• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Rosenborg

Started by Super Hasund, August 31, 2006, 11:07:40 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Texas

helsike og altså. 1-0 til rbk... no må vi score to eller så kan vi i realiteten bare glemme alt som heter seriegull. Snytt for straffespark ble vi og...

tovatle

Forferdelig førsteomgang. Og ikkje minst ekstremt irriterende å redigere lyden slik at en haug med bartetryner og ei HELVETES tromme overgår hele stadion. Faen eg blir forbanna! Den elektriske stemningen kommer ikkje inn i min stue hvertfall... Hvis ikkje de snur dette nå så klikker det for meg

Stalin

Noe slår meg i situasjonen med offsideavgjørelsen.

Er det offside er det på mm. Aldri om det snødde elg i helvete om linjedommern hadde fått det med seg. Tror han spilte litt bingo der.


Kjedelig å bli snytt for straffe. Kjedelig men typisk. Iaffal mot RBK.

Texas

Quote from: "tovatle"Forferdelig førsteomgang. Og ikkje minst ekstremt irriterende å redigere lyden slik at en haug med bartetryner og ei HELVETES tromme overgår hele stadion. Faen eg blir forbanna! Den elektriske stemningen kommer ikkje inn i min stue hvertfall... Hvis ikkje de snur dette nå så klikker det for meg


ja, jævla irriterende...har jo hørt den derre trommen hele omgangen..nesten like irriterende som all den jævla hakkingen på fxtv.

Brann_ruler86

Utrolig irriterende. Brann blir snytt for et straffespark, som det er helt utrolig at linjedommeren ikke ser. Vidar Riseth blir bare styggere og styggere. Får en dytt i ryggen, holder seg til brystet, men spretter opp når Josenbårg får frispark.

Hater NFF!!!!
GÃ¥ ta banen!

LaguapaIsabel

Come on Brann!!!! Miller!!! Miller!!! Miller time!!! 8)
rann-fan born in Nicaragua, Canadian citizen, living in Norway! :)

lok1



Zorac

Helstad får vel faktisk både gull og sølv i år?

Brann_ruler86

Var ikke mange dødballer som landet der de skulle. Det er ALTFOR dårlig!!!!
GÃ¥ ta banen!

Texas

en svart dag. Ikke nok med at brann tapte så tapte pokker meg liverpool og.

Chrisstah

eg e sinnsyk skuffet over at kantene ikke kommer frem til innlegg i det hele tatt! og dødballene var rett og slett elendige! deilig Ã¥ se helge ut pÃ¥ der i dag  syns han var outstanding best av brann spillerne!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

PetterOlsan

Var det bare trøndere pÃ¥ tribunen i dag?? Jeg er skuffet over hjemmepublikumet i dag. Trønderpakket tok jo hele showet jo! Det skal ikke være lov! :(  Jada, det var bra stemning i starten av hver omgang, men en kamp varer jo i 2x45, ikke 2x10

Nei, jeg er IKKE trønder. Bruker 3000,- neste helg for Ã¥ komme Ã¥ se BRANN grisebanke HamKam. Da hÃ¥per jeg vi kjører over de pÃ¥ tribunen ogsÃ¥.   8)
åtte Roy Helge snart finne seg noe annet å gjøre...

Brems

Quote from: "PetterOlsan"Nei, jeg er IKKE trønder. Bruker 3000,- neste helg for Ã¥ komme Ã¥ se BRANN grisebanke HamKam. Da hÃ¥per jeg vi kjører over de pÃ¥ tribunen ogsÃ¥.   8)


Vi er flere! Tar med meg sønnen over de syv fjell og håper de maler Kamma i stykker. Nedtur at de tapte i kveld, men vi er vel vant...

Brems

BRANN - FOR ALLTID

Klart vi har lov å være skuffet. Men etter 30 år som BRANN supporter kan jeg ikke si at jeg er ovverrasket. OK - vi var med lenge i år og det har vært fantastisk gøy. Men om man ser litt analytisk på det, så kan man ikke være ovverrasket over at det gikk som det gikk. På de 12-13 siste kampene har vel BRANN tapt 7, og vi har hatt en klar nedadgående formkurve. RBK på sin side har vel 9-1-0 på sine 10 siste....pilen har for deres del pekt i stikk motsatt retning som BRANN sin.
Selv om vi hadde vunnet i dag (fordi i slike kamper som i dag går ofte "form out of the window") hadde dette nok ikke holdt til gull. Er redd for at rbk fortsetter rekken sin, mens vi ryker for viking...

(Beklager å helle kaldt vann i brusende årer på en kveld som dette, men det er på tide å tenke fremover.....SERIEMESTER 2007!!!)
RANN - FOR ALLTID

SKBrann BERGEN

FAENS TULLINGER som begynner å slenge drit til Ivers om at faren er alkoholiker, sleng så mye drit dere vill men bare ikke om dette.

Jeg er jævlig skuffet over dere..  :(
tore stå kommer alltid til å ha en stor plass i mitt hjertet!!

Kruxleiven

Quote from: "Svartoghvit"Gratulerer med seriegull Thorstein Helstad... :o)
Lurer på hva Brann-land skylder på nå? Jaja, er vel dommern sin feil at de taper 1-3..


Calme toi! Vi sier gratulerer Rosenborg og skylder ikke på noe annet enn oss selv. Vi var ikke gode nok. Case closed!

Fles

Kalle oss Patrioter?

Flaut å se stadion tømmes 10min før kampslutt!

ER så pisslei av at vi bergensere skal skryte så jevlig av oss selv , og hvilken støtte er det vi gir laget på slutten i dag , ikke en drit!

Sykt respektløst ovenfor spillere , andre på tribunen og de som ikke får billett og gå fordi man skal vere hjemme ti min før.. flaut!

Og rbk skal kalle seg norges beste lag , hehe .. drøye etter 1 min av kampen... jaja Tørum , da har du lert gutta dine hvordan fotballen skal spilles.

Radney

Ja det er skikkelig dårlig gjort av supportere å gå før kampen er over. Drøying av tid fikk de jo lov til å gjøre hele kampen gjennom. Det skal jo sies at han i svart er Rbk supporter til sin hals!
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

Kruxleiven

Drøying etter 1. minutt var nok Rosenborgs taktikk. De visste nok at vi kom til gå ut i hundre og at vi ville angripe dem med det vi hadde. Derfor prøvde de å drepe tempoet og få ned fighterviljen i Brann. En helt naturlig taktikk på bortebane. Ellers enig. Det er bemerkelsesverdig hvor mye vi gidder å skryte av oss selv i forhold til hvor dårlig det er det vi ofte leverer. Vi bergensere altså.

Jay Tee

syns vi kan være litt mann nå.. Rosenborg vant kampen og serien. da er det bare til og gratulere! vi hadde vår sjans, men brukte den ikke.
Nå må vi reise oss og støtte laget i de 2 neste kampene!
eia brann

Fles

Skjønner jo såklart hvorfor de drøyer , fair enough , men som "norges beste fotballag" bør man vel forvente at de ihvertfall prøver å spille det spillet som kalles fotball.

Jeg så faktisk på spillerne deres at de synes det var rart å måtte gå rolig etter hver eneste ball.. Tørum sto der , rolig .. rolig.. Pinlig!

Godt jeg ikke er alene om å synes at det ikke holder mål å nesten tømme stadion lenge før kampslutt. Det er så vanvittig respektløst.
Og så utrolig stille det ble , faen det gjorde vondt langt inn i hjertet å se trønderne danse og synge på Brann stadion , det er vår bane for f...

aaesch

Hei!

Vil dere ikke ha sølv heller? Ok, da tar vi det.

Mvh.
VIF-gutt

Radney

Quote from: "aaesch"Hei!

Vil dere ikke ha sølv heller? Ok, da tar vi det.

Mvh.
VIF-gutt



Selvfølgelig skal vi ha sølv. Vi skal til CL, noe som dere ikke klarte!
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

Haugen2


Radney

aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

Candyman

Quote from: "Haugen2"

Får håpe dere ikke møter Hønefoss i cupen da...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

kabelmann

Quote from: "tovatle"Den elektriske stemningen kommer ikkje inn i min stue hvertfall...

Akkurat det har sin naturlige forklaring at det ikke var elektrisk stemning.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Chrisstah

Quote from: "Radney"


2 kampen var det! og det var rett og slett dårlig men uansett så e det glemt;D
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

janos

Quote
faen det gjorde vondt langt inn i hjertet å se trønderne danse og synge på Brann stadion , det er vår bane for f....


Det var pinlig å høre trønderne synge, jeg så kampen på tv og lurer på om Tv2 hadde mikrofoner blandt Rbk suporterne, kunne tro de spilte på lerkendal

Haugen2

Quote from: "Radney"


Ikke første kampen heller? da �tvidaberg skåra 3 mål i Bergen?

Haugen2

Quote from: "Candyman"
Quote from: "Haugen2"

Får håpe dere ikke møter Hønefoss i cupen da...


Nei, vi møter Start til cupfinale om 14 dager.

bolgebah

Quote from: "krøvel vellevold"RBK har ikke kjempet om gull på slutten av sesongen uten å ta gull, siden 1970. Og jeg ser ikke for meg at vi kan ta gull neste år heller.

Tror du har mye rett i utsagnet, men du glemmer 1981-sesongen. Det er mulig.

Candyman

Quote from: "Haugen2"
Quote from: "Candyman"
Quote from: "Haugen2"

Får håpe dere ikke møter Hønefoss i cupen da...


Nei, vi møter Start til cupfinale om 14 dager.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

krøvel vellevold

Quote from: "PetterOlsan"Var det bare trøndere pÃ¥ tribunen i dag?? Jeg er skuffet over hjemmepublikumet i dag. Trønderpakket tok jo hele showet jo! Det skal ikke være lov! :(  Jada, det var bra stemning i starten av hver omgang, men en kamp varer jo i 2x45, ikke 2x10


Altså: De tok gull! Vi mistet muligheten til gull! Noen som tror at vi skal synge og være glade og synge RBK-fansen på ræv da?
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "aaesch"Hei!

Vil dere ikke ha sølv heller? Ok, da tar vi det.

Mvh.
VIF-gutt


Nei, ta sølvet dere! Så slipper vi å møte RBK i RL-dritet etter serieslutt!
Legg ned hele klubben!

Roffarne

Alt mellom nåværende plassering og kvalikk er en grå masse stemplet nederlag.
Om noen vil ha medalje og RL-plass må de bare komme og ta det, for her til lands kan ingen være fornøyd med annet enn gull.

arntf

Quote from: "Stalin"Noe slår meg i situasjonen med offsideavgjørelsen.

Er det offside er det på mm. Aldri om det snødde elg i helvete om linjedommern hadde fått det med seg. Tror han spilte litt bingo der.


Enig med deg angÃ¥ende den. SÃ¥ den om og om igjen pÃ¥ replay. Om det i det hele tatt var korrekt, sÃ¥ var det sÃ¥ pÃ¥ kushÃ¥ret at den like gjerne kunne vært godkjent  av linjedommeren. Det viser vel ogsÃ¥ litt hvor vanskelig det kan være Ã¥ dømme slike situasjoner.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Superjack

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "PetterOlsan"Var det bare trøndere pÃ¥ tribunen i dag?? Jeg er skuffet over hjemmepublikumet i dag. Trønderpakket tok jo hele showet jo! Det skal ikke være lov! :(  Jada, det var bra stemning i starten av hver omgang, men en kamp varer jo i 2x45, ikke 2x10


Altså: De tok gull! Vi mistet muligheten til gull! Noen som tror at vi skal synge og være glade og synge RBK-fansen på ræv da?


Ja, vi skal rope heia Brann til krampen tar oss, synge og holde leven for å vise at engasjementet vårt er unikt.
Brannsupporter.

brann<3<3<3

Troillan på topP!
BK!!!!<3
_______________________________________
Brann har ikke en sjans!

brann<3<3<3

Quote from: "Remi"Du bajser på leggen som ingen annen nå. At du sier Brann ikke er populær, viser bare hvor mye peiling du egetnlig har på Brann og fotball sjenerelt. Du er en skam for tilogmed Trondheim og RBK. Du er ingen verdig suporter, som bare går og slenger drit her. Du vil tilgomed ha Gashi her, for å spytte på han. Viser bare litt hvilket menneske du er...



NEI!

fuckbrann har rett <3
BK!!!!<3
_______________________________________
Brann har ikke en sjans!

PetterOlsan

Quote from: "Superjack"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "PetterOlsan"Var det bare trøndere pÃ¥ tribunen i dag?? Jeg er skuffet over hjemmepublikumet i dag. Trønderpakket tok jo hele showet jo! Det skal ikke være lov! :(  Jada, det var bra stemning i starten av hver omgang, men en kamp varer jo i 2x45, ikke 2x10


Altså: De tok gull! Vi mistet muligheten til gull! Noen som tror at vi skal synge og være glade og synge RBK-fansen på ræv da?


Ja, vi skal rope heia Brann til krampen tar oss, synge og holde leven for å vise at engasjementet vårt er unikt.
Helt riktig Superjack. Krøvel har misforstått noe vesentlig: Man skal ikke slutte å heie på Brann selv om de butter litt. Det er faktisk da de trenger den 12. mann som mest. Heia Brann og Superjack
åtte Roy Helge snart finne seg noe annet å gjøre...

Utmedsnolken

Quote from: "PetterOlsan"
Quote from: "Superjack"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "PetterOlsan"Var det bare trøndere pÃ¥ tribunen i dag?? Jeg er skuffet over hjemmepublikumet i dag. Trønderpakket tok jo hele showet jo! Det skal ikke være lov! :(  Jada, det var bra stemning i starten av hver omgang, men en kamp varer jo i 2x45, ikke 2x10


Altså: De tok gull! Vi mistet muligheten til gull! Noen som tror at vi skal synge og være glade og synge RBK-fansen på ræv da?


Ja, vi skal rope heia Brann til krampen tar oss, synge og holde leven for å vise at engasjementet vårt er unikt.
Helt riktig Superjack. Krøvel har misforstått noe vesentlig: Man skal ikke slutte å heie på Brann selv om de butter litt. Det er faktisk da de trenger den 12. mann som mest. Heia Brann og Superjack


Hvis du er en sånn superglad optimist som synes alt er flott uansett, så er det bare å synge i vei, men når det står 3-1 til rosenborg og vi har gått fra å lede med 10, til å være 6 poeng bak, da er det ikke mye sangvilje igjen i meg. De fleste jeg så satt og så tomt fremfor seg, noe som er høyst forståelig
"og der snubler Sæternes igjen"

Alexåsane

KAn noen forklare for meg hvorfor Ystaas var i troppen og ikke Migen? Er han skadet? Skadale!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

arntf

Quote from: "Utmedsnolken"
Hvis du er en sånn superglad optimist som synes alt er flott uansett, så er det bare å synge i vei, men når det står 3-1 til rosenborg og vi har gått fra å lede med 10, til å være 6 poeng bak, da er det ikke mye sangvilje igjen i meg. De fleste jeg så satt og så tomt fremfor seg, noe som er høyst forståelig


Det handler jo ikke om å bare synge etter humøret da. Vi supportere skal jo liksom være 12. mann og hjelpe laget frem med stemmene våre. Sånn sett er det riktig at det er viktig å lage lyd nettopp når det ser mørkt ut.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

birki

ed hjertet i Brann og Bergen!

kabelmann

RBK-spillerne har begynt feiringen. Noen kallasseiere til Brann og et braktap eller to på RBK så er gullet i boks ;)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

oddewo

La oss løfte hode. vi tar de RL
ddewo Mitt hjerte står i BRANN
Hvor står ditt???

Gaustad

Takk for en meget trivelig helg i Bergen.
roillan fra Trondhjæm, vi e her!

Brannfrelst

Håper bare Brann gruser Ham-Kam nå,og RBK taper 1-2 mot viking etter at riseth scorer selvmål. Når Karen Espepung akkurat skal dele ut medaljene. Slik at trønderbartene ikke får den gullfesten på hjemmebane de ville ha :)
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up