• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BRANN-Sandefjord

Started by olebrann3, September 08, 2006, 15:17:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "rostjac"Jeg tror at Brann-SF blir en jevn og tøff kamp. Videre hÃ¥per jeg at dommeren dømmer "fair" og nøytralt og ikke blÃ¥ser mest for det mer meritterte laget.  8)


Tror nok dessverre for deres del at kampen enveiskjøring i størstedelen av kampen, med unntak av noen sandefjordperioder innimellom.


ikke glem årasen! de kan overaske!
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Chrisstah

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "rostjac"Jeg tror at Brann-SF blir en jevn og tøff kamp. Videre hÃ¥per jeg at dommeren dømmer "fair" og nøytralt og ikke blÃ¥ser mest for det mer meritterte laget.  8)


Tror nok dessverre for deres del at kampen enveiskjøring i størstedelen av kampen, med unntak av noen sandefjordperioder innimellom.


ikke glem årasen! de kan overaske!


han nye spissen adriano eller noe tror eg og kan bli farlig i morgen
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

jako

Vi har ikke så verst med spisser vi heller.

Folkens dette er en kamp vi er spleklare favoritter og skal vinne. Brann er et bedre lag enn Sandefjord på samtlige plasser. Og det er kun sløvhet som kan gjøre at vi taper denne kampen.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Helginho

Ser ikke at dette brannlaget kan tape mot Sandefjord..

Vi vinner 5-2, PVM noterer seg for 3 mål..

RC

Quote from: "Helginho"Ser ikke at dette brannlaget kan tape mot Sandefjord..

Vi vinner 5-2, PVM noterer seg for 3 mål..


Ikke si sånt, det er meget farlig :D

SF_ER_LAGET

rann skal knuses !!!!

Marek

Dere har overrasket før og KAN gjøre det igjen vil jeg heller si.

Hvor er Tegström?
ons Ivar skal hem...

SF_ER_LAGET

Tegstrøm spiller nesten helt sikkert ikke fra start. Han er nok og finne på benken, siden han har vært syk, og er ikke i samme form som han var tidligere i sesongen.

Men Thorsen og Adriano er i bra form, gjelder bare å sette sjangsene.
rann skal knuses !!!!

Brannmus

Fra brann.no
QuoteTrener Mons Ivar Mjelde brukte blant annet litt tid under
oppvarmingen til å ta en prat med Ardian Gashi.


Lurer på hva den samtalen gikk ut på? Forklaring på hvorfor han ikke starter? Litt taktikkprat?

Marek

Quote from: "Brannmus"Fra brann.no
QuoteTrener Mons Ivar Mjelde brukte blant annet litt tid under
oppvarmingen til å ta en prat med Ardian Gashi.


Lurer på hva den samtalen gikk ut på? Forklaring på hvorfor han ikke starter? Litt taktikkprat?


Strikkeoppskrifter? Er vel ikke uvanlig å prate litt med en av sine spillere vel?
ons Ivar skal hem...

Brannmus

Quote from: "Marek"
Quote from: "Brannmus"Fra brann.no
QuoteTrener Mons Ivar Mjelde brukte blant annet litt tid under
oppvarmingen til å ta en prat med Ardian Gashi.


Lurer på hva den samtalen gikk ut på? Forklaring på hvorfor han ikke starter? Litt taktikkprat?


Strikkeoppskrifter? Er vel ikke uvanlig å prate litt med en av sine spillere vel?

Nei, absolutt ikke, men om en trener tar en spiller til side og bruker litt tid på å prate med han i forkant av en kamp er det ofte for å fikse på noe eller gjøre noen taktiske grep.

Xminator

Sandefjord har en spillestil som vi normalt sliter veldig mot (Start/VIF). Om Sandefjord klarer å få opp trykket i presset sitt så kan dette fort bli stygt for Brann. Litt som det pleier å være mot B/G

Nå er Opdal desverre syk. Man kan si mye om Thorbjørnsen, men han er nok mer på det nivået Opdal hadde i 2003/2004. Mye bra, men forbannet mye rart også. Vi får håpe det blir en stille dag på jobben uten altfor mange innlegg i boksen til Thorbjørnsen ...

Jeg er spent som pokker, kjempeglad for at Bakke er klar for kamp. Det kan bli lenge til neste gang vi stiller en såpass god midtbane som den jeg tror starter i dag.

Miller - Andresen - Bakke - Vaagan Moen. Bedre enn landslaget!!!

Marek

Quote from: "Xminator"
Miller - Andresen - Bakke - Vaagan Moen. Bedre enn landslaget!!!


Strømstad - Andresen - Hæstad - Pedersen.

Ikke bedre, men det er en jævlig god midtbane.

Personlig så tror jeg at vi kan få se PVM og Bakke på landslaget snart.
ons Ivar skal hem...

Brannmus

Bakke er klar for kamp, men det betyr ikke nødvendigvis han starter, så jeg er spent på å se hva Mons velger. Enten hviler Miller, Bakke eller Gashi. Uansett mister vi noe, men tjener noe annet.

Marek

Quote from: "Brannmus"Bakke er klar for kamp, men det betyr ikke nødvendigvis han starter, så jeg er spent på å se hva Mons velger. Enten hviler Miller, Bakke eller Gashi. Uansett mister vi noe, men tjener noe annet.


Enig, kjenner ikke så godt til Sandefjord, så ikke godt å si hva som passer best. Vil bare ikke se en Miller miste ballen i farlige situasjoner (som mot Start) tidlig. Ser helst at Miller starter på benk og kommer spillesugen innpå etter 60 minutter.
ons Ivar skal hem...

Tifo

Tifo-gruppen kunne trengt en del hjelp i forbindelse med tifoen vi har planlagt i dag.

Dersom du har tid til å hjelpe oss fra dørene åpner og frem til kampstart så hadde det vært hyggelig. Vi trenger minst 20 personer og dere kan henvende dere til oss når dere kommer inn på stadion.
Vi i tifo-gruppen befinner oss på Hansa (eh, frydenbø) tribunen.
.:Tifo-gruppen:.

Fjording

Haallo Bergen.

Det her er vel den kampen som er bankers på alle tippekupponger, inkl oss fra Sandefjord. Desverre..
Samtidig, alle forventer tap for oss og seier til dere. 18000 gærne bergensere som forventer at Brann skal overkjøre SF osv. Selv om det ser ut til at det er fler her som er såpass med at de skjønner at ingen kamp er lett, så kan det være 16 000 andre som ikke skjønner det.

Kan fort legge et stort press på Brannspillerne, særlig om SF scorer først. Putter Brann først er kampen ganske kjørt.
En ting er sikkert, laget kommer ikke til å legge seg bakpå, ikke borte mot RBK og ikke mot dere. Blir tut og kjør fra starten av.

Garantert mye mål, garantert to lag som vil angripe. Det blir en morsom kamp, helt sikkert.

Lykke til med kampen til bÃ¥de Brann, Bergen og alle oss som ikke dro oppover  8)
Tap gjerne denne kampen, men ta seriegullet så ikke Riseth får fler av de. Takk for meg!

BL

Ja, vi gleder oss uten tvil! Flomlys, nydelig vær og god fotball:D 3-0 til Brann :wink:
Hansa-
Felt Z

Falkman

har stor  tro pÃ¥ at Ã¥rets største seier kommer i dag, det her e en fin anledning te Ã¥  pynte litt pÃ¥ mÃ¥lforskjellen. tipper 4-1. (Winters, Sæternes, Vaagan Moen, og Bakke). forventer Ã¥  se et Brann-lag som  "e pÃ¥ nett" fra start i dag. det  har ikkje vært tilfelle i de siste hjemme-kampene.

Lennono8

Noen som har sett troppen og kan poste den her? Er vel begrensninger på hvor mange man kan ha på benken?

Nixon

Rød makt på Hansa

KEA

Det ville være helt typisk Brann om vi går på en smell i denne kampen, men sesongen i år har slett ikke vært typisk. Har en god følelse og håper på mange mål til Brann - å pynte på målforskjellen kan bli helt avgjørende om det blir like tett helt fram mot serieslutt. Er heller ikke spesielt bekymret for at Håkon ikke spiller i dag, tror Johan løser oppgaven helt greit.

jako

Savner litt løpstyrke på den midtbanen der. Hadde helst sett at Gashi spilte sentralt i stedet for Bakke. Frykter at vi kan bli overløpt her.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Memelli

Sæternes scorer mål, scorer mål, scorer mååål!

Nightfox

Thorbjørnsen er en klovn, er en klovn, er en kloooooovn.

Hansakongen

SKANDALE gaar det faen meg ann aa gaa fra behagelig 3-0 ledelse til 3-3 paa noen minutter.... skal faen ikke gaa ann ... HELVETE :evil:  :evil:  :evil:

Nightfox

Der scorte brann men vi får se hvordan det ender.

BrannMann

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
jokomelk og brød og seriegull!!!

eksilbergenser

5-3 !!! skal FAEN ikke gå an....Sandefjord har faen rystet Brann.....Men deilig med 3 poeng seff....
lt for Brann!

Hansakongen

heldigvis klarte vi aa ro det iland til slutt evig takknemmelig for det  :D... men kan noen av dere som var paa kampen forklare meg hvordan i helvete de klarte aa gi bort en 3-0 ledelse paa ca 15 minutter??? det er et STORE spørsmaalet mitt i dag....

eksilbergenser

Jepp, virker som de trodde de kunne slutte å spille fotball på 3-0. Utrolig skuffende at de slipper Sandefjord inn i kampen på den måten. Hvor ble det av champagnefotballen vi skulle få se i dag??
lt for Brann!

Nightfox

Midlertidig utsatt til 22. Oktober.

aasheim

Quote from: "Hansakongen"heldigvis klarte vi aa ro det iland til slutt evig takknemmelig for det  :D... men kan noen av dere som var paa kampen forklare meg hvordan i helvete de klarte aa gi bort en 3-0 ledelse paa ca 15 minutter??? det er et STORE spørsmaalet mitt i dag....


svaret er ein taktisk blunder av mjeden..
etter at bakke gikk ut å gashi kom inn så va da altfor dårli press og sandefjord kunne spille seg inn i kampen.
gashi er rett å slett ikkje god nok til å erstatte bakke sentralt..
hadde vert bedre om haugen kom inn som har mye løpsstyrke å god defansivt..
men meget sterkt å heve seg etter 3-3, trudde nesten at sandefjord kom til å vinne,, meget stor lagmoral i brann altså:)

Marek

Quote from: "aasheim"
Quote from: "Hansakongen"heldigvis klarte vi aa ro det iland til slutt evig takknemmelig for det  :D... men kan noen av dere som var paa kampen forklare meg hvordan i helvete de klarte aa gi bort en 3-0 ledelse paa ca 15 minutter??? det er et STORE spørsmaalet mitt i dag....


svaret er ein taktisk blunder av mjeden..
etter at bakke gikk ut å gashi kom inn så va da altfor dårli press og sandefjord kunne spille seg inn i kampen.
gashi er rett å slett ikkje god nok til å erstatte bakke sentralt..
hadde vert bedre om haugen kom inn som har mye løpsstyrke å god defansivt..
men meget sterkt å heve seg etter 3-3, trudde nesten at sandefjord kom til å vinne,, meget stor lagmoral i brann altså:)
ons Ivar skal hem...

aasheim

Quote from: "Marek"
Quote from: "aasheim"
Quote from: "Hansakongen"heldigvis klarte vi aa ro det iland til slutt evig takknemmelig for det  :D... men kan noen av dere som var paa kampen forklare meg hvordan i helvete de klarte aa gi bort en 3-0 ledelse paa ca 15 minutter??? det er et STORE spørsmaalet mitt i dag....


svaret er ein taktisk blunder av mjeden..
etter at bakke gikk ut å gashi kom inn så va da altfor dårli press og sandefjord kunne spille seg inn i kampen.
gashi er rett å slett ikkje god nok til å erstatte bakke sentralt..
hadde vert bedre om haugen kom inn som har mye løpsstyrke å god defansivt..
men meget sterkt å heve seg etter 3-3, trudde nesten at sandefjord kom til å vinne,, meget stor lagmoral i brann altså:)


korleis kan du sei at gashi ville gjort det bedre enn haugen når haugen har spillt bra heile sesongen å gashi berre har vert rett å slett ræva i brann?

Marek

Quote from: "aasheim"

korleis kan du sei at gashi ville gjort det bedre enn haugen når haugen har spillt bra heile sesongen å gashi berre har vert rett å slett ræva i brann?


Ræva? Han spillte helt greit mot Stabæk, slik Haugen gjør i sine bedre stunder, i dag var han aggressiv og nyttig.
Og om Haugen hadde vært så bra så ville vel han neppe ha sittet på benken for tiden...
ons Ivar skal hem...

aasheim

Quote from: "Marek"
Quote from: "aasheim"

korleis kan du sei at gashi ville gjort det bedre enn haugen når haugen har spillt bra heile sesongen å gashi berre har vert rett å slett ræva i brann?


Ræva? Han spillte helt greit mot Stabæk, slik Haugen gjør i sine bedre stunder, i dag var han aggressiv og nyttig.
Og om Haugen hadde vært så bra så ville vel han neppe ha sittet på benken for tiden...


grunnen til at haugen er på benken er at bakke spiller sentralt.
og eg tipper på at det blir bakke å haugen sentralt nesten kamp å gashi på høgre fordi at miller ikkje e bra nok defansivt.
og kva har du imot haugen egentli som har gjort at brann er der dei er i dag?

Marek

Quote from: "aasheim"
grunnen til at haugen er på benken er at bakke spiller sentralt.
og eg tipper på at det blir bakke å haugen sentralt nesten kamp å gashi på høgre fordi at miller ikkje e bra nok defansivt.
og kva har du imot haugen egentli som har gjort at brann er der dei er i dag?


Jeg har da for faen ikke noe imot Haugen, men vi kan vel være enige i at han er en spiller med store begrensinger.
Spørsmålet er vel heller hva du har imot Gashi.
Jeg tror også det blir Haugen og Bakke sentralt og Gashi høyre mot TIL.
ons Ivar skal hem...

Marek

Gidder ikke henge meg opp i nesten-ulykken, bare så enormt fornøyd med sluttresultatet. Ballen trillet vår vei mot slutten.
Men hva med Martin Andresen? Synes ikke han spiller bra om dagen.
Bakke var meget bra, viser stor ro. VÃ¥r nye midtbanegeneral.
ons Ivar skal hem...

kapteinen

Z

palla

ardian jobba bra. var resten av folka som slutta å jobba. so va andre målet til sandefjord av dei skjeldne og då. trur ikkje mjelde greie da ei gong til

aasheim

Quote from: "Marek"
Quote from: "aasheim"
grunnen til at haugen er på benken er at bakke spiller sentralt.
og eg tipper på at det blir bakke å haugen sentralt nesten kamp å gashi på høgre fordi at miller ikkje e bra nok defansivt.
og kva har du imot haugen egentli som har gjort at brann er der dei er i dag?


Jeg har da for faen ikke noe imot Haugen, men vi kan vel være enige i at han er en spiller med store begrensinger.
Spørsmålet er vel heller hva du har imot Gashi.
Jeg tror også det blir Haugen og Bakke sentralt og Gashi høyre mot TIL.


har aldri likt gashi, å har likt bakke,, sikkert da som er grunnen,,
men deiligt at brann fekk 3poeng å er nermere serie gullet :D

BigDipper

ar du sett min fetter styggen?

KennethS

Quote from: "Nightfox"Midlertidig utsatt til 22. Oktober.


?
tå på Brann

Marek

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Nightfox"Midlertidig utsatt til 22. Oktober.


?


Champagnefotballen...
ons Ivar skal hem...

Pondan


Marek

Quote from: "Pondan"Champagnefotballen???


jammen faen da....
LES!
ons Ivar skal hem...

Lurkin

3-2 målet får gå på Johan sin kappe, 3-3 målet var heller ikke imponerende... men vi scorte FEM mål, la oss nyte det, og det kunne / burde fort blitt flere.

og, nå i ettertid, så er vel 5-3 mye bedre enn 2-0. :D
Berømte Brann fra Bergen

Pondan

Midlertidig utsatt til 22. Oktober??
Tror heller vi skal vente til 5 Nov jeg før vi spretter noe Champagne

Marek

Quote from: "eksilbergenser"Hvor ble det av champagnefotballen vi skulle få se i dag??


Quote from: "Nightfox"Midlertidig utsatt til 22. Oktober.


Han mener at vi får se festfotballen mot Rosenborg.
Men nå har vi kastet bort nok tid på dette våset her!
ons Ivar skal hem...

Go Up