• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stemningen på naderud

Started by Pilsen19, September 12, 2006, 13:43:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pilsen19

eg ønsker i gi litt skryt til de som hadde tatt turen over fjellet for å støtte laget i går. På Tven virket det som det var Brann supporterene som regjerte tribunen, det var høyt og tydlig. Godt jobbet alle som var der. Deilig seier og ikke minst viktig, slår vi RBK  på STadion no så bør jobben være gjort, guttene er tydlig sultne på gullet, det liker eg, de gir jernet i 90 min.
 år var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

viks

Stemningen var fin igår, men tror nok produsentene spiller et lite puss med mikrofoner igjen.

Vi stod i den gudsforlatte svingen, og hadde null akustikk. Så at man hørte oss så sinnsykt bra tror jeg ikke. Men det var i hvertfall mye synging, og bra synging. Mye folk og, tipper en plass mellom 1500-2000 faktisk..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Chrisstah

den mikken sto jo borte på banen nesten! så tror ikke den hjelp så mye!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Oppreist

Stein på stein blir Steinar.

Chrisstah

eg sto var en av de sto innerst i svingen og de var ikke så gale stemning. og som du sier ingenting kan måle seg mot brølet da miller scorte!! det var en deilig følelse! får gåsehud bare ved å tenke på det.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te


Chrisstah

Quote from: "BrannSupporter"


han som løp etter han lille stabæk gutten? haha
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

C@Bøe_79

No må vi ikke ta helt av her..
Stemningen var ok, men kvaliteten dårlig.
Mange av sangene druknet i mumling, men plusspoeng for at det var mye lyd fra folket.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Chrisstah

Quote from: "C@Bøe_79"No må vi ikke ta helt av her..
Stemningen var ok, men kvaliteten dårlig.
Mange av sangene druknet i mumling, men plusspoeng for at det var mye lyd fra folket.


enig! men det er vel mest fordi det var 2 syngende her og der! men det var grei stemnig til å være en bortekamp mot stabæk på en mandag!!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

kapteinen

Nå så jeg bare kampen på tv og det er ofte endel misvisende når det kommer til supportersynging..

Igår hørte man ofte brannsanger som ble sunget av et stort antall men det var forholdsvis lavt på tv`en også plutselig hørte man noen brannsanger kjempehøyt selv om det hørtes ut som det bare ble sunget av en 4-5 stk.

Men absolutt godkjent av de som tok turen over!!
"Vi e brann, bergens stolthet" runget veldig bra!
Z

krøvel vellevold

Quote from: "viks"Stemningen var fin igår, men tror nok produsentene spiller et lite puss med mikrofoner igjen.

Vi stod i den gudsforlatte svingen, og hadde null akustikk. Så at man hørte oss så sinnsykt bra tror jeg ikke. Men det var i hvertfall mye synging, og bra synging. Mye folk og, tipper en plass mellom 1500-2000 faktisk..
Legg ned hele klubben!

jako

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "viks"Stemningen var fin igår, men tror nok produsentene spiller et lite puss med mikrofoner igjen.

Vi stod i den gudsforlatte svingen, og hadde null akustikk. Så at man hørte oss så sinnsykt bra tror jeg ikke. Men det var i hvertfall mye synging, og bra synging. Mye folk og, tipper en plass mellom 1500-2000 faktisk..



I følge tv-bildene så sto det en god del Brannsupportere bak benken til Mjelde. Er dette den andre gruppen du snakker om eller var det veldig mange som satt spredt rundt. Ellers virket det som Brannsupporterne utgjorde minst en sjettedel av supporterne på tribunen.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Brann_ruler86

Gå ta banen!

krøvel vellevold

Quote from: "jako"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "viks"Stemningen var fin igår, men tror nok produsentene spiller et lite puss med mikrofoner igjen.

Vi stod i den gudsforlatte svingen, og hadde null akustikk. Så at man hørte oss så sinnsykt bra tror jeg ikke. Men det var i hvertfall mye synging, og bra synging. Mye folk og, tipper en plass mellom 1500-2000 faktisk..



I følge tv-bildene så sto det en god del Brannsupportere bak benken til Mjelde. Er dette den andre gruppen du snakker om eller var det veldig mange som satt spredt rundt. Ellers virket det som Brannsupporterne utgjorde minst en sjettedel av supporterne på tribunen.
Legg ned hele klubben!

Veggen

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "viks"Stemningen var fin igår, men tror nok produsentene spiller et lite puss med mikrofoner igjen.

Vi stod i den gudsforlatte svingen, og hadde null akustikk. Så at man hørte oss så sinnsykt bra tror jeg ikke. Men det var i hvertfall mye synging, og bra synging. Mye folk og, tipper en plass mellom 1500-2000 faktisk..


Jeg la merke til mange brannsupportere rundte hele stadion da brann scorte sine mål. Føler meg rimlig sikker på at det var flere enn 1000 brannsupportere på kampen.

Speedy

Jeg så rødt fra alle deler av stadion utenom der kamera filmet kampen fra. Artig å se elleville bergensere sprette opp overalt blant klutehodene. Bra oppmøte fra Brann dette.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

krissss

Eg vil bare hylle de gutta som sang og sang og stod på for brann, de som sto i svingen.. Liten gruppe men fikk til slutt med seg en god del folk.. Til dåkker som klager på at folk løper med flagg rundt på tribunen for å hylle laget sitt. dåkker må heller ta å se kampen hjemme visst dåkker ha så mye problem med dette.. Ellers var dette En stor Kamp av både brann og supporterene  :D  Sandefjord neste gleder meg til å se vi kjøre over pakket.

Northside

Ut i fra TV bildene virket det som alle var spredd rundt om alle steder, noe som er litt synd. Tror det ville vært bedre med en stor gruppe supportere, lettere for a flere henger seg på sanger då.

Ellers så må noe gjøres med sangene våre. Vekselsangen ble startet vært 5 minutt og vi sang ikke mer enn 5 forskjellige sanger (kun 2-3 med trykk i). Litt synd egentlig...

men bra oppmøte for å være mandagskamp!

RC


28966mustang

Hvil i fred- 1963!

kenta

fint å se at så pass mange tok turen til en av de største dritt-stadion'ene i norge. hørtes okey ut fra tv'en og det skal dere ha...!

eneste eg vil si er at i første omgang ble det sunget "vi e Brann, Bergen stolthet - SK Brann, Bergen stolthet..." hele åtte ganger! det er en konge sang, ikke misforstå, men åtte ganger på en omgang er jævlig mye...
ANSA, aldri frydenbø...!

Chrisstah

Quote from: "kenta"fint å se at så pass mange tok turen til en av de største dritt-stadion'ene i norge. hørtes okey ut fra tv'en og det skal dere ha...!

eneste eg vil si er at i første omgang ble det sunget "vi e Brann, Bergen stolthet - SK Brann, Bergen stolthet..." hele åtte ganger! det er en konge sang, ikke misforstå, men åtte ganger på en omgang er jævlig mye...


det var noen fyrer som sto borte ved der eg sto som var dritings og oppførte seg som nokken skikkelige idioter som prøvde å starte den hele tiden!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

BrannSupporter

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "kenta"fint å se at så pass mange tok turen til en av de største dritt-stadion'ene i norge. hørtes okey ut fra tv'en og det skal dere ha...!

eneste eg vil si er at i første omgang ble det sunget "vi e Brann, Bergen stolthet - SK Brann, Bergen stolthet..." hele åtte ganger! det er en konge sang, ikke misforstå, men åtte ganger på en omgang er jævlig mye...


det var noen fyrer som sto borte ved der eg sto som var dritings og oppførte seg som nokken skikkelige idioter som prøvde å starte den hele tiden!


Ja, jeg sto der jeg også. En av de var forresten han som drev å løp med det flagget. En annen ting, de startet jo med "SK Brann bergens stolthet",  det er strengt tatt ingen big deal, men man har vel som regel pleid å starte med "Vi e Brann Bergens stolthet"

BRANN - FOR ALLTID

Jeg var også på Naddurud og satt midt på langsiden uten tak (jeg hadde med min 5 år gamle datter - så derfor, midt på langsiden). Jeg synes stemningen var laber. MEN det skyldes IKKE tilreisende og fastboende BRANN supportere - de gjorde det de kunne for å skape stemning! Greien er, som noen nevner over, at Nadderud stadion er bedriten. Løpebane, manglende tak og i det hele tatt en skam for tilreisende og fastboende BRANN supportere. Trøsten er at Stabæk er i ferd med å rulle sammen nok kroner til et nytt stadion....

Når det gjelder antallet BRANN supportere tror jeg lett det var flere tusen. Rundt der vi satt var fordelingen ca 70/30 favør Stabæk...og vi satt ikke akkurat i "hard-core" land. Dessuten, når BRANN scoret var det mye jubelscener også på motsatt langside. Nei, det er som eg alltid har sagt: "alle heier på BRANN"....
RANN - FOR ALLTID

Chrisstah

tipper et sted mellom 1200-1400 men det var veldig deilig og se at det hvertfall var mange der! det er vel ikke mange lag som har slått stabæk på nadderud i år vel?? de fleste har vel såilt uavgjort! ikke noe veldig stor kamp men det er jo  3 poeng som gjelder!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

BRANN - FOR ALLTID

Faktisk bare det beste laget i Norge som har klart å slå stabæk fiffen på Nadderud. Ellers har de 6 u og 3 seiere.

Måtte bare rbk begynne å tape litt...eg fikser ikkje dette nervepresset....
RANN - FOR ALLTID

Chrisstah

Quote from: "BRANN - FOR ALLTID"Faktisk bare det beste laget i Norge som har klart å slå stabæk fiffen på Nadderud. Ellers har de 6 u og 3 seiere.

Måtte bare rbk begynne å tape litt...eg fikser ikkje dette nervepresset....


det er jo egentlig meeeget bra! det viser styrke! håper rbk ryker mot TIL no neste gang no som rushen er tilbake
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te


Corran

Fra TV stolen hørtes det ut på stemmningen som en tidlig cuprunde på bortebane. Noen få lokale og en stor gjeng Brannsupportere. Blæringene fhørtes knapt nok når de scoret. Brann supporterene hørtes godt om en langt vekke. Men på nadderud er jo ALT langt vekke
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up