• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Full støtte i kveld!

Started by abe78, August 27, 2006, 10:46:11 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

abe78

.og husk!

Jay Tee

Enig! idag må vi vise oss som norges beste publikum og støtte laget hele veien!! Blir garantert en vanskelig kamp idag! Molde kommer fra suksess i UEFA cupen og er sikkert litt høyt oppe og vi er som et skadet dyr om dagen! Så idag er det bare til opg vise at vi står bak laget 100% i med og motgang! Og vis Charlie kommer inn på bør han støttes! Alle som e ut på der ska ha den samme støtten! så får vi helder fortsette og være sur på han etter kampen!
Gleder meg te ikveld!
eia brann

Skumling

Får håpe verken spillere eller publikum venter til andre omgang med å trøkke til.

tobias

Jeg har troen på at vi tar en "stabekk" i kveld.....6-1 er mitt tips.
Da blir Miller så flau og misunnelig at han gjerne spiller venstre back ut sesongen.
vh
tobias

Super Hasund

Rart ifjor når eg lagde sånn tråd som dette ble eg halshuggd av diverse svimete jævler her inne men jaja. Eg e helt enig at vi må lage et helvetes leven idag. Men at kampen idag e den viktigste e feil. Alle kampene etter sommer bestemmer kor du havner. Så hver eneste kamp no te vi tar over te silly season e livs viktig. Men som sgat la oss lage et sinnsykt liv på stadion ikveld. Ta dokker nokken shot me 70% å en drink me 96% å lag et helvetes show. Kom an. E dokker tjua gutter.. eller e dokker tørkeklare nordmenn.

Og 12 deiglige hansa fatøl. Heh ska på kamp me damen så må være litt svimete sånn at eg isje får me eg alt det hon sier i 2 ganger 45 min
La Folket Synge

*Feltz*

Go Up