• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Helge Haugen

Started by monzilla, September 17, 2006, 14:31:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

monzilla

Med dette donerer jeg kr 500,- til øremerket et tifoprosjekt til Helge Haugen. Denne mannen har hjertet sitt i Brann. Gått gradene. Gir ikke opp. Sånne spillere står det respekt av.

http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article740181.ece

Oppfordrer folk til å hive seg på her. Tror mange unge spillere nedover i systemet vil få litt motivasjon hvis det blit kjørt et opplegg mot HH.

Noen som tar utfordringen?

Kan noen i BBB eller tifogruppen sende meg en PM?

abe78

.og husk!

Superjack

HH og Hanstveit er to skikkelige klubbspillere :) Det er slike som det står stor respekt av. De gir for klubben og er trofaste.

Støtter en HH tifo ja :)
Brannsupporter.

positiv

ka med å lage en til hanstveit og haugen???
ødt blod på HANSA

monzilla

Uten å tvile på Hanstveit, men han har aldri fått satt lojaliteten sin på prøve. Han har spilt fast siden han kom inn... HH har blitt benket gang på gang på gang. Ikke et sutreord.

jako

Quote from: "monzilla"Uten å tvile på Hanstveit, men han har aldri fått satt lojaliteten sin på prøve. Han har spilt fast siden han kom inn... HH har blitt benket gang på gang på gang. Ikke et sutreord.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

monzilla

Du skjønner ikke poenget her din klovn. Dette er ikke en diskusjon om hvem som er best av Haugen og Hanstveit. Det er oppfordring til at vi supportere viser vår takknemlighet til HH sin lojalitet. Vise det at vi supportere faktisk setter utrolig stor pris på lokale karer som er lojale. De som ikke sutrer i aviser fordi at de ikke får spille. De ikke som leter etter ny klubb fremfor det å prøve å kjempe seg inn på laget. Hvem du rangerer HH på linje med interesserer meg langt opp i analen. Du skjønner heller ikke hva jeg mener når jeg sier at Hanstveit ikke har fått satt lojaliteten sin på prøve. Er det noe du vil ta det på PM

Hvis du ikke vil bidra eller har noen konstruktive tilbakemeldinger har du ikke noe i denne tråden å gjøre. Det er ikke en invitasjon til diskusjon rundt HH. Du kan gjerne opprette en tråd i andre deler av forumet for diskusjon rundt HH. Point taken?

JhonnyBeGood

ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Christian

Støtter gjerne dette. Både Haugen og Hanstveit fortjener oppmerksomhet. Kanskje mest Hanstveit siden han faktisk spiller i disse dager, men 200kr til et felles prosjekt er lett å gi.

monzilla

vi begynner å bli litt etterhvert, ser nå frem til å høre fra noen i tifogruppen som kan stelle istand noe.

ostraume

Spytter i 200 i denne potten.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Go Up