ikke.. Skal BBB bestemme hvem som får de beste plassene?

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Hvem som bestemmer at de og de får de 3 bakerste? Alle kan jo si, ja jeg synger, så jeg kan stå der.. Så synger de ikke.. Skal BBB bestemme hvem som får de beste plassene?


Det blir Bataljonen sammen med sanggruppen som vil fordele disse plassene. Vi kommer til å være ganske strenge på dette med synging på disse plassene, skal man bidra til sang/forsangergruppen skal man synge på tribunen. Om ikke blir de personene flyttet en annen plass.
Dette med tribunekultur ift til sangfeltet vil bli i klartekst gjennomgått på møter, her skal vi ha folk som vil/skal bidra.

Vi må få inn den kulturen som hersket på Store Stå i gamle dager der man "ble sette ned på om man ikke sang", nå til dags blir man "sett ned på om man synger..."

Som det er skrevet tidligere vil det bli førstemann til møllen mtp ønskede plasser. Så det er bare å hive seg rundt og sende en mail med bestilling og ønske om plass så skal vi etter beste evne etterkomme ønskene.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Pondan

Hvem er liksom sanggruppen? Kan vere jeg spør dumt.

dudo

Herregud jeg gleder meg til dette begynner! Landets beste supportertribune?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Northside

Quote from: "Pondan"Hvem er liksom sanggruppen? Kan vere jeg spør dumt.


Det er de som synger.

som det har blitt skrevet her så vil Morten og Bataljonen plukke ut sanggruppen, som vil bestå av folk som synger på stadion.

Marek

Quote from: "NorthsideFCDH"som det har blitt skrevet her så vil Morten og Bataljonen plukke ut sanggruppen, som vil bestå av folk som synger på stadion.


Audition vi snakker om her?
ons Ivar skal hem...

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Hvem er liksom sanggruppen? Kan vere jeg spør dumt.


Du spør ikke dumt. Sang/forsangergruppen vil bestå av personer som aktivt vil synge på tribunen samt hjelpe med og komme med forslag til melodier/tekster/kamprop. Det vil være øving på nye sanger i hvor sanggruppen lærer seg sanger og vi få som oppgave å få innført disse på tribunen.
Det har vært et problem tidligere at mange gode sanger ikke er blitt innført på tribunen av forskjellige årsaker. Men om man får 15-20 personer til å dra igang samtemt vil det bli mye lettere å få det til.

Sanggruppen vil ha sangverksteder hvor nye sanger blir fattet og øvet på som nevnt over.

Er det noen som har spørsmål eller ønsker å bidra her ber vi dem om å ta kontakt med Morten på mail talhaug@bataljonen.no
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

dudo

Grunnen til forvirringen er vel helst at man har kalt dem sanggruppen i stedet for forsangergruppen. MÃ¥let er vel at hele Hansa skal bli en sanggruppe. Og satan som jeg gleder meg... ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bataljonen

Quote from: "dudo"Grunnen til forvirringen er vel helst at man har kalt dem sanggruppen i stedet for forsangergruppen. MÃ¥let er vel at hele Hansa skal bli en sanggruppe. Og satan som jeg gleder meg... ;-p


Målet er selvfølgelig at HELE Hansa skal synge men vi trenger en gruppe som bla kan starte nye sanger og få de innført. Man kan kalle gruppen hva man vil, jeg har skrevet sang/forsangergruppe med den mening at denne gruppen skal lage sanger/melodier/kamprop som en sanggruppe og innføre de som en forsangergruppe.
Men om det er enklere for folk å skjønne så kan vi godt kalle den for en sanggruppe.
Hovedmålet er selvsagt at hele Hansa skal stemme i og at vi kan få laget en fryktet tribune, sangmessig.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Romani3

Kordan e det egentlig med billetter når en har partoutkort? Må en hente billettene nåkke sted eller får en de tilsendt?

Og får en bestemme sjøl kor en vil ha plass når en kjøper kortet?
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

symo

Hvordan finner jeg ut hvilke seterader det er snakk om slik at jeg kan henvise til dette i mailen. Hvilket nr. har den øverste raden på nedre hansa?

Lurer litt pÃ¥ hvorfor BBB kommer med denne nyheten pÃ¥ nettet og ikke i brevform? Da ikke de fleste er pÃ¥ forumet daglig, vil  jo mange være seint ute med tanke pÃ¥ seteplassering osv.

Og vil det ikke lett bli mye surr og mye arbeid for dere i BBB å lese igjennom en haug med mailer om seteplassering, og hvem var først osv. Dere kan jo bare plassere folk der dere vil, for jeg vet jo ikke om jeg sendte mail først eller som nummer 500...

Og vil vi få vite hvor vi er blitt tilbudt plass før vi får regningen. Er jo greit å vite ganske tidlig om det er en plass jeg vil ha eller ikke, for da eventuelt å be om en annen plass.

Vil jo egentlig tro at vi får beskjed om dette hvis ikke ønsket går an å oppfylle? Men hvis vi da ønsker å komme "så langt opp som mulig", kan vi jo da risikere å havne nederst, for det var ikke plasser lenger opp.

symo

Noen i batajonen som har noen svar ang. forrige innlegg?

Bataljonen

Quote from: "symo"Hvordan finner jeg ut hvilke seterader det er snakk om slik at jeg kan henvise til dette i mailen. Hvilket nr. har den øverste raden på nedre hansa?


Nedre Hansa har radene 1 - 12 som det kan opplyses om i mail ved bestilling. De 2 øverste radene dvs 13 og 13b(ekstra seteraden som er satt inn) samt de 5 siste setene på hver rad på felt B og de 5 første setene på hver rad på felt C er til sanggruppen. Dvs sanggruppen vil formes som en T på tribunen.
Quote
Lurer litt pÃ¥ hvorfor BBB kommer med denne nyheten pÃ¥ nettet og ikke i brevform? Da ikke de fleste er pÃ¥ forumet daglig, vil  jo mange være seint ute med tanke pÃ¥ seteplassering osv.

Internett er det største fora vi har og bruker i hovedsak dette sammen med mailinglisten og tlf tjenesten. Jobber med BA å eventuell få en annonse der.
Quote
Og vil det ikke lett bli mye surr og mye arbeid for dere i BBB å lese igjennom en haug med mailer om seteplassering, og hvem var først osv. Dere kan jo bare plassere folk der dere vil, for jeg vet jo ikke om jeg sendte mail først eller som nummer 500...

På innkomne mail står det både dato og tid så det er ingen problem.
Quote
Og vil vi få vite hvor vi er blitt tilbudt plass før vi får regningen. Er jo greit å vite ganske tidlig om det er en plass jeg vil ha eller ikke, for da eventuelt å be om en annen plass.


Det vil komme en returmail med felt/rad og seteplass i retur etterhvert som mailene blir ekspedert. Begynner på dette arbeidet imorgen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Chrisstah

vil det være noe ledige plasser i det hele tatt på denne tribunen for oss utenbys bergensere?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Bataljonen

Quote from: "Chrisstah"vil det være noe ledige plasser i det hele tatt på denne tribunen for oss utenbys bergensere?

Tenker du da på enkeltbilletter ?
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Bataljonen

De to midterste feltene vil i utgangspunktet bli solgt som partoutkortplasser men vi må se med tiden om det skal åpnes for enkeltbilletter.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Morriss

Så det blir nummererte seter?! Det er jo litt dumt synes jeg. Har dette vært oppe til diskusjon mellom dere og Brann?

Brann/Bergen

Då har eg bestilt partout kort for neste år, på hansa selvfølgelig :) Synes det er kjempe bra att dere i bataljonen kommer med tiltak for å bedre situasjonen når det gjelder syngingen og dra i gang nye sanger...Synger selvfølgelig sjøl, men må si att eg ikkje e verdens mester i å finne på tekster og nye sanger, men vil gjøre mitt ypperste for å støtte laget! Men ett lite spørsmål til bataljonen: Sendte mail til dere der eg bestilte partout kort med 2 andre venner, med ønske om plass, er det mulig att ønsket våres blir oppfylt eller blir vi plassert tilfeldig?
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Tifo-gruppen

Vi sitter og fører listene nå over hvor folk skal sitte og med hvem. Vi innfrir alle øsnker så langt det er mulig, men en del vil selvfølgelig kræsje med plasser og slikt. Mange om setene vet du. vi skal ihvertfall gjøre vårt for at alle skal bli fornøyd.
Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Brann/Bergen

Quote from: "Tifo-gruppen"Vi sitter og fører listene nå over hvor folk skal sitte og med hvem. Vi innfrir alle øsnker så langt det er mulig, men en del vil selvfølgelig kræsje med plasser og slikt. Mange om setene vet du. vi skal ihvertfall gjøre vårt for at alle skal bli fornøyd.
Mvh Morten


Flottings, det setter vi pris på :)
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Endre

Jeg må gi litt kred til Bataljonen for hvordan denne saken er løst.
BÃ¥de bra opplegg med sanggruppen, og ikke minst prisene som absolutt er akseptable.
Skal bestille i morgen, må bare få organisert med de andre i gjengen :)

Hertis

Quote from: "Bataljonen"
Målet er selvfølgelig at HELE Hansa skal synge men vi trenger en gruppe som bla kan starte nye sanger og få de innført. Hovedmålet er selvsagt at hele Hansa skal stemme i og at vi kan få laget en fryktet tribune, sangmessig.


Målet må no være å få med med hele Stadion og ikke bare Hansa :)

Bataljonen

Quote from: "Morriss"Så det blir nummererte seter?! Det er jo litt dumt synes jeg. Har dette vært oppe til diskusjon mellom dere og Brann?

Partoutkortene blir solgt med nummerert sete. Vi har hatt mange diskusjoner rundt partoutkortene på Hansa til neste år og vi har valgt å selge disse som nummerert med fast sete.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Eivind

Dersom man ikke er medlem av Bataljonen, er det noe som easy kan fikses ved bestilling av partukort? Mulig jeg har oversett det i tråden, men hva koster partukortet på Hansa?

Bataljonen

Quote from: "Eivind"Dersom man ikke er medlem av Bataljonen, er det noe som easy kan fikses ved bestilling av partukort? Mulig jeg har oversett det i tråden, men hva koster partukortet på Hansa?


Her står det du trenger å vite : http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=668

Medlemskap er inkludert i partoutkortprisen, som er kr 1500,-
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

symo

Hva skjer hvis dere ikke klarer å fylle dette forsangerfeltet, da mange som sikkert kunne stått der heller står på resten av felt B og C.
Vil dere da prøve å flytte over de som står på resten av felt B og C, til forsangerfeltet? Og hvem får da de ledige plassene som da blir innimellom på B og C.

Bataljonen

Quote from: "symo"Hva skjer hvis dere ikke klarer å fylle dette forsangerfeltet, da mange som sikkert kunne stått der heller står på resten av felt B og C.
Vil dere da prøve å flytte over de som står på resten av felt B og C, til forsangerfeltet? Og hvem får da de ledige plassene som da blir innimellom på B og C.


De plassene som blir ledige ved en eventuell flytting vil da naturlig bli tilbudt de som har "dårligere" plasser og på bakgrunn av bestillingslisten ift til dato ved bestilling blir kontaktet.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

mbs

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "symo"Hva skjer hvis dere ikke klarer å fylle dette forsangerfeltet, da mange som sikkert kunne stått der heller står på resten av felt B og C.
Vil dere da prøve å flytte over de som står på resten av felt B og C, til forsangerfeltet? Og hvem får da de ledige plassene som da blir innimellom på B og C.


De plassene som blir ledige ved en eventuell flytting vil da naturlig bli tilbudt de som har "dårligere" plasser og på bakgrunn av bestillingslisten ift til dato ved bestilling blir kontaktet.


Finnes det en mulighet for å få lagt ut et setekart over tribunen?
Dette vil sikkert spare både bataljonen og brann for mye arbeid, da folk selv kan finne ut hvor de havner.
Forslag legg det ut i en link i artikkelen.

Stoffi

Vi er en gjeng på 9 "ungdommer" i begynnelsen av 20-årene som nå tar turen bort i midten til bataljonsfeltet fra Felt Z. Blir bra dette.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

kapteinen

Quote from: "Stoffi"Vi er en gjeng på 9 "ungdommer" i begynnelsen av 20-årene som nå tar turen bort i midten til bataljonsfeltet fra Felt Z. Blir bra dette.


Blir bra?Det blir helt konge!!
Z

Straffe!!!

Vi er noen gamlinger fra Store Stå som har stått der siden vi var drittunger, og som nå beveger oss bortover mot øl-tribunen.

Godt å se at ungdommene fra Z følger med!

Det er vi som har et ansvar for å få fart på de unge som har kommet til. Uten å gå inn i en diskusjon om stemning og hvilken tribune som lager mest liv. Det er vi som har vært med en stund som må stå frem nå.

At Stoffi tar med seg 8 andre ungdommer fra Z er i så måte et godt signal til alle andre om at dette er et felles ansvar.

Candyman

Høres veldig bra ut dette her Straffe og Stoffi.
Tror det kan bli utrolig bra trøkk fra Hansa. Mye bedre enn SS. Begge langsidene ser Hansa godt, og siden den er så høy, vil det sikkert se mye større ut når hele tribunen er dekket av flagg, skjerf, bannere osv.

Er ikke LFC supp, men kan jo bli vår egen "lille" the kop dette her...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Straffe!!!

Herregud, folkens.

Tenk dere mulighetene for TIFO da! Mosaikk for eksempel, med dedikerte folk som har en smule forståelse for hva som skal skje?

Tror dette kan bli riktig festlig.

C@Bøe_79

Quote from: "Stoffi"Vi er en gjeng på 9 "ungdommer" i begynnelsen av 20-årene som nå tar turen bort i midten til bataljonsfeltet fra Felt Z. Blir bra dette.


Regner med du har meldt deg til tjeneste til Sang-gruppen?
Du og tjommiene dine "rocket" jo festspillene..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Stoffi

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Stoffi"Vi er en gjeng på 9 "ungdommer" i begynnelsen av 20-årene som nå tar turen bort i midten til bataljonsfeltet fra Felt Z. Blir bra dette.


Regner med du har meldt deg til tjeneste til Sang-gruppen?
Du og tjommiene dine "rocket" jo festspillene..


Var artig pÃ¥ festspillene.  :)
Har ikke meldt oss for sanggruppen nei. Er ikke meg imot å være med der, får se hva holdningen til de andre er i forhold til det når vi skal på puben på mandag. Birki har jo allerede laget en genial Gullsang med kaptein sabeltann melodi, som vi kanskje prøver oss på.

Men slik som jeg har forstått det, må vi stå spesielle steder for å være med i sanggruppen, og vi har allerede fått reservert plasser (så vidt jeg vet)sammen med en annen gjeng som står der vi "sitter".

Synge gjør vi nÃ¥ uansett.  :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Pondan

Jeg har sendt mail til en eller annen Talhaug, men er lite med svar.. Det gjelder en gjeng på 5 som skal på hansa.

slang

Morten holder på som bare det. ikkje vær redd for at du ikkje får plass
ansa 08

symo

Er det noen her inne som har fått tildelt plasser? Og hvilken dag sendte dere mail. Jeg sendte på mandag og har ikke hørt noe enda. Begynner bare å bli nervøs for at mailen min er forbigått.

Eivind

Fikk svar med tildeling av plasser et par timer etter jeg sendte mail.. Så det kan jo være at du burde skjekke om bataljonen virkelig har mottat mailen din!

erik1

Quote from: "symo"Er det noen her inne som har fått tildelt plasser? Og hvilken dag sendte dere mail. Jeg sendte på mandag og har ikke hørt noe enda. Begynner bare å bli nervøs for at mailen min er forbigått.

Jeg sente mailen min for en uke siden å fikk svar på den tirsdagen å da fikk jeg hvite også hvilken plass å rekke eg har fått!!!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Bataljonen

Quote from: "symo"Er det noen her inne som har fått tildelt plasser? Og hvilken dag sendte dere mail. Jeg sendte på mandag og har ikke hørt noe enda. Begynner bare å bli nervøs for at mailen min er forbigått.


Send oss e mail til hansa07@bataljonen.no så skal vi nok ordne dette.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe


Bataljonen

Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Pondan

Jeg har også venter på svar for de 5 jeg sku ordne for, men ble stille.. Sa jeg sku få plassene i går kveld.........

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Jeg har også venter på svar for de 5 jeg sku ordne for, men ble stille.. Sa jeg sku få plassene i går kveld.........


Om dette gjelder plasser på sangfeltet sender du en mail til talhaug@bataljonen.no
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Pondan

Jeg har skreve med han. Men får håpe han sender meg en mail igjen snart =)

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Jeg har skreve med han. Men får håpe han sender meg en mail igjen snart =)


Det gjør han nok. Vet at han har ganske mye på seg nå i startfasen med navnelister og fordeling men etter hvert vil man nok få svar raskere.

Vil samtidig oppfordre andre som ikke har fått svar om plasser eller svar på andre henvendelser til å ta kontakt igjen enten på tlf eller mail. Ved sending av mail til hansa07@bataljonen.no er det lagt inn en automatisk respondermail som bekrefter at vi har mottatt mail slik at dere er sikker på at den er kommet frem. Om dere ikke har fått svar enda er det nok pga at det ligger en del mail som skal ekspederes først. Regner med at ila av begynnelsen av uken som kommer er vi ajourført og svar vil bli gitt innen rimelig kort tid mtp partouktkortbestilling eller forespørsler.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

symo

Jeg har blitt fortalt at grunnen til at mange ikke har fått tildelt plasser er at de har begynt å tildele plasser på felt B. Og de som har ytret ønske om plass på felt C, må derfor vente noen dager til.

Så da regner jeg med at ingen her inne har fått tildelt plasser på felt C? Da regner jeg ikke med forsangerplassene.

SirHelstad

Jess folkens... Da har bataljonen fått 11 nye medlemmer:) Kompisgjengen har på et møte bestemt at vi også vil bidra! Eg gleder meg!

Stoffi

Quote from: "SirHelstad"Jess folkens... Da har bataljonen fått 11 nye medlemmer:) Kompisgjengen har på et møte bestemt at vi også vil bidra! Eg gleder meg!


Den er god. Tror at neste Ã¥r blir helt ekstremt pÃ¥ Hansa.  :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

howie

Det nye partoutkort tilbudet for hansa for neste år.
Det blir solgt partoutkort med fast seteplass?

Vi er en gjeng som skal ha partoutkort i hansa.
Jeg har selv sendt mail til vennegjengen og bedt dem melde seg på til meg, og så skal jeg lage en exel fil med folk som skal kjøpe partoutkort og sende til bataljonen. Slik det står i artikkelen/infoen.

Da regner jeg selvfølgelig med at den gjengen vår får stå i lag.
Jeg har satt påmeldingsfrist til meg til fredag, så sender jeg det videre til bataljonen i helgen.
Men vi er mange folk her nor'om brunæ(Meland/Lindås) og det er sikkert flere som vil være med oss.
Men om de melder seg på til bataljonen etter jeg har meldt på vennegjengen, får de plass med oss da?
Eller er dette lite sannsynlig?

Fylles hansa opp og plassene opp etter hvert som dere får inn mailer, eller blir alt liggende og samlet opp til uti oktober/november?

Stoffi

Quote from: "cola_boy"Det nye partoutkort tilbudet for hansa for neste år.
Det blir solgt partoutkort med fast seteplass?

Vi er en gjeng som skal ha partoutkort i hansa.
Jeg har selv sendt mail til vennegjengen og bedt dem melde seg på til meg, og så skal jeg lage en exel fil med folk som skal kjøpe partoutkort og sende til bataljonen. Slik det står i artikkelen/infoen.

Da regner jeg selvfølgelig med at den gjengen vår får stå i lag.
Jeg har satt påmeldingsfrist til meg til fredag, så sender jeg det videre til bataljonen i helgen.
Men vi er mange folk her nor'om brunæ(Meland/Lindås) og det er sikkert flere som vil være med oss.
Men om de melder seg på til bataljonen etter jeg har meldt på vennegjengen, får de plass med oss da?
Eller er dette lite sannsynlig?

Fylles hansa opp og plassene opp etter hvert som dere får inn mailer, eller blir alt liggende og samlet opp til uti oktober/november?


Du gjør nok lurt i å sende inn alle på en gang, etternølere vil mest sannsynlig finne en opptatt plass ved siden av dere.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

bussemann

Quote from: "Ricky"


Her kan man se den nye inndelingen av stadion:

http://www.brann.no/dokumenter/Stadionkartpk%202007.htm

Nixon

Quote from: "bussemann"Her kan man se den nye inndelingen av stadion:

http://www.brann.no/dokumenter/Stadionkartpk%202007.htm


Jeg gremmes!

Jeg satt en gang på Hansa felt Z. Det var noe vi med stolthet kunne si.
Det gav en viss status. Vi kunne i alle fall like å tro det selv.
Så ble vi tvangsflyttet til Frydenbø mot vår vilje.
Og nå skal det altså bli felt D.
Fortsatt har ingen spurt oss.

Jeg synes jeg hører det:
- Hvor sitter du på Stadion.
- Frydenbø felt D.
- Er det familietribunen?
Rød makt på Hansa

Bataljonen

Quote from: "cola_boy"
Men om de melder seg på til bataljonen etter jeg har meldt på vennegjengen, får de plass med oss da?
Eller er dette lite sannsynlig?


Dere gjør nok lurt i å få samlet flest mulig før bestilling sendes inn for plassene går unna. Og ja, det blir vanskelig å komme i ettertid med navn og få disse sammen med opprinnelig gjeng.

Quote
Fylles hansa opp og plassene opp etter hvert som dere får inn mailer, eller blir alt liggende og samlet opp til uti oktober/november?


Bestillingene blir ekspedert etterhvert som de kommer inn så de beste plassene går først, så her er førstemann til mølla prinsippet.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

kapteinen

Merkelig indeling av tribunene..
Er ihvertfall godt det ikke er billettluka som skulle solgt dette her for det hadde bare blitt rot
Z

Nixon

Quote from: "kapteinen"Merkelig indeling av tribunene..
Er ihvertfall godt det ikke er billettluka som skulle solgt dette her for det hadde bare blitt rot


Det innbyr jo til kaos å ha opptil 3 felt med samme navn.
Kan rett og slett ikke skjønne hensikten. Det har jo fungert bra slik det er nå.
Rød makt på Hansa

Bataljonen

Quote from: "Nixon"
Quote from: "kapteinen"Merkelig indeling av tribunene..
Er ihvertfall godt det ikke er billettluka som skulle solgt dette her for det hadde bare blitt rot


Det innbyr jo til kaos å ha opptil 3 felt med samme navn.
Kan rett og slett ikke skjønne hensikten. Det har jo fungert bra slik det er nå.


Er faktisk helt enig. Selv om det blir ulike innganger, 3A eller 10A så kan dette skape forvirring blant enkelte.

Slik tribunen nå er inndelt så er det 29 felt som er farget og det er 29 bokstaver i alfabetet sist jeg sjekket, så dette kunne vært løst veldig enkelt. Skal sjekke litt med Brann vedrørende dette.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Nixon

Quote from: "Bataljonen"Er faktisk helt enig. Selv om det blir ulike innganger, 3A eller 10A så kan dette skape forvirring blant enkelte.


Det er jo slik at det som kan skape forvirring, kommer til å skape forvirring. Det er Murphys lov i en revidert utgave...

Jeg ser jo stadig vekk folk som virrer rundt på Hansa med billetten i hånden for å finne plassene sine. De sitter seg ned på galt felt, og blir kastet vekk når rette vedkommende kommer. Skjer stadig vekk selv om det er rimelig store skilt med navn på feltene bak på veggen.
Rød makt på Hansa

hocey

Bataljonen skal overta de nedre radene på Hansa. Vil de som har partourkort på øvre Hansa fremdeles ha forkjøpsrett på de billettene neste år?
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Xminator

Brann kommer selvsagt til å luke ut de som har vært mest kritiske til Mjelde.


:D

Langhår

Quote from: "hocey"Bataljonen skal overta de nedre radene på Hansa. Vil de som har partourkort på øvre Hansa fremdeles ha forkjøpsrett på de billettene neste år?
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Brannfrelst

Hei!
1.Bestilte partoutkort for 2 stk nå,men fikk 2 henvendelser til av noen som ville ha ved siden av meg. Er det mulig å slette bestillingen? Har sendt mail til dere(bataljonen) om det. Håper dette ordner seg.

2.Kan en bestille 2 kort i sitt eget navn? Og når en har bestilt,må en da betale for alle,eller går det an å ombestemme seg når en skal betale? Om f.eks den ene ikke vil ha alikevel?
2.10.07-Gullet kom hem!

hocey

Quote from: "Xminator"Brann kommer selvsagt til å luke ut de som har vært mest kritiske til Mjelde.


:D


Og hedre før siste hjemmekamp med en sponset tur til Osterøy de som har hatt en nesegrus beundring for denne taktikkeren av rang:)
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Stoffi

Quote from: "Brannfrelst"

2.Kan en bestille 2 kort i sitt eget navn? Og når en har bestilt,må en da betale for alle,eller går det an å ombestemme seg når en skal betale? Om f.eks den ene ikke vil ha alikevel?


Siden medlemskapet er personlig, så regner jeg med at dette blir ganske umulig. Bataljonen må ha kontroll over hvem som sitter på feltet sitt.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

445

Noen som vet hvor mange rader det er på nedre Hansa?
Har fått plasser på rad 10, plass 26&27 på nye C-feltet, kunne tenkt meg å vite om disse plassene er noenlunde bra.

Men det blir fett som F... uansett!!! :P
usen tusen tusen tusen takk gutter!!!

Utmedsnolken

Quote from: "445"Noen som vet hvor mange rader det er på nedre Hansa?
Har fått plasser på rad 10, plass 26&27 på nye C-feltet, kunne tenkt meg å vite om disse plassene er noenlunde bra.

Men det blir fett som F... uansett!!! :P


Er det ikke 14/15? 26& 27 er iallefall ganske midt åp
"og der snubler Sæternes igjen"

445

Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "445"Noen som vet hvor mange rader det er på nedre Hansa?
Har fått plasser på rad 10, plass 26&27 på nye C-feltet, kunne tenkt meg å vite om disse plassene er noenlunde bra.

Men det blir fett som F... uansett!!! :P


Er det ikke 14/15? 26& 27 er iallefall ganske midt åp



Så det betyr relativt bra plasser det da?? Med tanke på at banen blir flyttet noen meter..?
usen tusen tusen tusen takk gutter!!!

Pondan

heh jeg tror ikke banen blir flyttet noen meter.. 1 max 2 tipper jeg..

The Boss

Vil fÃ¥ skryte av Tore og resten av bataljonen i arbeidet med partoutkortet.. Gode og ikke minst raske tilbakemeldinger pr.mail sittes det stor pris pÃ¥!! StÃ¥ pÃ¥!!  :D

Brannfrelst

Quote from: "The Boss"Vil fÃ¥ skryte av Tore og resten av bataljonen i arbeidet med partoutkortet.. Gode og ikke minst raske tilbakemeldinger pr.mail sittes det stor pris pÃ¥!! StÃ¥ pÃ¥!!  :D


Henger meg på denne bølgen. Ble mye rot med min bestilling,men de tok det utelukkende positivt og fikk raske tilbakemeldinger. Veldig bra at vi får oppgitt seteplassering så raskt også.
2.10.07-Gullet kom hem!

Bataljonen

Quote from: "hocey"Bataljonen skal overta de nedre radene på Hansa. Vil de som har partourkort på øvre Hansa fremdeles ha forkjøpsrett på de billettene neste år?


Bataljonen har ingenting med de øvre feltene på Hansa. Dette må man ta kontakt med Brann med forespørsler om.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Quote from: "Langhår"
Quote from: "hocey"Bataljonen skal overta de nedre radene på Hansa. Vil de som har partourkort på øvre Hansa fremdeles ha forkjøpsrett på de billettene neste år?


De to midterste feltene er knyttet til våre medlemmer i Bataljonen og her kreves det partoutkort/medlemskap i Bataljonen. På de to sidefeltene (A og D) kan man kjøpe partoutkort med /uten medlemskap.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Quote from: "Brannfrelst"Hei!
1.Bestilte partoutkort for 2 stk nå,men fikk 2 henvendelser til av noen som ville ha ved siden av meg. Er det mulig å slette bestillingen? Har sendt mail til dere(bataljonen) om det. Håper dette ordner seg.

2.Kan en bestille 2 kort i sitt eget navn? Og når en har bestilt,må en da betale for alle,eller går det an å ombestemme seg når en skal betale? Om f.eks den ene ikke vil ha alikevel?


1. Nå er det kommet inn så mange mailer om partoutkort men regner med at de er ordnet:)

2. Vi trenger navn på samtlige, dette pga registreringen av medlemskapet. Når man har bestilt partoutkort regner vi med at vedkommende skal ha dette, for ellers blir det mye rot med ledige enkeltplasser innimellom.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Quote from: "445"Noen som vet hvor mange rader det er på nedre Hansa?
Har fått plasser på rad 10, plass 26&27 på nye C-feltet, kunne tenkt meg å vite om disse plassene er noenlunde bra.

Men det blir fett som F... uansett!!! :P


Nedre Hansa har totalt 14 rader. Siste rad er satt inn i ettertid og heter 13B. Dvs det finnes 2 rader med tallet 13.

Plassene dine er på øvre del av feltet og er gode plasser ca midt på.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

The Boss

Lurer på en ting.. For å komme så "midt på" som mulig, må du da ha sete nr 1. på felt C eller på felt B? Om noen skjønner hva eg mener...

Bataljonen

Quote from: "The Boss"Lurer på en ting.. For å komme så "midt på" som mulig, må du da ha sete nr 1. på felt C eller på felt B? Om noen skjønner hva eg mener...


For å komme så sentrert som mulig må man ha sete 40 på felt B eller sete 1 på felt C.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

kapteinen

Til bataljonen.

Har dere et salgstall for p. kort på det nye bataljonsfeltet til neste år.
Er det solgt ut eller er det mye ledig?
Z

Bataljonen

Quote from: "kapteinen"Til bataljonen.

Har dere et salgstall for p. kort på det nye bataljonsfeltet til neste år.
Er det solgt ut eller er det mye ledig?


Det er pr idag solg i overkant av 500 partoutkort så det går unna. Halvparten er allerede solgt. Så om man vil sikre seg noenlunde gode plasser må man hive seg rundt og få sendt inn bestilling til hansa07@bataljonen.no
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Stoffi

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "kapteinen"Til bataljonen.

Har dere et salgstall for p. kort på det nye bataljonsfeltet til neste år.
Er det solgt ut eller er det mye ledig?


Det er pr idag solg i overkant av 500 partoutkort så det går unna. Halvparten er allerede solgt. Så om man vil sikre seg noenlunde gode plasser må man hive seg rundt og få sendt inn bestilling til hansa07@bataljonen.no


Dette høres glimrende ut. Salget er sÃ¥ vidt Ã¥pnet, og det er halvfullt allerede. FÃ¥r hÃ¥pe det ikke stopper opp, og at vi mÃ¥ spre oss til de to siste feltene nede.  :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

slang

Dette har eg lurt litt på. hvis de to midterste feltene er fylles opp fort og det forstatt er stor pågang, vil bataljonen allerede i år ha muligheten til å utvide med de ytterste feltene?
ansa 08

Bataljonen

Quote from: "slang"Dette har eg lurt litt på. hvis de to midterste feltene er fylles opp fort og det forstatt er stor pågang, vil bataljonen allerede i år ha muligheten til å utvide med de ytterste feltene?


Ja dette har vi mulighet til og med det tempoet bestillingene kommer inn så ser det ut som om Bataljonsfeltet vil bli større enn antatt. Ingenting er bedre en det.

Jeg tror denne seksjonen kommer til å bli meget bra og stemningen og trøkket herfra kommer til å bli enormt. Tror og håper at dette kan gi inspirasjon til at resten av stadion vil koke enda mer.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Xminator

Det er meget bra om man klarer å fylle de to midterste feltene. Det hadde vært ekstremt gledelig om man klarte å selge enda flere.

Drømmen må jo være at hele Hansa selges på denne måten. Da har Brann og Bataljonen fått til noe som er spesielt.

kapteinen

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "slang"Dette har eg lurt litt på. hvis de to midterste feltene er fylles opp fort og det forstatt er stor pågang, vil bataljonen allerede i år ha muligheten til å utvide med de ytterste feltene?


Ja dette har vi mulighet til og med det tempoet bestillingene kommer inn så ser det ut som om Bataljonsfeltet vil bli større enn antatt. Ingenting er bedre en det.

Jeg tror denne seksjonen kommer til å bli meget bra og stemningen og trøkket herfra kommer til å bli enormt. Tror og håper at dette kan gi inspirasjon til at resten av stadion vil koke enda mer.
Z

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Det er meget bra om man klarer å fylle de to midterste feltene. Det hadde vært ekstremt gledelig om man klarte å selge enda flere.

Drømmen må jo være at hele Hansa selges på denne måten. Da har Brann og Bataljonen fått til noe som er spesielt.


Hva da? At vi i så fall skulle bli den eneste supportergjengen som fyller bredden på en hel kortside?
Legg ned hele klubben!

Xminator

Noen som har pisset i kaffien din Krøvel? Er virkelig personlighetsbristen din så total at du ikke klarer å glede deg over at Bataljonen faktisk får til noe?

Nixon

Quote from: "Xminator"Det er meget bra om man klarer å fylle de to midterste feltene. Det hadde vært ekstremt gledelig om man klarte å selge enda flere.

Drømmen må jo være at hele Hansa selges på denne måten. Da har Brann og Bataljonen fått til noe som er spesielt.


Det kan kanskje virke som en drøm. Men hva med de som ikke vil melde seg inn i BBB? Det finnes en god del av disse på Hansa i dag, og jeg tror man skal respektere det, samtidig som man skal gi disse muligheten til også å kunne bidra fra Hansa i årene fremover.
Rød makt på Hansa

Corran

Har ikke de som har partoutkort førsterett på sine plasser?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Bataljonen

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Xminator"Det er meget bra om man klarer å fylle de to midterste feltene. Det hadde vært ekstremt gledelig om man klarte å selge enda flere.

Drømmen må jo være at hele Hansa selges på denne måten. Da har Brann og Bataljonen fått til noe som er spesielt.


Det kan kanskje virke som en drøm. Men hva med de som ikke vil melde seg inn i BBB? Det finnes en god del av disse på Hansa i dag, og jeg tror man skal respektere det, samtidig som man skal gi disse muligheten til også å kunne bidra fra Hansa i årene fremover.


Det er nettopp det vi gjør. Både medlemmer og ikke medlemmer kan få tilbud om å sitte på Hansa men da til diffrensiert pris.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Pondan

Vet BBB hvor mangen på de 2 midterste feltene som er solgt?

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Vet BBB hvor mangen på de 2 midterste feltene som er solgt?


Det er nå solgt ca halvparten allerede og det er "før" salget egentlig starter så vi har hatt en god start.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Pondan

Oki;) Dette T feltet da, hvordan ligger dere ann der?

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Oki;) Dette T feltet da, hvordan ligger dere ann der?


Ikke mange foreløpig men det vil nok komme flere etterhvert.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Noen som har pisset i kaffien din Krøvel? Er virkelig personlighetsbristen din så total at du ikke klarer å glede deg over at Bataljonen faktisk får til noe?


Jeg bare spør HVA det er som er så spesielt med å klare å fylle Hansa! Det var en som påstod at Bataljonen har fått til noe "helt spesielt" hvis vi klarer å fylle hele Hansa. Javel, men HVA er dette spesielle som jeg regner med at ingen andre i Norge får til, siden det er så spesielt?
Legg ned hele klubben!

Nixon

Rød makt på Hansa

anders_flanderz

Då hadde eg bestilt sesong kort på nedre hansa:D
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Stoffi

Quote from: "Nixon"


Mitt skip er lastet med voksne folk, og det er Hansa fylt med til neste sesong og. I hvertfall så langt i partoutkortsalget.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brannfrelst

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Nixon"


Mitt skip er lastet med voksne folk, og det er Hansa fylt med til neste sesong og. I hvertfall så langt i partoutkortsalget.


Iallefall øvre delen. Den nedre delen blir det nok en del unger/ungdommer,men så lenge det ikke florerer av de så må det vel gå greit? Er det noen fra felt Z(D) som har tenkt på å flytte seg neste år? Som dere vet om her inne?
2.10.07-Gullet kom hem!

Brannesen

Jeg sitter på felt z, neste års felt d. Vi fikk brev der det stod at vi kunne flytte til bt...det er uaktuellt. Vi flytter heller opp på øvre z. Noen andre jeg kjenner skal teste ut den nye tribunen som kommer når umbro blir revet. Der koster partoutkortene til gjengjeld mye mer! Håper så mange som mulig blir værende på z...der liker vi oss!
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

t0bben

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Nixon"


Mitt skip er lastet med voksne folk, og det er Hansa fylt med til neste sesong og. I hvertfall så langt i partoutkortsalget.


Iallefall øvre delen. Den nedre delen blir det nok en del unger/ungdommer,men så lenge det ikke florerer av de så må det vel gå greit? Er det noen fra felt Z(D) som har tenkt på å flytte seg neste år? Som dere vet om her inne?


Vi er 6 stk som flytter fra z og ned neste sessong. Har troen på at dette kan bli virkelig bra.

Xminator

Quote from: "Brannesen"Jeg sitter på felt z, neste års felt d. Vi fikk brev der det stod at vi kunne flytte til bt...det er uaktuellt. Vi flytter heller opp på øvre z. Noen andre jeg kjenner skal teste ut den nye tribunen som kommer når umbro blir revet. Der koster partoutkortene til gjengjeld mye mer! Håper så mange som mulig blir værende på z...der liker vi oss!


Ikke mye mer. Faktisk mindre enn de dyreste plassene på gamle sitte. Men så må man jo kjøpe setene i 15/5 år, så totalt sett er de klart dyrest ja.

BL

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Xminator"Noen som har pisset i kaffien din Krøvel? Er virkelig personlighetsbristen din så total at du ikke klarer å glede deg over at Bataljonen faktisk får til noe?


Jeg bare spør HVA det er som er så spesielt med å klare å fylle Hansa! Det var en som påstod at Bataljonen har fått til noe "helt spesielt" hvis vi klarer å fylle hele Hansa. Javel, men HVA er dette spesielle som jeg regner med at ingen andre i Norge får til, siden det er så spesielt?


Fra så tragisk som SS har vært de siste sesongene, til å fylle store deler av nedre Hansa må jo være en fjær i hatten for Bataljonen. Men det er klart, vil man alltid se på det negative så er ikke det noe problem:)
Hansa-
Felt Z

Stoffi

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Nixon"


Mitt skip er lastet med voksne folk, og det er Hansa fylt med til neste sesong og. I hvertfall så langt i partoutkortsalget.


Iallefall øvre delen. Den nedre delen blir det nok en del unger/ungdommer,men så lenge det ikke florerer av de så må det vel gå greit? Er det noen fra felt Z(D) som har tenkt på å flytte seg neste år? Som dere vet om her inne?


Kanskje på sidene, men på bataljonsfeltet blir nok snittet vesentlig høyere enn på SS. Virker som om mange kommer tilbake nå når det reorganiseres, ihvertfall det jeg har hørt og sett.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Erlend

Folk fÃ¥r vel være sÃ¥ unge de vil bare de synger! Er personlig 14 Ã¥r, men synger like mye som mange voksne folk. Har sesongkort pÃ¥ Nedre Hansa til neste Ã¥r.  Vil dette bli den nye "synge-tribunen?"  Hvis ikke, skal jeg gjøre mitt til at det blir det!

Stoffi

Quote from: "Erlend"Folk fÃ¥r vel være sÃ¥ unge de vil bare de synger! Er personlig 14 Ã¥r, men synger like mye som mange voksne folk. Har sesongkort pÃ¥ Nedre Hansa til neste Ã¥r.  Vil dette bli den nye "synge-tribunen?"  Hvis ikke, skal jeg gjøre mitt til at det blir det!


Ja, dette er syngefeltet. Visste du ikke det da du kjøpte?? Det står ganske tydelig.

Angående alder, det er lenge debattert og vedtatt at SS forsvant pga fjortissene. Er ikke ute etter en ny debatt, det er ikke personlig ment.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

monzilla

den debatten begynte for alvor da SS flyttet tilbake til ståtribunen etter et år i hansa. La oss si at debatten startet i 2000/2001. Dersom vi anslår disse fjortissene til en alder på en 13-15 år på den tiden vil disse da være 19-21/20-22 år i dag. Ser man bilder av SS i dag vil de fleste man ser se ut som de faller innenfor denne alderen. Ergo, fjortissproblematikken er noe vi vil merke mindre og mindre til i tiden fremover.

Stoffi

Quote from: "monzilla"den debatten begynte for alvor da SS flyttet tilbake til ståtribunen etter et år i hansa. La oss si at debatten startet i 2000/2001. Dersom vi anslår disse fjortissene til en alder på en 13-15 år på den tiden vil disse da være 19-21/20-22 år i dag. Ser man bilder av SS i dag vil de fleste man ser se ut som de faller innenfor denne alderen. Ergo, fjortissproblematikken er noe vi vil merke mindre og mindre til i tiden fremover.


Da har du sett bilder jeg ikke har sett.  :)  Sto selv pÃ¥ SS forrige sesong, og rager 1,88m over bakken noe som ikke er forferdelig høyt. Jeg kunne se over de aller fleste, utenom noen fÃ¥ som jeg kunne telle pÃ¥ to hender. Jeg vil anslÃ¥ snittalderen til maksimum 15-16, med forbehold om at jeg ikke er den beste til Ã¥ tippe alder.
Det virket egentlig som at når folk ble eldre, så forsvant mange og nye fjortisser kom til. Det blir akkurat som å gå på ungdomshuset. Veldig gøy i en periode, helt til man føler seg for gammel. SS kan på mange måter sammenlignes med et ungdomshus.

Men for all del, det er umulig å generalisere hele denne gruppen. Det er sikkert mange som blir og har blitt eldre og dermed nærmer seg det veldig lite politisk korrekte ordet "idealsupporteren".

Har liten tro på at ungdomsklubben følger etter til Hansa, og signaler tyder på at dette ikke skjer.
"syngegjengen" vår gjennomgår en aldri så liten revolusjon, og mange av de som før sto på SS returnerer til bataljonsfeltet.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Chrisstah

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "monzilla"den debatten begynte for alvor da SS flyttet tilbake til ståtribunen etter et år i hansa. La oss si at debatten startet i 2000/2001. Dersom vi anslår disse fjortissene til en alder på en 13-15 år på den tiden vil disse da være 19-21/20-22 år i dag. Ser man bilder av SS i dag vil de fleste man ser se ut som de faller innenfor denne alderen. Ergo, fjortissproblematikken er noe vi vil merke mindre og mindre til i tiden fremover.


Da har du sett bilder jeg ikke har sett.  :)  Sto selv pÃ¥ SS forrige sesong, og rager 1,88m over bakken noe som ikke er forferdelig høyt. Jeg kunne se over de aller fleste, utenom noen fÃ¥ som jeg kunne telle pÃ¥ to hender. Jeg vil anslÃ¥ snittalderen til maksimum 15-16, med forbehold om at jeg ikke er den beste til Ã¥ tippe alder.
Det virket egentlig som at når folk ble eldre, så forsvant mange og nye fjortisser kom til. Det blir akkurat som å gå på ungdomshuset. Veldig gøy i en periode, helt til man føler seg for gammel. SS kan på mange måter sammenlignes med et ungdomshus.

Men for all del, det er umulig å generalisere hele denne gruppen. Det er sikkert mange som blir og har blitt eldre og dermed nærmer seg det veldig lite politisk korrekte ordet "idealsupporteren".

Har liten tro på at ungdomsklubben følger etter til Hansa, og signaler tyder på at dette ikke skjer.
"syngegjengen" vår gjennomgår en aldri så liten revolusjon, og mange av de som før sto på SS returnerer til bataljonsfeltet.


følger de etter te hansa får de vel grundig opplæring of vel!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Mico

Dette er litt utenfor topic, men er det flere som sliter med å få sendt e-mail til post@brann.no (adressen som er oppgitt for tilbakemelding om partoutkort).

Oppreist

Jeg er lettere forvirret. På følgende link står det at Bataljonen har forhandlet priser for medlemmene på Hansatribunen (dvs nåværende Frydenbø-tribunen).

http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=668
http://www.brann.no/dokumenter/oversikt%202006.htm

Noen som kan hjelpe meg her??

Stein på stein blir Steinar.

kapteinen

Quote from: "Oppreist"Jeg er lettere forvirret. På følgende link står det at Bataljonen har forhandlet priser for medlemmene på Hansatribunen (dvs nåværende Frydenbø-tribunen).

http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=668
http://www.brann.no/dokumenter/oversikt%202006.htm

Noen som kan hjelpe meg her??



det som idag er zæøå blir neste år abcd
Z


Chrisstah

hva blir store stå neste år! brannalmenningen? hva er det?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Nixon

Quote from: "Chrisstah"hva blir store stå neste år! brannalmenningen? hva er det?


Xminator og resten av fiffen!:)
Rød makt på Hansa

Chrisstah

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Chrisstah"hva blir store stå neste år! brannalmenningen? hva er det?


Xminator og resten av fiffen!:)


ikke at eg skjønte noe av det;)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

slang

Hele nordre tribune, SS/umbro rives. kommer en nye tribune med endel VIP plasser og sånn.
ansa 08

EvenSteven

Quote from: "Mico"Dette er litt utenfor topic, men er det flere som sliter med å få sendt e-mail til post@brann.no (adressen som er oppgitt for tilbakemelding om partoutkort).


Hvordan sliter? Sendte min mail til den adressen, går utfra at den kom frem..

Hva tenkte du på ?

fettnok

finnes det noe setekart? altså hvor man kan se hvor hvert enkelt sete er.
ette går aaaaaldri bra!

BL

Quote from: "EvenSteven"
Quote from: "Mico"Dette er litt utenfor topic, men er det flere som sliter med å få sendt e-mail til post@brann.no (adressen som er oppgitt for tilbakemelding om partoutkort).


Hvordan sliter? Sendte min mail til den adressen, går utfra at den kom frem..

Hva tenkte du på ?


Ja, er ikke alene om å slite med det. Får tilbake feilmelding om at mailen ikke kom frem.
Hansa-
Felt Z

EvenSteven

Hmmm fikk ingen feilmelding.... Håper nå virkelig den kom frem... Ikke lyst å sitte på BT neste år :-(

Endre

Quote from: "BL"
Quote from: "EvenSteven"
Quote from: "Mico"Dette er litt utenfor topic, men er det flere som sliter med å få sendt e-mail til post@brann.no (adressen som er oppgitt for tilbakemelding om partoutkort).


Hvordan sliter? Sendte min mail til den adressen, går utfra at den kom frem..

Hva tenkte du på ?


Ja, er ikke alene om å slite med det. Får tilbake feilmelding om at mailen ikke kom frem.

Den feilmeldingen fikk jeg og, men legg merke til at feilmeldingen omtaler en konto som heter "test.test@brann.no".
Jeg tipper det er satt opp en feilaktig videresending av kopi som ikke virker.
Brann har nok mottatt mailene på post@brann.no. (Håper jeg inderlig!)

Mico

Quote from: "Endre"
Quote from: "BL"
Quote from: "EvenSteven"
Quote from: "Mico"Dette er litt utenfor topic, men er det flere som sliter med å få sendt e-mail til post@brann.no (adressen som er oppgitt for tilbakemelding om partoutkort).


Hvordan sliter? Sendte min mail til den adressen, går utfra at den kom frem..

Hva tenkte du på ?


Ja, er ikke alene om å slite med det. Får tilbake feilmelding om at mailen ikke kom frem.

Den feilmeldingen fikk jeg og, men legg merke til at feilmeldingen omtaler en konto som heter "test.test@brann.no".
Jeg tipper det er satt opp en feilaktig videresending av kopi som ikke virker.
Brann har nok mottatt mailene på post@brann.no. (Håper jeg inderlig!)


Godt poeng det der. Sliter med samme problem som dere.
Får håpe alle mailene er kommet fram (blant annet mine 5 :D )

Brannfrelst

Kan dere oppdatere ca en gang i uken/annenhver uke om hvor mange p.kort som er solgt på Hansa? Spennende å følge utviklingen.
2.10.07-Gullet kom hem!

Bataljonen

Det er solgt ca 580 partoutkort i underkant av en 3 ukers tid.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

duttleif

Quote from: "Bataljonen"Det er solgt ca 580 partoutkort i underkant av en 3 ukers tid.


kor mangen plassa e da som e tiltenkt bataljonen? (altså til 1500,-)

Bataljonen

Midtfeltene tar ca 1100 men vi har også tilgang på plasser på sidefeltene.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

fettnok

spør igjen: finnes det noe setekart?
ette går aaaaaldri bra!

Bataljonen

Quote from: "fettnok"spør igjen: finnes det noe setekart?


Det finnes ikke pr idag noen setekart på denne tribunen. Send en mail til hansa07@bataljonen.no om forespørsler om ledige plasser.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

fettnok

har fått plass, trenger bare ett setekart.
ette går aaaaaldri bra!

ole3000

Det er to felt. Hvert felt har 14 rader og ca 38 seter på hver rad. I dag går det fra venstre mot høyre på numrene. Ble det lettere nå?
i går for en til!

Erlend

Vet det er en liten avsporing her, men det sto at partoutkortene inkluderte medlemskap i BBB. Når får jeg informasjonen/medlemskortet som hører til? kommer det sammen med partoutkortet?
Bare sånn siden jeg først var i gang: hvorfor heter det partoutkort istedenfor bare sesongkort??

fettnok

vet hvor plassen blir:) men jeg skulle gjerne hatt ett setekart hvis noen har ett. er alltid kjekt å ha.
ette går aaaaaldri bra!

Gud

Quote from: "Erlend"Vet det er en liten avsporing her, men det sto at partoutkortene inkluderte medlemskap i BBB. Når får jeg informasjonen/medlemskortet som hører til? kommer det sammen med partoutkortet?
Bare sånn siden jeg først var i gang: hvorfor heter det partoutkort istedenfor bare sesongkort??


I Bergen har det alltid hett partoukort, og slik skal det fortsatt være. Andre steder i Norge heter det sesongkort, men vi bergensere forbeholder oss retten til å være litt mer dannet og kaller det derfor partoukort.

Bataljonen

Quote from: "Erlend"Vet det er en liten avsporing her, men det sto at partoutkortene inkluderte medlemskap i BBB. Når får jeg informasjonen/medlemskortet som hører til? kommer det sammen med partoutkortet?
Bare sånn siden jeg først var i gang: hvorfor heter det partoutkort istedenfor bare sesongkort??


Medlemskapet som er inkludert i partoutkortprisen gjelder for sesongen 2007. Brann sender ut faktura for partoutkortet i midten av november mnd og når denne innbetalingen er bokført bli medlemskortet sendt ut.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

brann:)

men eg lurer på en ting. eg skal på borteturen no til helgen. der må du ha medlemskap. og eg har bestillt patourkort til neste år på nedre hansa så må eg kjøpe medlemskap til turen eller går det greit at eg har kjøpt patourkort. sånn at eg slepper å kjøpe patourkort med medlemskap og kjøpe medlemskap når eg ska på turen blir jo ganske dyrt då.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Tifo-gruppen

Du må nok kjøpe medlemskap når du skal på tur. Partoutkortet gjelder neste sesong og det vil også medlemskapet som følger med gjøre.
Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Erlend

Ole300 sa:
Det er to felt. Hvert felt har 14 rader og ca 38 seter på hver rad. I dag går det fra venstre mot høyre på numrene. Ble det lettere nå?

Er det fra venstre mot høyre for de som sitter på Hansa eller motsatt?

brann:)

kan du gje meg tall på kor mange patourkort da e solgt?
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Stoffi

Quote from: "brann:)"kan du gje meg tall på kor mange patourkort da e solgt?


Det hjelper å lese i tråden før du spør om noe som nettopp er svart på. 580 partoutkort står det.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

symo

Quote from: "Erlend"Ole300 sa:
Det er to felt. Hvert felt har 14 rader og ca 38 seter på hver rad. I dag går det fra venstre mot høyre på numrene. Ble det lettere nå?

Er det fra venstre mot høyre for de som sitter på Hansa eller motsatt?


Når du sier fra venstre mot høyre. Er det da når du står på tribunen, eller når du står på banen og ser på tribunen? Jeg mener det første.

Dette har vert en problemstilling før. Men husker ikke hva vi kom frem til.

Stoffi

Quote from: "symo"
Quote from: "Erlend"Ole300 sa:
Det er to felt. Hvert felt har 14 rader og ca 38 seter på hver rad. I dag går det fra venstre mot høyre på numrene. Ble det lettere nå?

Er det fra venstre mot høyre for de som sitter på Hansa eller motsatt?


Når du sier fra venstre mot høyre. Er det da når du står på tribunen, eller når du står på banen og ser på tribunen? Jeg mener det første.

Dette har vert en problemstilling før. Men husker ikke hva vi kom frem til.


Hvis du står i midtsirkelen og ser opp på Hansa, så begynner 1 fra venstre og bortover.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Bataljonen

En liten oppdatering: Det er nå solgt rundt 750 partoutkort på Nedre Hansa.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

duttleif

har ikkje fått bestillt partoutkort enda. prøver å få med meg andre.
så eg lurte litt på ka som er fristen til å bestille på nedre hansa?
einaste som står er at rekninge blir sendt ut i mitden av november.

Pondan

Du har no en god stund på deg enda tror jeg...

ole3000

Dette går mot fulle midtfelt dere:) Var det ikke slik at de to feltene på sidene også ble "bataljonsfelt" hvis de to midterste feltene ble utsolgt med partoukort?
i går for en til!

Min

Neste sesong gjør jeg comeback pÃ¥ stadion.  :shock:

Ja jeg skal være ærlig jeg har ikke gått regelmessig siden vi spilte kvallikkamp mot Sandefjord. Jeg gikk stort sett depressiv hele sesongen gjennom og etter råd fra psykolog og forståsegpåere valgte jeg å ikke fornye sesongkortet den påfølgende sesongen, og meldte meg også ut av BST. :(

Jeg sneik meg på stadion i går. Til tider fantastisk stemning men ikke helt som i gamle dager, til tross for at det var 19 000 på stadion. Sant nok jeg satt på felt E mot BT og var skikkelig brisen så kan være jeg gikk glipp av det som kom fra hansa. :oops:

Uansett, til poenget: Ble ikke så nedfor i dag som jeg hadde trodd. Hadde Brann tapt kvallikkampen mot Sandefjord hadde livet tatt slutt, men har sannsynligvis vokst det fra meg nå. I dag stod jeg opp klokken 19:00. I gamle dager hadde jeg sluttet å fungere til neste gang Brann seiret. :roll:

Hvordan jeg skal fÃ¥ fri fra jobben og hva min psykolog syntes om all dette fÃ¥r heller være. Sesongen 07 gjør jeg comeback og jeg hÃ¥per jeg ser dere alle der :) Borteturer blir heller ikke noe problem sÃ¥ lenge Tromsø rykker ned  :D

Bataljonen

Ny oppdatering: Vi runder øyeblikkelig 900 solgte partoutkort.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Stoffi

Quote from: "Min"Neste sesong gjør jeg comeback pÃ¥ stadion.  :shock:

Ja jeg skal være ærlig jeg har ikke gått regelmessig siden vi spilte kvallikkamp mot Sandefjord. Jeg gikk stort sett depressiv hele sesongen gjennom og etter råd fra psykolog og forståsegpåere valgte jeg å ikke fornye sesongkortet den påfølgende sesongen, og meldte meg også ut av BST. :(

Jeg sneik meg på stadion i går. Til tider fantastisk stemning men ikke helt som i gamle dager, til tross for at det var 19 000 på stadion. Sant nok jeg satt på felt E mot BT og var skikkelig brisen så kan være jeg gikk glipp av det som kom fra hansa. :oops:

Uansett, til poenget: Ble ikke så nedfor i dag som jeg hadde trodd. Hadde Brann tapt kvallikkampen mot Sandefjord hadde livet tatt slutt, men har sannsynligvis vokst det fra meg nå. I dag stod jeg opp klokken 19:00. I gamle dager hadde jeg sluttet å fungere til neste gang Brann seiret. :roll:

Hvordan jeg skal fÃ¥ fri fra jobben og hva min psykolog syntes om all dette fÃ¥r heller være. Sesongen 07 gjør jeg comeback og jeg hÃ¥per jeg ser dere alle der :) Borteturer blir heller ikke noe problem sÃ¥ lenge Tromsø rykker ned  :D


Godt Ã¥ se at du kommer tilbake, til tross for psykologrÃ¥d om Ã¥ ikke gÃ¥.  :)



900 partoutkort på BBB-feltet? Dette lover meget bra. :) Fortsatt lenge igjen til partoutkortsalget stenger.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

paf

Quote from: "Bataljonen"Ny oppdatering: Vi runder øyeblikkelig 900 solgte partoutkort.

Dette er jo kjempebra. På tide med utvidelse allerede? I så fall: Hvilken vei? Eller skal vi bare gå for hele feltet med det samme? Ser at Brann snart begynner å selge resten av nedre Hansa. Er da litt dumt om Brann må begynne å hive på folk?
Godt jobbet alle sammen!

Xminator

Enig, her er det vel bare å hive seg rundt og få med seg to to siste feltene også :) Har stor tro på at dette blir en virkelig god stemningsskaper på stadion. Utfordringen blir selvsagt å holde trykket oppe når det går trått på banen, eller for den del sørge for at folk er ferdige med pølsene til andre omgang starter.

En annen ting som kan bli ett problem er at folk ikke kommer før 10 minutter før kampen. Har Bataljonen gjort seg noen tanker om hvordan man kan få folk til å komme 40-50 minutter før kampen så det er litt trøkk under oppvarmingen?

Stoffi

Quote from: "Xminator"

En annen ting som kan bli ett problem er at folk ikke kommer før 10 minutter før kampen. Har Bataljonen gjort seg noen tanker om hvordan man kan få folk til å komme 40-50 minutter før kampen så det er litt trøkk under oppvarmingen?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brannfrelst

Dette er jo faktisk en god idè nå når "Hansa VIPen" blir flyttet over på Nordre tribune. Mulig for BBB å låne Brann buisness club til et vorspiel sted foran hjemmekampene? Hadde vert genialt,og folk hadde sikkert kommet litt tidligere. Godt alterativ til fotballpuben.
Ellers er det glimrende at vi nesten har solgt 1000 partoutkort før salget egentlig er startet!! Inneværende sesong var det vel solgt 3-400 på Store stå? Stor forandring.
2.10.07-Gullet kom hem!

symo

Hvordan går det med forsangerfeltet? Noen som melder sin interesse? Blir jo ikke noe poeng hvis det bare er 50 interesserte. Forøvrig veldig bra med 900 allerede.

Er det forresten kommet ut noe info til medlemmene ang. sesongkort/plassering av de syngende. Er jo ikke alle som er på nett å leser.

Nixon

Nå var poenget til Xminator å få folk opp på tribunen.
Ikke under den...
Rød makt på Hansa

Brannfrelst

Er jo litt lettere å komme tidligere når du allerede er 1 min unna tribunen. Og det er jo også mulig å stenge av serveringen 30 min før kampstart. Men la ikke denne tråden skli ut i et helt annet enn emne;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Stoffi

Quote from: "symo"Hvordan går det med forsangerfeltet? Noen som melder sin interesse? Blir jo ikke noe poeng hvis det bare er 50 interesserte. Forøvrig veldig bra med 900 allerede.

Er det forresten kommet ut noe info til medlemmene ang. sesongkort/plassering av de syngende. Er jo ikke alle som er på nett å leser.


Uten å vite det helt sikkert, så tror jeg sangfeltet er fyllt opp. Jeg og mine har 2 eller 4 plasser på sangfeltet, resten av oss står rett ved siden av. Kommer ikke til å merke så mye til hvem av oss som står på sangfeltet og hvem som ikke står der.

Forsangfeltet er forresten formet som en T. Husker ikke helt i farten hvilke seter og rekker det gjelder.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Quote from: "Brannfrelst"Er jo litt lettere å komme tidligere når du allerede er 1 min unna tribunen.


Da er det også lettere å komme 1 minutt før...
Rød makt på Hansa

Bataljonen

Quote from: "paf"
Quote from: "Bataljonen"Ny oppdatering: Vi runder øyeblikkelig 900 solgte partoutkort.

Dette er jo kjempebra. På tide med utvidelse allerede? I så fall: Hvilken vei? Eller skal vi bare gå for hele feltet med det samme? Ser at Brann snart begynner å selge resten av nedre Hansa. Er da litt dumt om Brann må begynne å hive på folk?
Godt jobbet alle sammen!


Det er vel litt over 250 ledige plasser igjen men det går jevnt og trutt. Vi har en dialog med Brann om sidefeltene også men vi kan ikke "holde av" en haug med plasser på sidefeltene i lengre tid. Så kom igjen de som ønsker å lage et helvettes trøkk på Hansa til neste år og bestill ditt partoutkort sammen med gjengen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Quote from: "Xminator"
En annen ting som kan bli ett problem er at folk ikke kommer før 10 minutter før kampen. Har Bataljonen gjort seg noen tanker om hvordan man kan få folk til å komme 40-50 minutter før kampen så det er litt trøkk under oppvarmingen?


Klart dette er noe å tenke på men vi har ikke et godt svar på dette. Men et meget aktuelt spørsmål som man bør tenke på. Nå har vi vinteren igjennom å eventuelt gjøre noe i forhold til bla dette. Innspill mottas med takk.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Quote from: "Brannfrelst"Dette er jo faktisk en god idè nå når "Hansa VIPen" blir flyttet over på Nordre tribune. Mulig for BBB å låne Brann buisness club til et vorspiel sted foran hjemmekampene? Hadde vert genialt,og folk hadde sikkert kommet litt tidligere. Godt alterativ til fotballpuben.
Ellers er det glimrende at vi nesten har solgt 1000 partoutkort før salget egentlig er startet!! Inneværende sesong var det vel solgt 3-400 på Store stå? Stor forandring.


Som jeg skrev i annen tråd om dette så har vi ytret ønske om å få bruke dette lokalet til neste sesong og Brann er positiv til dette. Vi skal ha videre samtaler om dette ila vinteren og se hva vi kan komme frem til.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Quote from: "symo"Hvordan går det med forsangerfeltet? Noen som melder sin interesse? Blir jo ikke noe poeng hvis det bare er 50 interesserte. Forøvrig veldig bra med 900 allerede.

Er det forresten kommet ut noe info til medlemmene ang. sesongkort/plassering av de syngende. Er jo ikke alle som er på nett å leser.


Forsangerfeltet er godt fylt opp, nå er det kun ledig fra rad 4 og nedover så vi tror vi har fått samlet en god gjeng her.
Når det gjelder denne sanggruppen/forsangerfeltet vil vi ha et infomøte/dugnadsmøte ift dette om ikke så altfor lenge. Her vil vi invitere alle de som ønsker å bidra til gruppen, enten med nye tekster, sanger, kamprop eller annet arbeid som gruppen skal gjøre. Eventuelle spørsmål omkring dette rettes til Morten på talhaug@bataljonen.no

Når det gjelder info til de som har bestilt partoutkort er det sendt returmail til de som har bestilt på hansa07@bataljonen.no adressen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Xminator

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Xminator"
En annen ting som kan bli ett problem er at folk ikke kommer før 10 minutter før kampen. Har Bataljonen gjort seg noen tanker om hvordan man kan få folk til å komme 40-50 minutter før kampen så det er litt trøkk under oppvarmingen?


Klart dette er noe å tenke på men vi har ikke et godt svar på dette. Men et meget aktuelt spørsmål som man bør tenke på. Nå har vi vinteren igjennom å eventuelt gjøre noe i forhold til bla dette. Innspill mottas med takk.


Har bare en løsning og den er nok i seneste laget å komme med. Unumererte seter. Da blir det konkurranse om de beste setene og folk kommer før.

Nixon

En av de viktigste oppgavene til forsangergruppen bør være å komme tidlig og starte syngingen. Det vil forhåpentligvis trekke med seg flere.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"
Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Xminator"
En annen ting som kan bli ett problem er at folk ikke kommer før 10 minutter før kampen. Har Bataljonen gjort seg noen tanker om hvordan man kan få folk til å komme 40-50 minutter før kampen så det er litt trøkk under oppvarmingen?


Klart dette er noe å tenke på men vi har ikke et godt svar på dette. Men et meget aktuelt spørsmål som man bør tenke på. Nå har vi vinteren igjennom å eventuelt gjøre noe i forhold til bla dette. Innspill mottas med takk.


Har bare en løsning og den er nok i seneste laget å komme med. Unumererte seter. Da blir det konkurranse om de beste setene og folk kommer før.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Quote from: "krøvel vellevold"


Som du så pent sier det i en annen tråd, da får de skaffe seg sesongkort ett annet sted. De som virkelig vil stå på bataljonsfeltet kommer en halvtime før.

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"
Quote from: "krøvel vellevold"


Som du så pent sier det i en annen tråd, da får de skaffe seg sesongkort ett annet sted. De som virkelig vil stå på bataljonsfeltet kommer en halvtime før.


Det er helt feil. Folk vil stå der fordi de vil synge. Hvis de er nødt til å møte opp en halvannen time før kampen for å få seg en bra plass før alle fjortisene gjør det, så finner de seg et heller en annen tribune de kan få en fast plass. Mener du man skal gjøre supporterfeltet så lite attraktivt som mulig? Nå kan vi dessuten administrere plassene slik vi vil, og ikke risikere at 500 fjortisjenter okkuperer midten med en gang portene åpner.
Legg ned hele klubben!

2rB

Da har Brann lagt ut nytt kart over stadion: kart_stadion.pdf

Noen som forresten veit størrelsen på feltene på Hansa?

Viss eg husker rett er det er vel 14 rader oppover?
Kor mange seter er det i bredda? Likt på alle feltene?


Edit... eg fann eg fann... + såg at det låg ein html-versjon av kartet tidligere i tråden...
QuoteErlend sa:
Ole300 sa:

Det er to felt. Hvert felt har 14 rader og ca 38 seter på hver rad. I dag går det fra venstre mot høyre på numrene. Ble det lettere nå?

Er det fra venstre mot høyre for de som sitter på Hansa eller motsatt?

Erlend

jeg har kjøpt paroutkort pÃ¥ hansa for meg selv, men nÃ¥ fant jeg plutselig ut at ogsÃ¥ noen venner har tenkt seg Ã¥ kjøpe partoutkort der ogsÃ¥.  GÃ¥r det an Ã¥ fÃ¥ byttet plass slik at jeg kommer ved siden av de?

Stoffi

Quote from: "Erlend"jeg har kjøpt paroutkort pÃ¥ hansa for meg selv, men nÃ¥ fant jeg plutselig ut at ogsÃ¥ noen venner har tenkt seg Ã¥ kjøpe partoutkort der ogsÃ¥.  GÃ¥r det an Ã¥ fÃ¥ byttet plass slik at jeg kommer ved siden av de?


Send mail til bataljonen, mye bedre enn å poste her.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Erlend

greit takk for svar.  Mente egentlig om det er mulig Ã¥ fÃ¥ gjennomført men antar det er det ut i fra svaret ditt

Kalinkasvingen

Ser at det står omtalt på brann.no at man nå ikke trenger å fornye partoutkortet sitt hver sesong:"Om du skulle fristes av tanken på å ikke måtte fornye ditt partoutkort hver eneste sesong, så kan du altså sikre deg din plass gjennom Brann Allemenningen. Mer informasjon om alle fordelene Brann Allmenningen gir finner du her".
Vile dette si at man kan kjøpe partoutkort for to år? Eller har Brann innført så mange nye varianter av billetter at det rett og slett går i ball for de ansvarlige?

Bataljonen

Quote from: "Timmen"Ser at det står omtalt på brann.no at man nå ikke trenger å fornye partoutkortet sitt hver sesong:"Om du skulle fristes av tanken på å ikke måtte fornye ditt partoutkort hver eneste sesong, så kan du altså sikre deg din plass gjennom Brann Allemenningen. Mer informasjon om alle fordelene Brann Allmenningen gir finner du her".
Vile dette si at man kan kjøpe partoutkort for to år? Eller har Brann innført så mange nye varianter av billetter at det rett og slett går i ball for de ansvarlige?


Dette gjelder for enten 2, 6 eller 15 års leie.

http://www.brann.no/index.php?mapping=121
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Kalinkasvingen

SÃ¥ de skrive partoutkort,men mener seteleie?
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5106
Jaja, men da er det jo i beste fall villedende reklame. Med vilje, eller av ren dumhet.

symo

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "symo"Hvordan går det med forsangerfeltet? Noen som melder sin interesse? Blir jo ikke noe poeng hvis det bare er 50 interesserte. Forøvrig veldig bra med 900 allerede.

Er det forresten kommet ut noe info til medlemmene ang. sesongkort/plassering av de syngende. Er jo ikke alle som er på nett å leser.


Forsangerfeltet er godt fylt opp, nå er det kun ledig fra rad 4 og nedover så vi tror vi har fått samlet en god gjeng her.
Når det gjelder denne sanggruppen/forsangerfeltet vil vi ha et infomøte/dugnadsmøte ift dette om ikke så altfor lenge. Her vil vi invitere alle de som ønsker å bidra til gruppen, enten med nye tekster, sanger, kamprop eller annet arbeid som gruppen skal gjøre. Eventuelle spørsmål omkring dette rettes til Morten på talhaug@bataljonen.no

Når det gjelder info til de som har bestilt partoutkort er det sendt returmail til de som har bestilt på hansa07@bataljonen.no adressen.




Det jeg lurer på er om det er sendt ut info til medlemmene som ikke har bestillt sesongkort. Da mener jeg til alle medlemmene. Er nok endel som ikke har fått med seg at det vil være lurt å bestille sesongkort nå for å få plass på nedre hansa. Hadde vel da vert greit med et skriv der det står at det haster hvis du vil stå med de syngende.

Eller stod det noe om dette i "stein på stein"?

Mener det vil være lurt å samle flest mulig som er interessert i å lage stemning. Og da lettere mulighet for å utvide til felt A og D også

Bataljonen

Det er ikke sendt ut brev til våre medlemmer. Det er i lengre tid gjort klart hva som var planen med nedre hansa og om hvordan bestillingen foregår. Det har lagt ute på nettsiden vår lenge samt vi har annonsert om dette i avisen og på Brann sinde hjemmesider.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Da er vi kun 36 partoutkort fra å runde 1000 solgte ! Den heldige som blir nummer 1000 får en god klem fra Henk :)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Stoffi

Quote from: "Bataljonen"Da er vi kun 36 partoutkort fra å runde 1000 solgte ! Den heldige som blir nummer 1000 får en god klem fra Henk :)


230~ partoutkort solgt bare de siste 10 dagene. :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

krøvel vellevold

Quote from: "Bataljonen"Da er vi kun 36 partoutkort fra å runde 1000 solgte ! Den heldige som blir nummer 1000 får en god klem fra Henk :)

Men i og med at de to midterste feltene kun tar 1100, så sier det jo seg selv at vi klarer å selge ut disse som p-kort alene. Hvor skal vi gjøre av dem som skal stå med supporterne, men kjøper enkeltbillett fordi de ikke har råd til p-kort eller fordi de bare går av og til? For nå selges det jo ordinære p-kort til gud og hvermann på sidefeltene, og da er vel en ekspansjon umulig til kommende sesong? Og kjenner jeg Brann rett, så har de vel glemt å opplyse om at det ikke er fornyelsesrett på de to sidefeltene, og at vi dermed heller ikke får ekspandere utover i fremtiden heller? Mener Brann burde solgt ut alle sine p-kort på alle øvrige tribuner før de begynte å selge på de to sidefeltene på Nedre Hansa!
Legg ned hele klubben!

Corran

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Bataljonen"Da er vi kun 36 partoutkort fra å runde 1000 solgte ! Den heldige som blir nummer 1000 får en god klem fra Henk :)

Men i og med at de to midterste feltene kun tar 1100, så sier det jo seg selv at vi klarer å selge ut disse som p-kort alene. Hvor skal vi gjøre av dem som skal stå med supporterne, men kjøper enkeltbillett fordi de ikke har råd til p-kort eller fordi de bare går av og til? For nå selges det jo ordinære p-kort til gud og hvermann på sidefeltene, og da er vel en ekspansjon umulig til kommende sesong? Og kjenner jeg Brann rett, så har de vel glemt å opplyse om at det ikke er fornyelsesrett på de to sidefeltene, og at vi dermed heller ikke får ekspandere utover i fremtiden heller? Mener Brann burde solgt ut alle sine p-kort på alle øvrige tribuner før de begynte å selge på de to sidefeltene på Nedre Hansa!


Det er ikke fornyelsesrett noen steder på stadion lengre Bortsett fra Hvermansen
Og de som kom fra Umbro i år (meg feks) og sitter på sidefeltene vil ha førsterett på å velge plasser på nye søndre til 2008 så det er vel forsåvidt opplyst om det. MEN om de når max partoutkort og disse har førsterett på nye partoutkort i 2008 så er det jo ikke så mange ledige paroutplasser igjen Så da kan utvidelse av Bataljon felt bli umulig pga at det ikke selges nye partoutkort, Og dette med forbehold om at de ikke utvider partoutkort kvoten neste sesong fra 12000
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Hvor skal vi gjøre av dem som skal stå med supporterne, men kjøper enkeltbillett fordi de ikke har råd til p-kort eller fordi de bare går av og til? For nå selges det jo ordinære p-kort til gud og hvermann på sidefeltene


Så du mener at slengere som bare går av og til skal prioriteres fremfor partoutkortinnehavere? Gjerne folk som har hatt partoutkort i mange år, men som av ulike årsaker har valgt å ikke bli en del av VIPene på Umbro-tribunen. Det er jo naturlig at Brann lar disse få velge fritt blant de beste gjenværende plassene, og ikke reservere de til av-og-til-supporterne.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"Hvor skal vi gjøre av dem som skal stå med supporterne, men kjøper enkeltbillett fordi de ikke har råd til p-kort eller fordi de bare går av og til? For nå selges det jo ordinære p-kort til gud og hvermann på sidefeltene


Så du mener at slengere som bare går av og til skal prioriteres fremfor partoutkortinnehavere? Gjerne folk som har hatt partoutkort i mange år, men som av ulike årsaker har valgt å ikke bli en del av VIPene på Umbro-tribunen. Det er jo naturlig at Brann lar disse få velge fritt blant de beste gjenværende plassene, og ikke reservere de til av-og-til-supporterne.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Altså: Så lenge det er de som skal FORNYE fjoårets kort som skal ha plass, så er det mer enn nok plass på de øvrige tribunene. (ca 8000 har ca 10500 plasser å velge mellom). De trenger altså ikke å forsyne seg av Nedre Hansa.


Trenger og trenger. Det er jo ikke det som er poenget. Vi snakker her om gode kunder, kanskje gjennom mange år, som har fått oppfylt ønskene sine når de først har blitt tvangsflyttet. De vil kanskje ikke sitte på en familietribune, bak søyler på gamle sitte eller helt i enden av P-feltet. For det er jo ikke 10.500 GODE plasser å velge mellom. Jeg synes faktisk disse skal få fordeler fremfor de som kommer dinglende ut på nyåret.

Quote from: "krøvel vellevold"Om en måned åpnes muligheten for NYE p-kortinnehavere. Men før det kunne jo deler av sidefeltene være solgt til folk som skal stå med Bataljonen.


Nå er jo ikke Bataljonsfeltet utsolgt, så alle som til dags dato vil stå med Bataljonen har fått og har fortsatt sjansen til det. Når det blir utsolgt regner jeg med at Bataljonen kan selge/formidle partoutkort til disse sidefeltene uten å retten til hele feltet. Så jeg vil tro at alle som vil kan få sjansen til å stå med Bataljonen.

Ellers er det jo nye toner fra deg dette. Du har jo aldri før hatt noe særlig medfølelse med de som kjøper billett i siste liten...
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"Altså: Så lenge det er de som skal FORNYE fjoårets kort som skal ha plass, så er det mer enn nok plass på de øvrige tribunene. (ca 8000 har ca 10500 plasser å velge mellom). De trenger altså ikke å forsyne seg av Nedre Hansa.


Trenger og trenger. Det er jo ikke det som er poenget. Vi snakker her om gode kunder, kanskje gjennom mange år, som har fått oppfylt ønskene sine når de først har blitt tvangsflyttet. De vil kanskje ikke sitte på en familietribune, bak søyler på gamle sitte eller helt i enden av P-feltet. For det er jo ikke 10.500 GODE plasser å velge mellom. Jeg synes faktisk disse skal få fordeler fremfor de som kommer dinglende ut på nyåret.

Quote from: "krøvel vellevold"Om en måned åpnes muligheten for NYE p-kortinnehavere. Men før det kunne jo deler av sidefeltene være solgt til folk som skal stå med Bataljonen.


Nå er jo ikke Bataljonsfeltet utsolgt, så alle som til dags dato vil stå med Bataljonen har fått og har fortsatt sjansen til det. Når det blir utsolgt regner jeg med at Bataljonen kan selge/formidle partoutkort til disse sidefeltene uten å retten til hele feltet. Så jeg vil tro at alle som vil kan få sjansen til å stå med Bataljonen.

Ellers er det jo nye toner fra deg dette. Du har jo aldri før hatt noe særlig medfølelse med de som kjøper billett i siste liten...
Legg ned hele klubben!

Nixon

Du tar fortsatt ikke poenget. Det er ikke at det ikke finnes gode plasser andre steder. Men at partoutkortinnehavere skal få velge akkurat de plassene de vil ha. Fordi de er gode kunder, og har gjerne vært det i mange år. Det er jo et prinsipp som både Brann og Bataljonen bruker, f.eks. ved tildeling av cupfinalebilletter.

Jeg hadde ikke likt å fått begrensninger bare fordi det kanskje kom noen nye kunder en gang i fremtiden. Da hadde jeg i alle fall kjent meg forfordelt.

Når det gjelder bruken av "i siste liten" var det selvsagt satt på spissen. Men jeg trodde du (av alle) ville ta den, du er jo ikke akkurat ukjent med fenomenet...:)
Rød makt på Hansa

Pondan

Om sidefeltene på nedre hansa enda er tom, burde vel BBB gått inn for å fått halve på hver sidefelt.. No når BBB er i en sånn vekst, så vil det vere veldig dumt og si nei til folk som vil stå med BBB sine folk..

Corran

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"Hvor skal vi gjøre av dem som skal stå med supporterne, men kjøper enkeltbillett fordi de ikke har råd til p-kort eller fordi de bare går av og til? For nå selges det jo ordinære p-kort til gud og hvermann på sidefeltene


Så du mener at slengere som bare går av og til skal prioriteres fremfor partoutkortinnehavere? Gjerne folk som har hatt partoutkort i mange år, men som av ulike årsaker har valgt å ikke bli en del av VIPene på Umbro-tribunen. Det er jo naturlig at Brann lar disse få velge fritt blant de beste gjenværende plassene, og ikke reservere de til av-og-til-supporterne.


No rører du litt krøvel
Eg var av de første som var oppe på stadion den siste dagen av fordelingen for Umbro folket. Det eg kunne velge i var de to ytterste feltene på nedre Hansa, Bak stolper på søndre, de fremste rekkene (hvor en sitter ute i regn) på søndre og en del plasser på BT. BT var det størst plass på, men der valgte eg (og mange med meg ikke) for der får du solen midt i trynet, det er litt vel nært bortesupportere. Bak stolpe og uten tak var heller ikke fristendes så Hansa måtte det bli (stemmningen som blir det gjorde også sitt).
Og så en ting til som gjorde det vanskelig å velge plasser var at eg og mine kjommier ville sitte sammen og vi var 5 stk det gjorde det enda vanskeligere. De fleste av de som kommer fra Umbro sitter gjerne en del sammen så dette skal og gå opp i kabalen.
Og så var det mange som kjøpte ekstra plasser i forhold til i fjor. Dette kan ikkje eg klage på siden eg var en av de som klaget på at ikkje Brann var litt mer fleksible der i fjor.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"Du tar fortsatt ikke poenget. Det er ikke at det ikke finnes gode plasser andre steder. Men at partoutkortinnehavere skal fÃ¥ velge akkurat de plassene de vil ha.  )
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Så hva er forskjellen for dem om de får velge å sitte på sidefeltene på Nedre Hansa, eller de ikke får det? Sidefeltene på Nedre Hansa er vel ikke akkurat superattraktive?


Skjønner ikke helt hva du mener. Forskjellen er selvsagt stor. Hele poenget her er at folk må få velge. Og skal andre mene noe om hva den enkelte synes er attraktivt? Nærhet til nye SS kan jo være et poeng for mange som har hatt gamle SS under seg. Og når det gjelder BT-tribunen var sol i øynene et argument du brukte for ikke å flytte SS bort på BT. Så du mener jo at Hansa er mer attraktiv enn BT.

Et annet moment her er jo også pris. Nedre Hansa har de billigste partoutkortene etter BBB-feltet og familietribunen på BT. Jeg synes ikke det er rett at eksisterende partoutkortinnehavere skal lide økonomisk fordi man skal reservere såpass mange seter til folk som kanskje bare går på noen kamper i løpet av sesongen.

Ellers kan man jo stole litt på Corran som tross alt stod oppe på Stadion med en oversikt over ledige seter.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"[ Skjønner ikke helt hva du mener. Forskjellen er selvsagt stor. Hele poenget her er at folk må få velge. Og skal andre mene noe om hva den enkelte synes er attraktivt? Nærhet til nye SS kan jo være et poeng for mange som har hatt gamle SS under seg. Og når det gjelder BT-tribunen var sol i øynene et argument du brukte for ikke å flytte SS bort på BT. Så du mener jo at Hansa er mer attraktiv enn BT.

. Jeg synes ikke det er rett at eksisterende partoutkortinnehavere skal lide økonomisk fordi man skal reservere såpass mange seter til folk som kanskje bare går på noen kamper i løpet av sesongen.

.
Legg ned hele klubben!

symo

Enig med krøvel ang. info til medlemmene. Medlemmene til bataljonen har ikke fått tilbud om fornyet sesongkort, ihertfall ikke skriftlig. Bare den infoen som står på nettet. Og den er det langt fra alle som leser. Og når det da er 5 måneder igjen til seriestart, er det ikke alle som har tenkt tanken på å bestille nytt sesongkort før de blir "pushet" litt av BBB".

Savner info via post! Tror det å få noe i posten gir medlemmene følesen av å vere medlem i noe. Og ikke bare betale til noe de ikke hører noe fra. Viktig å få folk til å føle at de betyr noe. Eller noe i den dur..

Morriss

Hvor mange er solgt/bestillt til nå?

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Det er neppe mer attraktivt å sitte nede i hjørnet på Hansa, hvor man i tillegg får utsikten delvis forstyrret av de som står på midtfeltene, enn midt på/høyt oppe på BT. Sol eller ikke.


Ja, selvsagt. De vil jo velge å sitte nederst i hjørnet. At de kanskje kan ha valgt å sitte høyt oppe noen meter fra de bejublede BBB-feltene er jo helt utenkelig.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"Det er neppe mer attraktivt å sitte nede i hjørnet på Hansa, hvor man i tillegg får utsikten delvis forstyrret av de som står på midtfeltene, enn midt på/høyt oppe på BT. Sol eller ikke.


Ja, selvsagt. De vil jo velge å sitte nederst i hjørnet. At de kanskje kan ha valgt å sitte høyt oppe noen meter fra de bejublede BBB-feltene er jo helt utenkelig.


Høyt oppe og høyt oppe, fru Nixon! Vi snakker tross alt om NEDRE Hansa her! Da må det jo være bedre å sitte høyt og sentralt på BT!
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Høyt oppe og høyt oppe, fru Nixon! Vi snakker tross alt om NEDRE Hansa her! Da må det jo være bedre å sitte høyt og sentralt på BT!


Bedre for hvem? Du ville jo ikke ha BBB-feltet høyt og sentralt på BT.
Du foretrakk heller NEDRE Hansa...

Ja ja, vi kan uansett konkludere med (du har jo selvsagt rett) at de som faktisk valgte nedre Hansa ikke vet sitt eget beste. De har gjort et regelrett bomkjøp.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"Høyt oppe og høyt oppe, fru Nixon! Vi snakker tross alt om NEDRE Hansa her! Da må det jo være bedre å sitte høyt og sentralt på BT!


Bedre for hvem? Du ville jo ikke ha BBB-feltet høyt og sentralt på BT.
Du foretrakk heller NEDRE Hansa...

Ja ja, vi kan uansett konkludere med (du har jo selvsagt rett) at de som faktisk valgte nedre Hansa ikke vet sitt eget beste. De har gjort et regelrett bomkjøp.
Legg ned hele klubben!

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Da var jeg 2495 kroner fattigere på en lørdag ettermiddag. Men partoutkortet er i alle fall betalt, og satser på at jeg er blant de 1000 første slik at jeg er sikret cupfinalebillett. Som om det kommer til å bli aktuelt...

Ellers verdt å merke seg at Brann nå advarer partoutkortinnehavere på sidefeltene på nedre Hansa at sikten kan bli begrenset fordi Bataljonen vil stå under kampen. Og at de selvsagt ikke vil være garantert samme plass i 2008 hvis Bataljonen trenger å utvide.

Så eksisterende partoutkortinnehavere kan nå ikke klage på dårlig informasjon fra Brann hvis de ikke ser hele banen i april.
Rød makt på Hansa

enavgutta

Det får en si Nix'en. Pent tidlig ute. Vi har drevet og endret på plasser, har ikke fått noe brev enda, lurer på om dette gjelder flere`?

skip

Quote from: NixonDa var jeg 2495 kroner fattigere på en lørdag ettermiddag. Men partoutkortet er i alle fall betalt, og satser på at jeg er blant de 1000 første slik at jeg er sikret cupfinalebillett. Som om det kommer til å bli aktuelt...


Er det noen måte man faktisk kan få vite om man har betalt blant de 1000 første? Jeg betalt mitt rundt 12.30, håper resten "somlet" litt.

Corran

Og eg har problemer med å komme inn på nettbanken
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

paf

Quote from: "enavgutta"Det får en si Nix'en. Pent tidlig ute. Vi har drevet og endret på plasser, har ikke fått noe brev enda, lurer på om dette gjelder flere`?

Litt spesielt om man lar de 1.000 første få fordeler når ikke alle får fakturaen samtidig. Samma for meg sånn sett, men rettferdig? Neppe.

skip

Quote from: paf
Quote from: enavguttaDet får en si Nix'en. Pent tidlig ute. Vi har drevet og endret på plasser, har ikke fått noe brev enda, lurer på om dette gjelder flere`?

Litt spesielt om man lar de 1.000 første få fordeler når ikke alle får fakturaen samtidig. Samma for meg sånn sett, men rettferdig? Neppe.



Men nå er det vel ikke sånn at det kun er de 1000 første som får. De er kun garantert. Men sist gang Brann spilte fikk de jo 6700 som ble delt ut sesongkortinnhaver, medlemmer og sponsorer. Så det blir nok cupfinalebilletter til en god del av de som ikke betaler blant de 1000 første

Corran

Får ikke alle viper og hvermansen cupfinalebillett også
Men et latterlig system men det blir det for de fleste uansett hvordan en gjør det
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Quote from: "Corran"Får ikke alle viper og hvermansen cupfinalebillett også
Men et latterlig system men det


1500 av de som betaler først av disse er garantert billett. Så det blir 2500 partoutkortinnehavere som er garantert. Og flere enn disse vil nok også få mulighet selv etter at sponsorer, ansatte, medlemmer og Bataljonen stikker av med sine billetter.

Jeg synes ikke selve systemet er latterlig. En grei måte å både differensiere og å skaffe seg fordeler på. Bataljonen gjør det også på denne måten. Men da må selvsagt alle få samme sjanse.
Rød makt på Hansa

Corran

rette litt på mitt forrige innlegg siden det manglet en halv settning (av en eller annen lur grunn:-)

det som er latterlig med det er at enkelte fikk faktura i går og noen i dag og noen får de neste uke. Og så er det de som må ringe og etterlyse den som de må gjøre med alle utsendelser fra stadion
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Desperado

Quote from: "Corran"det som er latterlig med det er at enkelte fikk faktura i går og noen i dag og noen får de neste uke. Og så er det de som må ringe og etterlyse den som de må gjøre med alle utsendelser fra stadion


Fikk selv min faktura i dag, og betalte den prompte - det som var litt snedig er at det ikke stod noe som helst på selve brevet om at "de 1000 første som betaler får cupfinalebillett", bare en referanse til brann.no for en liste over fordeler. Så det er nok mange som lykkelig uvitende om hele greia legger regningen inn i nettbanken med forfall 9. desember....

Forøvrig får jeg rose dem når de fortjener det - har blitt omplassert fra nedre B til øvre B grunnet Bataljonsflyttingen, og fått plass akkurat der jeg ba om. :)

Stoffi

Quote from: "paf"
Quote from: "enavgutta"Det får en si Nix'en. Pent tidlig ute. Vi har drevet og endret på plasser, har ikke fått noe brev enda, lurer på om dette gjelder flere`?

Litt spesielt om man lar de 1.000 første få fordeler når ikke alle får fakturaen samtidig. Samma for meg sånn sett, men rettferdig? Neppe.


Jeg har nok dessverre ikke fått fakturaen, men han ene jeg bor med som sitter på nabosetet, fikk idag.
Får heller satse på bataljonsmedlemskapet, og kanskje noe ansenitet. Er jo uvisst hvordan bataljonen fordeler eventuelle cupfinalebilletter.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

xTaTic

Det står jo på faktura at det kan betales ved bruk av visa om man ønsker det. Blir vel slik at alle som er flinke å betale med visa i dag kommer først i køen da siden det tar litt tid med bankoverføringer!

Bergen1908

I min omgangskrets har ca 40% av partoutkortinnehaverne ikke mottatt noe faktura fra Brann idag.

Dette systemet for fordeling av cupfinalebilletter er like skandaløst og urettferdig som det enkelte opplevde i forkant av Brann-rosenborg iår. Det viser seg gang på gang hvor udugelige denne markedavdelingen er.

Jæger & Co er tydeligvis for opptatt med å planlegge sine flotte vip losjer og annet snobberi enn å kunne komme frem til en rettferdig fordeling.

C@Bøe_79

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "paf"
Quote from: "enavgutta"Det får en si Nix'en. Pent tidlig ute. Vi har drevet og endret på plasser, har ikke fått noe brev enda, lurer på om dette gjelder flere`?

Litt spesielt om man lar de 1.000 første få fordeler når ikke alle får fakturaen samtidig. Samma for meg sånn sett, men rettferdig? Neppe.


Jeg har nok dessverre ikke fått fakturaen, men han ene jeg bor med som sitter på nabosetet, fikk idag.
Får heller satse på bataljonsmedlemskapet, og kanskje noe ansenitet. Er jo uvisst hvordan bataljonen fordeler eventuelle cupfinalebilletter.



Jeg fikk mine 2 regninger idag til BBB-feltet neste år.
En på 1575kr og en på 3000kr, og det er seter ved siden av hverandre.
Noen flere som har fått slike overraskelser?
Vet det er feil, men morsomt uansett...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

slang

Min far bestilte familieplasser på BT for han og lillebroren min, og fikk de + to plasser for 2500 pr stk på søndre.
ansa 08

Tullpip

Jeg er blitt flyttet fra nedre hansa til klokkesvingen.

Der har jeg fått tildelt felt E, sete 2.
Betyr det at jeg sitter rett bak mål eller at jeg sitter rett ved siden av alle bortesupporterene?

Kan noen som vet hjelpe meg med dette??

(jada, offtopic, men så ingen grunn til å starte en ny tråd for et fillespm)

Brann_ruler86

http://www.brann.no/dokumenter/kart_stadion.pdf

Felt E er et av de midterste feltene på BT-tribunen. Bortesupporterene får felt R og S i østre enden av Gamle Sitte.
GÃ¥ ta banen!

skip

Quote from: TullpipJeg er blitt flyttet fra nedre hansa til klokkesvingen.

Der har jeg fått tildelt felt E, sete 2.
Betyr det at jeg sitter rett bak mål eller at jeg sitter rett ved siden av alle bortesupporterene?

Kan noen som vet hjelpe meg med dette??

(jada, offtopic, men så ingen grunn til å starte en ny tråd for et fillespm)


http://www.brann.no/dokumenter/kart_stadion.pdf

I følge dette stadionkartet har du fått plasser på feltet ved siden av der bortesupporterne har vært i år. Men som du ser ut av dette kartet så skal bortesupporterne plasseres helt til høyre på dagens hovedtribune til neste år.

Tullpip

Quote from: "skip"
Quote from: "Tullpip"Jeg er blitt flyttet fra nedre hansa til klokkesvingen.

Der har jeg fått tildelt felt E, sete 2.
Betyr det at jeg sitter rett bak mål eller at jeg sitter rett ved siden av alle bortesupporterene?

Kan noen som vet hjelpe meg med dette??

(jada, offtopic, men så ingen grunn til å starte en ny tråd for et fillespm)


http://www.brann.no/dokumenter/kart_stadion.pdf

I følge dette stadionkartet har du fått plasser på feltet ved siden av der bortesupporterne har vært i år. Men som du ser ut av dette kartet så skal bortesupporterne plasseres helt til høyre på dagens hovedtribune til neste år.


Den e brun, men på hvilken side er sete 2? rett bak mål eller mot denne seseong bortesupportere??

symo

Det mest rettferdige måtte jo være å fordele cupfinalebilletter etter når de bestillte sesongkortet.

weirus

Skulle kjøpe p-kort hin dagen. kan ikke såt i kjenren fordi vi er en gjeng som skal være sammen men ville heller ha på øvre hansa.
Fikk grei beskjed om at 13desember så blir det bestemt priser og slikt for denne seksjonen, men leser her at folk allerede har fått p-kort der...
Noen som vet noe om dette her?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Desperado

Quote from: "weirus"Skulle kjøpe p-kort hin dagen. kan ikke såt i kjenren fordi vi er en gjeng som skal være sammen men ville heller ha på øvre hansa.
Fikk grei beskjed om at 13desember så blir det bestemt priser og slikt for denne seksjonen, men leser her at folk allerede har fått p-kort der...
Noen som vet noe om dette her?


Jeg har fått "nye" partoutkort på øvre hansa, men det er fordi jeg har blitt tvangsflyttet fra nedre (der bataljonen skal stå.)

Priser og sånt er vel allerede bestemt, så det der høres rart ut.....men 13. desember er salgsstart for vanlige partoutkort UTENOM bataljonsfeltet.

Endre


Tullpip

Quote from: "Endre"


Hvis ikke kan vi godt bytte!
Jeg er blitt flyttet til klokkesvingen, selv om jeg presiserte at jeg ville sitte på øvre Hansa.

Er det mange som ikke er blitt flyttet der de ønsker seg, eller er det bare Brann som har glippet i akkurat mitt tilfelle?

ostraume

Du er ikke alene om å bli flyttet til klokkesvingen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

steinbygger

Quote from: "Bergen1908"I min omgangskrets har ca 40% av partoutkortinnehaverne ikke mottatt noe faktura fra Brann idag.

Dette systemet for fordeling av cupfinalebilletter er like skandaløst og urettferdig som det enkelte opplevde i forkant av Brann-rosenborg iår. Det viser seg gang på gang hvor udugelige denne markedavdelingen er.

Jæger & Co er tydeligvis for opptatt med å planlegge sine flotte vip losjer og annet snobberi enn å kunne komme frem til en rettferdig fordeling.


Dette har ikke noe med Jæger og Brann å gjøre. Det er våre venner hos Billettluken som har ansvaret. Jeg fikk min regning i posten på lørdag. Var betalt 2 minutter etter posten var levert.

steinbygger

Quote from: "Tullpip"
Quote from: "Endre"


Hvis ikke kan vi godt bytte!
Jeg er blitt flyttet til klokkesvingen, selv om jeg presiserte at jeg ville sitte på øvre Hansa.

Er det mange som ikke er blitt flyttet der de ønsker seg, eller er det bare Brann som har glippet i akkurat mitt tilfelle?


Håper ikke at folk her inne er redd for å bli flyttet til BT. Vi er en gjeng på 25 stk som har fått oss plasser i BT svingen og vi har ingen planer om å holde kjeft gjennom 2X45 minutter. Jeg håper så mange som mulig som har lyst å åpne kjeften kommer på BT. Kunne blitt bra trykk hvis de to svingene synger "mot" hverandre

ostraume

QuoteJeg er blitt flyttet til klokkesvingen, selv om jeg presiserte at jeg ville sitte på øvre Hansa.


Har akkurat vært i Billettluka og fått byttet fra BT til Hansa. Det er fortsatt ledige plasser både på øvre (få) og nedre (litt flere) på Frydenbø.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

erik1

Om noen som hvet nå hvor mange partur kost som e slogt på nedre hansa til BBB meldlemmen?
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Rasmus_brann

Korfor må det betales innen 9. desember?

Og ka skjer om vi betaler det litt seint? Mister vi plassen? Eg har ikke fått fakturaen endå...
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Corran

Det må betales da pga at da har Brann noen dager å gå på før de legger det ut for salg til almuen
Så en dag eller to går nok greit men eg hadde ikkje satset på det, men om du vet du ikkee har pengene innen den 9 des så e det jo bare å ringe te Brann og avtale nokke
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: "steinbygger"
Quote from: "Tullpip"
Quote from: "Endre"


Hvis ikke kan vi godt bytte!
Jeg er blitt flyttet til klokkesvingen, selv om jeg presiserte at jeg ville sitte på øvre Hansa.

Er det mange som ikke er blitt flyttet der de ønsker seg, eller er det bare Brann som har glippet i akkurat mitt tilfelle?


Håper ikke at folk her inne er redd for å bli flyttet til BT. Vi er en gjeng på 25 stk som har fått oss plasser i BT svingen og vi har ingen planer om å holde kjeft gjennom 2X45 minutter. Jeg håper så mange som mulig som har lyst å åpne kjeften kommer på BT. Kunne blitt bra trykk hvis de to svingene synger "mot" hverandre


Midt oppi all misnøyen for de som ikke liker å bli flyttet til BT, så kan dette slå positivt ut på stemningen hvis en del syngende fra Hansa blir flyttet over på BT.
Husker noen snakket om at de ville ha igjen den "hvis-du-ikke-synger-så-blir-du-sett-ned-på- mentaliteten", og den tror jeg kanskje kan dukke mer opp til neste år hvis vi fyller tribunene oftere, og flere syngende blir flyttet til BT og bidrar der!
Gleder meg sinnsykt til neste sesong!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Bataljonen

Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Bataljonen

Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

weirus

Quote from: "Desperado"
Quote from: "weirus"Skulle kjøpe p-kort hin dagen. kan ikke såt i kjenren fordi vi er en gjeng som skal være sammen men ville heller ha på øvre hansa.
Fikk grei beskjed om at 13desember så blir det bestemt priser og slikt for denne seksjonen, men leser her at folk allerede har fått p-kort der...
Noen som vet noe om dette her?


Jeg har fått "nye" partoutkort på øvre hansa, men det er fordi jeg har blitt tvangsflyttet fra nedre (der bataljonen skal stå.)

Priser og sånt er vel allerede bestemt, så det der høres rart ut.....men 13. desember er salgsstart for vanlige partoutkort UTENOM bataljonsfeltet.


Noen som har peiling på prisen på øvre hansa?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

moffy_

2500 koster bilettene på øvre hansa. Har sjøl blitt flyttet fra nedre til øvre, men fikk kanonplasser så prisøkningen e egentli helt greit for min del...
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Tullpip

Quote from: "weirus"
Quote from: "Desperado"
Quote from: "weirus"Skulle kjøpe p-kort hin dagen. kan ikke såt i kjenren fordi vi er en gjeng som skal være sammen men ville heller ha på øvre hansa.
Fikk grei beskjed om at 13desember så blir det bestemt priser og slikt for denne seksjonen, men leser her at folk allerede har fått p-kort der...
Noen som vet noe om dette her?


Jeg har fått "nye" partoutkort på øvre hansa, men det er fordi jeg har blitt tvangsflyttet fra nedre (der bataljonen skal stå.)

Priser og sånt er vel allerede bestemt, så det der høres rart ut.....men 13. desember er salgsstart for vanlige partoutkort UTENOM bataljonsfeltet.


Noen som har peiling på prisen på øvre hansa?


Her ligger kart over stadion samt priser til partoutkort og enkeltbilletter:

http://www.brann.no/dokumenter/kart_stadion.pdf

Chrisstah

Quote from: "Tullpip"
Quote from: "weirus"
Quote from: "Desperado"
Quote from: "weirus"Skulle kjøpe p-kort hin dagen. kan ikke såt i kjenren fordi vi er en gjeng som skal være sammen men ville heller ha på øvre hansa.
Fikk grei beskjed om at 13desember så blir det bestemt priser og slikt for denne seksjonen, men leser her at folk allerede har fått p-kort der...
Noen som vet noe om dette her?


Jeg har fått "nye" partoutkort på øvre hansa, men det er fordi jeg har blitt tvangsflyttet fra nedre (der bataljonen skal stå.)

Priser og sånt er vel allerede bestemt, så det der høres rart ut.....men 13. desember er salgsstart for vanlige partoutkort UTENOM bataljonsfeltet.


Noen som har peiling på prisen på øvre hansa?


Her ligger kart over stadion samt priser til partoutkort og enkeltbilletter:

http://www.brann.no/dokumenter/kart_stadion.pdf


det redusert sikt greiene er det fordi bataljons feltet står`?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

EvenSteven

Quote from: "moffy_"2500 koster bilettene på øvre hansa. Har sjøl blitt flyttet fra nedre til øvre, men fikk kanonplasser så prisøkningen e egentli helt greit for min del...

Chris*

Jeg har enda ikke mottatt noen regning for partoukortet mitt, en kompis bestillte for hele gjengen, og alle de andre har fått, men ikke jeg, har prøvd å sende en mail på hansa07@bataljonen.no, men har enda ikke fått noe svar.
Noen fra bataljonen som kan svare meg ?
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Desperado

Quote from: "EvenSteven"


Kommer litt an på hvor du sitter. Stolpen står rett foran sete 11 og 12, litt avhengig av hvor høyt oppe du sitter vil den være litt plagsom på plasser fra 1 til 20 vil jeg tro.

Du får stille tidlig søndag og prøvesitte. ;)

enavgutta

Disse stolpene er en skandale. Tenke seg til at de for 8 år siden ikke klarte å med teknologi lik dagens er utrolig leit. Gutta er fornøyd med å komme opp i høyden på Hansa, men disse stolpene kan bli et mektig irritasjonsmoment.

Brannfrelst

Hvor mange kort er vi oppe i nå? Har vi passert 1000? Og det er jo nå det egentlige salget starter. Kan bli bra dette her.
2.10.07-Gullet kom hem!

klysa

For de som ikke hadde parturkort i år vel å merke.

Eivind

Regning betalt og alt skal være i skjønneste orden. Når kan mann forvente at kortet dukker opp i postkassen?

Nixon

Quote from: "Eivind"NÃ¥r kan mann forvente at kortet dukker opp i postkassen?


Såvidt jeg husker kommer det noen uker før seriestart. Så ingen grunn til panikk selv om det ikke kommer de første to månedene.
Rød makt på Hansa

Nixon

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5153&brann=a254a72a10e16e22a454901d6c0cbd55

Brann melder om at det er solgt 11.000 partoutkort. Noe som betyr at det kun er rundt 1000 partoutkort igjen.

Tipper Krøvel er skeptisk til det tallet...;)
Rød makt på Hansa

klysa

--------------------------------------

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5153&brann=a254a72a10e16e22a454901d6c0cbd55

Brann melder om at det er solgt 11.000 partoutkort. Noe som betyr at det kun er rundt 1000 partoutkort igjen.

Tipper Krøvel er skeptisk til det tallet...;)


Det kan jeg love deg! I fjor hørte vi om både 10500 og 11500 solgte p-kort. Men da vi kunne se antall ledige plasser på billettluka.no utover i sesongen, så startet salget alltid på ca 9000 solgte sitteplasser, samt noen hundre på SS.

Er det ikke nå i dag salget starter, forresten? Da er det vel strengt tatt bare de som hadde kort i fjor som har kunnet kjøpe før i dag. Så hvordan de kan ha fått til en økning allerede før salget av nye kort starter, er meg en gåte!
Legg ned hele klubben!

Christian


Xminator

QuoteSå hvordan de kan ha fått til en økning allerede før salget av nye kort starter, er meg en gåte!


Egentlig ikke. VIP-hvermansen har jo også i dette tallet, og de ble jo ikke solgt, eller fornyet.

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Det kan jeg love deg! I fjor hørte vi om både 10500 og 11500 solgte p-kort. Men da vi kunne se antall ledige plasser på billettluka.no utover i sesongen, så startet salget alltid på ca 9000 solgte sitteplasser, samt noen hundre på SS.


Kan det være plasser som er reservert annonsørene? Disse setene som plutselig ikke var til salgs før Rosenborgkampen. Det kan jo finnes et system der plassene i utgangspunktet er solgt/reservert, men at Brann likevel kan selge disse når interessen er lav fra annonsørene. Jeg vil jo tro at en stor sponsor som Sparebanken kan ta ut mange billetter hvis de ønsker, men at behovet vil variere fra kamp til kamp.

Quote from: "krøvel vellevold"Så hvordan de kan ha fått til en økning allerede før salget av nye kort starter, er meg en gåte!


Det har vært skrevet her at mange eksisterende partoutkortinnehavere fikk bestille flere til familie og venner da de fornyet sine tidligere i høst. Og det er vel i tillegg mange nye på BBB-feltet som kommer inn i dette regnestykket. Pluss, som Xminator skriver, VIPene.
Rød makt på Hansa

Pruzik

En kammerat av meg flyttet og glemte å melde om adresseforandring. Dette førte til at han ikke fikk tilsendt regningen for fornyelse av sesongkortet. Etter å ha kontaktet stadion fikk han beskjed om at alle som ikke valgte å fornye sesongkortet innen betalingsfristen skulle bli oppringt og få en ny sjanse. Derfor tror jeg at plassene som var solgt som sesongkort i forige sessong, ikke er frigitt for salg til andre enda.

klysa

Siden klokken ti i dag har vi solgt 500 sesongkort. Av totalt 12.000 er det nå bare like i overkant av 500 igjen, forteller billettansvarlig Anders Tøsse til iBergen.no.

Dette bekrefter nermest att billettene til de som ikke har fornyet s kortet ikke er frigitt.

enavgutta

Det er tydelig at denne knappheten på godene har fått folk til å gå av hengslene. Blir nok utsolgt til hver bidige kamp nå ja, men det visste vi vel egentlig. Er litt spendt på hvilke kommentarer Krøvel har til siste utvikling i saken ? ;-)

we0one

Går du inn på billettluka sine sider og legger sammen alle ledige plasser så kommer du opp i over 2000. Er det et mer riktig tall? Da vil vi i så tilfelle være rett i underkant av 10 000 solgte p-kort.

Rune felt F

Quote from: "we0one"Går du inn på billettluka sine sider og legger sammen alle ledige plasser så kommer du opp i over 2000. Er det et mer riktig tall? Da vil vi i så tilfelle være rett i underkant av 10 000 solgte p-kort.


Tror det er pga at Brann har satt et tak på 12000 billetter til partoutkort. Selv om det kan virke som det er langt flere ledige, vil de nok stoppe salget når det er nådd 12000. Det er ikke forhåndsdefinert hvilke seter som er til partoutkort og hvilke som er til enkeltkamper. Bortsett fra bortesupporterseksjon og Bataljonens felter.

For øvrig så mener jeg det er høl i håvve å stoppe salget ved 12000. Brann burde solgt hele stadion ut før nyttår. De bør prioritere de mest trofaste når kapasiteten er så lav i forhold til interressen.

klysa

Quote from: "Rune felt F"
Quote from: "we0one"Går du inn på billettluka sine sider og legger sammen alle ledige plasser så kommer du opp i over 2000. Er det et mer riktig tall? Da vil vi i så tilfelle være rett i underkant av 10 000 solgte p-kort.


Tror det er pga at Brann har satt et tak på 12000 billetter til partoutkort. Selv om det kan virke som det er langt flere ledige, vil de nok stoppe salget når det er nådd 12000. Det er ikke forhåndsdefinert hvilke seter som er til partoutkort og hvilke som er til enkeltkamper. Bortsett fra bortesupporterseksjon og Bataljonens felter.

For øvrig så mener jeg det er høl i håvve å stoppe salget ved 12000. Brann burde solgt hele stadion ut før nyttår. De bør prioritere de mest trofaste når kapasiteten er så lav i forhold til interressen.


Er akkurat derfor de ikke selger ut hele stadion med en gang, nettopp for å opprettholde interressen. Når stadion er ferdig utbygd, kommer de nok til å øke antallet på p-kort.

klysa

Forresten noen som kan komme med en forklaring på hvorfor felt z, ikke blir lagt ut for salg før tidligst Tirsdag?

Stoffi

Kan bataljonen komme med en oppdatering på hvor mange partoutkort salget stoppet på? (for bataljonsfeltet)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

we0one

Nå er billettsalget stengt. Grunnen til dette regner jeg med er at de nå har kommet opp i 12 000 kjøpte/reserverte p-kort. Men siden mange av disse er reserverte og ikke betalt, er det vel store muligheter for at salget starer opp igjen en gang i tiden...

krøvel vellevold

Quote from: "enavgutta"Det er tydelig at denne knappheten på godene har fått folk til å gå av hengslene. Blir nok utsolgt til hver bidige kamp nå ja, men det visste vi vel egentlig. Er litt spendt på hvilke kommentarer Krøvel har til siste utvikling i saken ? ;-)


Har jo sagt hele tiden at knapphet på billetter vil øke p-kortsalget. Men siden disse 12000 er inkludert de billettene som sponsorene har forkjøpsrett på (og altså sikkert vil si i fra seg til samtlige kamper utenom RBK og 16.mai), så er det reelt sett flere ledige plasser å velge blant for enkeltbillettkjøperne, enn det kan virke som i utgangspunktet. Og jeg er slett ikke sikker på om det blir utsolgt til hver bidige kamp, selv om kapasiteten i 2007 "bare" blir ca 17000. Vil dessuten minne om at AaFK hadde ca 8000 p-kort i fjor, men de klarte likevel ikke å få et snitt på over 10000. De var faktisk helt nede i 9000 tilskuere på enkelte kamper. Så det er ikke gitt at tilskuertallet blir så forferdelig mye høyere enn antallet p-kort. Hva om de som kjøper p-kort i 2007 (men ikke kjøpte det i år) er folk som likevel gikk på alle kampene i år? Da har det jo ingenting å si om antallet p-kort øker. Nei, dette kan vi ta med knusende ro. Det kommer ikke til å bli umulig for folk å få tak i enkeltbilletter. De som er tidlig ute og kjøper i løpet av de første dagene etter at billettene blir lagt ut, vil få billett. Selv med en kapasitet på 17000. (Unntakene blir sikkert bare 16.mai og mot RBK. Kanksje mot VIF). I fjor begynte vi jo sesongen med bare 15000 som kapasitet. Det var ikke noe billetthysteri og umulig å få tak i billett fordet!
Legg ned hele klubben!


Xminator

Da kan de vel selge Andresen også :p

dudo

Får vi nå opplyst korrekt antall tilskuere med de nye smartkortene, eller vil de fortsette å opplyse antall solgte billetter?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Pondan

Jeg har en kompis som bestilte på hansa, T feltet.. Han får ikke penger før om 3 dager til og betale. er han for sen da? mister han plassen når fristen går ut?

slang

T-feltet er ikke på hansa, men du mener kanskje sanggruppen som er plassert i en T på felt B og C?
ansa 08

Pondan

Stemmer ja.. blander det litt.. Felt B..

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Jeg har en kompis som bestilte på hansa, T feltet.. Han får ikke penger før om 3 dager til og betale. er han for sen da? mister han plassen når fristen går ut?


Han bør fortest mulig kontakte I-Ticket på tilf 815 11 500 og forklare saken så ordner det seg nok.

Ellers har det nå blitt solgt ca 1060 Bataljons-partoutkort på nedre del totalt.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

paf

Quote from: "Bataljonen"
Ellers har det nå blitt solgt ca 1060 Bataljons-partoutkort på nedre del totalt.

Kjempebra! All honnør til dere i Bataljonsstyret som har gjort en kjempejobb for å fylle opp denne tribunen med stående og (forhåpentligvis) syngende supportere.

Stoffi

Quote from: "paf"
Quote from: "Bataljonen"
Ellers har det nå blitt solgt ca 1060 Bataljons-partoutkort på nedre del totalt.

Kjempebra! All honnør til dere i Bataljonsstyret som har gjort en kjempejobb for å fylle opp denne tribunen med stående og (forhåpentligvis) syngende supportere.


Glimrende. Såvidt jeg husker var det 1100 plasser på de to feltene, og da er vi jo vel i mål. :) Så får vi øke etter neste sesong, når folk ser at det faktisk funker.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Terje Bø

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "paf"
Quote from: "Bataljonen"
Ellers har det nå blitt solgt ca 1060 Bataljons-partoutkort på nedre del totalt.

Kjempebra! All honnør til dere i Bataljonsstyret som har gjort en kjempejobb for å fylle opp denne tribunen med stående og (forhåpentligvis) syngende supportere.


Glimrende. Såvidt jeg husker var det 1100 plasser på de to feltene, og da er vi jo vel i mål. :) Så får vi øke etter neste sesong, når folk ser at det faktisk funker.

Jeg har mine tvil (leses veldig fort)
I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air

TrulsVikane

Oi Oi Oi, no gledar eg meg til neste år!! Håper bilettluka har fått med seg at eg har fristen til 5.1.07 med å betale, hvis ikkje skal eg faen saksøke de bodø tullingene..fikk ikje fakuraen før igår(15des)...LoL
kte lidenskap har et navn: BRANN

BRANN gutten fra Os!

Er det noen som vet hvor mange plasser det er på stadion totalt neste sesong? Hadde vert greit å vite.
RANN<3

Stoffi

Quote from: "BRANN gutten fra Os!"Er det noen som vet hvor mange plasser det er på stadion totalt neste sesong? Hadde vert greit å vite.


Hørte snakk om 17000
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

anders_flanderz

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "BRANN gutten fra Os!"Er det noen som vet hvor mange plasser det er på stadion totalt neste sesong? Hadde vert greit å vite.


Hørte snakk om 17000


ja..hørt det eg og.. men før sesongen i år då..så hørte eg at 18.500 va maks og..(ette BT kom).. men mot rbk så var.. 19,400-19,700???
Så om det blir mer enn 17.000 på toppkampene vil ikke overaske meg noe særlig..


*tar forbehold om feil, men er dette eg mener eg har hørt*
rite Drite Drite Drite på Oslo By

weirus

nå har jeg sendt mail om foresrpørsel om partoukort til dere i bataljoen 3 ganger, man jeg har ikke fått et eneste svar, første var for 2 uker siden, 2 for 1 uke siden og siste i forigårs...
er det slik at jeg kan glemme p-kort til neste år da, eller er jeg registrert?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

BrannSupporter

Vil med andre ord ikke T-feltet foran gamle sitte bli brukt neste år? Hvorfor ikke? Der har vi jo 1000 ståplasser, så vi kan få en kapasitet på 18 000.

Bataljonen

Quote from: "weirus"nå har jeg sendt mail om foresrpørsel om partoukort til dere i bataljoen 3 ganger, man jeg har ikke fått et eneste svar, første var for 2 uker siden, 2 for 1 uke siden og siste i forigårs...
er det slik at jeg kan glemme p-kort til neste år da, eller er jeg registrert?


Svar har du fått på forespørsel om det er flere partoutkort igjen, svar sendt samme dag som du sendte mailen 9 desember.

Men mail om bestilling er ikke blitt ekspedert enda som du sendte 14 desember men svar kommer.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Quote from: "BrannSupporter"Vil med andre ord ikke T-feltet foran gamle sitte bli brukt neste år? Hvorfor ikke? Der har vi jo 1000 ståplasser, så vi kan få en kapasitet på 18 000.


Dette feltet kommer nok ikke til å bli brukt. I følge Brann skal plastrullen over på denne siden da et bygges ny tribune på motsatt. I tillegg vil de nye reklameskiltene komme på samme side så da vil dette skygge såpass at det ikke blir mulig å stå der.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

weirus

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "weirus"nå har jeg sendt mail om foresrpørsel om partoukort til dere i bataljoen 3 ganger, man jeg har ikke fått et eneste svar, første var for 2 uker siden, 2 for 1 uke siden og siste i forigårs...
er det slik at jeg kan glemme p-kort til neste år da, eller er jeg registrert?


Svar har du fått på forespørsel om det er flere partoutkort igjen, svar sendt samme dag som du sendte mailen 9 desember.

Men mail om bestilling er ikke blitt ekspedert enda som du sendte 14 desember men svar kommer.


sendte også svar tilbake 9.des, men får bare håpe på at den 14des holder...
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Erlend

Quote from: "anders_flanderz"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "BRANN gutten fra Os!"Er det noen som vet hvor mange plasser det er på stadion totalt neste sesong? Hadde vert greit å vite.


Hørte snakk om 17000


ja..hørt det eg og.. men før sesongen i år då..så hørte eg at 18.500 va maks og..(ette BT kom).. men mot rbk så var.. 19,400-19,700???
Så om det blir mer enn 17.000 på toppkampene vil ikke overaske meg noe særlig..


*tar forbehold om feil, men er dette eg mener eg har hørt*


Mot RBK mener jeg Ã¥ ha hørt at de slapp inn 500 for mange pÃ¥ SS pÃ¥ grunn av kaoset.  Tror 17 000 til neste sesong stemmer ja.  Men vil de øke utover sesongen sÃ¥nn som de gjorde i Ã¥r?

Ricky

Neppe, det blir jo ingen sving som dukker opp i løpet av sesongen, slik som i år.

nummer9

Jaja, jeg hadde bestillt 2 partourkort sammen med en gjeng venner. Har bare fått 1 (på BT-tribunen) selv om den som bestillte for vennegjengen hadde fått beskjed om at alle hadde fått plass sammen.

NÃ¥ er det tydeligvis ingen hos brann eller hos bilettluken som vet hvordan det har skjedd, eller hvordan fikse det. Artig...

Utrolig at de ikke har fått en seriøs billettleverandør på plass enda. Lover å ringe tilbake, men hører ikke ett kvekk.

TrulsVikane

Enig. Har hatt samme problemet, men håper at det løste seg no. Billettluka er rett og slett katastrofal!
kte lidenskap har et navn: BRANN

erik1

Quote from: "Erlend"
Quote from: "anders_flanderz"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "BRANN gutten fra Os!"Er det noen som vet hvor mange plasser det er på stadion totalt neste sesong? Hadde vert greit å vite.


Hørte snakk om 17000


ja..hørt det eg og.. men før sesongen i år då..så hørte eg at 18.500 va maks og..(ette BT kom).. men mot rbk så var.. 19,400-19,700???
Så om det blir mer enn 17.000 på toppkampene vil ikke overaske meg noe særlig..


*tar forbehold om feil, men er dette eg mener eg har hørt*


Mot RBK mener jeg Ã¥ ha hørt at de slapp inn 500 for mange pÃ¥ SS pÃ¥ grunn av kaoset.  Tror 17 000 til neste sesong stemmer ja.  Men vil de øke utover sesongen sÃ¥nn som de gjorde i Ã¥r?


Jeg har hørt rykter om 20 000 tar stadioen neste år så...
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

erik1

Quote from: "Erlend"
Quote from: "anders_flanderz"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "BRANN gutten fra Os!"Er det noen som vet hvor mange plasser det er på stadion totalt neste sesong? Hadde vert greit å vite.


Hørte snakk om 17000


ja..hørt det eg og.. men før sesongen i år då..så hørte eg at 18.500 va maks og..(ette BT kom).. men mot rbk så var.. 19,400-19,700???
Så om det blir mer enn 17.000 på toppkampene vil ikke overaske meg noe særlig..


*tar forbehold om feil, men er dette eg mener eg har hørt*


Mot RBK mener jeg Ã¥ ha hørt at de slapp inn 500 for mange pÃ¥ SS pÃ¥ grunn av kaoset.  Tror 17 000 til neste sesong stemmer ja.  Men vil de øke utover sesongen sÃ¥nn som de gjorde i Ã¥r?


Jeg har hørt rykter om 20 000 tar stadioen neste år så...
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Brannfrelst

Dette vil være ganske umulig siden kapasiteten på de 4 tribunene er ca 4000+ på hver pr dags dato.
2.10.07-Gullet kom hem!

TrulsVikane

skal ikkje HELE stadion være klar til første hjemmekamp?! mener at brann har søkt forbundet om å få spille første kamp borte pga utbyggingen skal bli ferdig...
kte lidenskap har et navn: BRANN

Xminator

Quote from: "TrulsVikane"skal ikkje HELE stadion være klar til første hjemmekamp?! mener at brann har søkt forbundet om å få spille første kamp borte pga utbyggingen skal bli ferdig...


Nei, nordre skal være ferdig til seriestart. Søndre er planlagt bygget etter sesongen 2007, klart til sesongstart 2008. Om man får byggeløyve. Nå vil ikke innmaten i nordre være klar til seriestart. Så vip/minivip må klare seg uten pølser i første kamp. Like greit.

TrulsVikane

Jeg mener liksom den nye umbro tribunen..har den fått noe navn enda?
kte lidenskap har et navn: BRANN

Bataljonen

La nå ikke denne tråden også bli ødelagt av tilskuerantall og diskusjon rundt dette temaet. Bruk allerede oppstartet tråd.

Forøvrig er det litt oppdatert info omkring partoutkort på Bataljonen sine felter: http://www.bataljonen.no/forsiden.php
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Stoffi

Noen som vet om partoutkortsalget på sangfeltet fortsetter helt til alt salg er stoppet for alle partoutkort?

(Altså, det vil si i en sesong der alle partoutkortene IKKE var utsolgt i desember......)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

http://fotball.bt.no/eliteserien/article71237.ece

I går nådde Brann maksimumsgrensen for 12.000 solgte partoutkort på Stadion neste sesong. Bare i går ble det revet unna tusen sesongbilletter. Også losjene er helt solgt ut.

Trodde det var utsolgt for en uke siden...
Rød makt på Hansa

Bruiser

Gode/dårlige nyheiter reiser fort?
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

paf

Quote from: "Nixon"
Trodde det var utsolgt for en uke siden...

Nå fikk jeg også nettopp nyss om at de som har bestilt partoutkort og ikke betalt ikke blir "strøket" før 31/12, og da dukker det nok opp en del ekstra plasser skal du se...

Bataljonen

Det er fortsatt noen partoutkort igjen og vi har sikret oss enda flere seter på sidefeltene. Samtlige felt er nå "sperret" slik at ikke I-Ticket kan selge noe før vi har gitt beskjed. I-Ticket kan heller ikke videreselge seter som eventuelt ikke er betalt. På denne måten har vi sikret våre medlemmer slik at ikke setet "forsvinner" selv om man er for sein med betalingen. Er det noen som trenger noen dager eller en ukes utsettelse på betaling må disse ta kontakt med I-Ticket på tlf 815 11 500.

I-Ticket har klart å selge seter på våres felt og dette har medført noen dobbelbookinger og jeg skal nå i julen prøve å nøste oppi dette.

Regner med å bikke 1100 solgte nå denne uken så det er bra!
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Erlend

kan vi ikke begynne å hoppe på hansa neste sesong?? har funnet noen gode grunner:
1.det ser kult ut
2. vi holder varmen på de kalde dagene
3. Vi brenner av noen kalorier og går inn i kappadraktene

Ulempene:
1. Trøkket vil falle litt siden alle ikke har like god kondis
ja det var vel den eneste jeg fant

Xminator

4. kanskje faller tribunen sammen så vi kan få en ny uten søyler ;)

Stoffi

Quote from: "Xminator"4. kanskje faller tribunen sammen så vi kan få en ny uten søyler ;)


La hoppingen begynne!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Bataljonen

Til de som er opptatt av utviklingen av solgte partoutkort er tallet nå passert 1100. Det er nå få plasser igjen så etternølere bør etterhvert få fingen ut. Kan også nevnes at det jobbes med å utvide feltene våre med seter på sidefeltene.
Så snart dette er på plass vil det bli lagt ut informasjon.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Alexåsane

Nå når vi ikke har storestå lengre, og veldig mange solgt partourkort... Hvor mange billetter til BBB har til å selge til sine medlemer? Snakker da om enkeltbiletter
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Northside

Neste år skulle dere prøvd å få til en avtale hvor medlemmer kan få et felt eller avslag på billetter et annet sted enn midten av Hansa. Dvs, en plass hvor det ikke er meningen at stemningen må være på topp hele tiden.

Er redd for at det kommer rimelig mange på Bataljonen sitt felt som ikke vil bidra så mye med stemningen, de vil kun stå der pga de er medlem av Bataljonen og at prisene sammen med en god plass virket fornuftig.

Savner det Ã¥ gÃ¥ klart ut og si at dette er for folk som skal bidra til Ã¥ bedre stemningen. Holder ikke Ã¥ danne en forsangergruppe nÃ¥r de rundt ikke er folk som vil bidra noe særlig uansett...  Men vi fÃ¥r vente Ã¥ se hva som skjer, kan jo bli bra etter alt eg vet.

Godt å se at det selges ihvertfall :wink:

Bataljonen

Quote from: "Alexåsane"Nå når vi ikke har storestå lengre, og veldig mange solgt partourkort... Hvor mange billetter til BBB har til å selge til sine medlemer? Snakker da om enkeltbiletter


Pr dags dato vil ikke Bataljonen selge enkeltbilletter, vi har kun partoutkort. Vi regner med å selge ut resterende plasser som partoutkort.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Quote from: "NorthsideFCDH"Neste år skulle dere prøvd å få til en avtale hvor medlemmer kan få et felt eller avslag på billetter et annet sted enn midten av Hansa. Dvs, en plass hvor det ikke er meningen at stemningen må være på topp hele tiden.

Er redd for at det kommer rimelig mange på Bataljonen sitt felt som ikke vil bidra så mye med stemningen, de vil kun stå der pga de er medlem av Bataljonen og at prisene sammen med en god plass virket fornuftig.

Savner det Ã¥ gÃ¥ klart ut og si at dette er for folk som skal bidra til Ã¥ bedre stemningen. Holder ikke Ã¥ danne en forsangergruppe nÃ¥r de rundt ikke er folk som vil bidra noe særlig uansett...  Men vi fÃ¥r vente Ã¥ se hva som skjer, kan jo bli bra etter alt eg vet.

Godt å se at det selges ihvertfall :wink:


Førstnevnte sak må neste års styre ta stilling til. Men er et godt innspill.

Det som er viktig på Bataljonsfeltene er å få inn den gode gamle mentaliteten som hersket på Store Stå i sine glansdager. Om man ikke sang ble man "sett" ned på og ble pisket til å synge. Det er nå viktig at man tar tak i sidemannen om han/hun ikke synger.
Ser man over til Oslo og det Klanen nå gjør med "sangkontrakt" så er dette noe Bataljonen gjerne bør vurdere, noe i samme gaten slik at man får et press på de som står på feltene.

Vil samtidig minne alle på om infomøtet om sanggruppen som avholdes i Bataljonen Bar 10 januar kl 1900 hvor vi nettopp kan diskutere saker som dette.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Lilleheil

For vi noen tilbakemelding fra Brann, bataljonen eller bilettluka om at betalingen av partourkortet er i orden? noen som kan svare meg på dette. har betalt for lenge siden, men har ikkje hørt nokke siden.
(eg kjøpte på hansa bataljonen).

Bataljonen

Quote from: "Lilleheil"For vi noen tilbakemelding fra Brann, bataljonen eller bilettluka om at betalingen av partourkortet er i orden? noen som kan svare meg på dette. har betalt for lenge siden, men har ikkje hørt nokke siden.
(eg kjøpte på hansa bataljonen).


Blir vel samme tilbakemelding som alltid, sesongkortet kommer i posten rett før seriestart.
Send en mail til hansa07@bataljonen.no så skal ihvertfall jeg prøve å sjekke oppi dette. Har foreløpig fått en liste fra Brann med registrerte innbetalinger, og disse er registrert i databasen vår og medlemskort blir sendt ut i nær fremtid.
Har man bestilt partoutkort igjennom Bataljonen innbefatter dette medlemskap og får man medlemskortet er ihvertfall det er tegn på at partoutkortet er betalt.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Pilsen19

Utsolg det er elendig...
Har enda ikke fått tilbud om fornyelse i posten, og vet om flere som ikke har fått. SKal klage!!!!!!
 Ã¥r var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

TrulsVikane

Quote from: "Pilsen19"Utsolg det er elendig...
Har enda ikke fått tilbud om fornyelse i posten, og vet om flere som ikke har fått. SKal klage!!!!!!


Hadde samme problem, men du er nok litt sent ute.. Jeg ga bskjed dagen før den skulle betales, og fikk heldigvis utsatt den..
kte lidenskap har et navn: BRANN

Bataljonen

Quote from: "TrulsVikane"
Quote from: "Pilsen19"Utsolg det er elendig...
Har enda ikke fått tilbud om fornyelse i posten, og vet om flere som ikke har fått. SKal klage!!!!!!


Hadde samme problem, men du er nok litt sent ute.. Jeg ga bskjed dagen før den skulle betales, og fikk heldigvis utsatt den..


Vet også om flere som ikke fikk brev om fornyelse men de fleste tok kontakt før det var forseint og fikk ordnet seg.
Men det er fortsatt noen ledige plasser på Bataljonsfeltet om dette er av interesse.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Pilsen19

ja eg er svært intressert i dette. Vet at det er seint, men har ikke hvert så mye i Bergen i det siste så har ikke fått skaffet meg billettene. Men så lenge det er noen igjen så er det jo ikke noe prob.. men dumt at de ikke har sendt ut fornyelser til alle da!
 Ã¥r var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

Bataljonen

Quote from: "Pilsen19"ja eg er svært intressert i dette. Vet at det er seint, men har ikke hvert så mye i Bergen i det siste så har ikke fått skaffet meg billettene. Men så lenge det er noen igjen så er det jo ikke noe prob.. men dumt at de ikke har sendt ut fornyelser til alle da!


Da sender du en mail til hansa07@bataljonen.no så ser vi kan som kan ordnes.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Er nå kun rundt 30-35 partoutkort igjen, så løp og kjøp !
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Pondan

Mangen er solgt da? Er dette kun på de 2 feltene i midten?

Bataljonen

er solgt 1148 partoutkort og hovedsaklig er disse på felt B og C, noen på felt D etter endel flyttinger.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Lilleheil

Blir feltene solgt helt ut om nødvendig eller ligges det til rette for kjøp av enkeltbiletter?

PS: eg har selv partourkort.

Bataljonen

Quote from: "Lilleheil"Blir feltene solgt helt ut om nødvendig eller ligges det til rette for kjøp av enkeltbiletter?

PS: eg har selv partourkort.


Feltet blir nok helt utsolgt og muligens utvidet. Sistnevnte jobber jeg litt med.

SÃ¥ salg av enkeltbilletter er lite sannsynlig.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

FredrikOslo

Hei. har sendt 3 mailer til hansa07@bataljonen.no nå uten å få svar. Jeg har prøvd å bestille P-kort

er dette grunnet stor pågang? eller er det pcen min jeg må ta et oppgjør med?

er det flere partourkort igjen i det hele tatt?

får man bekreftelser på at p-kortet er bestillt eller må man vente å se om man får faktura i posten?
RANN!

Erlend

Quote from: "FredrikOslo"får man bekreftelser på at p-kortet er bestillt eller må man vente å se om man får faktura i posten?



Du fÃ¥r først en bekreftelse med en gang hvor det stÃ¥r noe sÃ¥nt som " vi har mottatt din bestilling" eller noe sÃ¥nt.  Denne er automatisk sendt.  SÃ¥ kommer en melding mail med plassen din

Bataljonen

Quote from: "FredrikOslo"Hei. har sendt 3 mailer til hansa07@bataljonen.no nå uten å få svar. Jeg har prøvd å bestille P-kort

er dette grunnet stor pågang? eller er det pcen min jeg må ta et oppgjør med?

er det flere partourkort igjen i det hele tatt?

får man bekreftelser på at p-kortet er bestillt eller må man vente å se om man får faktura i posten?


Svar har du fått, første mail sendt til deg 19 desember og siste nå lørdag 13 januar så du får sjekke mailkontoen din engang til.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

weirus

Hvem er det som sender ut p-kortene?? Brann/bataljonen eller i-ticket/billettservice?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Brannfrelst

Quote from: "weirus"Hvem er det som sender ut p-kortene?? Brann/bataljonen eller i-ticket/billettservice?


Er vel i-ticket,også kjent som ""billettluka" som sender de ut.
2.10.07-Gullet kom hem!

paf

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "weirus"Hvem er det som sender ut p-kortene?? Brann/bataljonen eller i-ticket/billettservice?


Er vel i-ticket,også kjent som ""billettluka" som sender de ut.

Det stemmer. Er det noe "Betting"firma som tar veddemål på at de ikke klarer å få ut sesongkortene våre i tide? Da kan det fort være lettjente penger...

Klaus_Brann

Har sendt deg en PM Tore, du skulle prate med Anders om partoutkortene våre på mandag, har du funnet ut av det?
Fint om vi slipper å gå helt frem til seriestart å bekymre oss over hva som skjer med dette her.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Erlend

er det ikke i neste uke de begynner å sende ut?

Klaus_Brann

Quote from: "Erlend"er det ikke i neste uke de begynner å sende ut?


Det hjelper nok ikke mye det når en av oss ikke har fått faktura enda!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Erlend

det hjelper for alle oss andre

Go Up