• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

ANG. BILLETTER!!

Started by Kai-Olai, August 27, 2006, 14:07:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kai-Olai

Noen som vet hvordan det er med sånne billetter som du skriver ut selv, fungerer?
Kjøpte billett på billettluka, og fikk den tilsendt som mail. Kan jeg da bare printe den ut, og møte på stadion med den?

Trenger kjapt svar!

Bataljonen

Er dette som er meningen ja, skal være en strekkode på billetten.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

moffy_

Jeg gjorde dette i kampen mot Glentoran. Vaktene hadde da aldri sett en slik billett før, men sa jeg bare skulle gå inn...
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

brann:)

Er det sikkert at det går an for akkuratt no lurer eg på om eg skal skrive bilettene ut eller bruke referansenummeret.?
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

paf

Quote from: "brann:)"Er det sikkert at det går an for akkuratt no lurer eg på om eg skal skrive bilettene ut eller bruke referansenummeret.?

Har du en strekkode på billetten brukes den som identifikator. Da har du en gyldig billett og skriver ut den. Er det ikke strekkode på billetten, spør du billettluka hva du skal gjøre og gir oss informasjonen videre etterpå. Comprende?

brann:)

da e strekkode på den men vi kan jo foreksempel ta ut to av biletten so gjer eg han te ein venn dei veit jo ikkje at da e to stk så eg e skeptisk.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

YadaYada

Skriv ut billetten og ta den med i inngangen.
Strekkoden på billetten blir scannet ved inngangen slik at den kun kan brukes en gang. Jeg har selv kjøpt ett par slike iår. Ingen problem.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

krøvel vellevold

Quote from: "brann:)"da e strekkode på den men vi kan jo foreksempel ta ut to av biletten so gjer eg han te ein venn dei veit jo ikkje at da e to stk så eg e skeptisk.


Har de strekkodeleser, vil billetten bare kunne brukes EN gang. Det samme som med flybilletter man printer ut. De kan du printe ut 100 ganger om du vil, men du kan bare bruke en av dem. Har Stabæk IKKE strekkodeleser, så kan du printe ut til alle som vil ha...
Legg ned hele klubben!

Marek

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "brann:)"da e strekkode på den men vi kan jo foreksempel ta ut to av biletten so gjer eg han te ein venn dei veit jo ikkje at da e to stk så eg e skeptisk.


Har de strekkodeleser, vil billetten bare kunne brukes EN gang. Det samme som med flybilletter man printer ut. De kan du printe ut 100 ganger om du vil, men du kan bare bruke en av dem. Har Stabæk IKKE strekkodeleser, så kan du printe ut til alle som vil ha...


Ser liksom ikke helt for meg at de stiller med strekkodeleser klar på Nadderud...
ons Ivar skal hem...

Go Up