• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Rosenborg

Started by Super Hasund, August 31, 2006, 11:07:40 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Super Hasund

La Folket Synge

*Feltz*

rødesk

Med Gashi på plass, Martin skadefri, og Bengt i form blir dette seier..
3-0!!
oen må gå...!

arntf

Helt enig, dette kommer nok til å bli sesongens store kamp. Nå driver ikke jeg med sveising, men jeg skjønner godt hva du føler, Hasund.

Skjelving på fingrene :-O
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Kruxleiven

Quote from: "Super Hasund"Storkamp, hatkamp, toppkamp, seriefinale, tidenes stemming i en norsk fotballkamp alt rullet inn i en å samme match.


Ehh. Stryk det som ikke passer mellom de kommaene der. Et av utsagnene er ihvertfall feil. For lenge til denne kampen til at jeg har begynt å tenke på den. Mange kamper som kan endre situasjonen i toppen før det.

oslo øst

noen som kan fortelle meg når dem legger ut billetter til rosenborg kampen ???
hvorfor kan dem ikke legge dem ut nå sånn at vi som virkelig følger dette laget kan få seg en billett
jeg vet ikke hva jeg gjør hvis jeg ikke får billett til denne kampen
bor i oslo og har sett alle  hjemme kampene untatt 1
det har gått noen kroner med fly kamp billetter og hotell så vær så snill dere i brann som sitter med dette med billetter til kampene
legg dem ut nå og ikke 1 uke før kampen går så det blir sånn at dem som er der blir vel den ene kampen som dem går på i året
ja jeg prøvde å få meg ett sesong kort men var forsent ute desverre

Bataljonen

I følge Brann legges billettene ut for salg i begynnelsen av Oktober.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

vivamusica

Er det noen som vet når denne kampen starter? Er det TV-kamp, mandagskamp, formiddag, ettermiddag, kveld....
Hva sa Napoleon da han møtte sitt Waterloo? Det kunne vært værre - jeg kunne vært trener i Brann

Desperado

Quote from: "vivamusica"Er det noen som vet når denne kampen starter? Er det TV-kamp, mandagskamp, formiddag, ettermiddag, kveld....


Neppe - tv2 og co har ennå ikke bestemt seg for hvilke kamper de skal sende når fra den runden, men jeg er nesten villig til å vedde partoutkortet mitt på at det blir en tv-kamp klokken 20 på søndagen.

bulldog

om ikke det for spenningens skyld avvikles hele runden samtidig klokken 18:00 søndag. venter...
p.s. tredje siste runde ifjor; rosenborg - brann klokken 20:05
bulldog

brann:)

gleder meg som en unge. den kampen blir nokk utsolgt ganske kjapt. det skal bli så stor stemning. off synd det er så lenge til. :cry:
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

bulldog

sakset fra bt: Styreleder Terje Svendsen har så vidt snakket med Høgmo denne uka, men overlater det til Høgmo selv og hans lege å avgjøre hva som skal skje når sykmeldingen går ut 1. oktober. Men Svendsen opplyser at klubben vil sette i gang en diskusjon i bakkant av sykdomsperioden.
herlig! at pej mathias skal bestemme selv er den beste gaven vi kan få. jej betemmej jentefotball! jej ej sjefen hej
vi skal stjaffe bjann på bojtebane. kom igjen jenta..eh gutta
bulldog

brann2870dokka

Hørt noen rykter om at rosenborg kampen kanskje blir en lørdagskamp! Kan dette være fakta?
Greit å vite for oss som reiser over 40 mil på hjemmekamp. Som "oslo øst" sier, det skal bestilles fly og hotell....Kampbilletter!!!!

jako

Quote from: "brann2870dokka"Hørt noen rykter om at rosenborg kampen kanskje blir en lørdagskamp! Kan dette være fakta?
Greit å vite for oss som reiser over 40 mil på hjemmekamp. Som "oslo øst" sier, det skal bestilles fly og hotell....Kampbilletter!!!!


Må ikke alle kampene spilles samtidig i tredje siste runde? I så fall blir søndag kl 18.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Nixon

Quote from: "jako"Må ikke alle kampene spilles samtidig i tredje siste runde? I så fall blir søndag kl 18.


Det er vel bare de to siste rundene.

Skulle ikke forundre meg om TV2 kommer til å kjøre på denne 3 ukers regelen til det ytterste. Bestemme runden med Lyn-kampen denne helgen, runden med Rosenborgkampen neste helg, og så videre.
Rød makt på Hansa

Marek

Quote from: "Nixon"
Quote from: "jako"Må ikke alle kampene spilles samtidig i tredje siste runde? I så fall blir søndag kl 18.


Det er vel bare de to siste rundene.

Skulle ikke forundre meg om TV2 kommer til å kjøre på denne 3 ukers regelen til det ytterste. Bestemme runden med Lyn-kampen denne helgen, runden med Rosenborgkampen neste helg, og så videre.


Dette er selvsagt en jævla uting. Bidrar jo ikke akkurat til at flere drar.
Gjelder det de to siste rundene altså? Greit å vite.
ons Ivar skal hem...

krøvel vellevold

Skulle ikke tv-listen for resten av sesongen komme i dag?

NÃ¥ er det vel etterhvert tre uker til runden vi spiller mot Lyn, og det er neste runde som ikke er oppsatt.

Tipper TV2 venter i det lengste for å se hvordan tabellen ser ut etter helgens serierunde.
Legg ned hele klubben!

Candyman

NÃ¥ som tidspunkt er satt til 22. okt kl.20, starter billettsalget fremdeles 3 okt?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Utmedsnolken

Quote from: "krøvel vellevold"Skulle ikke tv-listen for resten av sesongen komme i dag?

NÃ¥ er det vel etterhvert tre uker til runden vi spiller mot Lyn, og det er neste runde som ikke er oppsatt.

Tipper TV2 venter i det lengste for å se hvordan tabellen ser ut etter helgens serierunde.


Ifølge en hyggelig mail fra en i tv2-sporten, sÃ¥ har visst ikke de noe med fastsettelsen av kampdatoene. Han presiserte, to ganger faktisk, at dette var nff sitt ansvar. Men en begynner jo Ã¥ lure nÃ¥r det øverst i nff pressemeldingen stÃ¥r:  TV2, NTF og NFF har valgt ut TV-kampene i perioden 15. - 23. oktober.
"og der snubler Sæternes igjen"

dole79

20.00: Brann â?? Rosenborg (TV2)

SoppeLoppe

Er det satt dato til når bilett salget starter?? SKAL ha billetter hehehe:P
-Anne aka SoppeLoppe--

"Hjertet står mest i Brann, når man støtter dem, og de vinner" - Kommentar fra Brann - Vif kampen!

Gud

Quote from: "SoppeLoppe"Er det satt dato til når bilett salget starter?? SKAL ha billetter hehehe:P


3. oktober starter vel salget.

SoppeLoppe

Quote from: "Gud"
Quote from: "SoppeLoppe"Er det satt dato til når bilett salget starter?? SKAL ha billetter hehehe:P


3. oktober starter vel salget.


Aha! Flott... oj fader, midt i høstferien!.. Kommer nok te å gå unna da:/
-Anne aka SoppeLoppe--

"Hjertet står mest i Brann, når man støtter dem, og de vinner" - Kommentar fra Brann - Vif kampen!

Marek

Quote from: "SoppeLoppe"
Quote from: "Gud"
Quote from: "SoppeLoppe"Er det satt dato til når bilett salget starter?? SKAL ha billetter hehehe:P


3. oktober starter vel salget.


Aha! Flott... oj fader, midt i høstferien!.. Kommer nok te å gå unna da:/


Er ikke høstferien uke 40 på østlandet og uke 41 på vestlandet da?
ons Ivar skal hem...

Badegjest

den er iallefall uke 40 på østlandet.. går ut fra at den er uke 41 på vestlandet..

har et spm.. hvordan er utelivet i bergen en mandag? skal over til helgen!!

Jay Tee

Jepp,da tapte vi igÃ¥r, og RBK banket Odd, og de bør ta Tromsø hjemme og! fÃ¥r bae hÃ¥pe guttan klarer og stjele med seg noen poeng! Men uansett! NÃ¥ mÃ¥ bare Brann klare og følge RBK helt inn! og eg hÃ¥per at kampen i Bergen blir sÃ¥ viktig som eg frykter.. Vi har Odd hjemme neste, den SKAL vinnes, Lyn borte e knall tøff, der mÃ¥ de bare kjempe som gale og fÃ¥ med seg alle pongene! Ham Kam hjemme SKAL og slÃ¥es, og viking kampen  knall tøff..
Nå merker eg presset, eg e nervøs.. Og det e så trist, i år syns eg vi fortjener Gullet!! eg vil bare ha Gull! Det e så spennende!
eia brann

Chrisstah

den kampen er viktige enn cupfinalen etter min mening!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

steinbygger

Vi har to ekstremt viktige kamper igjen før RBK kampen. Det fine er at vi fremdeles kan avgjøre dette selv. Vinner vi alle kampene våre er vi seriemester, så enkelt er det. Det er sikkert noen her inne som har flere vekttall enn jeg har i psykologi, men en ting er sikkert hvis vi ikke tror på det, klarer vi det ikke. Så alle som begynner å få negative tanker: hold det for dere selv.

Når det gjelder RBK kampen så har rbk fått flyen og selv om høgmo forhåpentligvis er tilbake på benken til kampen så er det ikke nok til å ødelegge selvtilliten som ligger i RBK laget, men det tror jeg faktisk vi på tribunen kan gjøre. Det er ett lag som er vant til å vinne og spille på store stadioner ute i europa vi møter, men det fine er at det er kommet inn en del nye spillere i rbk som ikke har denne erfaringen og jeg tror at hvis vi på tribunen laget det helvete som jeg vet vi kan så kan dette være med å vippe kampen i vår favør, og når jeg snakker om å lage ett helvete er ikke det bare i de 90 minuttene som kampen varer, men det er fra rbk spillerene lander på flesland. Mener å ha lest ett eller annet sted at folk skulle lage vimpler som kunne henges opp sentrale steder i byn. Hadde vært rått å hatt en vimpel på flesland hvor det stod velkommen til helvete. I tillegg bør brann sørge for at det skjer ting på stadion fra kl 19 og frem til kampen starter slik at stemingen og trøkket er der fra oppvarmingen starter. Regner med at den tolvte mann allerede er booket inn. La oss sørge for at dette blir dagen rbk spillerene ønsker de aldri fikk oppleve.

krøvel vellevold

Quote from: "steinbygger"Vinner vi alle kampene våre er vi seriemester, så enkelt er det. .
Enkelt er det i hvert fall ikke!
Legg ned hele klubben!

SoppeLoppe

Quote from: "Marek"
Quote from: "SoppeLoppe"
Quote from: "Gud"
Quote from: "SoppeLoppe"Er det satt dato til når bilett salget starter?? SKAL ha billetter hehehe:P


3. oktober starter vel salget.


Aha! Flott... oj fader, midt i høstferien!.. Kommer nok te å gå unna da:/


Er ikke høstferien uke 40 på østlandet og uke 41 på vestlandet da?


Starter på fredag etter skolen den her ;D
-Anne aka SoppeLoppe--

"Hjertet står mest i Brann, når man støtter dem, og de vinner" - Kommentar fra Brann - Vif kampen!

Klaus_Brann

Quote from: "Badegjest"den er iallefall uke 40 på østlandet.. går ut fra at den er uke 41 på vestlandet..

har et spm.. hvordan er utelivet i bergen en mandag? skal over til helgen!!


Det er ikke flying, men det er jo alltid en del studenter ute, så det spørs egentlig hvilke plasser du går ut...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Badegjest


Candyman

Quote from: "steinbygger"Hadde vært rått å hatt en vimpel på flesland hvor det stod velkommen til helvete. I tillegg bør brann sørge for at det skjer ting på stadion fra kl 19 og frem til kampen starter slik at stemingen og trøkket er der fra oppvarmingen starter. Regner med at den tolvte mann allerede er booket inn. La oss sørge for at dette blir dagen rbk spillerene ønsker de aldri fikk oppleve.

Hehe. Hadde vært artig med TV2 og en sånn banner på Flesland. Det kunne jo vært satt opp plakater på vei mot byn og. Men da måtte folk visst når flyet lander og satt de opp litt før det. Store vimpler og plakater på lyktestolper med slagord og sånn: "Hjem i skam, til barteland" osv...

Uansett, nå avhenger alt på oss. Om det roer nervene mine. Ikke i det hele tatt.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Utmedsnolken

Quote from: "Candyman"
Quote from: "steinbygger"Hadde vært rått å hatt en vimpel på flesland hvor det stod velkommen til helvete. I tillegg bør brann sørge for at det skjer ting på stadion fra kl 19 og frem til kampen starter slik at stemingen og trøkket er der fra oppvarmingen starter. Regner med at den tolvte mann allerede er booket inn. La oss sørge for at dette blir dagen rbk spillerene ønsker de aldri fikk oppleve.

Hehe. Hadde vært artig med TV2 og en sånn banner på Flesland. Det kunne jo vært satt opp plakater på vei mot byn og. Men da måtte folk visst når flyet lander og satt de opp litt før det. Store vimpler og plakater på lyktestolper med slagord og sånn: "Hjem i skam, til barteland" osv...

Uansett, nå avhenger alt på oss. Om det roer nervene mine. Ikke i det hele tatt.


Eller så hadde det blitt usedvanlig pinlig. Tror ikke roseborgspillerne blir redd av å se en plakat som det står "dra hjem" på. Hele norge hadde ledd av oss. Grunnen til at det fungerer litt bedre i Tyrkia er at tilskuerne der har ett litt dårligere rykte enn den gjengse brannsupporter og at de stiller opp i hopetall på flyplassen.

Står det to-tre fyrer i rød drakt og holder et banner, så legger de vel ikke merke til det en gang.
"og der snubler Sæternes igjen"

grei

"Velkommen til helvete" funker dårlig, ja, det sier seg selv. Men litt mer humoristiske varianter som "Hjem i skam til barteland" hengende over veien fra Flesland hadde vært kostelig.

Candyman

Grei. Jepp du tok an'... Skal jo ikke stå tre tullinger og holde en vipel i ankomsthallen. Men de kunne hengt noen sånne "slagord" som jeg kalte det på diverse broer osv. mot byn. Sånn som det alltid henger Marit + Truls gifter seg...blablabla...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Marek

Quote from: "Candyman"Grei. Jepp du tok an'... Skal jo ikke stå tre tullinger og holde en vipel i ankomsthallen. Men de kunne hengt noen sånne "slagord" som jeg kalte det på diverse broer osv. mot byn. Sånn som det alltid henger Marit + Truls gifter seg...blablabla...


Eneste som kommer til å legge merke til dette er nok den stakkars bussjåføren.
ons Ivar skal hem...

Chrisstah

Quote from: "Marek"
Quote from: "Candyman"Grei. Jepp du tok an'... Skal jo ikke stå tre tullinger og holde en vipel i ankomsthallen. Men de kunne hengt noen sånne "slagord" som jeg kalte det på diverse broer osv. mot byn. Sånn som det alltid henger Marit + Truls gifter seg...blablabla...


Eneste som kommer til å legge merke til dette er nok den stakkars bussjåføren.


som sikkert e fra bergen;D
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Candyman

Quote from: "Marek"
Quote from: "Candyman"Grei. Jepp du tok an'... Skal jo ikke stå tre tullinger og holde en vipel i ankomsthallen. Men de kunne hengt noen sånne "slagord" som jeg kalte det på diverse broer osv. mot byn. Sånn som det alltid henger Marit + Truls gifter seg...blablabla...


Eneste som kommer til å legge merke til dette er nok den stakkars bussjåføren.

Hehe, ante meg at noen kom til å slenge ut den der...
Får henge det på siden av broen da, eller en plass de må stoppe på rødt lys eller noe. Se utfordringene, ikke problemene... :-)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Chrisstah

Quote from: "Candyman"
Quote from: "Marek"
Quote from: "Candyman"Grei. Jepp du tok an'... Skal jo ikke stå tre tullinger og holde en vipel i ankomsthallen. Men de kunne hengt noen sånne "slagord" som jeg kalte det på diverse broer osv. mot byn. Sånn som det alltid henger Marit + Truls gifter seg...blablabla...


Eneste som kommer til å legge merke til dette er nok den stakkars bussjåføren.

Hehe, ante meg at noen kom til å slenge ut den der...
Får henge det på siden av broen da, eller en plass de må stoppe på rødt lys eller noe. Se utfordringene, ikke problemene... :-)


få busssjoføren til å si i høytaleren alle må se til venstre no eks! hehe
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Marek

Quote from: "Candyman"
Quote from: "Marek"Eneste som kommer til å legge merke til dette er nok den stakkars bussjåføren.

Hehe, ante meg at noen kom til å slenge ut den der...
Får henge det på siden av broen da, eller en plass de må stoppe på rødt lys eller noe. Se utfordringene, ikke problemene... :-)



Hehe, du har rett. Aldri fokuser på problemene, men jobb rundt de.
Om man hadde fått til noen "tyrkiske" tilstander på Flesland så kunne det vært bra.
ons Ivar skal hem...

Xminator

Kan det tenkes at Trønderne går mann av huse og kjøper billetter på "hjemmedelen" av Brann Stadion? Kampen går vel såpass sent på kvelden at det ikke blir det helt store problemet.

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Kan det tenkes at Trønderne går mann av huse og kjøper billetter på "hjemmedelen" av Brann Stadion? Kampen går vel såpass sent på kvelden at det ikke blir det helt store problemet.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Har en følelse av at det blir en happening for dem i år. De fikk noe inn for jævlig mye pepper i fjor og nå i vår. Så det blir nok en grei feiring for dem når de slår oss på målstreken denne sesongen.

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Har en følelse av at det blir en happening for dem i år. De fikk noe inn for jævlig mye pepper i fjor og nå i vår. Så det blir nok en grei feiring for dem når de slår oss på målstreken denne sesongen.


Er jo litt forskjell på å vinne 14. seriegull på 15 år, og å vinne 1. seriegull på 43 år. Blir ikke noe "once-in-a-life-time"-opplevelse da for RBK-fansen. 900 plasser bør holde.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Vi får se, jeg har en magefølelse av ett betydelig innslag sort og hvitt andre steder enn i svingen på BT. Det vil jo uansett være en skam om de ikke klarer å fylle bortefeltet...

Candyman

Quote from: "Xminator"Vi får se, jeg har en magefølelse av ett betydelig innslag sort og hvitt andre steder enn i svingen på BT. Det vil jo uansett være en skam om de ikke klarer å fylle bortefeltet...

Enig. Slår de Tromsø i kveld, så er det jo mulig for dem å hente seriemesterskapet mot oss. Aldri i verden om vi vinner om de slår både oss og Tromsø.

Derfor bør de bare komme i hopetall. Så skal vi sende de grinende hem' til sin mor!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Superjack

Det som er så bra er at de ryker både mot Tromsø i dag og borte mot Ham-Kam til helgen.

Forresten vet jeg at mange trøndere booket om til Brannkamp da cupfinalen røk...
Brannsupporter.

erik1

Quote from: "Superjack"Det som er så bra er at de ryker både mot Tromsø i dag og borte mot Ham-Kam til helgen.

Forresten vet jeg at mange trøndere booket om til Brannkamp da cupfinalen røk...


E rbk har vell lyn hjemme til helgen men oki,håper også på at TIl vinner i dag så!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Superjack

Quote from: "erik1"
Quote from: "Superjack"Det som er så bra er at de ryker både mot Tromsø i dag og borte mot Ham-Kam til helgen.

Forresten vet jeg at mange trøndere booket om til Brannkamp da cupfinalen røk...


E rbk har vell lyn hjemme til helgen men oki,håper også på at TIl vinner i dag så!


Brøler av meg... De ryker mot Liiin hjemme også da! :D
Brannsupporter.

chris_henrik

Er det flere som bekymrer seg for for denne Marek Sapara? Er voldsomt imponert så langt.
<BRANN> ..... DKFM

Go Up